Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus Nieuw

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blike1987, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hier nog steeds geen eitje in zicht..... :(

2. paapje

paapje Lid

1 nov 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben benieuwd...vol afwachting gaan we naar de huisarts hahah

3. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Hoi meiden,

hier weer even een teken van leven van mij. Ik lees stiekem alles wat jullie schrijven hoor, dus ben helemaal op de hoogte. Even gauw een berichtje vanaf mijn werk. Doe dat allemaal via mijn telefoon, want ik kan natuurlijk niet op groot scherm deze pagina openen :)
    Paapje, welkom. Hoop voor je dat het gauw raak is.

Ik zit hier in de periode van mij ei, tenminste dat denk ik door mijn eigen berekeningen. Dat is natuurlijk de leukste tijd van de maand, if you know what I mean... ;)
    Ovulatietesten doe ik nog niet. Gewoon om de dag aan de slag. Lastig is alleen dat mijn vriend door de week al vroeg naar bed gaat. Hij moet altijd vroeg op. Dus we moeten het wel een beetje inplannen en dat komt de romantiek niet echt ten goede, maar het is niet anders. En vervelend is het natuurlijk nooit!

Over alcohol en drugs gesproken. Drugs doe ik niet aan, nooit gedaan ook, maar een drankje gaat er bij mij altijd wel in. Zeker op feestjes en als er vrienden komen eten. Soms worden het er dan ook wat meer dan ik gepland had... Maar ik wil niet nu al helemaal stoppen met drinken. Straks duurt het nog een jaar voordat ik zwanger ben, en ik lust zo graag een biertje of wijntje. Een vriendin van mij dronk Dubbelfris in een wijnglas toen ze zwanger was en nog niet iedereen dat mocht weten. Een bepaalde smaak (volgens mij die met witte druif) lijkt namelijk net op wijn als je het maar in het juiste glas doet. Dit is dus alvast een tip voor mij als het voor ons allemaal straks hopelijk raak is!

OK, nu weer aan het werk!
    Liefs Roxie

4. Paapje welkom! Je mag al je vragen hier stellen hoor :)
    Blike jouw ei heeft er echt nog geen zin inhe??

Roxie; klusze! En goede tip van de dubbelfris, die ga ik onthouden!

Ik ben weer lekker ziek; ik had vorige week mijn vriend aangestoken, en nu heeft hij mij weer terug aangestoken :(

Ga zo meteen even een to do lijstje maken voiralle dingen die ik deze week nog wil doen, dan heb ik het lekker druk!!!

5. chantalniehof

chantalniehof Actief lid

11 mrt 2008
    348
    0
    0
    verpleegkundige
    nijmegen
    Hallo meiden,

Ook hier een berichtje van mij.
    Ben hier ook op het moment weinig aan het posten, omdat ik er ook even helemaal klaar mee ben. ( niet van jullie maar van zwanger worden ) Jullie zijn veel te leuk, daarom lees ik wel alles ;)
    Zit echt een beetje in de lappe mand. Heb afgelopen dagen me tijd doorgebracht op de wc. Maar handig is dat niet als je een dreumes rond hebt hobbelen. Pfoe ik ben moe!
    Me ongi zit me ook nog steeds te vervelen. Duurt me allemaal beetje te lang. :(
    Voel me gewoon beetje rot. Maar dat komt vast goed weer.
    Tot snel maar weer.

Welkom paapje

6. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Hello Lady's,

Hier even snel een berichtje van mij.

Paapje van harte welkom en laat je even weten hoe het bij de HA was?
    Ik heb vanochtend weer nieuwe foto's gemaakt, zal ze er vanavond opzetten.

Ik drink de laatste tijd helemaal niet zoveel (nu helemaal niet natuurlijk), meestal rijd ik naar huis als we een verjaardag of feestje gehad hebben. Dus mijn omgeving kijkt er eigenlijk niet zo van op.
    Het stoppen met roken, ja ik vond dat ik verplicht was aan mijn kind om tijdens de zwangerschap zeker niet te roken.
    Heb de eerste 4 of 5 weken nog wel gedaan :), maar ben daar absoluut niet trots op. Ik heb nog steeds heel erg de behoeft en mis het ook echt, maar ik weet waar ik het voor doe.

