Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus Nieuw

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blike1987, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    die van jou 4 nov en die van mij 3 nov ;)

@ saskia, heb je nog andere zwangerschapsverschijnselen?

2. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    nee nu zit ik er ook langs. Jouw nod is de 3e en de mijne de 4e.

3. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    het is wat!! haha. Maar we zijn eruit! en idd. het vrouwelijk lichaam is maar een raar iets. Wel een groot geluk dat die testen niet nodig zijn voor ons. Ik heb wel een paar dagen getwijfeld maar deze was toch ook weer duidelijk aanwezig hoor.
    Het schijnt wel zo te zijn dat iedere cyclus weer anders is en dat je het de ene keer dus heel heftig kan hebben en de keer daarna wat minder.

4. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Nou nee valt me eigenlijk reuze mee. Begin van de week werd ik in 1 keer heel erg misselijk van een stuk komkommer haha echt heel vaag als ik eraan terug denk word ik weer misselijk. Waarschijnlijk gewoon een verkeerde komkommer geweest.
    Nou en dat vele plassen sinds vanavond.
    En me buik word dikker, gaat echt snel. Als ik me man knuffel zegt hij hé joh hou je buik is in, hij voelt hem gewoon tegen zijn buik aan terwijl dat normaal gesproken niet zo is.

Verder nergens last van, ben ik echt heel erg blij om hoor :)

5. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Nou saskia, ik teken ervoor!! Fijn hoor, hoop voor je dat het zo blijft!

6. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn ja :) Doe je ook foto's maken van je buik? Is wel leuk om de groei te zien :)

pff.. ben moe, ga mijn bed maar eens opzoeken. Weltrusten alvast en tot spreeks ;)

7. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    ff ander dom vraagje :S

Je ei nesteld alleen in als hij bevrucht is toch? en anders verschrompeld hij??

8. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Weltrusten Lupita!

9. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Moet je ff in me album kijken daar zitten buikfoto's in en ik load 1 keer in de week een nieuwe foto up.
    Ik zou zeggen hou het in de gaten ;)

En inderdaad ik hoop ook dat het zo blijft hoor, qua kwaaltjes.

10. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Slaap lekker lupita.

Volgens mij wel paula, alleen gaat het vaak bij een innesteling ook nog fout.

11. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    ja klopt, maar wilde het ff duidelijk hebben. Na zo veel lezen dacht ik dat ik dingen door elkaar aan het halen was.

Ik ga hier ook afsluiten. Nog ff tv kijken en dan mijn bedje in.

Slaap lekker en tot morgen!

12. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Slaap lekker paula.

13. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Goeiemorgen allemaal :D

Weekend!! whoohooo.......

14. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    heerlijk ja... weekend had ik wel nodig :)

15. goedemorgennn!!

heerlijk het weekend volgens mij is het voor iedereen een zware week geweest als ik hier alle kreten van blijdschap lees ;)

gisteravond wilde ik met mijn vriend klussen, waren we lekker bezig lukte het opeens bij hem niet meer. En de reden?? Ik had de kat buiten de slaapkamer gezet omdat ie anders heel de tijd op het bed klimt dus die zat voor de deur te miauwen, en mijn vriend vond het zielig :p uiteindelijk dus niet geklust omdat meneer liever met de kat wilde kroelen :)

en meiden ik las jullie berekeningen van gister maar volgens mij klopt het niet want als je 25 sept je ei had lupita dan begin je inderdaad te tellen vanaf de dag erna, maar de eerste dag van je ongi tel je ook niet mee. Je telt dus alleen 26 sept tot en met 7 oktober, volgens mij is dat 12 dagen!

16. blike, ik zie op je kaartje dat je temp echt drastisch gedaald is! Denk je dat het een ei kan zijn al of heb je dit vaker?

17. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    goeiemorgen dames!
    hier nu een beetje bruinverlies, dus ik denk dat ik doorkan naar de volgende ronde :)
    dat word dan ronde 3 dus ik hoop dat ik dan iets dichterbij een positieve test kom :D

18. blondi balen zeg!!
    maar dus maar goed dat je nog niet getest had hihi :)

19. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @blondi, aaah balen meid....

@Luca, jah vond et ook wel een beetje apart inderdaad. Heb net voor de zekerheid maar ff een ovulatietestje gedaan maar deze was nog niet positief...
    Heb gister samen met vriendlief lekker wat wijntjes gedronken, misschien dat het daar aan ligt... :)

20. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Luca, inderdaad, en daarom was ik gisteren dus in de war. Lutale fase is dan 12 dagen maar nog 13 dagen tot nod. Dus vanaf het ei 13 dagen verder tellen om je nod te weten. heh! is dat ook weer duidelijk haha.

Blondi jammer meid!! maar zolang er nog geen rood is wil bruin verlies nog niet alles zeggen natuurlijk. Ik blijf toch nog even voor je duimen ;)

Hier migraine vandaag... bleh!!! is zo ellendig, ik probeer dan gewoon alles te blijven doen maar dat gaat gewoon niet. Praten is al te veel eigenlijk, laat staan denken! dus was net fijn boodschappen doen samen haha. Nu lekker thuis en daar blijf ik vandaag dan ook maar.
    Het ergste is nog wel dat ik geen medicijnen meer kan pakken. Eerst pakte ik een pil en dan was het na ruim een uur wel redelijk weg. Nu kan ik niks pakken en is het maar afwachten wanneer het weg trekt, kan wel dagen duren.... Dus ik ben niet happy :(

Deel Deze Pagina