maar zelfs dan is de kans op zwangerschap niet 100% natuurlijk Maar ach je ei kun je in ieder geval niet gemist hebben, dat is zeker Trouwens over eieren gesproken Nu net weet een ovutest gedaan en die is bijna positief. Ik heb al last van krampen dus mijn ei zal een dezer dagen wel komen. Maarrrrr Nu hebben we gisteravond geklust, maar morgen slapen we niet samen. Dus of we moeten vanavond een keer extra klussen (wet niet of ik dat voor elkaar krijg), of ik wacht en we klussen pas vrijdag (misschien) weer! Maar als we nu al klussen dan zijn de zaadjes nog niet goed toch AAHHHH help! Snel voor het bedtijd is
Hi Luca, Nou zou het dan vanavond nog maar een keertje doen hoor En dan vrijdag weer. Dan zit je in ieder geval wel goed Ga het maar snel proberen, kijken of je mannetje nog wil hahahahaha
ga ook steeds extra vroeg op bed omdat het dan lekker snel de volgende dag is..... hihi erg hé? haha klusssen luca!!
Hahahaha. Go luca Nou ik ga vanavond ook lekker vroeg mijn bedje in, heb het een beetje gehad voor vandaag. Morgen heb je lekker vrij, kan ik weer leuke dingen doen met ons meisje Moet nog nieuwe schoenen hebben, dus even kijken.
goedemorgen dames!! lekker geslapen allemaal? Heb weer eens bizar gedroomd, vind het meestal niet erg maar soms is het best vermoeiend en dan heb ik niet echt het idee uitgeslapen te zijn. Gister is missie klussen gelukkig geslaagd, dus als mijn ei eraan komt dan zit ik helemaal goed En als ie nog niet komt ach dan hebben we gewoon lekker geklust haha! Iedereen vandaag aan het werk?? Ik begin om half 11, maar het wordt volgens mij een rustig dagje gelukkig. Als ik een paar dagen niet heb gewerkt moet ik de eerste dag altijd weer een beetje inkomen Het enige voordeel van de vakantie van die kids is dat ik niet om half 7 op hoef te staan en dat het geen stress is om op tijd aan te komen Weet iemand of het je temperatuur erg verandert als je in de nacht of heel vroeg in de ochtend heel even opstaat (de kat deed vervelend dus moest hem in zijn mandje stoppen)..? Oh trouwens! Gister bij het klussen had ik wel echt pijn als mijn vriend te ver ging, dat is ook een goed teken toch? Nu vandaag loop ik bijna krom dus ach Heb nu heel erg zin om de ovutest te doen maar moet nog even een paar uurtjes wachten tot ik niet meer heb gedronken hihi En voor de dames die nog niet aan ovutesten zijn begonnen; ik zou het lekker nog even niet doen. Vind het wel heel erg handig want je hebt wetenschappelijk bewijs dat je ei eraan komt, maar het is wel weer een extra zwanger-worden verslaving erbij, ik zit me nu al druk te maken om die ovutest van vanmiddag dus tja zo wordt het er niet beter op natuurlijk me niet bezig te houden met zwanger worden
Heei meiden, Gister had ik zo mijn dag niet.... chagarijnig, moe, kortaf en een hele opgeblazen buik. Ik dacht echt goed teken! Maar helaas vanmorgen meteen op de wc helder bloed. En nu buikpijn. Dus het is weer zover na 33 dgn nu. Maar wat ik beetje gek vind vorige week zondag had ik mijn ei duidelijk. Buikpijn en knap positieve ovu test. Dus is mijn LF nu 10/11 dgn? Heb nog zo goed geklust rondom mijn ei. Baal er toch stiekem een beetje van. Nu maar hopen dat het snel weer over is. @Luca ook al klachtjes dat je denkt dat je ei eraan kan komen. O nou kan goed dat je last hebt gehad met het klussen dat je baarmoeder wat gezakt is Ben benieuwd wat je test doet. @debster je mag me lijstje aan passen ga naar ronde 3 vermoedelijke nod zet ik op 2 dec. Zal een mooi verjaardag cadeau zijn een postive test ( 6 dec jarig )
dankuuu! Hier even een foto van de testen tot nu toe: bovenste is van eergister, de onderste twee zijn van gistermiddag - gisteravond. Wel een verschil toch? Heb ik een kans op een posi vandaag denken jullie? alsi ie posi wordt ben ik wel de rest van de dag heel vrolijk hahaha! Hopelijk kan ik vanmiddag nog even kaartjes leggen, hoop dat ik tijd heb!! Vertel eens wat jullie allemaal voor leuke dingen gaan doen vandaag meiden!
he chantal, wat jammer!! Jeetje in december zit je alweer, het moet niet gekker worden zeg! De maanden vliegen echt voorbij naar mijn idee. Toen ik twee jaar geleden zwanger was had ik mijn eerste (licht) positieve test op 2 december, en een duidelijk posi op 5 december Hopelijk wordt dit je maand chantal!!!
Luca hij wordt zichtbaar donkderder Ik ga voor je duimen. Vandaag wat ga ik doen..... Ik hoop dat me pakketje van Esprit binnen komt. Leuke dingen besteld en ben er nu aan toe om mezelf even te verwennen. Liefst zit ik de hele dag bij jullie op het forum maar mijn zoontje heeft ook aan dacht nodig he. Dus zo lekker douchen en aankleden en vanmiddag ook nog een werken. Niks leuks eigelijk. Jij wel?
Wow klinkt positief als jij dat had. Ik moet zeggen dat van Jamie ( mijn zoon ) we een positieve tesst hadden op zijn vader zijn verjaardag dus nu op die van mij zal ook wel tof zijn. Maar weet je nu welke dag mijn LF is 10 dgn?
hihi nee niet echt denk ik. werk de hele dag, zit weer met 4 kids maar dit keer 3 meiden waarvan 1 al iets ouder is (12), dus dan is het altijd wel gezellig Misschien even op de wii ofzo, hihi
Heerlijk zeg zo'n dagje Ik ga lekker douchen en aankleden. Misschien tot straks anders denk ik tot vanavaond laat! Liefs en ik kijk uit naar je positive ovu test