Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus Nieuw

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blike1987, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Jep :D heerlijk!
    I love weekend!!!

Gaan jullie nog iets leuks doen dit weekend?

2. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    morgen met een vriendin meubels shoppen voor haar nieuwe huisje, daarna naar mijn zus. Voor de rest weet ik het nog niet, lekker relaxen hoop ik in ieder geval ;) en jij?

3. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hey meiden,
    alles goed hier?
    ik heb vandaag weer me baal/dipdag bereikt.
    ben vandaag dus ongi geworden (had morgen precies 2 weken geleden een posi ovutest dus had een kortere lf denk ik)
    en heb dus ook nog te horen gekregen van 2 bekenden bij ons zwanger zijn dus dat fleurt me nog meer op NOT!! maar ik gun het ze wel allemaal hoor echt waar!! ik hoop echt voor iedereen dat ze niet bij het zh terecht komen.

en ik heb mijn afspraak in het zh laten staan op 10 november anders kon ik pas in januari terecht word wel erg lang dan.
    dus ik ben heel benieuwd maar ook heel bang voor alles.

en verder ga ik weer met volle moed mijn volgende periode tegemoed!!

hier nog wat leuke nieuwtjes?

4. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey Ikkuh, balen inderdaad! Maar wel positief blijven, mogelijk dat 10 november heel veel antwoorden brengt.

Hier alles rustig, ben aan het afwachten. Deze maand na mijn eisprong steeds steekjes blijven houden op dezelfde plek als mijn 'ei-pijn' en wat meer last van witte vloed. Bij mij is het elke maand anders dus ook weer gewoon rustig afwachten ;)

5. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben er wel weer vandoor, ben behoorlijk moe en moet morgen weer vroeg op (fijn als je vriedinnen hebt die wel een ochtendmens zijn ;)).

Trusten en tot gauw!

6. nou ik zit er helemaal doorheen hoor.

Vandaag voel ik echt duidelijk links dat mijn ei eraan zit te komen. Het is nu al heel de avond langzaamaan erger aan het worden. Bel ik mijn vriend om half 7 om te vragen hoe laat ie komt, zegt ie ja ik ben er bijna maar als ik aankom ga ik slapen want k ben moe.
    Echt zo bot en ik dacht meteen nou waarom kom je dan naar mij als je al niet eens zin hebt om een avond met me door te brengen..
    Nou meneer heeft keelpijn en dat mag heel de wereld weten hoor, hij denkt meteen dat ie ongeneeslijk ziek is.
    Vanavond hadden we eerst tot half 10 de kids, nou liggen die eindelijk te slapen gaat ie kastanjes zitten eten, terwijl ik hem nog zei dat ik pijn had van ovulatie (hint hint).. Dus ik hem een beetje proberen te verleiden, hij reageerde wel maar zegt opeens; nee de kastanjes gaan zo ontploffen, kleed je maar aan.. Dus ik zeg oke :( met een teleurgesteld hoofd.
    Zegt ie ja dan kan ik je straks beter uitkleden ;)
    dus ik weer blij.

kwartier later liggen we in bed, probeert ie me heel de tijd bewust te ontwijken met kusjes etc. Dus ik zeg nou als je geen zin hebt kun je het ook gewoon zeggenhoor. Hij zegt ja maar ik heb gewoon nergens de kracht meer voor.

Nou toen weer een discussie gehad ik zei je weet dat ik mijn ei hebt want ik zei je dat ik pijn heb, en nu probeer je expres me te ontwijken, als je nog wilt wachten zeg je het maar hoor.
    of als je geen zin had om me te zien had je het ook vooraf kunnen zeggen hoor.

Nou toen begon ie gelijk weer sago te doen en zei nu draai ik me om dan hoef ik je niet te horen. Ik zeg nou prima.

Nu ben ik het bed uit gegaan en zit in de woonkamer in het donker want ja de kans op een zwangerschap is nu deze maand dus gewoon echt 0. Die zaadjes van eergister zijn allang dood als mijn ei vannacht of morgen springt.

