Roxie je zou eerder bij mij zeggen dat ik nog aan het ontpillen ben want ben pas 1 keer ongi geworden sinds ik gestopt ben! (20 aug gestopt met de pil, 23 aug ontrekkingsbloeding) en toen "pas" na 34-36 (ik zeg die 34-36 omdat ik op 34 oud bloed kreeg en op 36 pas "echt" bloed dus ik niet precies weet hoe ik moet tellen haha) en nu ben ik die dagen alweer voorbij! Ik zou willen dat me cyclus zo netjes is als zovelen hier! dit is ook niks! Maar voor als je me verhaaltje gemist heb van me vorige zwangerschap; toen werd ik ook pas de eerste keer echt ongi na 57 dagen en daarna bleef het weer heeeeeel lang weg en toen op dag 62 ineens een positieve zwangerschap test....vandaar dat ik nu al naar de dokter wil....maar ja ben nu dus bang dat het gewoon niks is en vorige keer wist ik het ook gewoon van ik ben zwanger dat kan niet anders en nu heb ik dat niet vandaar dat ik twijfel om te gaan...
Vervelend Debster, dat je nu zo'n lange cyclus hebt. Maar wil je dan bloed laten prikken voor een zwangerschapstest? En heb je er zelf al een gedaan? Haal af en toe wat namen door elkaar hier, dus weet af en toe niet meer wie in welke fase zit. Daarvoor zijn die tickers wel handig, maar als je een onregelmatige cyclus hebt, zeggen die eigenlijk ook niet zoveel... Hoop dat je gauw zekerheid hebt!
ja ik heb zaterdag een test gedaan (gisteren zag ik daar een opgedroogt 2e streepje) gisterenavond een test gedaan (omdat ik een opgedroogt streepjes zag op de vorige en ik niet wist of ik die over het hoofd had gezien zaterdag) en vanochtend weer een test (omdat ik nog geen 1 keer met ochtend urine had getest) maar natuurlijk allemaal negatief.... Nu heb ik geen testen meer in huis dus is lekker makkelijk kan ik ze ook niet doen haha. Nu wacht ik gewoon af en dan zie ik het vanzelf wel! Ik vind het alleen vervelend dat je ineens ongi kan worden waar je ook ben en daar dus elke keer op voorbereid moet zijn pfff dat vind ik wel lastig! maar ja is niet anders....
Ben trouwens een nieuw onderwerp gestart. Iemand van jullie hier ervaring mee of ken je iemand die hier ervaring mee heeft? http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/235695-lysexcisie-zwanger-worden.html
Debster ik zou ook gewoon langs de huisarts gaan. Die vind dat echt niet raar met jouw geschiedenis en als je niet zwanger bent kan hij je iets geven om de ongi op te wekken, dat wil ook wel eens helpen om een cyclus weer op gang te krijgen. Gewoon doen hoor! Wat betreft mijn lijf... Ja heb vorige mnd al bijgehouden wat ik allemaal voelde en deze maand ook maar kan niet veel vergelijken, dat is ontpillen. Voel vandaag weer een erg trekkerig gevvoel in mn baarmoeder en mn rug een beetje. Verder helemaal niet meer misselijk. Dus... Wacht het maar gewoon af.
En toch is het heel raar dat je af en toe zo sterk het gevoel kan hebben dat je zwanger bent... Heb gisteren echt de hele dag rond gelopen met een gevoel van la la la ik heb een geheimpje la la la la la haha. En dat had ik ook al een keer eerder deze maand. Maarja word ik weer ongi dan weet ik vanaf nu dat ik nergens meer hoop uit kan trekken en gewoon af moet wachten want snap er toch niks van!
