Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus Nieuw

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blike1987, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Asun

Asun Niet meer actief

Tja.. maar mijn vorige cyclus was 39 dagen... normaal heb ik altijd 28

2. ja daar zit wat in :)
    dus gewoon hoe je het zelf wilt :D
    je hebt niets bijgehouden toch, met ovutesten ed? of wel?

ik heb even een cafeinecrash geloof ik; vandaag 2 koffie en een redbull op maar ik zou nu echt graag willen slapen, dus volgens mij zijn ze uitgewerkt :p

3. Asun

Asun Niet meer actief

nee ik heb niks met ovutesten gedaan.
    Ik on wel heel goed mijn ei voelen.. heb ik echt last van gehad. En we hebben braaf om de kas geklust

4. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    @ luca, ik heb vandaag al iets van 7 bakken koffie op :)

@ asun, wat goed van je dat je zoveel geduld hebt! :D
    ben erg benieuwd....!

Kan zo'n korte cyclus geen kwaad? Zolang je lf rond de 14 dagen blijft is het goed toch... of niet? :)

5. Asun

Asun Niet meer actief

@ Blondi --> Nouja geduld.. ik heb vooral veel afleiding dat helpt :D

Wat is het hier rustig?

6. Asun

Asun Niet meer actief

Ik ga er vandoor. Ff wat eten.
    Tot morgen

7. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Hai meiden!

Wat is het Hier rustig!!
    Jeeeeeeeehhhh Luca heeft haar ei oh wat zijn we blij!!!
    Jeetje ik wou dat ik zo een mooie cyclus had als jou en Blondi zeg!!
    Mijn lichaam is helemaal van slag hoor!!
    Ik moet elke dag een inlegkruisje aan en vanochtend dacht ik hmm ik voel iets, volgens mij....word ik ongi want er lekt iets...ging ik kijken en jawel had een beetje bloed!
    Dus ik gelijk weer in de aanslag met me maandverband....heb ik de rest van de dag weer geen bloed en alleen weer wat bruin....pfffff Hier word ik ook niet wijzer van zeg!
    Ik voel wel in me linkerlies nog steeds "iets" maar snap er echt niks meer van haha stom lijf!!!!!!

En Chantal is het bij jou wel doorgezet dan??
    Ik denk dat het bij mij als ik dezelfde cyclus als vorige maand heb (34-36 dagen) dat het vanaf nu moet komen en als ik uitga van 36 dagen vanaf 27 september dan is het maandag...en dan dinsdag NOD. Dus als ik dan nog niet ongi ben doe ik 1 keer een testje en verder wacht ik gewoon af!
    Ik moet zeggen omdat me zoontje wat minder leuk is laatste 2 weken ik nu ook niet echt mer sta te springen om een tweede! Bij mij is juist de twijfel meer toegenomen of ik het wel echt aan kan 2 kinderen....dus ik zie wel hoe het loopt nu ik ga me er niet meer mee bezig houden iig met testjes en dergelijke...

8. hooi daar ben ik weer even!

Nog geen foto's van mijn mooie posi test, doe ik voor het slapen gaan even snel :)

Debster tja het is toch afwachten en als je op je 'echte' NOD nog geen bloed ziet dan toch maar even testen ja lijkt me verstandig.

Tja twee kids kan inderdaad heel druk en lastig zijn, als je zelf het idee krijgt dat je het niet aankan dan is het inderdaad verstandig dat je er nog eens goed over nadenkt. Misschien wil je nog wel even wachten tot je zoontje iets ouder is, zodat hij wellicht al wat rustiger is? Of misschien wil je uiteindelijk toch niet wachten, en dan ga je er gewoon alsnog voor :D
    En je hebt nu genoeg afleiding zo te horen, dus hoef je er ook niet zo ontzettend mee bezig te zijn :)

Ik zit nu te twijfelen of ik mijn ei al heb gehad of dat ie nog moet komen morgen ofzo. Heb nu wel 'vruchtbaar' slijm ontdekt, dus dan zou het dus nog moeten komen? Maar de pijn is bijna weg, gister was het veel heftiger. Misschien toch al gehad.
    Ach we zullen het zien aan de temp en aan de ovutest van morgen :D

9. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    jeeeej luca! :D Wat goed dat je je eitje hebt gevonden!! dat wordt klussen!!!