Maargoed nu heb ik er zowieso even ook geen zin in, dit word echt een kutweekend met meneer die ziek is en dus half op sterven ligt (maar nog wel kan roken en bier drinken en jetskien want ja om de een of andere reden is dat niet erg) en ik heb er nu al geen zin meer in.

7. ikkuh veel succes de 10e in het ziekenhuis, en ik leef met je mee met je baaldag meid!

8. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Ikkuh@ alvast heel veel succes in het zh 10 november, hopelijk krijgen jullie duidelijkheid. Ik ken dat gevoel wel hoor, iedereen om je heen raakt opeens zwanger. Je gunt het ze wel, maar ergens steekt het toch omdat je het jezelf nu eenmaal het meest gunt.

Luca: hè meid toch wat een avond heb jij gehad. Vervelend dat je vriend zo reageerde. Hopelijk heb je toch nog een beetje een leuk weekend meid.

9. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    @ Ikkuh, hetzelfde als wat stevie zegt :) we gunnen het allemaal iedereen maar voor jezelf is zulk nieuws niet zo leuk..

@ Luca, meissie toch wat vervelend :(
    maar misschien is de kans op zwangerschap niet verkeken want is
    je ei al snel gesprongen... de zaadjes van jou vriend leven ook een dag of 3 toch..

mijn temp is drastisch gedaald vanmorgen! :$
    gister had ik 36.4 en vandaag 35.7.. bijna een hele graad omlaag!

10. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Hey blondi, dat is inderdaad wel flink gezakt ja. Geen idee wat dit te betekenen heeft. Ik ben nu ook aan het tempen en bij mij blijft het steeds rond de 36.7-36.9 schommelen.

11. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Die van mij steeg elke dag en nu in 1x hard omlaag.. vanmiddag even een ovutestje doen, je weet maar nooit! Gister stond er ook al een duidelijk streepje op dus ik doe nu gewoon 2x op een dag..

12. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Ja, wie weet zakt het omdat je ovulatie eraan komt. Succes met testen!!

13. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Hallo allemaal!

Zoals jullie gemerkt hebben ben ik de laatste dagen niet meer geweest. Wil er gewoon een stuk minder mee bezig zijn want ik snap mijn lichaam gewoon niet meer!!! Heb nu al 2 keer een moment gehad dat ik dacht een eisprong te hebben en ik voel al een week vanalles in mijn baarmoeder, borsten doen dan wel pijn dan weer niet, een strekkend gevoel naar mijn liezen, ineens roomachtige afscheiding, allemaal dingen waar ik me nu dus helemaal gek om kan gaan zitten maken maar hoe dan ook, wat ik ook opzoek, het komt allemaal neer op wachten want het kunnen tekenen zijn van zwangerschap maar ook van een aankomende ongi. Die ongi zou dan donderdag pas zijn als ik vanaf mijn eerste vermoedelijke ei tel.

Ik word er dus een beetje gestoord van en ga het dus maar gewoon op me af laten komen. Als ik al mn kwaaltjes van de laatste dagen bekijk dan zou ik nu ongi moeten worden volgens mij en dat zou heel raar zijn dus ik wacht het maar gewoon af!! Begin mezelf een beetje irritant te vinden haha.

Dus denk dat ik hier een stuk minder zal zijn even, heb het een beetje gehad met alle kwaatjes die helemaal niks hoeven te betekenen dus ga even andere afleiding zoeken.

Iedereen heel veel succes met ALLES en ik kom zeker nog wel kijken hoof, maar nu eventjes wat minder.

14. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Neem maar even lekker afstand Paula!
    Zoals ik het lees heb je het nodig en ik neem je helemaal niks kwalijk! Je moet hier voor je plezier zitten, niet omdat je het lullig vind om niks van je te laten horen!

