Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus Nieuw

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blike1987, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    jaah ik stuur mijn ongi straks ook maar wat te graag voor een maand of negen weg :p

2. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Tjsa zo kan het dus ook, ik denk alleen niet dat ze tegen mij zeggen dat ik langer ben. Ik ben er eigenlijk vrijwel van overtuigd dat ik 30 aug mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie gehad heb. Al is dit wel de pilbloeding.
    Maar kan me niet voorstellen dat ik daarvoor zwanger geraakt ben, ik slikte altijd netjes de pil, nooit vergeten. Dus is het eigenlijk onmogelijk om dan door de pil heen zwanger te worden toch?

3. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    ja hoe kan dat dan debster?? heb je een innestelingsbloeding dan aangezien voor ongi ofzo?? want is wel een verschil... van vijf naar tien weken...

4. @sas: grotere bh's kopen!

Lijkt me ook wel relaxt om met 1 beebje te beginnen, maar aan de andere kant zou ik echt superblij zijn mochten het er twee zijn! Heb altijd een tweeling gewild, dus zou het totaal niet erg vinden!

Mijn vriend liet me gister vol trots iets zien; een iphone app voor voornamen :D
    had ie gedownload de lieverd!
    Heb gister zijn twee nichtjes ontmoet (grappig dat ze hem oom noemen, in mijn ogen is het gewoon een jongen :p), zijn echt superschattig en WAT een verschil met mijn oppaskinderen zeg! Door die monsters hier dacht ik al bijna van oh god waar ben ik aan begonnen, maar nu ik die nichtjes heb gezien ben ik er weer helemaal klaar voor. Luisteren hartstikke goed (de moeder schreeuwde soms omdat ze iets uithaalden waarvan ik dacht; is dat alles??), en ze eten zowaar aan tafel! Wat een verademing, hier vandaag weer een uur besteed om de kleine meid aan het eten te krijgen.. Niet overdreven!
    De nichtjes vonden mij ook helemaal geweldig gelukkig, de kleine kwam me meteen knuffels en kusjes geven en de oudere is met mijn telefoon aan de haal gegaan, heeft allemaal foto's lopen maken enzo haha. Toen mijn vriend me zo met de kleintjes bezig zag, zag ik zijn ogen glinsteren en hij zei; binnenkort hebben wij ook een kleintje!!!
    Vind het nog steeds zo ontroerend dat hij soms laat merken dat hij er ook zo'n zin in heeft :)

Wie gaat er deze week een positieve test krijgen?
    Ik geloof dat paula, lupita en asun in de race zitten..

5. oh en klachtenlijstje had ik vermeld in een bericht eerder vandaag; dat ik even op ga schrijven wat ik allemaal merk na de eisprong. Zodat ik volgende maand kan vergelijken want ik heb dus nu al twee of drie dagen (ja zelfs dat heb ik al vergeten) suuuperveel witte vloed, maar echt niet normaal hoeveel gewoon. En ik weet dus niet meer of dat vorige maand na mijn ei ook was, omdat het toen een beetje raar verlopen was. Dus hopelijk krijg ik zo een beetje een mooi overzicht van hoe mijn luteale fase eruitziet etc.

6. nee sas ik kan me ook niet voorstellen dat je langer zwanger zou zijn.. Je dikke buik nu komt gwoon doordat alles aan het verschuiven is, straks wordt ie misschien weer iets kleiner en daarna komt de 'echte' buik.. tenminste dat heb ik vaak gehoord :p
    Elke buik is anders he, ik heb foto's gezien van meiden die waren 8 weken zwanger daar zou je zeggen dat ze de 20 weken al waren gepasseerd en van meiden die met 38 weken een buikje van niks hadden :p

7. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Nee ik was vorige keer ook in aug gestopt met de pil, toen werd ik pas voor het eerst ongi na een cyclus van 57 dagen...daarna toen ik weer ongi moest worden bleef het weer weg en ik maar testen en elke keer niks....ik was toen op 22 oktober al ongi geweest en ik passeerde weer de 57 dagen maar elke keer niks dus tesste ik gewoon af en toe eens en toen ineens op 22 dec!! had ik een positieve test in handen vandaar dat ze daarvanuit gingen dat ik rond de 5/6 weken zou zijn bij de echo maar ik was toen al veel verder dus, en dat was wel lekker haha

Snap je het? bij mij deden de testen het dus gewoon niet!! ik had allerlei klachten en dacht ik moet gewoon wel zwanger zijn dat kan niet anders maar testen zeiden toen van niet...