10. kan niet mijn vriend slaapt niet bij me!!

Maar wel gisteravond en eergisteravond geklust :)

11. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag Dames,

Hoe is het hier?

@luca, vruchtbaar slijm verdwijnt na de eisprong dus denk dat ie nog moet komen. Ik heb meestal vruchtbaar slijm en dan 1 dag later positieve test en dan de dag erna mijn eisprong.

12. ik heb alleen 2 dagen geen slijm gehad vanwege het klussen. Dus miss heb ik het vruchtbare slijm al deels gemist? :p

anyhow, het zal wel :D
    Ik hoop dat ie vannacht komt en dat ik er doorheen slaap want als het weer zo pijnlijk is als vorige maand dan overleef ik het niet :p
    Als het gister was dan ben ik gelukkig want dat was niet zo erg

13. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan denk ik dat ie gisteren is geweest :)

14. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Komt goed in ieder geval! :D

Heb ik nog dingen gemist?

15. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh, zie net dat je een positieve test had... dan moet ie nog komen anders zal die niet positief zijn. haha ben lekker verwarrend vanavond ;)

16. hhahahhaha :p
    Ja ik had hem vanmiddag en ik denk dus zelf dat ik hem vandaag echt gehad heb, omdat de pijn gistermiddag begon en gisteravond op zijn ergst was. Toen ook pijn met klussen. Vanmorgen hadi k nog steeds pijn en in het begin van de middag was het gestopt. Toen had ik die positieve test en aangezien de pijn een teken is dat het op knappen staat denk ik dat ie in de loop van de middag/avond is gesprongen dus ergens na de posi test.
    Maargoed als ie morgen is hoor je mij ook niet klagen :p
    De tijd zal het leren haha

17. nou nu even genoeg over mijn ei hoor :p Ben er nou wel weer klaar mee!

Hier niets bijzonders, vandaag vier kinderen over de vloer waarvan 2 meiden heel lief zijn maar echt veel te aanhankelijk. Ze willen alles zien wat je doet en daar erger ik me een beetje aan. Dat oudste meisje loopt ook steeds weg met mijn katje, ook als ie helemaal geen zin heeft om opgepakt te worden. Dat kan ik dan weer niet hebben maarja kan ook niet uitvallen tegen die meiden :p

18. zie dat er niemand meer is.. :( Ga denk ik zo maar mijn bedje in heb het helemaal gehad voor vandaag en de batterij van de computer is ook op!

slaap lekker alvast meiden!

19. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    sorry was idd even weg, maar ben er nu helemaal vandoor ;) trusten!

20. chantalniehof

chantalniehof Actief lid

11 mrt 2008
    348
    0
    0
    verpleegkundige
    nijmegen
    Even gauw een berichtje van mij. Kom net thuis en ga zo lekker me bed in. Goed last van me menstruatie weer. Blegh.

@ asun: Sorry ik zal het niet meer doen ;)
    wanneer ga jij testen?

@ Luca wow wat super je ei gevonden! En goed geklust spannend weer!

@ Debster hier is het losgeslagen hoor. Bij jou wil het ook niet vlotten zeg. Balen :x. Mijn zoontje heeft deze week ook zijn mindere week. Pfoe als ik behang had... had hij daar al lang achter gezeten. Waarom luisteren ze niet als je wat vraagt he. Ik twijfel op zulke momenten ook of ik wel een tweede wil hoor. Maar het gevoel van zwanger zijn en zo lieve kleine baby vasthouden.... is ook wel heel verleidend om het wel te doen.

Nou ik ga me bedje nu opzoeken.
    Meiden klus ze! Of wachten maar.....

Knuffel van mij.

Deel Deze Pagina