Qua drugs, ik heb het wel uitgeprobeerd voor zover je dat zo kan noemen. Ik heb een paar keer wiet gerookt, maarja was niet echt spannend ofzo. Ik was er gelukkig snel achter dat het niks voor mij was.

Verder eigenlijk niet veel te melden. Vind dat ik wel weer genoeg getypt heb ;) hhaha :D

7. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik ga proberen op iedereen te reageren!
    Maar ik heb niet zulke goeie hernesen ;)

@Luca, beterschap meid..! En steek m maar weer terug aan ;)
    @Blike, balen van je ei kwijt... maar hij kan van de 1 dag negatief naar de andere dag positief gaan heb ik al regelmatig gezien!
    @Chantalniehof, ook al een beterschap voor jou...:(
    @Paapje; WELKOM MEID!
    @Saskia; wanneer komt je buikfoto weer?! :D

en over mij; net weer een bijna positieve ovutest! Dus ik heb hem toch niet gemist maar hij zal nog wel komen.. ben wel benieuwd wanneer want heb al paar dagen ei-pijn :)

8. Hihi zal mijn best done :p het regent hier dat het giet en ik moet de kinderen van school halen zonder plu! :( zit nu in de auto moed te verzamelen om uit te stappen :p

Ik ga vanavond lekker rustig aan doen, heb mijn katje achtergelaten bij mijn vriend kan de mama daar tenminste niets meer over zeggen..
    Kwam dr net tegen en ze deed opeens superaardig, volgens mij heeft ze er een beetje spijt van dat ze zo gemeen deed afgelopen zaterdag.. Ik heb trouwens nog een dilemma wat ik jullie voor wil leggen maar dat doe ik vanavond even aangezien ik nu op de telefoon zit.

K ga ook even een lijstje van ongemakken maken zodat ik de volgende maand mooi vergelijkingsmateriaal heb, want kan me nu niet eens herinneren o ik vorige maand ook zoveel last had van witte vloedna mijn ei, maar nu gutst het er echt uit :p

Verder gaat het prima, helemaal nergens last van verder wat een verschil met vorige maand haha

9. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Uhm blondi, ik denk dat er overheen gelezen hebt. Maar in het berichtje pal boven jou berichtje staat dat ik vavavond weer een nieuwe foto op zet. Hahahah :D geeft niet hoor meid, zoals je zelf al zei, je hebt niet van die goeie hernesen ;)

10. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Hallo allemaal, ook ik meld me weer even, volgens mij iedereen wel zon beetje vandaag :)

Om maar met de deur in huis te vallen, ik heb jullie meningen nodig!! Aaaaahhh!!
    Ik heb 4 dagen na mijn ei volgens mij echt een innesteling gevoeld, heel de dag raar gevoel in mn baarmoeder en rugpij, daarna gewoon iedere dag steekjes en trekkende gevoelens gehad in die regeo. Ook steken in mijn liezen en niet te zuinig.
    Gisteren begonnen mijn borsten en tepels weer zeer te doen, ook weer rug en buikpijn. Dat is was 3 dagen voor nod. Vorige maand had ik die dingen 2 dagen voor nod dus ik was overtuigd dat ik ongi zou worden deze ronde.
    Maaaaaarrr..... Afgelopen nacht een helse nacht gehad! Om 3uur werd ik heftig hoestend wakker na een heldere niets zeggende droom. Na het hoesten wist ik waarom ik wakker werd, moest enorm plassen en ook echt veel! Ik hoef nou echt waar nooit snachts mijn bed uit om te plassen, doe dat altijd voordat ik erin kruip. Daarna terug in bed meteen kotsmisselijk! Die misselijkheid is heel de nacht gebleven, kon ook echt niet meer in slaap komen ook al was ik bekaf. Ook een enorme honger mar had tegelijk echt geen zin in eten. Vanmorgen nog steeds beroerd en na ongeveer anderhalf uur zakte het. Vandaag ook nog steeds zere boobies en mn rug en buik zijn iets minder gevoelig. Mijn darmen liggen wel helemaal ondersteboven, eergister kon ik niet naar de wc, vandaag al 3x en het blijft maar borrelen.

Dus...... Heeft fit nog steeds te maken met een naderende ongi of zijn dit toch echt wel duidelijke zwangerschapstekenen??????? Ben benieuwd of het vannacht weer zo is, zo ja dan ga ik morgen testen!

