Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus Nieuw

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blike1987, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Lupita, jammer meid!! Ben je erg teleurgesteld? Volgens mij had je het wel verwacht maarjaa een ongi is wel definitief natuurlijk. Je hebt wel mooie cyclussen, op naar een nieuw ei!

Luca, wat vervelend dat het iedere x zo op en af gaat met je schoonmoeder. En ook al met de onduidelijkheid mbt je studie. Hoop dat je het met niet te veel romp slomp geregeld krijgt.

Vraagje... Het valt me op dat ik nu voor de 2e ronde vanalles best duidelijk voel en de dag voor mijn nod is het ineens allemaal bijna weg :S. Heeft iemand van jullie dit ook? Zou het te maken kunnen hebben met een daling van hormonen? En dalen die hormonen ook als je zwanger bent???
    Vraag me dat best wel af eigenlijk...

2. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Blondi ga nou eens strijken!!!!

3. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Ik heb het denk ik al gevonden.... :( Denk dus dat dit wel een aankondiging is van de ongi:

Als de eicel bevrucht is, dan blijft het gele lichaam nog tot in de twaalfde week van de zwangerschap zijn hormonen produceren. Daarna neemt de placenta deze taak over.
    Als de eicel niet bevrucht is, verschrompelt het gele lichaam. De productie van progesteron stopt waardoor het baarmoederslijmvlies wordt afgestoten: dit is de menstruatiebloeding. Ondertussen is dan weer een nieuw follikel aan het rijpen.

Dus progesteron is de boosdoener voor alle dingen die wij voelen die er dus niet zijn!!! grrrr!!!

4. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Balen Lupita, zullen we anders allemaal voor ronde 4 gaan? Zijn we gezellig samen zwanger!! Alhoewel ik natuurlijk hoop dat het deze ronde raak is voor mij. We hebben wel enorm ons best gedaan ;)
    Blondi, niet gaan strijken hoor! Dat is zoooooooo 1953!

Fijne avond meiden. Ben net terug van yoga, dus helemaal zen!

5. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey,

Was even perdje hobbelen :)

Altijd balen om ongi te worden maar had het al verwacht en heb elke keer een fijne cyclus dus ben zeker niet negatief! Mijn vriend baalde meer, die is allemaal bang dat we het niet goed doen. Maar komt goed!

hmm yoga, dat lijkt me eigenlijk ook wel wat! Is het aan te raden?

6. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    hihi jaa ik heb ook zo'n hekel aan strijken :S Doe het alleen als het echt moet!! bijna nooit dus ;)
    Leuk man yoga :D

7. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Ik vind yoga écht een aanrader. Doe het al een aantal jaar. Was nu alleen een tijdje niet geweest. Woensdag is mijn vrije dag, maar op een of andere manier is het voor mij de drukste dag van de week. Als ik dan 's avonds naar yoga ben geweest, ben ik helemaal ontspannen. De ene keer gaat het beter als de andere keer, soms kan ik spanning moeilijk loslaten, maar ik word er echt relaxt van.

Zeker een aanrader dus!

8. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helpt het ook om een beetje los te komen? Ben zo'n stijve hark en wil wat flexiber worden :)

9. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Daar is het echt uitermate voor geschikt Lupita. Zeker als je het bijhoudt en elke dag/om de dag wat oefeningen doet.

10. yoga, dat lijkt me ook heel leuk! ze geven hier alleen geen les in yoga op dit vervloekte eiland :p

Gelukkig gaan we volgende week de wii krijgen en dan ga ik lekker wii yoga kopen gnagna!

en ja paula zoals je al zei het is progresteron :(
    ik had het ook vorige ronde, voelde van alles in de week voor mijn ongi en 2 dagen ervoor ongeveer stopte het compleet.
    Toen was ik ook al vrij zeker dat ik niet zwanger was.

Zit nu alweer 7 dagen voor NOD, gaat vet snel als je een korte cyclus hebt :p ben benieuwd wat ik allemaal ga voelen komende week haha!

