Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus Nieuw

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blike1987, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hoi ajla, welkom terug!

als je een negatieve test hebt gehad zou ik er niet teveel vanuit gaan dat je zwanger bent, en die symptomen kunnen nog wel degelijk van het ontpillen komen, dat kan tot een halfjaar doorgaan al is het in mindere mate of anders dan in de eerste maand helaas.

Verder kan het ook iets anders zijn natuurlijk, zoals een griepje of gewoon de vrouwelijke hormonen die op je inspelen. Ik ben ook opeens veel vaker misselijk in de auto, zelfs wanneer ik zelf rijd terwijl ik dat eerst niet of nauwelijks had.. Ik wijt het maar gewoon aan de andere hormonen etc.

en dat je ongi's licht blijven tja misschien is dat gewoon hoe je ongi's nu zijn nu je lichaam weer zelf op gang is gekomen. Het hoeft niet hetzelfde te zijn als vroeger, kan per keer dat je stopt met de pil verschillen..

2. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Bedankt voor je reactie, Luca! Denk zelf ook omdat ik het zo graag wil dat ik van alles 'voel'! Niks aan te doen, gewoon flink aan het werk gaan :)

3. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hey meiden,
    alles goed hier???
    nog nieuwtjes?

saskia--> gaaf hoor word al echt wat met je buikje!!
    debster--> dat is wel heftig jah met je voeten lijkt me ook best pijnlijk.

luca--> nou dat word wel wat hoor tegen de tijd dat je zelf ook kinderen heb die krijgen wel hun regels als ik zo lees.
    vind het ook wel goed van je dat je dat gedaan hebt, anders blijft ze ook echt aan de gang.
    als de moeder thuis komt en die hoort dat word die dan niet boos ofzo als jij het op die manier doet? maar ik vind wel dat je gelijk hebt hoor want zowiezo als de moeder weg is ben jij de baas over ze.

hiero weer klaar met ongi zijn dus dat is heeeeel fijn en weer met volle moed de nieuwe maand tegemoet.
    oja weet niet of jullie het kennen maar ik heb nu een login voor menstruatiekalender.nl daar kan je alles maar dan ook echt alles op bij houden. die rekent ook na je ongi uit wanneer je weer een eisprong zou moeten hebben enz. echt ideaal als je een baaldag heb kan je dat allemaal noteren.
    ik vind het helemaal super gewoon een lekker overzicht voor jezelf.
    oja en voor de mensen die tempen dat kan je daar ook allemaal noteren en dan hebje ook zo`n overzicht zoals iedereen laat zien.
    en tsja wat ik dus ook heel fijn vind is dat het nederlands is, want engels is met zulke dingen niet mijn beste vak.

4. hihi inderdaad,

ik heb het nu ook weer hoor. Ondanks dat we niet goed geklust hebben deze maand en ik dus wss mijn ei gemist heb, heb ik nu toch weer steekjes en dingetjes dat ik denk hmm wie weet! Maar dan denk ik weer aan vorige maand dat ik zo overtuigd was door mijn lichaam, en dat ik alsnog gewoon ongi werd (ook maar heel kort, in totaal maar 1,5 dag echt gebloed).. En dan sta k weer met de voetjes op de grond :D
    Als je echt zwanger bent dan kom je er denk ik snel genoeg wel achter :D En tot die tijd lekker klussen!!

5. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    van die menstruatiekalender... zoiets heb je ook voor op de iphone! Moet je er wel een hebben natuurlijk ;) het heet period tracker! en is gratis, mits je de lite versie neemt!

6. ik weet het die heb ik ook (en een iphone wat een mazzel) :D
    maar gebruik m nooit meer ik zit nu altijd op fertility friend sinds ik temperatuur :)

7. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    oke hmm nee heb geen iphone hoorde ook van me nicht dat dat kon, maarja heb net sinds begin van de maand me abbo verlengd met een blackberry maar misschien zou ik het daar ook op kunnen krijgen.

8. oh ikkuh ik had helemaal over je berichtje heen gelezen hihi!

Nee de moeder wordt niet boos hoor, ze weet dat ze zelf niet streng genoeg is en ze zit in een soort van crisis ofzo, ik weet niet wat ze heeft maar ze zou er vanavond ook gewoon zijn en nu is ze opeens weer weg omdat ze met een vriendin wilde praten, en ze vertelde dat ze vanmiddag 2 uur lang in de hangmat heeft zitten janken enz. Soms wordt ze ook midden in de nacht wakker gaat ze zich allemaal dingen zitten verzinnen. Daarom zijn die kinderen heel erg ontspoord, en ze hebben natuurlijk hun vader al verloren en zoals ik het begreep was het de vader die de teugels strak trok steeds, maar nu dat weg valt kan die moeder het allemaal niet meer aan. Daarom ben ik hier ook in eerste instantie gekomen en ja we hadden het er gister nog over dat het toch niet elke dag zo kan gaan en dat we vanaf nu gewoon haar bord weghalen als ze niet eet en dat ze naar bed gaat. Want bij elke maaltijd (3 dus) doet ze er gewoon letterlijk 1,5 uur over, terwijl ze echt een mini klein beetje op dr bord heeft, dus het is echt niet dat ze teveel eet ofzo.

