goedeavond! volens mij is bijna iedereen al weg.... Saskia, dat van je schoonzusje herken ik wel, heeeeel irritant en echt niet leuk!! en als je ze confronteerd weten ze van niks. Daar kan ik dus al helemaal niet tegen. Dus gewoon zo min mogelijk vertellen, dan kunnen ze ook niks meer "pikken". Ik weet niet van wie die kinderkamer was maar wel heel er leuk zeg!!! en nu ga ik weer wat verder terug lezen want weet niet wat iedereen geschreven heeft. Zelf nog steeds die ongi krampen en rug pijn... snap er echt niks van. Verder nergens last van als dat ik me heel vrolijk voel en dat is altijd welkom natuurlijk met die humeur schommelingen
Nou dames hier komt het dan....ik hoorde al van luca dit ik me moest melden....moest toch echt werken vandaag sorry Nou had gisteren echt het gevoel dat ik ongesteld moest worden, maar dit kwam maar niet. Ook had ik geen afscheiding meer wat ik normaal wel heb. Maar sinds gisteren en vandaag weer een soort slijm afscheiding....zal ik dan nu pas mijn ei hebben Verder net even een test gedaan en die was negatief. Zal er morgenochtend anders nog een doen. Maar denk toch dat ik nu pas mijn ei heb......zal wel raar zijn gezien mijn klachten enzo.
Verder heb ik wel alles gelezen, maar niet echt onthouden sorry meiden..had even wat anders aan me hoofd Er moet hier weer flink geklust worden, hahahaha. Nou Saskia je krijgt aan een aardig buikje....mooi zeg!
hoi meiden, chantal: wat een leuke kinderkamer is dat zeg en die lamp!! zo gaaf dat zou ik later als ik ooit een kinderkamer mag maken ook wel willen ik zou er zelf voor gaan rijden dat eind haha. saskia: gaaf hoor je buikje word steeds zichtbaarder wel heel mooi. oja ik heb een website eens gekregen misschien een idee voor jullie staan veel kinderkamers op op dit moment niet te pakken maar het heet gardo baby superstore staan veel dingen en niet duur vind ik. debster die ovutesten moet je eigenlijknog verder doen zal ff de mijne erbij plaatsen ik had ook een bijna positest en toen dag later veel minder maar paar dgn. later weer posi dus misschien heb je er wat aan voor vergelijking.
Hier nog geen nieuws.. wel een beetje kramen onderin in mijn buik. Hetzelfde gevoel dat ik had tijdens mijn eisprong.. Afwachten dus.. @ Chantal - leuke babykamer!!
nou na snel alles gelezen te hebben: Saskia, wat een geweldige buik al!!!! mooi hoor!! en wat betreft dat slechte nieuws, het is altijd goed om jezelf te beschermen en het in je achterhoofd te houden maar dat wil zeker niet zeggen dat het jou overkomt!! Wel heel erg voor die meiden, hoop dat ze er snel bovenop komen. Luca, idd. 4 dagen erna is snel maar wij hebben toen savonds geklust en meteen na het klussen voelde ik al wat in mijn buik, toen in slaap gevallen en smorgen nog 2 uur flinke steken gehad links. Dus heb snachts mijn eisprong gehad dat kan niet anders. Je ei is vervolgens maar 12 uur vruchtbaar maar kan wel meteen het eerste uur bevrucht worden als er zaadjes zijn. En die waren er, ook al van 2 dagen ervoor dus die lagen al klaar. 4,5 dag later een innesteling zou heel snel zijn maar vind het zelf wel heel raar wat ik vandaag voel en heb dat vorige maand echt niet zo gehad.... Misschien is het toch wel mn ei en heb ik heb verkeerd ingeschat vorige keer maar heb sinds 2 dagen geen afscheiding meer... Dus mijn vruchtbaarheid is wel een beetje voorbij dacht ik... Hoe dan ook, we zullen het wel zien over een ruime week! Ik ga nu gewoon afwachten hoe lang die krampjes aanhouden, echt een raar gevoel, alsof er lucht in mn baarmoeder zit en dat trekt zeg maar. En die rugpijn is ook nog steeds heel erg aanwezig pfffff.... euhhh heb iets gelezen over schoenen, ik haal ze altijd bij Dolcis of Durlinger. Slaag ik meestal. Zelf ben ik designer van carpetten. Werk bij een bedrijf waar ze carpetten maken van ongeveer 500 euro per m2. Gaat helemaal nergens over!!! maar resessie, wat is dat???? Zijn nog genoeg mensen met geld teveel in ieder geval! Mijn vriend werkt bij de Brandweer als vrijwilliger en op de afdeling Brandpreventie. Daarnaast heeft hij ook nog een eigen bedrijf in Brandpreventie. Druk genoeg dus, ik werk 40 uur en hij zo'n 50 uur per week. Ga wel minderen als ik een kindje heb naar 3 dagen per week. En las ook nog iets over tweelingen... wij willen maar 1 kindje dus een tweeling zou heel verrassend zijn. Maar als het zo is dan is het zo en net zo gewenst. Ik hoop dat ik nu alles een beetje gehad heb en niks of niemand vergeten??? ja Marlijn, nog geen duidelijkheid?
@blike zie dat je ook in friesland woont , en Renee haar woonplaats is leeuwarden dus dan is het nog niet zo gek dat ik haar aan de kassa had
ja ik begrijp dat er nog geen ongi is en dat je denkt dat je nu je ei hebt? zou kunnen, maar je hebt geen posi ovu test toch? Morgen maar weer afwachten dus... vervelend zeg die onduidelijkheid!
deze maand geen ovu testjes gekocht omdat ik meestal dag 13/14 mijn ei heb alleen nu ben ik bang dat dat niet zo is en dat ik onze kansen heb verspild deze maand. Want we hebben ook niet veel kunnen klussen vanwege ziek/druk/werk maar we wachten rustig af .
Nou mocht ik dus nu toch pas mijn eisprong krijgen, dan zitten we in ieder geval goed Hebben al vanaf 2 oktober om de dag geklust, hahaha. En zondag ook nog en vandaag dus moet dan wel goed zitten toch...? Heb wel zere borsten... En ze zijn veel dikker lijkt het wel, of hoe moet je het zeggen steviger dan...
Asun, klinkt idd. goed, spannend dat afwachten!! Marlijn, sorry, heb zo veel gelezen... dan heb ik weer iets door elkaar gehaad.
Dat maakt niet uit hoor Paula. Ik ga nu echt naar mijn bed, moet er morgen weer vroeg uit. Moet morgen werken, dus kom in de avond wel op het forum. Tot morgen! Welterusten!