Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus Nieuw

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blike1987, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ziet er leuk uit blike, en als je vriend sportief is, vind hij het ook vast wel leuk.

Luca whats up?????????

2. Kaas dat is zeker leuk wil ik ook nog eens gaan doen!
    Nee het is geen dip hoor :p gewoon geen zin meer even :)
    Vind het best een gedoe en hoe meer ik me ermee bezig hou hoe meer ik gestresst raak enzo terwijl tja als het straks een jaar duurt kan ik echt niet elke dag zo zwaar eraan tillen :p
    Dus nu lekker filmpje kijken en ga vandaag geen ovutest doen denk ik. Temp is ook nog stabiel dus achh we zien wel :)

3. Haha ik wilde jaaa schrijven maar hij maakte er kaas van :p
    Kijk surfs up met pinguïns die surfen :d

4. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    jah das een gave film hé? :D

5. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    kaas...

6. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant

ik zit hier gewoon te janken van het lachen :)
    Je gaat je kat te teen geven... :):)

7. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Hahahahahahahahahahah had het al wel gelezen, maar lig nu ook weer helemaal in een deuk.
    Ben nog op me werk en me collega zit me aan te kijken ahahahahaha. Ik zei ik heb een binnen pretje.

Lief hoor luca om even wat op het juni 2011 topic te plaatsen!! Voor de meiden met slecht nieuws.
    1 heeft gisteravond een miskraam gehad, voor haar was dit de allerlaatste poging om een kindje te krijgen (na bijna 4 jaar proberen eindelijk raak, gaat het toch mis).
    1 had een leeg vruchtzakje op de echo en wacht nu op de bloeding.
    En 1 heeft nog een beetje hoop, misschien dat haar vrucht verstoppertje aan het spelen is waardoor ze niks kunnen zien.

8. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    :$ arme meiden :(

9. Haha nu lig ik zelf ook in een deuk om mijn bericht :p
    Laten we er maar overheen lezen :D

Die arme meiden, vooral voor diegene die er nu niet meer mee verder gaat! Weet jij waarom ze er nu definitief mee stopt sas? Dat het lang duurt oké, maar las dat ze weer aan de prikpil wilde gaan alleen dat hoeft dan toch niet per se? Of is dat vanwege gezondheid oid?

En blike ja Het is inderdaad een Coole film hihi :)

Half 5 alweer de dag vliegt voorbij zeg!
    Morgen werk ik weer heb er eigenlijk helemaal geen zin in Blegh!

10. Huh ik ontdek net dat mijn vorige lf maar 12 dagen was en geen 13!
    Bouma mooi meegenomen weer. Officieel mijn ei dus een dag later maar volgens mij komt ie sowieso eerder dus pas de banjer later wel aan :p
    Heb vandaag lage rugpijn die doortrekt naar voor, vooral links en de ovutest die ik toch maar wel gedaan heb is weer iets donkerder dus heb goede hoop :)

11. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    jaa hoor meis, pas jij je banjer maar aan ;)
    Net weer een ovutestje gedaan, maar nog net zo negatief als gisteren... afwachten dus maar :)

12. Wauw ik ben me aan et vervelen dus zit een beetje rond te kijken op de restvan het forum en is ook superleuk! Van degenen die voor mij gependeld hebben zag ik trouwens dat het merendeel niet uitkwam dus ga eens wat anderen versturen haha.
    Oh en als je niet depressief wilt worden ga dan niet op het vlinderforum kijken.. Ik durfde al bijna niet meer zwanger te worden vooral na verhalen over vlinders van 24 wk etc.. :(

En ga morgen maar even mijn kaartleg forum openen, als ik voor de rest hier heb gelegd want Heb nog geen tijd gehad weer..

Enne tja wat zal ik verder eens vertellen. Ik moet plassen :p

13. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Zij had al 2 kindjes bij een andere jongen/man, maar wilde met haar huidige vriend ook nog graag een kindje (haar huidige vriend heeft geloof ik ook 2 kinderen). Ze heeft trouwens met haar vorige relatie ook al verschillende miskramen gehad, dus denk dat ze er ook een beetje klaar mee was, voor de zoveelste keer dat het mis gaat.
    Ze zijn dus bijna 4 jaar bezig geweest en na 1 IUI (geloof ik heb eigenlijk geen idee wat het is :):):)) is ze toch zwanger geraakt.
    Maar bij de echo was het kindje te klein voor hoever ze zou zijn. Gisteravond heeft de miskraam doorgezet.
    Ik weet de reden niet waarom ze aan de prikpil gaat, misschien vind ze dit handig ofzo geen idee.

14. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    IUI: Bij een intra-uteriene inseminatie worden geselecteerde zaadcellen direkt in de baarmoederholte gebracht (intra-uterien)

15. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Hallo ben ik ook weer. volgens mij is het rusig... :S

Saskia wat een verschrikkelijke verhalen. Kan me niet voorstellen wat er dan door iemand heen moet gaan. Helaas is het iets wat veel te vaak gebeurd!!!

Luca, vervelend dat je er een beetje doorheen zit qua zwanger worden. Snap het ook wel, ook al wil je er niet mee bezig zijn toch doe je het! ik wel tenminste en hoe kan het ook anders?? Als we nou niets zouden voelen... maarja, we voelen vanalles en dan word je er wel mee geconfronteerd! moeilijk om te negeren dan natuurlijk, vind ik zelf tenminste. Ach meid, komt wel weer goed, lekker aan de klus en wie weet is het dan deze ronde wel raak! :D

Hier zijn de heftige klachten van gisteren wel een stuk minder. Heb vandaag wel weer vanalles gevoeld maar allemaal maar een beetje zeg maar, geen heftige dingen. Twijfel dus weer helemaal aan mezelf :S Zou het dan toch gisteren mijn ei geweest zijn?? maarja, hoe verklaar ik al die steken en ongi pijnen de week ervoor dan weer...?
    Verder hebben we al 5 dagen niet geklust door ziek zijn en zo, dus heb ik gisteren pas mijn ei gehad dan ben ik hem deze maand mis gelopen :(
    Over 2 weken weet ik het zowiezo!!

