Hoi meiden, Ik ben er weer. de hele dag geen internet gehad :x. had me voorgenomen alles terug te gaan lezen en op iedereen te reageren. Maar ben echt tot de conclusie dat je gewoon lekker mee moet kletsen met de meiden die online zijn. want ik ben alle verhalen wel weer vergeten hoor. Vind het soms lullig overkomen hoor maar ik heb echt intresse in jullie allemaal! Volgens mij zitten de meeste weer op de wachtbank of niet. Voor een ei of een test. Spannend hoor! Hier duurt het wachten nu ook echt lang. Inmiddels op dag 30. Dus op naar weer een lange cyclus ben ik bang. Maar nul klachten.... wel een opgeblazen buik maar die heb ik wel vaak als ik ongi moet worden dus ga maar nergens vanuit.
Hoi chantal, Ik had de vorige keer ook een opgeblazen gevoel. Heb je geen ei-sprong gemerkt of gemeten?
Ja ga ook altijd naar de van haren, lekker goedkoop @chantal, jaa ga ook niet telkens alles precies teruglezen hoor, heb ik gewoon te weinig tijd voor En misschien vraag ik dan iemand wel iets wat allang verteld is maarja.... dat is dan niet anders. Heb jij je eitje al gehad (tja misschien heb je dat al verteld maarja.... )
Moeilijk he ik ben zelf opzoek. Wil iets met bont erbij. Heb leuke gezien bij dolcis. Morgen ga ik shoppen dus hopelijk kan ik dan lagen
Geeft niet hoor chantal, ik kan ook niet altijd meekletsen. Ik werk 40 uur in de week en meestal in het weekend ook nog erg druk. Soms tussendoor op me werk even spieken We weten dat je aan ons denkt
@ blike: ja ik ben fan van de van haren haha en van de aktieschoen die is ook goedkoop en hebben erg leuke schoenen.
Laat maar weten of het iets is, kan ik ook gaan kijken Van Haren kom ik nooit, maar doe ook altijd lang met mijn laarzen dus koop meestal wat duurdere leren laarzen maar draag ze dan ook 2 jaar. Ben trouwens gruwelijk moeilijk als het om schoenen gaat
oeh.. nieuwe vraag! ik werk ook 40 uur, zijn jullie van plan om fulltime te blijven werken of parttime te gaan werken?
Ik doe ook altijd lang met schoenen, maar dat komt omdat ik zoveeeeel schoenen heb hahaha. Qua laarzen en zomer schoenen ga ik meestal naar de goedkopere zaken (zodat ik er meer kan kopen ) maar qua sneakers heb ik altijd de merken. Nike, Puma, K-Swiss enz.
Heej lieve meiden, Vind fijn dat jullie het begrijpen waarom ik er niet zoveel kan zijn als sommige hier. Wil wel maar.... moet idd ook werken ook weekenden ( zorg he ) me zoon vraagt veel aandacht. Hobby is taarten maken en komen steeds meer bestellingen. Kei leuk maar druk. me ei http://img181.imageshack.us/img181/1598/foto0642.jpg Uploaded with ImageShack.us Duidelijk gevoelt die was vorige week zondag. Dus ik moet ook nog even wachten. Maar dat duurt zo lang. Ook heb ik leuke laarsen gezien bij house of shoes.
Ik wil absoluut parttime gaan werken. Mijn man is kostwinner dus 1 van ons zou er voor ons kindje moeten zijn. Ik wil 3 dagen in de week gaan werken, als ik het daarmee over eens kan worden met mijn werk natuurlijk.
maar waarom dan pas over 9 dagen testen?? @lupita, ik werk nu 26 uur in de week ja ik weet het, luizenleventje hé? ga misschien nog iets minder werken als ik een kindje heb maar weet nog niet precies hoeveel... Ben ik nog niet helemaal over uit. En jij?
Schoenen doe ik een jaar mee ongeveer. Meestal goedkope schoenen dus meerdere paren maar merk wel dat dat niet altijd goed is hoor. Wil nu ook voor wat duurdere gaan. En qua werken ik werk 28 uur maar onregelmatig dus ik vind het meer dan genoeg en soms teveel. Want de ene week werk ik 40 uur en de andere 20 ofzo.
@ blike had je tegen mij 9 dgn testen? Omdat ik vorige keer cyclus had van 39 dgn en daar nu dan ook beetje vanuit ben gegaan
Hi dames, Ik ben er weer! Hebben een avondje vrij, de kleine meid is lekker bij opa en oma slapen. Die past morgen ook altijd op en daarna lekker eten met zijn alles. Is altijd erg gezellig. Dus net even bij vrienden op bedoel geweest. Ik had vandaag het gevoel ongesteld te worden.....maar er is nog steeds niks. Heb ook helemaal geen afscheiding, dit heb ik meestal wanneer ik ongesteld moet worden, maar misschien kan het nog komen. Maar mijn steken blijven nog steeds aanhouden Verder ben ik de meeste berichten alweer vergeten......sorry!
Tsja dat is het nadeel van de zorg, me moeder en zus werken ook in de zorg, weet er dus alles van. Ik heb gelukkig regelmagtige tijden, ik kan niet zo goed tegen extreme verandereringen qua werktijden. Ben daarom erg blij met mijn kantoorbaantje
Lijkt me soms heerlik regelmatig werken. Ik moet zeggen dat ik geen nachtdiensten werk. Maar wel weekenden en feestadgen. Maar als ik nachtdiensten moest draaien dat trek ik niet. ben een echte slaapkop
Ikzelf blijf denk ik veel werken, misschien naar 4 dagen maar in principe heb ik een grotere kans op carriere dan mijn vriend. Mijn vriend werkt 4 dagen dus ik denk dat het combineren wordt. Aan de ene kant wil ik natuurlijk wel meer thuis zijn maar aan de andere kant kan ik nog wel veel groeien in mijn werk. Maar misschien kan dat ook wel met minder dagen in de week Ik wacht het eerst nog even af wat de toekomst brengt en dan gaan we het verder bekijken.
Goh ik heb echt lekkere werktijden dan: Maandag: 0900-1800 Dinsdag: 1300 - 18.00 Woendag: Vrij Donderdag: 1300 - 1800 Vrijdag: 0900 - 1700 Kan dus lekker vaak uitslapen