8. chantalniehof

chantalniehof Actief lid

11 mrt 2008
    348
    0
    0
    verpleegkundige
    nijmegen
    slim moet ik ook eens doen ;)

9. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ luca, ik had deze maand ook meer witte vloed als normaal. Geen idee waar dat opeens vandaan kwam maar kan ook meerdere oorzaken hebben denk ik zo. Succes met je lijstje ;)

10. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Tsjah daar zeg je me wat grotere bh's kopen. Dat heb ik bewust nog niet gedaan aangezien mijn borsten nog kunnen groeien en ik niet van plan ben om iedere maand nieuwe bh's te kopen.
    En als ik nieuwe haal, denk ik erover om direct voedingsbh's te kopen. Heb ik dat ook alvast in huis.

Ik wilde ook altijd een tweeling totdat ik zag hoe het er bij me schoonzus en zwager aan toe ging met 2 kinderen (geen tweeling, ze schelen elkaar ongeveer 2 jaar) pfff das ook een dagtaak. Dan heb ik zoiets van we beginnen wel met 1, maarja dat heb je niet voor het zeggen.

Ff een update uit de juni 2011 mama's, die ene meid waarvan er gezegd werd daat haar baby nog wel eens verstoppertje kon spelen, blijkt gelukkig hardstikke zwanger. Helaasligt ze wel in het ziekenhuis wegens uitdrogingsverschijnselen. Ze hield echt helemaal niks binnen, zelfs geen glaasje water. Hoop dat ze er snel weer bovenop is.

11. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Jeetje wat een verhaal zeg Saskia, wel heeeeel goed nieuws dat ze geen miskraam heeft. Nu maar hopen dat ze er snel weer bovenop is. Dat lijkt me dan toch ook een hel zeg, eerst denk je een miskraam en daarna lig je in het ziekenhuis omdat het gewoon slecht met je gaat, pffff...

Verder zou je natuurlijk een tweeling kunnen krijgen aan je buikje te zien hihi. Tenminste, je hebt al best een buikje voor 9 weken maarje, je had van jezelf niet zoveel buik natuurlijk dus dan zie je het ook eerder denk ik :S

Debster, wat moet jij inmiddels in onzekerheid zitten zeg!! pfff... je kunt dan echt niks anders als afwachten, niks hopen en idd. toch maar af en toe een testje gezien jouw vorige ervaring. Ik hoop echt voor je dat al het wachten niet voor niks is en dat de geschiedenis zich herhaald :D

Verder is iedereen op zoek naar een ei of zijn er net voorbij, jammer Luca, dat je vriend trouwens geen zin had net op HET moment!!! dat zou ik met mijn vriend dus ook kunnen treffen. Tot nu toe heb ik hem nog kunnen verleiden maar hij is echt niet van schema-n..... zeg maar... Hoop voor je dat er toch nog goede zwemmers geweest zijn die het lang vol gehouden hebben, je weet maar nooit!

Zelf ben ik benieuwd hoe het er vannacht aan toe zal gaan. Word ik weer wakker, plassen en mega misselijk beroerd en honger, dan zou ik versteld zijn als ik toch nog ongi word. Ja ik weet het, ik moet mezelf beschermen maar had vannacht al een 100% zeker gevoel en als dat 2x gebeurd dan word het echt raar.
    Heb het ook opgezocht en vrouwen die snachts wakker worden om te plassen en ongelofelijke honger hebben en beroerd zijn, zijn toch echt vrouwen die net zwanger zijn.... heb er niet 1 kunnen vinden die toch ongi geworden is.... Dus ja, moet ik daar hoop uit halen???? Ik doe het wel haha. En komt er toch een ongi, ach ja, ben pas 2 maanden bezig dus ben dan niet teleurgesteld, maar weer wijzer geworden ;)

12. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    en dan ga ik meteen een topic openen voor mensen die die symptomen hebben en dus wel ongi worden! hha

13. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Saskia, wat een mooie buik al! Dat kan echt geen vergissing zijn!

Paula, ik hoop dat je gauw zekerheid hebt. Spannend hoor! de verschijnselen klinken idd als zwangerschap, maar je lijf kan gekke dingen doen.