Succes meid, ga maar lekker leuke afleidende dingen doen komende tijd :)

15. Nou daar ben Ik weer hoor. Ruzie is inmiddels over maar kans op zwangerschap deze maand is daarmee ook verkeken, mijn ei is vannacht gesprongen denk ik want vlak voor het in slaap vallen lag ik krom vd pijn enn vanochtend helemaal niks meer. Zaadjes kunnen tot 72 uur overleven Maargoed het was al minstens 50 uur geleden dat we hadden geklust dus ik ga er echt niet vanuit dat we nog een kans op slagen hebben deze maand. Baal wel enorm dat ik nu eindelijk zo duidelijk mijn ei had en ook nog eens lekker op tijd, en dan heb ik er helemaal geen hol aan.
    Heb hetzelfde als Paula een beetje, ook niet zo veel zin meer om heel de dg hier te zitten vooral als ik straks dingen ga voelen die er niet zijn. Gelukkig komt ongi nu lekker vlot over 12 dagen dus volgende ronde begint alweer vlot.
    Fijn weekend allemaal!

16. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Ik geloof dat we het allemaal een beetje los proberen te laten meiden. Het is hier toch wat rustiger aan het worden. En ik probeer zelf ook om er minder aan te denken. Als je dan hier op het zwangerschapsforum bent dan gaat dat moeilijk natuurlijk. Doe het rustig aan allemaal en kom gewoon binnedruppelen wanneer jullie daar zin in hebben. Wat geeft het als je er even niet bent en wat tijd voor jezelf neemt? Gewoon doen waar jullie je lekker bij voelen. Dikke knuffel meisjes!!

17. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Hai meiden,

Hier ook niet zoveel meer te melden en dus vandaar dat ik ook niet zo vaak meer hier ben!
    We waren allemaal de eerste ronde zo fanatiek en stiekem ook allemaal ervan uitgegaan dat het snel raak zou zijn maar daaraan kan je zien we er allemaal veel te veel mee bezig zijn, en helemaal als je hele dagen of zoiezo elke dag op het forum zit ben je er zoiezo veel mee bezig!
    Hier is het nog steeds raar, gisteren dacht ik wer ongi te worden maar toch niet ik heb echt de ene keer bruinig dan soms roze en dan weer alleen wit slijm en gisteren beetje waterig roze dus snap er niks meer van!
    Voel ook vanalles in me buik en ben misselijk en heel erg moe dus is gewoon allemaal ontpillen denk ik....heb iig vandaag toch alvast maar een test gedaan maar was negatief dus weten we dat ook weer!
    Dan zal ik deze keer wel een hele lange cyclus gaan krijgen maar ja dat is dan maar zo, ik ga nu niet meer haasten zoals ik eerder wel wilde, de tijd vliegt toch voorbij het is alweer bijna november!!!!!!!!!!! dus ach wat zou het als ik dan over een paar maanden pas zwanger zou worden dan heb ik iig nog meer tijd om erover na te denken en aan het idee te wennen haha.

Vandaag was ik ergens met me zoontje en me pa aan het eten en daar stond een kinderwagen met een baby en me zoontje er gelik heen en zei mama baby kijken!!! die vind het wel helemaal geweldig zo een klein ding dus dat is wel weer leuk om te zien!

Nou meiden ik weet ook niet hoevaak ik hier nog ben maar lees wel gewoon bij en hou wel iedereen in de gaten hoor ;) haha

18. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Hey debster, er gebeurt echt van alles daar in jouw lichaam hè? Maar waar die vreemde afscheiding bij jou vandaan komt, dat is nog maar de vraag. Idd, we waren in het begin allemaal té enthousiast denk ik. En zoals je al zegt, het is alweer november. Ik paar maanden geleden was ik nog aan het wachten op het moment dat ik officieel gestopt was met de prikpil en nu ben ik er alweer bijna 4 maanden vanaf. Dan is het uiteindelijk toch wel weer snel gegaan. Ik denk ook maar weer zo, in april heb ik de laatste prik gehad. Nu is het voor we het weten alweer 2011 en als het dan april is en er nog weinig gebeurd is in mijn lichaam ga ik toch weer eens langs de gyn. Van de ene kant denk ik: 'ach, het is zo april' En misschien komt het dadelijk toch wel op gang en is het neit eens nodig om een bezoek aan de gyn te gaan brengen in april. Ik voel dat ik het zelf nu ook wat meer los kan laten dan in het begin. Ik leef gewoon mijn leven, doe mijn ding, ga naar mijn werk en heb een leuke tijd met mijn hubby en met mijn vrienden en dan zie ik wel wat er verder gebeurd. Dan word ik binnenkort misschien wel opeens verrast door een echte ongi terwijl ik er helemaal niet meer zo bij stil stond dan in het begin. Ik merkte dat de vorige keer al bij die bloeding, dat ik er niet meer zo heel veel over na had gedacht en opeens ging ik naar de wc en toen was er iets. Om een lang verhaal kort te maken: ik ben dus al een stuk geduldiger geworden hahaha. Als ik lees hoe lang sommige vrouwen hier op het forum bezig zijn dan denk ik ook: 'Joh, maak je niet druk. Je bent net pas bezig'

