Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus Nieuw

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blike1987, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ja kon niks anders verzinnen wat in het plaatje paste dat ik wel aan het werk was, maar niet kon drinken hahah en inderdaad ze trapte erin. Als ze het straks uiteindelijk weet zal ze er wel om moeten lachen hahha.

We hadden eerst besloten om het met 12 weken te vertellen, maar waarschijnlijk vertellen we het als we de echo gehad hebben (8 november) dan ben ik 10 weken (dan ga ik uit van de eerste dag van de laatste menstruatie).
    Hoop alleen dat me schoonmoeder wel een beetje leuk reageerd, aangezien ze bij 1 van mijn schoonzussen heeft gezegd ik feliciteer je pas met 12 weken want er kan nog van alles mis gaan (dat was ook bij hun 1e kindje)
    We zien het wel....

Geniet van je avondje chantalniehof...

Doei doei

2. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hey meiden ben nu bij pag. 6 en ga nu maar me bed in morgen weer om kwart voor 6 op en dan ben ik om 4 uur weer klaar met werken dus dan lees ik alles verder af.

chantal dat is ook wel lullig ben je lekker aant lezen en dan kapt alles ermee maarja ik heb denk ik wel een uur nodig hoor haha zit ook the voice te kijken en ik ben nogal snel afgeleid met alles ik kan dat dus niet zo goed lezen en tv kijken tegelijk.

wat me wel opviel is de ovutesten bij de persoon (weet niet meer wie) die meerdere ovutesten heeft geplaatst dat ze allemaal opliepen van licht naar donker.
    nu ben ik eergisteren er ook mee begonnen en kreeg toen op de test een vrij donkere 2de streep maar ik vond hem niet echt net zo donker als de controlestreep wel geklust zowiezo maar nu gisteren en vandaag is de streep nog veel minder dus weet niet wat dat inhoud maar ik zal morgen wel ff foto`s plaatsen als ik dat kan :D dan kunnen jullie misschien oordelen erover.
    ik zou het zowiezo wel vreemd vinden als die donkere streep een positieve moet voorstellen want had 27 sept. me eerste ongie dag.

ik lees morgen dus alles ff goed door want nu sla ik het niet meer op

3. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ik ga er ook weer vandoor....

Slaap lekker allemaal!!

4. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Saskia, wat een geweldig goede smoes zeg! Die ga ik even onthouden!

Bedankt voor het leuke welkom! Bij ons was het inderdaad in 1 keer raak. Had wel verwacht dat we niet heel lang zouden hoeven klussen. Mijn moeder en zus waren ook heel snel zwanger en gezien ik in heel veel dingen erg op mijn moeder lijk....

Als ik jullie verhalen lees, weet ik dat het ook anders kan... Succes meiden, jullie baby laat gewoon nog even op zich wachten.

Saskia, als alles met 10 weken goed is, dan kun je het toch wel vertellen? Met 13 weken kan het ook nog mis gaan. Leuke zeg zo'n reactie van je schoonmoeder... Ik hoop voor jullie dat ze nu positiever reageert!

5. Bambina

Bambina Lid

14 aug 2010
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is nog eens een goed verhaal saskia! Leuk voor je vriendin om na afloop te horen dat het iets heeel anders was!! :D
    Gelukkig heb ik nog geen smoesjes hoeven te verzinnen maar het begint steeds meer te kriebelen om het te vertellen.
    Heb ook het idee dat iedereen ineens over baby's praat en dat ik ze overal zie haha.
    Heb je trouwens al ergens 'last' van??

6. Bambina

Bambina Lid

14 aug 2010
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Guusje: welkom!! :D Leuk dat het bij jou ook in 1 keer raak was, wanneer ben je uitgerekend?
    Wat heb je trouwens snel je echo zeg!

7. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Snel mijn echo? Als ik hier op het forum lees dan zijn ze er al die een echo hebben met 7 weken! Maar, inderdaad is het vrij vroeg als ik de vk moet geloven. Meestal is de eerste echo tussen de 11 en 12 weken.

Het lijkt mij heel bijzonder, we hebben wel een test gedaan, ik ben al 2 maanden niet ongi geweest, ben lekker moe en regelmatig kramp gehad in mijn buik, maar toch zal de echo de bevestiging geven (of niet) dat er echt een levend wezentje in mijn buik zit.

Ben trouwens 13 mei uitgerekend.

8. Bambina

Bambina Lid

14 aug 2010
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend hoor! Ja ik lees ook veel verschillende dingen over wanneer de echo's zijn. Ik heb over 1,5 week een intake gesprek en dan rond 10 weken een echo.
    Heb je maar 1 test gedaan? Ik wel een paar voordat ik het geloofde hoor haha. Die kramp heb ik ook gehad, maar dat is nu gelukkig weer over. Het lijkt mij ook heel bijzonder, denk dat je dan pas een idee hebt dat het echt is zeg maar.

9. Bambina

Bambina Lid

14 aug 2010
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zie nu trouwens pas dat je 9 weken bent, dan hebben we dus allebei met 10 weken een echo.. Oeps even niet goed opgelet! haha

10. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Inderdaad maar één test gedaan. Mijn man wilde de test doen, van mij hoefde het nog niet zo. Mijn lichaam zei mij genoeg, ik hoefde die bevestiging nog niet; dan werd het al zo echt.
    Toch de test gehaald even snel gedaan voor we gingen schilderen. Ik kon nog niet met mijn ogen knipperen of het streepje was al zichbaar, nog voordat het streepje van betrouwbaarheid verscheen. Ik moest heel hard lachen; we werden echt op onze wenken bediend!