En ja morgen weer een kans om te eten he :)
    Op den duur zal ze het wel gaan begrijpen maar deze kinderen zijn wel echt een heel bijzonder geval hoor. Net zoals die kinderen van supernanny maar dan nog veel erger eigenlijk. Want bij die kinderen helpt het straffen nog maar hier haalt het gewoon niets meer uit. En ja als je een kind straft en het komt gewoon weer naar beneden gelopen 100x en gillend en krijsend etc dan zit je op een gegeven moment ook met je handen in je haar dat je echt niet meer weet wat je nog kan doen, want straf helpt niet, ze hun gang laten gaan helpt niet niets helpt. Vrij frustrerend dus als straf een keertje wel helpt is dat een goed teken natuurlijk :D

9. ik heb zin om te gaan slapen zodat ik morgen weer kan tempen :D ik hoop zo dat ie gaat stijgen..

10. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Nou Luca, je kan dus al flink oefenen voor als je straks een eigen kindje hebt!
    Ik denk dat een kind van een ander wel "makkelijker" is om en standje te geven dan je eigen kind ze zeggen welens vreemde ogen dwingen he! Je hebt als het goed is wel gewonnen zoals ik eruit begreep?
    Ik vind het best moeilijk om consequent te zijn omdat ik mestal na 10 keer maar toegeef om er vanaf te zijn zeg maar, en ja ik weet dat dat niet goed is!
    Ik moet zeggen bij het naar bed gaan savonds dat ik wel consequent ben en ook zo doe wat jij doet eerste keer op bed leggen, bij de 2e keer wel nog een kusje geven en zeggen het is bedtijd en bij de 3e keer nog een kusje en vanaf daarna niks meer zeggen alleen maar op bed leggen en weer weglopen en dat gaat gelukkig wel goed dan slaapt hij best snel.
    Ik weet ook dat hij me gewoon aan het testen is soms is het en klein ettertje haha.
    En met eten ben ik ook niet moeilijk meer als hij echt niet wil dan is het jammer dan krijg hij ook helemaal niks en als hij wel eet krijg hij iets lekkers na (of ik koop hem om met snoepjes haha voor ieder hapje 1 haribo beertje war hij gek op is!!)
    Soms zit het me ook tot boven me hoofd en moet ik me inhouden wat niet altijd luk dan word ik zo boos dat ik het eigenlijk alleen maar erger maakt want dan gaat hij ook schreeuwen of gillen dus werkt ook niet.
    Dan maar extra overdreven lief praten en het werkt!!!!!! haha
    Ja is niet altijd makkelijk kinderen......

11. haha nee zeker niet! Nou mijn vriend en ik zeggen wel allebei, als je deze kinderen aan kunt dan kun je echt alles hebben, want ze zijn wel echt extreem. Ik weet dat als je de moeder bent dat je er dan anders mee omgaat en ik begrijp ergens ook wel dat het haar wat minder lukt om consequent te blijven met de kinderen, maar ze heeft het gewoon te lang te veel zijn beloop gelaten en die kinderen plukken daar nu de vruchten van. Als ik hier 1 dag werk van 9 tot 9 dan ben ik daarna echt helemaal op, kan ik gewoon echt niets meer doen en heb ik hoofdpijn etc omdat ze gewoon de hele dag gillen en krijsen en nooit meewerken.

Toen ik vorige week de nichtjes van mijn vriend zag was ik echt zoo opgelucht want ik had gewoon compleet vergeten dat kinderen die luisteren ook nog bestaan. Ik zat echt met grote ogen te kijken dat ze allebei 2 borden naar binnen hadden gewerkt binnen 10 minuten! Terwijl het hier altijd minstens een uur duurt voordat het ene minibordje op is..
    En ja dan is het ook logisch dat je het soms gewoon even opgeeft en dat je het dan maar laat gaan. Zelfs ik heb dat al en ik werk maar 30 uur per week! Nu zijn het mijn kinderen niet en heb ik dus niet die affectie met ze die ze met moeder wel hebben dus dat is ook nog wel een verschil. Maargoed ze slapen nu allebei gelukkig, de oudste was vandaag heel lief dus hij heeft lekker tot kwart over 8 tv mogen kijken.

12. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    zo jah dat is ook wel lastig dan met de kinderen, en dan begrijp ik opzich ook wel dat de moeder het er moeilijk mee heeft.
    vind het dan wel echt heel super hoe je ermee om gaat echt mijn bewondering hoor!!
    je vriend heeft ook echt gelijk als ik het zo hoor dan kan je je eigen kinderen straks ook wel aan.

ik ben dan kapster en wij krijgen regelmatig kinderen en soms heb je echt van die hele lieve kinderen die heel goed stil zitten en soms echt van k*tkinderen die echt alleen maar krijsen echt heel naar is dat hoor vaak zijn moeders ook toch wel iets zwakker in het kind in bedwang houden, want soms zeggen die moeders nou volgende keer komt het maar met zijn/haar vader en dan de keer erop met de vader zitten ze heel stil en heel lief zijn ze dan.
    maar er zijn ook wel moeders die wel streng zijn en de kinderen wel echt luisteren

13. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Heb de period tracker op mn iPhone. Heel handig inderdaad. Kan er alles op bijhouden. Maar idd alleen voor iPhone. Maar misschien is zoiets er ook wel voor de Blackberry.

Luca, je hebt wat te stellen met die kinderen! Wel een goede oefening voor je eigen, wat natuuuuuurlijk engeltjes worden ;)

14. ja mijn eigen kinderen gaan hartstikke goed luisteren joh :p
    ach we zien het allemaal wel, daar maak ik me niet zo druk over :)

Ik zit lekker in mijn bed. Had het idee dat het al heel laat was maar zie nu dat het pas 10 uur is. Ook wel eens lekker als het vroeger is dan je dacht!

Morgen ga ik om 6 uur al opstaan heb ik besloten, dan kan ik lekker de tijd nemen om een douche te nemen, rustig wakker te worden, koffie te drinken etc. En om 7 uur gaan de kinderen opstaan. Die jongste zal wel weer gaan krijsen omdat ze geen zin heeft, maar die oudste is altijd heel makkelijk 's ochtends gelukkig :)
    En als ze op school zitten dan ga ik lekker iets voor mezelf doen, heb nog genoeg dingen op mijn lijstje staan, en nu ik een oplader heb kan ik er tegenaan hihi!

En morgenavond ben ik lekker vrij tot woensdagavond/donderdagochtend!!! Heerlijk :D

15. @roxie: hihi je hebt het goed begrepen! ;)

nou wat een toeval ik wil net mijn favoriete serie (How i met your mother, geniale serie) gaan kijken waar ik al 2 afleveringen van gemist heb zie ik dat er een over zwanger worden gaat hahahaha :p lekker weer

16. er is trouwens al heel de avond iets dat heel muf ruikt maar ik kom er maar niet uit wat het nou is. Of het is mijn haar of het is mijn broek maar als ik doelgericht snuffel dan ruik ik weer niks hahaha :p

17. ohh nou het zal wel komen doordat ik niet zo heel veel heb gegeten bij het avondeten, maar ik sterf echt van de trek! Ga even de kasten doorsnuffelen op zoek naar iets zouts! ik hou het niet meer!
    En daarna lekker bedje toe :)

Fijne avond allemaal nog!

18. goedemorgen dames,

even snel voor ik de kids naar school breng en naar de bank ga en boodschapjes haal;

vanmorgen is mijn temp weer gestegen, hoera! Maar helaas heel slecht geslapen vannacht, ben om half 12 naar bed gegaan maar was om 1 uur nog wakker. Toen eindelijk in slaap gevallen, stond om half 3 de kleine naast mijn bed dat ze tekenfilms wilde kijken (Ze dacht dat het al ochtend was). Dus weer terug in bed gelegd en weer even nodig gehad om in slaap te vallen, en om 6 uur ging de wekker :(
    Maargoed mijn temp is nu 0,2 graden gestegen weer en als ik langer had geslapen dus waarschijnlijk nog wel meer.

Ik had gister gelezen dat een innestelinsdip onder je basale lichaamstemperatuur moet zitten, maar volgens FF hoeft dat helemaal niet, want:

We used a minimum dip size of 0.3F (=0,2C). We also ran the test using several pattern recognition algorithms to validate the correlation independently of the method of measurement.
    Here is what we found:

11% of charts that showed ovulation but did not result in a pregnancy displayed this pattern.
    23% of charts that showed ovulation and did result in a pregnancy showed this pattern.
    Of the pregnancy charts that showed this pattern, the most likely days for the dip to occur were between 7 and 8 days past ovulation.

Kortom een significante dip volgens FF is dus minimaal 0,2 graden en komt voor tussen 5 en 10 dagen na de ovulatie. Dit is een onderzoek wat ze hebben gedaan en er kwam uit dat van de vrouwen die een significante dip vertoonden (dus 0,2 of meer), 23% zwanger bleek en 11% niet.

Terwijl op die andere site dus stond dat het 86% was.. