Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus Nieuw

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blike1987, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Ik heb een spijkerlegging gekocht en een leuke trui/vest achtig iets en voor me zoontje spijkbroek en 2 truien en nog extra muts!
    Vorige week al 2 par schoenen gekocht bij outletcenter stik leuk man en kei goedkoop!!Ik heb geen last van zuur mar soms wel brandend gevoel in me keel...

2. Oh ik heb iets ontdekt in de cursus van Ff. Ik dacht namelijk dat romige afscheiding juist niet vruchtbaar betekende en datdat altijd wit moest zijn. Sinds gister is het bij mij namelijk gelig geworden dus ik wist even niet meer waar ik het onder moest zetten maar gelig is dus juist romig en gaat aan je vruchtbare dagen vooraf. Mijn ovutest heeft nu toch een streep, ong net als gister dus denk dat het er toch wel aankomt binnen een week iig.

En ik heb ook zin om te winkelen!

3. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ik ben inderdaad wel geschrokken luca, maar ik blijf positief, zeg het de hele tij al. Het voelt allemaal zo goed, dus ik denk dat het wel goed zit en ik kijk inderdaad heel erg uit naar de echo.

Even wat anders leuks ik ga weer even foto's uploaden hahah :D

4. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Vanochtend gemaakt: 8 weken + 1 dag zwanger

5. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    8 weken + 1 dag

6. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    je hebt echt al een mooie buik joh saskia!
    nou begin ik ook te denken dat er misschien 2 inzitten! :D
    of straks groeit ie weer minder snel.. dat kan natuurlijk ook nog.

@ Luca, jipppiiiee ik hoop dat je een kortere cyclus hebt!
    @ Chantalniehof, ik heb m'n schoenen bij shoeline ofzoiets gekocht? 89,95 dus ook niet te duur! Wel met een sleehak....

7. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Dank je blondi, ik denk dat als het er wel 2 zijn dat ik toch wel even schrik hoor. Je denk we gaan voor een eerste kindje en je krijgt er 2 hahaha rare gewaarwoording lijkt me dan.
    Maarja we komen er niet meer onderuit he ;) mochten het er wel 2 zijn.

Maar ik zou het wel fijn vinden als we met 1 mogen beginnen ;)

8. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ja! Dat snap ik!
    Het eerste kindje is al zo wennen! Alles is nieuw...
    Maar ach, een tweeling is ook weer leuk :)
    Paar jaar terug wilde ik altijd een tweeling..
    Dat komt dan vanzelf toch wel goed!

9. chantalniehof

chantalniehof Actief lid

11 mrt 2008
    348
    0
    0
    verpleegkundige
    nijmegen
    @saskia, wow mooie mini buikje al. Al wel verschil te zien weer met vorige week. Trots op zijn hoor.

@blondi wilde je echt een tweeling... pfoe lijkt me echt druk hoor. Maar je zal er ook wel zo aan wennen.

@debster leuk leuk leuk. Wou dat ik zo goed geslaagd was, maar nu heb ik wel excuus om snel weer te gaan shoppen.

10. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Hallo meiden, hier ff een snel berichtje van mij omdat ik hier eigenlijk geen tijd voor heb (daarom ook jullie verhalen even niet terug gelezen, sorry) maar moet dit toch echt even kwijt!!

Sinds vanmorgen (4 dagen na ei) behoorlijke krampen in mijn baarmoeder en lage onderrug pijn. Het begon een beetje links, waar ook mijn ei was en verplaatste zich naar het midden en daar zeurt het dus de hele dag al. Ben ik nou kierewiet aan het worden of kan dit toch echt wel een innesteling zijn????
    Ik heb geen bloedverlies gehad maar dat hoeft ook niet perse. Het zit echt op de hoogte van mijn schaambeen en is overduidelijk aanwezig, een soort ongi pijn maar dat is het niet.

Jullie mening aub??? ben ineens zo zenuwachtig terwijl ik nog zo lang moet wachten haha.

11. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik wilde echt een tweeling ja!
    Zou het nu ook nog heel leuk vinden maar 1 vind ik net zo leuk,
    dus het maakt me eigenlijk niet uit :p

paula... ik zou willen dat ik je kon helpen maar ik weet niks...? :(

12. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    ja ik lees dus dat krampen en bloedverlies vaak klachten zijn bij een innesteling. Het is ook een beetje een trekkerig gevoel, kan het niet echt uitleggen...
    Wel heel toevallig zo'n 4 dagen na mijn ei toch?
    Ik wil mezelf niet blij maken met een dooie mus, maar ik weet niet, heb gewoon zo'n gevoel dat dit het wel eens kan zijn.
    Er kan dan nog vanalles mis gaan natuurlijk en hoop niet dat ik mezelf te blij ga maken maar weet niet, het is gewoon een gevoel wat ik de hele dag al heb. Raar he? en ook eng moet ik zeggen!

13. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ik weet het ook niet paula, dat is misschien wel het nadeel dat ik niks gevoeld heb. Ik kan je er echt niet mee helpen meid.

Ik zei ook altijd ik wil 2 kinderen, doe dan maar tweeling dan ben ik er gelijk vanaf hahah.
    Maar nu niet meer, wil nu 1 voor 1 :D
    Wil misschien ook wel 3 kinderen, ben ik nog niet helemaal uit.

14. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    ook heb ik nu al een paar keer kippevel gekregen terwijl ik het helemaal niet koud heb of een rilling of zo... Ook best vaag!!!

15. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    nou meiden, sorry voor de onderbreking maar moest het ff kwijt! jullie horen volgende week wel wat het is haha, en ik ook!! Als iemand anders nog een antwoord weet dan lees ik het graag.

Ben nu de deur uit, kijk straks wel weer even. Thanx voor de reacties!!

16. Paula 4 dagen na ei is nog te vroeg voor innesteling eigenlijk.. Wil je niet teleurstellen maar als je je ei 4 dagen geleden had dan zou bevruchting ergens 12 ot 24 uur erna vinden en zou je nu dus 3 dagen na bevruchting zitten, dus het bevruchte eitje is dan nog niet eens in je baarmoeder, die komt daar op zijn vroegst pas 5 dagen later aan. Maargoed als je een gevoel hebt wie ben ik dan om te zeggen dat het niet kan. Bij de vorige zwangerschap wist ik het de dag na de seks al zeker en ik had mijn ei toen nog niet eens gehad. Toen ik dus de tweede dag mijn ei voelde dacht ik al zie je nou wel. En een week voor nod had ik toen ook al een posi test omdat ik gewoon al die tijd al wist zwanger te zijn haha dus was ook totaal niet verrast toen.

17. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @blondi, wat betreft fertilityfriend, je kunt via google een toolbar downloaden, hiermee kun je websites vertalen...
    Heb ik in het begin ook gebruikt bij FF. Ik vind et ideaal ;) en je snapt idd vanzelf hoe alles werkt. Ik temp ook altijd oraal hoor.... moet er niet aan denken om iedere dag iets achterin te steken ;)

@Saskia, mooie foto's meid!! En inderdaad positief blijven :)

@chantal en debster, spannend meiden! en niet gaan testen hé? ;) (haha moet ik nodig zeggen... test ook altijd al voor mijn NOD :p)

@Luca, bij mijn ovutesten staat in de gebruiksaanwijzing dat je het beste tussen 10 uur sochtends en 8 uur 's avonds kan testen, bijna de hele dag dus... maar weet niet of die van jou anders zijn?...

@paula, zou kunnen hoor innesteling, is wel wat vroeg maar je hoort het wel eens... spannend!!

18. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Alweer 1 bij de juni 2011 mama's met slecht nieuws, bah echt vervelend. Wel apart dat ze alledrie vandaag de echo hadden. Misschien niet zo'n goede dag ofzo.

Hopen dat 8 november meer geluk brengt ;)

19. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    pfff vreselijk zeg :(
    Maar positief blijven hoor saskia :)

20. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ja heftig he 3 op 1 dag verschrikkelijk!!!

Ik blijf positief hoor echt!!
    Moet nog iets minder als 2 weken wachten tot we ons kleintje kunnen zien en ik kijk er echt naar uit.
    Tot die tijd postive thinking ;)

Deel Deze Pagina