16. haii nou ik zit er niet doorheen ik had gewoon even geen zin om het er weer over te hebben :p

wordt ook zo eentonig heel de tijd!

Maarja inmiddels heb ik wel vrij erge krampen dus toch maar een ovutestje gedaan weer want stel dat het nu opeens positief is dan kunnen we nog klussen vanavond.. Maar hij was nog steeds niet positief, wel bijna dus ik denk dat ie morgen komt (op dag 14 dus dan zou dat mooi zijn).

Ik heb EINDELIJK weer een computer dus maak ik geen stomme typfouten meer hopelijk hihi :p

@sas bedankt voor de uitleg, ja ik kan me voorstellen dat je er dan ook echt helemaal klaar mee bent.
    Ik dacht dat ze zichzelf misschien te oud vond dat ze weer aan de pil ging oid, want je hoort heel vaak dat na zoveel jaar proberen en de mmm dat het dan opeens wel spontaan gebeurt.. Dus ik dacht tja je loopt geen risico op iets en mocht je alsnog zwanger worden zou dat alleen maar leuk zijn. maargoed iedereen zijn eigen keuze natuurlijk :)

17. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Hai meiden wat rustig hier....
    Hier thuis gelukkig ook sinds nu net....
    De kleine man had ik om 19.20 op bed gelegt maar sinds hij een groot bed heeft nemt hij een loopje met me pfff hij komt er steeds uit!
    Na 20 keer terug leggen zonder wat te zeggen heeft hij nu geloof ik eindelijk (hopelijk) de boodschap begrepen want het is nu stil!
    Gisteren was het ook pas 21.45 voor hij ging slapen!!!
    Ja meiden weet waar je an begint haha!
    Nu hij al 2 weken zo moeilijk is en niet luisterd, eet en slaapt denk ik weleens pff waar ben ik mee bezig??? voor een tweede??? dan word ik knettergek!!!!!! dus soms slaat de twijfel dan wel toe moet ik zeggen!
    We hebben na vrijdag ook niet meer geklust ik heb zoiets van laat maar even zitten wil eerst weer wat rust in huis en in me hoofd en ben nu weer even niet zo klaar voor zwanger te zijn denk ik..,.pff moeilijk hoor!!
    Morgen afspraak bij de psych dus ben benieuwd!
    Ik heb nog steeds rare krampjes in me buik en nu voel ik me onderrug soms dus zal wel bijna ongi worden!
    Vanavond heel klein beetje bruinig voor de rest van de dag sinds gisterenmiddag niks meer...
    Maar voel nu wel boven me schaambeen over heel de breedte zeurend gevoel dus als ik morgen ongi word is het 32 dagen als ik tel vanaf eerste dag laatste menstruatie en dan het echte bloedverlies he...nou ja uuhm ik zie het wel haha als ik over maandag 1 nov heen ga dan heb ik deze keer een langere cyclus dan 36 dagen!

18. Marlijn

Marlijn Actief lid

27 mei 2010
    417
    0
    0
    financieel administratief medewerkster
    Utrecht
    Hi dames,

Nou ik ben er ook weer hoor. Vandaag weer gezeur om mijn werk, maar goed kan het er niet voluit over hebben, wie weet zit hier wel een collega van mij op het forum.....je weet het niet he:p

Mijn man is nu lekker de kleine meid aan het voorlezen, ze ging wat later naar bed. Had bij oma nog laat een middagdutje gedaan, dus ja dan gaan ze niet gelijk weer naar bed;)

Verder hiet nog steeds geen verandering. Begin wel weer wat steken te krijgen onderin mijn buik, het is wel meer links denk ik;)
    En nog wel wat slijm afscheiding, maar heb het gevoel dat het minder wordt.

Maar als ik nu pas mijn eisprong heb, zou ik dus een cyclus hebben van 44 dagen:$

19. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @debster, wat vervelend voor je dat je mannetje niet zo goed slapen wil... lijkt me inderdaad erg vermoeiend. Maar dat wordt vast snel beter meid! Don't worry..
    Als je het te veel vind worden moet je gewoon ff rustig aan doen meis, goed om jezelf denken! Dikke knuffel!

@Marlijn, poeh dat zou wel balen zijn marlijn. Vind je ovulatietesten niet wat? dan weet je precies wanneer je eitje is geweest en heb je daar iig geen onzekerheid meer over.

20. Marlijn

Marlijn Actief lid

27 mei 2010
    417
    0
    0
    financieel administratief medewerkster
    Utrecht
    @Blike: Nee ik wil daar pas mee gaan beginnen als het echt niet gaat lukken, maar het moet deze maand bijna wel raak zijn. Vanaf 2 oktober klussen we al om de dag, dus denk eigenlijk wel dat we goed zitten, denk je niet?;)

@Debster: Ja leuk he zo'n groot bed. Ons meisje heeft nu ook een groot bed, erg leuk. We lezen haar eerst voor, en dat valt ze dan meestal wel in slaap. Maar ze komt er met de nacht of vroeg in de ochtend meestal wel uit. Dan ligt ze s'morgens mooi tussen in en dat merken we helemaal niks:p hihihi.

Deel Deze Pagina