Ik heb jullie verhalen vluchtig geezen want heb er niet zo veel tijd voor op mn werk maar wat betreft alcohol roken en drugs.... Alcohol geef ik niet zo veel om, drugs heb ik allemaal geprobeerd op een verantwoorde manier en roken... Pfff.... Het stoppen gaat een hel worden maar ben bang dat ik er heel snel aan moet gaan geloven, HELP!

11. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Verder heb ik nog een aantal andere symptoompjes maar deze zijn wel de meest opvallende. Vannacht had ik terwijl ik kotsmisselijk was enorme trek in koffie met een sigaret, midden in de nacht hoe erg?? En vanmiddag wilde ik een fruitkauwgom pakken die ik altijd eet en na 1 bijt heb ik hem uitgespuugd, echt geen zin in! Iets zegt mij ook dat ik zwanger ben, weet niet wat maar het is wel een hele harde stem in mijn hoofd die daarvan overtuigd is. Ik wil alleen mijn voetjes op de grond houden om mezelf te beschermen dus durf er niet in te geloven. Testen vind ik ook eng voor mn nod, dalijk is ie toch negatief, dan zie ik liever een ongi zeg maar. Maar die onzekerheid, verschrikkelijk!

12. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Paula, ik heb geen idee of die kwaaltjes die je hebt of een naderende ongi zijn of zwangerschaps tekenen. Wat er zo vaak gezegd word je lichaam kan je flink voor de gek houden.

Maar wat ook vaak gezegd word is dat vrouwen vaak voelen wanneer ze zwanger zijn. Ik heb dit niet gehad dan, maar er zijn er genoeg die dat wel hebben.

Kijk maar naar luca, zij wist het de vorige keer ook direct.
    Dus ja aan jou de keus zal ik maar zeggen.
    Ik zou er morgen een testje tegenaan gooien.

13. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Hier dan de foto's

14. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Deel 2

15. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @chantal, zo te horen heb jij een knuffel nodig! bij deze *knuffel*

@paula, tja kan twee kanten op... gaat in ieder gval echt spannend worden voor jou...

@saskia, zoo mooie buik meid! duidelijk gegroeit!!

Hier nog steeds geen tekeken van een ei :(

16. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    zooooooooooooo!! Saskia, begint echt al een mooi buikje te worden zeg!!! kun je het nog verbergen? of heb je dat maar opgegeven?
    Misschien vraag ik wel iets wat je al verteld hebt maar ben er de laatste dagen weinig geweest, gewoon ff geen zin in gehad door al het gehannes in mijn lijf deze maand. Dus het is zeker niet dat ik niet geinteresseerd ben ik jullie!!!!!!! want dat ben ik zeker!

en bedankt voor je reactie, en dat zet mijn voetjes ook wel weer op de grond. Het is alleen zo'n rare nacht geweest en alles wat ik daar over kan vinden op forums of andere sites is dat dat toch echt eerste zwangerschapsteken zijn. Vandaar de grote hoop die ik heb!!

Had eigenlijk al besloten morgen gewoon te testen met een vroege test die ik besteld heb op internet, maar nee, ze hebben ze nog steeds niet geleverd en daar ben ik nu best door geirriteerd! Zaterdag al besteld en zouden uiterlijk vandaag geleverd worden... nog een dag langer in spanning dus...

17. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Thanks blike en paula.
    @ paula: ik doe mij best om me buikje nog te verbergen, alhoewel ik denk dat sommige mensen en collega's nu wel wat beginnen te vermoeden.

Ik heb de laatste keer met het shoppen wijdere shirts en bloesjes gekocht en van die leuke pof dingen die je buik heel erg goed verbergen hahah :D.
    Ik wil zowiezo nog wel even wachten tot de eerste echo geweest is zodat ik zeker weet dat het goed zit.

18. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey,

Begint te groeien die buik, super!

@ paula, spannend! Ik heb morgen mijn NOD maar heb het gevoel dat ik ongi ga worden dus wacht het even af... :) Hopen dat het bij jou raak is!

Wel leuk als er iemand zwanger is, Saskia begint behoorlijk voor te lopen :p

19. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Thanks lupita en inderdaad, ik loop al 9 weken voor, kom op meiden ;)

20. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja, ik denk dat het bij mij nog even wachten wordt maar je weet maar nooit! Misschien houdt mijn buik mij voor de gek ook al denk ik het niet ;)

Deel Deze Pagina