Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus Nieuw

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blike1987, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    heb het een tijdje geleden ook eens gebruikt en toen was er wel echt een positieve bij.
    bij deze heb ik ook nog niet het idee van een positieve maar het vreemde vind ik dat dus die bovenste redelijk fel was en toen de 2 erna heel licht en nu weer een fellere.
    is dat normaal?

2. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    ja dat vond ik ook al wel een beetje vreemd
    heb je ze op hetzelfde tijdstip gedaan? en niet teveel gedronken?
    want ik heb ook 2x gehad dat de teststreepjes 's middags donker waren en 's avonds lichter.. denk toch dat het met de hoeveelheid die je hebt gedronken te maken heeft..

3. goedenavond alweer dames!

blondi die van jou is mooi positief geloof ik vandaag he :)
    Gelukkig dat je geklust hebt!
    Dan heb je dus als het goed is morgen ongeveer je ei toch?
    Ga ze misschien toch ook maar bestellen, is toch wel erg handig.

ikkuh die van jou zijn nog niet positief iig, en dat ze schommelen lijkt me ook vrij normaal toch? Maar als die van morgen weer iets donkerder is dan zit ie er denk ik wel aan te komen.?

Wij hebben vandaag een tuinhuisje in elkaar gemonteerd, wat een rotwerk is dat zeg! Hij is nu nog niet af.. Want hij stond op een scheve bodem en daardoor sloot het dak niet mooi aan. Dus moesten we een hele constructie maken met touwen en een auto om het recht te trekken :p

Heb vandaag al de hele tijd steekjes zowel rechts als links. Geen idee wat dit nu weer betekent, hoop dat het mijn ongi is die eraan komt. Vooralsnog niets te zien in ieder geval, dus afwachten maar!

4. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Goeieavond allemaal!
    Fijn dat we weer on-line zijn.

Hier alles prima, ben alleen na het avondeten wat misselijk (of misschien beeld ik me dat in...)

5. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    @ luca, de keus of je ze besteld is natuurlijk aan jou. Maar ik kan ze echt aanraden, vind het zo makkelijk! En ik word er eerlijk gezegd altijd écht vrolijk van als de test positief is, ben dan zo blij!

De test van gister liet mij al zien dat mijn ei niet lang zou duren dus vandaar vanochtend geklust, en morgenochtend weer. Dan hebben we deze maand alles gedaan wat we konden doen om het raak te laten zijn!

6. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Hoi dames.

Hoe is het hier?
    Luca: nog steeds geen ongi te bekennen dus? Hier ook nog geen drupje. Ik verwacht het wel elk moment, niet dat ik iets voel ofzo. Ben eigenlijk helemaal klachtenvrij op het moment. Ik voel me eindelijk weer eens goed na het stoppen van de prikpil in juli. Zal dit dan misschien toch een teken zijn dat de boel weer in orde komt?

Vanmiddag even een lekker geurtje gaan kopen: womanity van Thierry Mugler. Helaas heb ik me vergist en een navulling gekocht. Kwam thuis en trok meteen de verpakking eraf, shit: navulling! Moet ik nu dus van de week maar even langs een drogist, hopelijk verkopen ze ook van die lossen verstuivers, dan moet ik dat maar kopen en het geurtje daarin doen....

7. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    blondi@ ik heb van de gyn geleerd dat je om de dag moet klussen want dat is beter voor het zaad! wij deden het ook eerst ook elke dag en toen niet zwanger toen een maand omde dag en toen was het raak. het kan natuurlijk toevallig zijn maar ik klus nu alleen nog maar om de dag! ahaha

8. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Blondi: wat een mooie ovu-test.

Zo was de mijne 2 weken geleden ook, dus vandaar dat ik nu ook langzaamaan een ongi verwacht.

Blike1987: over 6 dagen je NOD, nu begint het spannend te worden! Ik hoop dat je ons volgende week goed nieuws komt brengen.

9. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Idd, dan kan het zaad in de dag dat je het niet doet wat 'aansterken'

10. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Anders ik wel! :D
    wanneer is jou NOD?

11. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Tja, ik heb werkelijk geen flauw idee. Ligt een beetje ingewikkeld bij mij, omdat ik dus die rot-prikpil heb gehad. In juli gestopt en nog geen ongi gehad, alleen vorige week een bloeding die de moeite nog niet waard was. 2 weken geleden wel een positieve ovu-test, dus ik vermoed dat het nu ergens moet gaan gebeuren.

12. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    ze zeggen dus om de dag klussen is beter maar nu snap ik dus wel dat als je iedere dag klust rond die periode dat het zaad daardoor minder is omdat het minder tijd heeft om aan te maken maar ik denk dan eigenlijk van ieder beetje is mooi meegenomen toch??
    of moeten de nieuwe weer op gang komen en hun snelheid nog krijgen ofzo??
    haha misschien best een stom idee maarja vraag me het eigenlijk echt af hoe dat nou echt in elkaar zit dus.

13. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    of niet ;)

14. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    oja en wat de ovutest betreft kwa drinken
    ik drink zowiezo heel weinig dus heb misschien als ik wat gedronken heb 1 glas drinken genomen in de min. 3 uur ervoor

15. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    ja ik weet ook dat om de dag beter is
    maar ik ben bang dat die zaadjes van vriendjelief misschien allemaal al dood zijn.. :)

16. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    nee juist niet want de zaadjes hebben meer dan een dag nodig om weer te groeien en dus optimaal te wezen:p
    het zal wel bij iedereen verschillen denk ik.
    doe maar lekker en je ziet het wel haha

17. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    waarom zouden de zaadjes snel dood zijn?

18. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ik ga ervandoor, zo gezellig verjaardag vieren. Misschien ben ik er morgenavond weer.

Fijne avond allemaal!!

19. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    geen idee :)
    mijn vriend rookt wel en drinkt ook regelmatig een biertje.. misschien dat ik het ook daarom denk.. ;)

ga nu kung-fu panda kijken, tot straks!

20. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ik geloof dat goed zaad 5 dagen overleefd toch?
    dan heeft een drinker toch wel minstens 3 dagen goed zaad toch

Deel Deze Pagina