hey meiden, bedankt voor jullie meedeleven. zowiezo als het zover is en die afspraak is geweest zal ik meteen een verhaal doen hoe het gegaan is en wat ze allemaal wouden weten enz. enz. we hebben het gisteren aan mijn vriend zijn ouders verteld, aangezien we iedere bezoekje daar het "omagesprek" voorbij kwam. zijn moeder gaf ook al echt meteen aan dat ze met me mee wilt als het nodig is enz. dus wel heel lief vond ik. luca--> gelukkig is je ruzie over maar jammer dat het niet ff gelukt is om te klussen hoop toch voor je dat het raak is want tsja het zaad kan wel langer leven dus wie weet!! blondi--> was het niet zo dat je temp omhoog gaat als je eisprong komt en na je eisprong meteen weer omlaag vliegt? want dan zou het betekenen dat je je ei gehad heb. ik weet niet of dat klopt hoor maar ik dacht het. verder wat iedereen zegt het word zeker rustiger hier doordat iedereen wat afstand aan het nemen is, maar denk ook door dat het nu onder clubs zit en als het gewoon onder het zwanger worden valt waar toch iedereen komt dan kijk je ff sneller en reageer je ook ff wat sneller denk ik.
@ ikkuh: fijn dat je schoonmoeder zo reageerde. Lief dat ze eventueel ook met je mee zou willen gaan. Soms is het toch fijn als je in je directe omgeving ook iemand hebt waarmee je dit kan delen. @ noamy: inderdaad, bekijk het maar van de positieve kant. Je hebt een heel nette, regelmatige cyclus van 28 dagen. Succes met deze ronde.
hee lieve dames @luca, wat vervelend voor je meid dat je zo'n ruzie hebt gehad met je vriend Maar zoals je natuurlijk zelf ook wel weet is er maar één zaadje nodig voor bevruchting hé? Ga toch lekker voor je duimen deze ronde meis!! Heb je het nog een beetje kunnen uitpraten met je vriend? @paula, ik begrijp je helemaal meid! Neem gewoon maar wat lekker afstand als je dat zelf het prettigst vind. Als je weer eens even lekker wilt komen kletsen met ons ben je natuurlijk altijd hardstikke welkom!! @debster, denk dat je de spijker op z'n kop slaat... we zitten volgens mij allemaal in de eerste paar rondes en dan ben je gewoon zo bezig met het inslaan van alle informatie die allemaal op je af komt. Ik wist natuurlijk helemaal niets van hoe mijn lichaam nou precies werkte qua het zwanger worden. @stevie, ik heb dat ook altijd als ik baby's zie... beginnen mijn eierstokken toch behoorlijk te rammelen @naomy, fijn meid, dat je schoonmoeder zo positief reageerden. Gisteravond een suuuuperleuk feestje gehad met collega's. De voedingsleverancier Royal Canin had een jubileumfeest met Waylon, van Velzen en Guus Meeuwis. Echt geweldig... Nu lekker op de bank uitduffen Verder hier nog geen eitje in zicht... zal vanmiddag weer even een ovulatietestje doen... hoop stiekum dat mijn eitje deze maand toch ff wat eerder komt dan volgende maand, maar vrees van niet.
Goedemorgen lieve meiden Wat apart dat we allemaal hetzelfde denken over het los laten, maar toch blijven we elkaar allemaal steunen! Het is ook niet fijn om er steeds mee bezig te zijn, bezorgt allemaal stress en dat is ook weer niet goed. @ Ikkuh, ik ga eens even opzoeken hoe het zit met die temperaturen want nou snap ik er niks meer van, gister een enorme dip en vandaag is hij weer helemaal omhoog.. mijn ovutestjes zijn nog niet positief geweest. Ik ben 3 dagen geleden begonnen met testen. Als mijn ei al is geweest is hij er al 1 of 2 dagen na mijn ongi geweest.. lijkt me sterk?
poeh das inderdaad een hele drastische dip blondi... je hebt wel gewoon genoeg slaap gehad en op hetzelfde tijdstip getest?? Nee denk idd dat je eitje nog niet geweest is...
Hey dames, Het is logisch dat je niet zin hebt om elke keer weer verhalen te lezen van andere dames goed of slecht, je trekt het je toch aan aangezien je met hetzelfde bezig bent. Ik gebruik dit forum om informatie op te doen en eens leuk te kunnen praten met dames. Ik ben hier ook niet elke dag maar als ik eens zin heb om te kijken hoe het met de rest vergaat en als ik zelf iets te melden heb (laatste tijd niet echt veel). Voor de rest doe ik het gewoon rustig aan, je kan toch niks weten dus het is toch altijd afwachten. Ik heb ook zo mijn onzekere momenten en dan is het fijn om deze momenten te kunnen delen aangezien er weinig mensen zijn in mijn directe omgeving om hierover te praten. Het is iedereen zijn eigen keus om wel of niet een berichtje te posten, dus voel je echt niet verplicht om meldingen te doen als je daar geen zin in hebt! Ik wens iedereen het beste! Zo, nu weer gezellig kletsen
hoi meiden, ik meld me ook weer even. Jeetje we zitten echt allemaal een beetje in hetzelfde schuitje zeg! Eerste ronde er allemaal vol tegenaan, iedereen het idee van nou het kan natuurlijk de eerste ronde meteen raak zijn. Alles wat je voelt ken je een betekenis aan toe, en nu we dan eenmaal die eerste spannende tijd achter de rug hebben, wordt het toch een beetje te vermoeiend om je de hele dag ermee bezig te houden..Ik weet niet eens wanneer nu mijn NOD is heb nog niet eens zin gehad om het uit te rekenen En zoals jullie al zeggen uiteindelijk vliegt de tijd toch best wel hoor, in september gestopt met de pil en we zitten nu inmiddels gewoon alweer in november!! De klok is weer achteruit dus het wordt weer lekker vroeg donker ook. De ruzie is inmiddels weer uitgepraat hoor, we hebben vannacht nog geklust en ik heb weer hartstikke buikpijn doordat ie echt tegen mijn baarmoedermond aan zat, ik dacht echt dat ie er op een gegeven moment zo ongeveer in zat zo'n pijn deed het maar ik denk wel dat het al te laat was aangezien volgens mij mijn ei de vorige nacht al was gesprongen, dus dan hebben die zaadjes wel heeeel hard moeten zwemmen Nouja we zullen het wel zien ik heb het de komende dagen sowieso ook hartstikke druk en op mijn au pair adresje loopt het niet zo lekker meer met de moeder, die heeft er geloof ik ook een beetje genoeg van dat mijn vriend steeds over de vloer komt, en dat er nu ook een kat bij is. We hebben het van de week wel erover gehad dat ik in half januari sowieso stop daar, dus dat is nu in ieder geval geregeld. Maar ze heeft steeds meer op en aan te merken op wat ik doe in huis, en als de kat miauwt dan vermeld ze het ook steeds.. Gister maakte ik de tafel schoon na het eten, zegt ze; ja en wel goed doen he want je laat altijd kruimels achter. Ik gelijk over de zeik natuurlijk, denk ja hallo het is mijn werk niet eens ik moet me met de kinderen bezig houden niet met het huishouden en ik doe die dingen om jou een plezier te doen en dan is het ook nog eens niet goed.. doe het dan lekker zelf zeg. Dus ik ga komende week maar niet mijn vriend meenemen daarheen, en de kat laat ik even bij mijn vriend achter dan hoeft ze daar ook niets over te zeggen. Ze vroeg me nog of ik niet in december al wilde stoppen als dat me beter uitkwam, en ik zei nee want dan wordt het te stressvol met de feestdagen etc., maar nu weet ik het niet meer hoor want ik zie het niet meer zo zitten als ze zo bezig blijft om tot half januari op mijn tenen te lopen voor haar. Maargoed. Vandaag gaan we de grote schoonmaak doen hier in huis, dus heb ik even wat afleiding en morgen is het feest van de doden dus dan gaan we naar de begraafplaats voor opa. Ik had gister trouwens nog wel een positieve ovutest, maar ik denk toch dat ie gister echt is gesprongen. Nu zijn de testen op maar hij was gister alweer lichter dan eergister dus ik ga ervan uit dat het nu wel echt voorbij is. Trouwens ik heb al 2 jaar geen navelpiercing meer, maar nu opeens jeukt het gat (dichtgegroeid al een tijd) heeeeel erg! Ben echt bang dat het ontstoken is ofzo maardat kan toch niet als het dicht is? Iemand een idee? En tenslotte heeft mijn vriend gister mijn tarotkaarten ontdekt in mijn tas, en hij vond het niet eens erg, ik lag helemaal in een deuk! Het was al nacht en hij zegt; wat gaan we doen? Dus ik hoezo wat gaan we doen!? Het is 1 uur 's nachts! Hij; slapen? Of....... wil je voor mij kaarten trekken??? Met zo'n engelengezichtje Ik lag helemaal in een deuk meneer heeft een hekel aan dat soort dingen en nu moest ik opeens zijn kaarten gaan trekken Er zijn trouwens geloof ik nog steeds dames die ik niet heb beantwoord maar dat komt echt nog wel hoor, zodra ik tijd heb! Dat is de laatste week helaas erg schaars @ iedereen; we doen het gewoon rustig aan, onze tijd komt echt nog wel! Ondertussen blijf ik lekker meelezen en schrijf ik wanneer ik iets te melden heb of wanneer jullie iets leuks/minder leuks te melden hebben natuurlijk! Ikkuh heel veel succes, en wat fijn dat je schoonmoeder zo lief reageerde! @blondi; heb je al een posi test gehad? @stevie; je ongi zal er op een dag aankomen wanneer je het het minst verwacht! Ik weet het zeker @blike; succes met het vinden van je eitje @deb; in ieder geval heeft de test je duidelijkheid gegeven, en nu lekker je ongi afwachten, die zal er wel aan zitten te komen. @noamy; op naar de volgende ronde! @ iedereen die ik heb vergeten; sorry!