11. ik heb net iets besloten meiden.
    ik heb besloten dat van nu tot januari eigenlijk de minst geschikte maanden zijn om zwanger te raken, ten eerste omdat je dan tijdens alle feestdagen (mijn verjaardag is ook nog eens in december) opeens niets meer kan drinken, en ten tweede omdat je dan echt in juli uit bent gerekend, midden in de zomer loopt je dan met zo'n enorme buik weg te zweten!
    Dus; komende eitjes: mocht het dan deze maand niet raak zijn dan zou het me toch beter uitkomen in januari alsjullieblieft :p

12. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    @ Blike; ik heb bijna hel de maand oktober getest maar me ei ook niet gevonden....heb me testen opgemakt en ben er maar mee gestopt pff ik dacht zo kan ik blijven testen!!
    Nu zit ik ook nog te wachten op een ongi....maar ja wie weet heb ik me ei nog niet eens gehad??? vervelend he!

@ Blondi; joehoeeee jij hebt je ei weer! lekker zeg zo een korte cyclus haha is beter dan die van blike en mij....(gelukkig hebben we elkaar nog blike)

@ Luca; haha ik kan het weten midden in de zomer met een dikke buik!! ik was miden in augustus bevallen en 30 kilo aangekomen!!! ik hield ook zoooooooveeeeeeeeel vocht vast!! ik zal eens en foto opzoeken! kan je lachen ik leek wel een olifant!!

13. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Kijk mijn olifanten pootje aan het einde van de zwangerschap hahahahahhhahahaha

14. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    oja en ik voel nu echte ongi pijn opkomen dus misschien dat als ik zo opsta het losbarst haha en anders morgen wel denk ik!! als ik toch niet zwanger ben hoop ik echt morgen kan ik ook weer verder....

15. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Goeiesmorreges ladies.
    Debster, zulke voeten had een vriendin van mij ook. Zij is eind juli bevallen. Pijnlijk hoor!

Ben moed aan het verzamelen om op te staan...

Moet weer werken, dus vandaag niet zoveel berichtjes van mij. Een fijne dag allemaal alvast!

Liefs Roxie

16. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @debster... pfff ja dat kan ook nog... das natuurlijk helemaal vervelend... Heb ook nog maar een paar ovutesten maar ga denk ik wel nieuwe bestellen als deze bijnaop zijn. Heeft iemand ervaringen met die van zwanger en kids? hoor ik goede verhalen over.
    Die voeten zien er trouwens niet fijn uit... deed het pijn? :$
    Zou voor jou aan de ene kant wel lekker zijn ongi, kun je tenminste weer een ronde verder... aan de andere kant is het natuurlijk gewoon k#t! :(

@luca, ja heb ik me ook al zitten te bedenken. Bovendien gaan we in februari twee keer op wintersport (één keer met ouders, één keer met schoonouders) Als ik wel zwanger blijk te zijn kan ik dus natuurlijk niet skiën. Maarja tis al geboekt dus we kunnen nu ook niet zeggen dat we niet meegaan. Nouja we zien wel. We laten het lot wel beslissen :) Zit dan alleen een week met mijn schoonmoeder opgezadeld, want die gaat ook nooit te skiën.... :S

Ik ga zo lekker ff te sporten en daarna maar weer eens een ovutestje tegenaan gooien :) je weet maar nooit :p

17. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Goedemorgen! Nou nog geen ongi te bekennen hier dus een test gedaan en die was negatief. Dus laat die ongi maar komen! Ben nu wel mijn zenuwen kwijt en dat is toch wel heel fijn. Ik ga vlgd ronde alleen niet meer naar mijn lichaam luisteren, ik weet nu dat die maar wat doet en er geen pijl op te trekken is. Ben benieuwd wanneer ik ongi word, dan weet ik iig wanneer mijn ei is geweest!

18. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    ooh balen paula... nu idd hopen dat de ongi dan niet lang op zich laat wachten hé? :)

Hier helaas nog geen ei gespot :(

19. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Hmmm dat is ook niet zo mooi bike! Hoop dat je ei snel tevoorschijn komt anders heb je nu best een lange cyclus of zie ik dat verkeerd?

20. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    nee, dat zie jij helaas helemaal goed ;)

Deel Deze Pagina