Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus Nieuw

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blike1987, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    he meiden,
    ik wou even zeggen ik heb een tijdje geleden iets gelezen over je eisprong, dat als je na 35 dgn. nog geen eisprong geweest is dat je die ook waarschijnlijk niet meer krijgt ofzoiets.
    weet nou niet meer of het van de brief van de ha afkomt of dat ik het op i-net gelezen had ik zal morgen wel ff kijken of ik die kan vinden, want dan zal ik de link even geven volgens mij kan je het ook op i-net lezen.

ga nu lekker me bed opzoeken en dan morgen weer werken en dan 1 dag weekend.
    fijne avond nog allemaal

2. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Hahha oeh ja hmm ben benieuwd hoevaak ik dan moet. 1 keer in de 5 minuten hahah.

Paula wat leuk dat je ook zangeres bent, professioneel of gewoon voor de lol?
    Je kan trouwens wel merken dat er echt een professionele jury achter zit als je het vergelijkt met popstars.

3. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Slaap lekker ikkuh

4. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    oeh dat van die 35 dagen heb ik nog nergens gelezen... maarja, misschien doordat ik gelukkig nog niet zo'n lange cyclus gehad heb en omdat ik wel een ei krijg.... maar zou best kunnen al lijkt me dat het toch wel lang kan duren als je met de pil stopt.. Het ene lichaam pakt alles weer sneller op als het andere natuurljk.

5. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    ja vind dit programma veel beter. Komen ook veel betere artiesten op af gelukkig. Al die voorrondes met mensen waarvan ik niet begrijp dat ze zo op tv durven heb ik inmiddels ook wel gezien.

Ik heb een tijd professioneel gezongen, in een band en bij een dinnershow en voor de rest gewoon voor de lol in bands en alleen. Nu op het moment doe ik er niet zo veel mee, maar het begint wel weer te kriebelen als ik die programma's weer zie :D Dus wie weet zoek ik het binnenkort wel weer op.

En niet te hard lachen he, dalijk plas je in je broek ;)

6. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Hahah, het zal nu wel meevallen, ben net weer even geweest. Ben ik er voor een uurtje weer vanaf ;)

Maar leuk hoor, als je mee gaat doen aan zo'n programma komen we je allemaal aanmoedigen :D:D

7. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey paula,

Al duidelijkheid over je eisprong? Klopt ie dat ie vandaag is?

8. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij vergis ik me weer met mijn NOD, is die op de dag dat je ongesteld moet worden of de dag erna? :S

9. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Hey Lupita, JAAAAA!!! het kan gewoon niet anders. gisteren nog geklust en toen voelde ik al dat het wat pijnlijk was, was vorige maand ook, daarna een raar gevoel in mijn onderbuik en vanmorgen flinke steken links onder bij mn schaambeen zeg maar. Deze keer dus wel duidelijk!!! na 2 uurtjes trok het weg en geen last meer van gehad. Dus heb gewoon een aanloop gehad van een dag of 4!

Saskia, nou ALS ik daar ooit aan mee doe dan heb ik die aanmoediging heel hard nodig! haha.

10. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    nod is de dag dat je ongesteld moet worden. Of ja... Niet dus ;)

11. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    lekker zo'n aanloop ;) ik heb het de dag zelf alleen, maar dan wel heftig. Zat natuurlijk ook net bij mijn ouders thuis, had het even niet meer en dan doen of er niks aan de hand is ;)

12. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    maar mijn lutale fase is ook 13 dagen dus je banner klopt. Jij kan over 12 dagen testen, ik over 13... tenminste dat denk ik dan. Heb vorige maand 2 dagen echt heftige pijn gehad dus ik denk dat die 2e dag mijn ei was en eerste dag de aanloop. Maar goed, zou ook kunnen zijn dat de mijne dus 14 dagen is.

13. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Dat is niet zo fijn lupita, dat soort dingen lijken altijd op de verkeerde momenten te komen :(

14. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    ja dat is dan een erg slechte timing!! Ik had het op mijn werk, 2 dagen lang vorige maand en de 2e dag liep ik echt krom van de pijn maar moets dat ook verbergen natuurlijk, pfff... ben blij dat het deze maand wat minder heftig is. Denk dat de pijn van de 2 dagen nu versprijt is over 4 dagen haha!

15. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    pff wordt er gek van, help eens mee:

vorige keer was ik 10 sept. ongesteld, 25 sept eisprong en toen weer 8 okt. ongesteld....

Nu dus 21 okt eisprong, hoe lang is mijn luteale fase dan en wanneer is mijn NOD? Ik reken elke keer weer verkeerd... erg zeg :(

16. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    13 dagen na 21 okt. is je NOD je luteale fase is 13 dagen

17. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denk ook niet dat mijn eisprong minder pijnlijk gaat worden als ik zo op internet lees. Er schijnt niks aan te doen te zijn, sommige hebben er last van sommige niet. Maar we zien het wel... Aan de andere kant hoef ik eigenlijk geen ovu testen te doen aangezien ik het goed genoeg voel ;)

18. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt saskia, heb ik het toch goed haha :)

19. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond

Dan was je lutale fase 13 dagen. Tenminste volgens mij tel je de dag van je ei niet mee, maar pas vanaf de dag daarna.

Dan zou nu je nod 4 nov. zijn. Zou hetzelfde zijn als mij dus :D. Ga de mijne trouwens ook ff natellen want nu twijfel ik zelf ook haha.

20. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Graag gedaan hoor :) Dat vrouwelijke lichaam zit ook raar in elkaar hè ;)

Deel Deze Pagina