Mijn lichaam zegt mij dus genoeg; ik ben heel benieuwd wat er uit de termijnecho komt; hoe lang ben ik al zwanger? Stiekem hoop ik dat dit 2 weken langer is dan ik denk, zodat we er gelijk wereldnieuws van kunnen gaan maken...!

11. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi ikke1984, de persoon met de meerdere ovutesten dat was ik ;) had al week eerder een vrij donkere test geghad en was er toen overtuigd van dat t de piek was... toen werd ie weer lichter en een week later echt superdonker (te zien op de foto). Al eerder es gelezen van iemand die zei "als je de piek hebt dan denk je hoe heb ik eerder kunnen denken at ik m had" en dat gevoel had ik idd toen ook. De teststreep is dan namelijk echt donkerder dan de controlestreep.
    Ben benieuwd naar je foto, dan zal ik er es naar kijken.

Saskia, snap dat je nog erg onzeker bent, maar laat je niet gekmaken door anderen he die zeggen dat er nog van alles mis kan gaan. Probeer ook te genieten van deze supermooie tijd!!

12. Bambina

Bambina Lid

14 aug 2010
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gaaf dat je het zelf eigenlijk voelde. Ik had dat helemaal niet, kon het niet geloven, had het totaal niet verwacht zo snel.
    Aftellen naar woensdag dan maar he, ben benieuwd!
    Ga nu lekker m'n bedje in, slaap lekker vast!

13. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Goeiemorgen dames...

14 pagina's 14 PAGINA'S in één dag....
    Nouja ga mijn best doen om in grote lijnen op iedereen wat te reageren...

@luca, ik meet gewoon iedere ochtend om hetzelfde tijdstip met een thermometer van de Hema onder mijn tong.

@vpkaatje, gezellig :D

oké ben op pagina 7 gestopt.... hihi

Hoe is het verder met iedereen??

14. goedemorgenn!!

Jeetje wat ik heb lekker geslapen, maar ben nog steeds niet helemaal uitgerust geloof ik.
    Blike, een thermometer onder de tong klinkt al beter, maargoed misschien ook minder nauwkeurig.. ach ik zie wel :D

gisteravond is er ook nog veel gekletst zeg!

Fijne dag dames :)

15. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    goeiemorgen!!

ik was gisteren weer op de bank in slaap gevallen, zoals heel vaak in het weekend. Vriendjelief ligt nog te slapen, die ga ik straks verassen met ontbijt op bed en een klusbeurtje :):D
    m'n krampjes waren er weer vanochtend dus ik wil bezig blijven!
    wat gaan jullie doen vandaag?
    ik ga shoppen :D:D:D:D en ik wil een staatslot kopen voor morgen

16. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    vanmorgen gelijk geklust bij wakker worden, fijn begin van het weekend haha, geen functioneel klussen, ook wel es fijn... scheelt een kussen ;)

geen ovutestje gedaan vandaag, heeft nog geen zin... al neig ik er alweer wel toe, maar hoef ik over paar dagen pas weer mee te beginnen. even een paar dagen niet hieraan denken, geen "verplicht" klussen, geen testjes even niks.

Net als Mariloo wel beetje gehad met t wachten enzo

17. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    vpkaatje, groot gelijk meid, lekker klussen zonder dat idee in je achterhoofd!

heb vanochtend ook geklust.. en ben er heel blij mee want deed een ovu test en zie hier het resultaat;
    voor degene die de testjes niet kennen; rechts controlestreep, links teststreep. Duidelijk positief dus :D

18. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Hahah ja me man zij zeg dan dat je keelontsteking hebt. Ik heb 1 keer eerder keelontsteking gehad en toen was ik doodziek, dus was geen goeie. Blaasontsteking is ook niet alles maar je kan dan in princiepe wel gewoon werken. Vandaar dat ik er blaasontsteking van heb gemaakt :D

Ik dacht dat ik me er minder druk kom maakte, maar het vannacht gedroomd dat er rood "spul" uitkwam daar beneden :( Schrok me dood toen ik wakker werd, heb gelijk voor de "zekerheid" weet een testje gedaan. Dom natuurlijk, hij was hardstikke positief, de test streep was er eerder en veel donkerder dan de controle streep, meer zwanger als dat kan dus niet.
    Probeer het nu allemaal een beetje uit me hoofd te zetten en te genieten van het idee dat er in juni een kindje uit mij mag komen hahah mooi verwoord toch :p.

Tsja me schoonmoeder is niet altijd even tactisch en dan zeg ik het nog netjes, daarom hebben we ook besloten om te wachten met vertellen. Als ze die reactie niet had gegeven bij mijn schoonzus hadden we het waarschijnlijk al wel verteld.

Ik denk inderdaad dat we het famillie vertellen als we de echo gehad hebben. We zien het wel en je hebt gelijk met 13 weken kan het ook nog mis gaan.

Pffff heb net het huis schoongemaakt, wat een werk zeg. Ik heb echt een hekel aan schoonmaken, het is dat het moet anders zou ik het niet doen hahaha :D Maar het is weer klaar, kan ik gaan genieten van me weekend :D

19. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hey meiden,

leuk bedacht saskia. je moet toch iets bedenken met zoiets he als je ineens niet meer drinkt.

vpkaatje--> sorry dat ik nhet niet meer wist van de ovutesten maar moest zoveel lezen dat ik de helft zowiezo al kwijt ben.
    ik ga zowiezo nog even jouw ovutestjes bekijken en vergelijken hier zijn de mijne van afgelopen 3 dagen en vandaag.

groetjes

20. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    zit volgens mij nog niet echt een positieve bij.. of zijn ze altijd zo van jou?

Deel Deze Pagina