Ik had vanavond knallende koppijn. Kan dat komen door je eisprong (mijn vriend noemt het trouwens steevast springvloed, hahaa)? Of is het nog ontpillen?
    Anyway, ik heb een pijnstiller genomen en lekker geklust! Wil mn ei niet mislopen, hoofdpijn of niet.

Succes allemaal!

Liefs Roxie

14. haha paula toch :D
    Hopelijk gaan de komende dagen dan heel snel voorbij, en ik zal voor je duimen meid dat je een positest krijgt!

@sas: supergoed nieuws dat ze gewoon lekker zwanger is! Wel zielig voor dr dat ze nu meteen de onzekerheid kan verruilen voor het ziekenhuis, maar in ieder geval is ze nu in goede handen en hopelijk is ze er snel bovenop :)

@ lupita: ja volgens mij hoort er erbij vlak na je ei, maar ik ben dus benieuwd of dit elke maand zo gaat zijn of niet. En ik doe het vooral om mezelf in de komende maanden te behoeden voor het alles omtoveren in zwangerschapsverschijnselen, vooral nu je nog helemaal niets kan merken zelfs al zou je zwanger zijn op 3DPO.

In ieder geval bestaat mijn lijstje tot nu toe alleen uit: witte vloed en vannacht slecht geslapen door de hitte waarschijnlijk omdat mijn temp dus opeens een heel stuk hoger is en ik het sneller warm krijg oid. Heb nu ook een gloeihoofd terwijl ik het de afgelopen twee weken juist steeds ijskoud had :p Grappig dat je dat dan zo kan merken eigenlijk, als je erop let.

@debster, je hebt posi getest op mijn verjaardag :D dat moet dus wel een hele goede datum zijn haha!

Alles dames op 22 december op roze :p

15. @ roxie: hihi als die mannen dat nou ook eens zouden zeggen dan zou ik mijn ei deze maand niet gemist hebben! :(

hoofdpijn kan inderdaad bij eisprong horen. Maargoed het kan ook net zo goed iets heel anders zijn, stress oid.

16. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ja paula, best een heftig verhaal en ze heeft al zoveel mee gemaakt. Echt verschrikkelijk allemaal.
    En wat mijn buik betreft het hoeft niet zo te zijn als je slank bent (want ben van mezelf niet dun maar slank zeg ik altijd :)) dat je het dan sneller ziet.
    Waarschijnlijk heb ik heel erg opgezette darmen en houdt ik vocht vast. Dat is de enige manier waarop ik mijn dikke buik voor een 9 weken zwangerschap kan verklaren.

@ roxie, thnx, ik weet ook gewoon dat ik zwanger ben maar toch zegt een klein stemmetje in mijn achterhoofd, doe voor de zekerheid nog even een testje voor je naar de vk gaat. Stom hè??

17. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    @ luca, zie mijn vorige berichtje ( is gericht aan paula maar slaat net zo goed op een reactie op jouw berichtje :) uhm de eerste zin dan haha)

18. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Roxie hart, hou stil over hoofdpijn!! Ik ben migraine patient, en zo mag ik me wel noemen met gemiddeld 4 dagen per week.... Nu 2 maanden van de medicijnen af en merk dat het echt hormoon gebonden is. Vooral rond je ei kun je heel veel hoofdpijn hebben door een dalende progesteron en oestrogeen. Hetzelfde gebeurd bij je ongi en ook dan ontstaat er dus hoofdpijn bij vrouwen die daar gevoelig voor zijn.

Deze maand heb ik rond mijn ei helse hoofdpijn gehad 3 dagen en alle dagen erna ook bijna iedere dag hoofdpijn, soms eventjes soms dagen acher elkaar. Dat viel mij deze maand dus ook al op :S
    Maarja, kan bij dus ook het afkicken zijn wat na pas echt aan het beginnen is...

19. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Idd. Saskia, kunnen ook opgeblazen darmen zijn natuurlijk. Kijk zo ver denk ik nog niet he, dat zie je wel! haha. Maar toch wel leuk dat je het begint te zien denk ik. Hihi.

20. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ja ik vind het zeker leuk dat je het al kan zien. Alleen is het voor de mensen die het nog niet mogen weten oppassen met wat voor kleding je aantrekt ;)

Deel Deze Pagina