Lang geleden dat hier zoveel gekletst is! Gelukkig heb ik gisteravond en vanochtend op m´n telefoon meegelezen Saskia; je hebt nog steeds een mooi buikje! Ben benieuwd hoe lang je het nog kan verbergen.. enne Paula, ben je al ongi dan? Of denk je gewoon heel erg dat dat gaat gebeuren? Ik heb mijn ei gevonden!!!!!!!! Sta hier weer net als een klein kind met een kartonnetje en 2 streepjes in m'n hand haha
Dank je wel lieverdjes! Als mijn lf weer net als vorige keer is word het een cyclus van 25 dagen Alleen mijn vriend en ik zouden deze maand om de dag klussen maar nou hebben we gister dus al geklust.. ik durf het risico niet te lopen om het morgen pas weer te doen.. Wat zouden jullie doen? ohh enne blike, ik roep jouw ei dr wel even bij
Blondi als je twijfelt gewoon klussen haha. Dan kun je er nooit spijt van hebben. En proficiat met je ei! Ik ben nog niet ongi, misschien morgen of overmorgen. Ik weet ff niet wat ik moet denken had heel erg het gevoel dat het raak was en vaanmorgen zijn veel symptomen weer weg. Boobies doen geen zeer meeren zo. Maar nu sinds vanmiddag begin ik weer een weeig gevoel te krijgen in mn maag, voel steekjes in mijn bm en mijn rug een beetje. Dat was het. Dus vermoed ongi te worden maar het blijft afwachten. Heb ook zon nat gevoel al een week dus ben nu elke x aan het checken op de wc, maar tot nu toe nog niks
Wat spannend! Wanneer wil je gaan testen als er geen ongi komt? Ik had trouwens op het nieuws gelezen van dat 10 jarig meisje die een kindje heeft gekregen maar hoorde net ook dat er in 1993 een meisje van 5(!!!) een kind had gekregen... Dat kan toch nooit?! Zoiezo op je 5e al sex?! Ik was toen druk met mijn poppen in de weer! Jongens waren stom! En het lichaam van een 5 jarige kan een zwangerschap en bevalling toch niet aan?! Als dat kind 20 is heeft ze een moeder van 25
Wat een raar verhaal! Kind van 5? Nee dat kan volgens mij ook niet, zou ze niet overleven denk ik en op je 5 menstrueer je toch nog helemaal niet... Echt freeky! 10 jaar is net zo abnormaal natuurlijk, waar gaat het toch heen!????? Ik heb testen besteld en neem aan dat die vandaag toch echt binnen moeten zijn, dus word ik morgenvroeg niet verrast (ik word eigenlijk altijd smorgens bij het opstaan ongesteld) dan denk ik dat ik er morgen ook meteen 1 doe. Meteen van de onzekerheid af! Haha
ja die ene dag maakt dan ook niet meer uit.. zo denk ik altijd in ieder geval wel balen als die testen weer niet binnenkomen...! Ik werd met de pil ook altijd 'ongesteld' zodra dat ik opstond en naar het toilet ging maar afgelopen 2 maanden was het steeds een verassing 's middags! Maar krijg meteen zodra er bloed is krampen dus dan weet ik al hoe laat het is
pffff helaas dames... weer een omowit testje.... wordt er eerlijk gezegt wel een klein beetje moedeloos van. Halloooww eitje... je mag springen hoor!!!
Blike, wat jammer meid. Ja heel dat zwanger worden bestaat alleen maar uit wachten en geduld! Wat kan een maand, of zelfs een dag ineens lang duren zeg! Blondi mijn banner klopt niet, mijn nod is morgen. Tenzij ik vorige maand mijn ei een dag eerder gehad heb (had 2 dagen ei pijn) dan is vrijdag pas mijn nod. Maar goed, die ene dag moet dan niks uitmaken nee. Vooral niet met zon gevoelige test. Werd ik nog maar een keer zo kotsmisselijk en beroerd als gister haha, dan zou ik er veel meer vertrouwen in hebben. Dat vertrouwen is vandaag een beetje weg.
paula veel succes morgen, ben erg benieuwd wat er gaat gebeuren! Blike, volgens mij zit je er een beetje doorheen meid *knuffel* Je hebt hem in ieder geval niet gemist, dus nog geen kans verkeken hoor! Hij laat gewoon nog even op zich wachten, het is ongetwijfeld een superei! Ik heb vandaag wat last van steekjes dus dat mag op de klachtenlijst, vooral rechts maar ook af en toe links. Heb vandaag 2 grote verrassingen gehad; 1: de moeder begon vanmorgen opeens tegen me te praten, en zei; waarom heb je gezegd dat je half januari weg wilde? lk dacht meteen dat ik iets verkeerd had gedaan ofzo, maar het blijkt dat rond de kerst de oma komt logeren en die vertrekt pas half januari meer, en eigenlijk wilde ze de oma dus laten slapen in de kamer waar ik nu slaap, dus het komt haar beter uit dat ik half december al stop, voor de kerst dus en voordat ik een weekje naar NL ga.. Dus ik ben best wel opgelucht want gister deed ze heel erg vriendelijk maar vandaag is ze alweer opnieuw begonnen met gemeen doen. Als het zo lang doorgaat dan ben ik het ook vrij snel zat dus is maar goed dat er nu nog maar een ruime maand over is. En de tweede grote verrassing is dat ik opeens toch een mailtje heb ontvangen van de universiteit in parijs dat ik ben toegelaten voor de klinische master, terwijl ik het inschrijfdossier afgelopen vrijdag al heb verstuurd vanwege de deadline.. Dus nu moet ik 100x gaan bellen om het te wijzigen, want ik had me nu ingeschreven voor kind en jeugd, omdat ik die man 2 weken geleden belde en die zei we versturen de laatste reacties deze week.. dus niet maar ben ook wel weer blij omdat ik liever klinisch doe dan kind en jeugd! Dus als het allemaal geregeld wordt dan kan ik over en paar weekjes lekker beginnen aan klinisch
Dag dames, Zoals verwacht is mijn ongi vandaag gekomen... dus weer een cyclus van 26 dagen. Nu is mijn Nod waarschijnlijk 29, 30 november of 1 december (afhankelijk van mijn eisprong).
Nou Lupita Wat jammer zeg.. maar ronde 4 is alsnog niet lang.. en ronde 4 worden de meeste zwanger toch? Kan iemand mij niet even dwingen om te gaan strijken? Heb de spullen hier al een uur klaarstaan maar heb echt zo geen zin
@lupita... balen meid En ja dat heb ik ook al eens gehoord, dat de meeste stellen in de vierde ronde zwanger raken! @blondi.... Hup strijken jij!!!