blondi dat klopt neem aan dat je dan nog niet je ei gehad heb lijkt me ook sterk maar de temp verhoging en verlagin heeft wel volgens mij iets rond die periode te maken maar ik temp niet hoor dus ik snap er ook geen bal van maar heb toen wel info opgezocht eventueel voor als ik zou gaan tempen. maar goed plan om ff te kijken dan ben je zelf ook wat zekerder ervan
Ik had in mijn vorige twee rondes ook een duidelijke dip in mijn temperatuur vlak voor mijn eisprong. ongeveer op hetzelfde moment dat mijn ovulatietest knalpositief was. Na die dip ging mijn temperatuur duidelijk omhoog en bleef een stuk hoger dan je gemiddelde temperatuur voor je eitje. Het kan bij iedereen verschillen maar bij mij ging mijn temperatuur pas zakken na mijn ongesteldheid. Maar sommige meiden zien een duidelijke temperatuurdaling vlak voor hun ongesteldheid. @luca, laten we hopen dat die zaadjes van je vriend hééél snel gezwommen hebben dan Vervelend dat die moeder zo vervelend doet zeg... komt de sfeer ook niet bepaald ten goede daar. Nog een paar maandjes volhouden meis!
@Luca, pffff wat een kreng! Daar zou ik echt niet tegen kunnen, k ben best snel op m'n teentjes getrapt wat werk betreft bedankt voor het meekijken met mijn temperatuur dames! ik slaap eigenlijk altijd goed, wel heb ik in die nacht van die temperatuurdip een nachtmerrie gehad stond ik zelf van te kijken want heb eigenlijk nooit nachtmerries! had mijn vraag in het temperatuurtopic gesteld, kreeg als antwoord dat ik beter even door kan tempen om een beter beeld te krijgen. Ik weet nu nog helemaal niet wat mijn temperatuur normaal doet. Heb nog geen posi test gehad, wel duidelijke 2e streep maar nog niet positief. Ben nu plasje aan het sparen
mijn test is licht... eergister had ik een goeie donkere test maar gisteravond en vandaag weer erg licht misschien urine niet geconcentreerd genoeg.. schommelt je lh ook?
Ja, ik had dat vorige periode ook, (zie mijn fotoalbum) dacht dat mijn eitje eraan zat te komen, volgende dag weer superwit... Gelukkig die dag daarop wel weer positief. Ik moet nog ff een plasje opsparen... ga rond een uurtje of half 6 een ovutest doen.
Hey dames. Hier vandmiddag grote schoonmaak gehouden. Wat is dat toch fijn als alles weer lekker fris is. Maar wat is dat toch met mannen? Is het nou zo moeilijk om te wasbak en de badkuip eens fatsoenlijk uit te spoelen na het wassen en scheren. Het ziet er altijd op het eerste oog wel uit alsof hubby het netjes achter heeft gelaten, maar als ik dan begin aan de grote schoonmaak zie ik toch van die kleine haartjes van het scheren langs de rand plakken. Bah, mannen!! Maar, het is nu weer allemaal netjes en fris, dus hij kan weer opnieuw beginnen hahaha. Hij poetst ook wel geregeld in huis, met name als ik in het weekend meot werken, dan doet hij de 'grote schoonmaak' Zo noemt hij het dan hahaha. Want ondertussen is het allemaal maar half gedaan. Maar hij bedoelt het natuurlijk goed. Wauw, ik kom hier binnen zonder meteen over baby's en eitjes te kletsen. ; )
En nu weer even wel over eitjes: blike ik heb even in je album gekeken en ik moet toegeven dat ik de afgelopen 3 dagen ook maar weer eens op de gok ben gaan testen. I know, zonde geld, maar ik kan het niet laten hahaha. Mijn test van vanmiddag zag er net zo uit als jouw ochtendtestje van 28/9. Gisteren was hij nog veel lichter. Dus wie weet, heb ik over een paar dagen ook wel een donkere test.
Hier is de grote schoonmaak ook gebeurd! We hebben echt werkelijk alles binnenstebuiten gekeerd, alles leeg gemaakt, verschoven, uitgezocht en dingen weggegooid. Het is nu een heel ander huis! Zitten nu even in een café wat te snacken en dan gooien we nog even de dweil door het huis voordat we vertrekken. Vanavond gaan we naar de kermis, dat is dan weer wel heel leuk! Heerlijk altijd He, zo'n opgeruimd gevoel!!
Ja, dat is zeker een heerlijk gevoel als alles aan kant is. Jullie hebben helemaal goed jullie best gedaan luca. : ) Veel plezier vanavond o pde kermis.
pfff net weer ff een ovutestje gedaan.... echt superwit... zal dus nog wel ff duren voordat mijn eitje komt vrees ik...
Aaah balen blike. Toch nog even doortesten dus. Ik snap die testjes soms ook niet zo hoor. Ik hou me altijd netjes aan de bijsluiter. 3 uur niet plassen en niet drinken van te voren. De ene dag zie ik dan wel wat en de andere dag weer witter dan wit. Terwijl de plasjes altijd geconcentreerd zijn. Het werkt hier dus niet zo als bij andere dames hier op het forum waar je de testjes steeds donkerder ziet worden.