Prima eigenlijk, nog steeds niet echt last van de kwaaltjes. Moet wel wat meer naar de wc en mijn reuk is echt heel erg verstrekt. Kom nu soms bij mijn ouders en denk hmm dit heb ik hier nog nooit geroken terwijl ik er iets van 20 jaar heb gewoont hahah grappig. Voor de rest als ik terug denk aan me broodje smeerkaas met komkommer van vorige week word ik weer misselijk hahah maar verder niet extreem misselijk af en toe een kleine vlaag. En merk heel erg goed dat me kleren wat strak gaan zitten, maarja dat hoort erbij he.
@paula weet je zeker dat 4dgn geleden je eisprong gesprongen is. Misschien komt die nu wel hoor. @saskia ook geen zin in lekkere dingen. Heb net schoenen besteld via internet. Bjorn borg laarzen. Kan niet wachten tot ze binnen zijn. Heb ze vanmiddag al gezien in de winkel maar hadden niet meer in mijn maat. Hopelijk zitten ze al gegoten
Nee ook niet echt. Meestal zoiets van aardappels met lekker verse groentes hahah Misschien heel erg stom, maar we eten het niet zo vaak dus daar kan ik dan weer zin in hebben We eten nu wel vaker aardappelen en groente vanwege de zwangerschap moet natuurlijk wel de nodige vitamies binnen krijgen.
Hai hai! Ben ik weer! Nou spannend paula hoop voor je dat het zo is! Hier is het allemaal maar vaag! Vrijdag voor het laatst geklust omdat ik me allemaal maar raar voel en elke keer bruinig verlies heb en gewoon zoiets heb van pff deze maand laat mar zitten ik wacht me ongi wel even af en zien we volgende maand wel verder of het dan beetje normaal is....hier word ik ook niet wijzer van me lichaam is gewoon echt van slag! kan me ook niet herinneren vorige keer hoe dat ging?? Heb nu wel soms allemaal steekjes die ik nog niet gehad heb...vaag!!!!!
Hallo dames. Hoe is het hier? Hier vandaag lekker de hele dag geshopt met een vriendin. Lekker bijgekletst en warme choco gedronken, wordt het weer het weer voor. Verder vandaag tot nu toe nog niet gevloeid. Ben dus benieuwd. Ik heb niet alles bijgelezen, maar wil wel even tegen Saskia zeggen: Schat, voel je niet schuldig tegenover ons dat jij in 1x zwanger bent geraakt. Wij zijn allemaal hartstikke blij voor je. Tuurlijk gunt iedereen het zichzelf uiteindelijk het meest. Maar we zijn allemaal pas bezig en jij bent blijkbaar gewoon supervruchtbaar met je mannetje. De meeste mensen zijn er een half jaar tot een jaar mee bezig en wij komen ook nog wel aan de beurt. En dan kun je als ervaren zwangere ons tips geven hahaha. Meid, geniet er maar lekker van.
Dat vind ik echt lief van je stevie, zit hier met tranen in me ogen. Die verrekte hormonen ook Dat is wel 1 van de dingen die ik extra erg heb. Ben zowiezo al een emotioneel persoon, maar nu helemaal hahah
@Blike lang leve internet shoppen hoor! @Saskia kan ook lekker zijn groente. Maar liever chocolade enzo haha. Ik ben 20 kilo aangekomen in me eerste zwangerschap maar na 9/10 mnd was het er weer af. @Debster ben je nog bezig met die ovulatietesten? Steekjes....? test? @Stieve die chocomelk heb ik vanmiddag gemist bij het shoppen. Dat maakt het wel af Ook nog wat leukes gekocht?
Hihi, huil maar lekker. Ik ben sinds ik met de prikpil ben gestopt ook een emotioneel wrak, ik hoop dat dat eens overgaat als ik zwanger ben. Maar misschien wordt het dan alleen nog maar erger. Tijd voor een virtuele HUG! Iedereen die er behoefte aan heeft: kom maar in mijn armen!!! ; )
Hahah ja ik kan het niet zo makkelijk tegen houden, als het komt, komt het. Las op me werk van die 2 meiden die slecht nieuws hadden gehad bij de verloskundige, moest toen ook bijna huilen. Kon me nog wel net inhouden, anders zou me collega ook wel denken waarom huilt ze, is het werk zo emotioneel hahah
@ chantalniehof. als het koud begint te worden en je gaat shoppen, moet je altijd even tussendoor stoppen voor een choco. Dat is gewoon een must!! Hahaha. Ik heb niet zo veel spannends gekocht. Alleen een paar leuke nieuwe Blond-mokken, ik spaar de collectie al een paar jaar. Er waren nu ééééénige herfstmokken. Dus die heb ik even ingeslagen. En een paar niet-sexy onderbroeken, gewoon omdat dat soms ook wel eens lekker is hihi. Jij nog wat leuks gekocht?
*knuffelt lekker terug* Trouwens ff wat anders: ik was not amused toen vanochtend bleek dat het weer tijd was om de auto ijsvrij te krabben!!!
Tsja dat hoort er allemaal bij. Ik moet tegenwoordig weer met de fiets naar me werk. Brrrr koud hoor zo 's morgens. Mijn man heeft de auto weer toegeeiend, anders komt hij niet op z'n werk maartoch heb liever de auto zelf haha lekker ego Mag toch als je zwanger bent?????
@Stevie je hebt zo gelijk... waarom heb ik het nou niet gedaan. Ik wilde flink gaan shoppen en wilde kijken voor laarzen. Wel leuke gezien... maar niet in mijn maat dus nu net via internet besteld. Verder een nieuwe bh en een pyjama. O en dat krabben smorgens bah... ik heb het nog niet gehad gelukkig. Maar koud vind ik het al wel.