Debster: schattig, zo'n klein hummeltje. Gisteren op mijn werk kwam er ook opeens iemand met een kindje van 6 weken binnen en dan kriebelt het natuurlijk wel heel erg. Maar verder probeer ik het was los te laten en dat lukt me ook wel aardig geloof ik. ; )

19. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    ja ik maak me er ook minder druk om nu want te veel mee bezig zijn helpt er ook niet aan want de meiden die hier hun eisprong echt voelen zijn ook niet gelijk zwanger geworden dus het is gewoon een kwestie van geduld en geluk hebben....
    En daarom heb ik nu zoiets van ik zie het wel en laat het gewoon los!
    Eerst wilde ik het hup gelijk omdat er anders teveel leeftijd tussen komt met me zoontje, bij hem had ik ook van ik zie het wel ik ben jong en ging al uit van een jaar maar dat was dus gelijk 1ste officiele ronde raak en nu zie ik dat het weer heel raar en anders loopt en als het over een half jaar is nou ja dan is dat maar zo, er zit nu toch al een groot leeftijd verschil tussen en ze hebben nu zoiezo al niks aan elkaar als er een baby is dus dat is ook weer een zorg minder dan krijgen ze later misschien wat aan elkaar, maar ja me zoontje speelt ook met zn vriendje en nichtje van dezelfde leeftijd en gat naar peuterspeelzaal dus kan daar ook 2 keer in de week lekker spelen dus eenzaam is hij nu niet haha.
    We zien het dus allemaal wel hoe het loopt! Des te groter is de verassing als je ineens straks zwanger blijkt wanneer je het niet verwacht!!....

20. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    #1540 noamy, 30 okt 2010
    Laatst bewerkt: 30 okt 2010
    hoi dames
    ook ik ben hier iets minder aanwezig geweest
    ziek geweest,nu weer door mn rug gegaan en gewoon druk met van alles en nog wat!
    om er niet TE veel mee bezig te zijn en ondanks de leuke verhalen lees je natuurlijk ook zat NIET leuke verhalen en ervaringen en merk aan mezelf dat ik me daar dan wel mee bezig ga houden............
    vervelend
    en ook wat ik eerder gelezen heb hier, je stopt met de pil en meld je hier aan on de hoop het snel raak is en dan t liefst nog meteen de eerste ronde!
    alles wat je voelt deel je hier op het forum en dan zeggen ze dat ik r niet te veel mee bezig moet zijn!!! (mensen om me heen) maar soms is t zo fijn om met je lotgenoten(sorry kon even geen andere benaming verzinnen...t is al laat he hahaahah)over 'zwanger worden'en alles wat erbij komt te praten!!
    dus dan maar af en toe en niet een paar keer per dag meer dacht ik!!!!!
    zoals ik las hier meerdere meiden iets minder te vinden zijn!!!
    wel leuk dat we dan toch weer hetzelfde gevoel en idee erbij hebben!!!
    we houden elkaar iig op de hoogte!!!!!!
    iedereen succes en sterkte!!!

ik vandaag mn ongi gehad....
    jammer maar toch ook wel weer posi dat ik net zoals ronde 1 nu ook weer in ronde 2 psies op dag 28 mn ongi heb!
    dus bekijk t gewoon maar posi en straks weer goed aan de klus
    mezelf voorgenomen de hele maand om de dag te klussen no matter what!!!! ahhahahahaah

Deel Deze Pagina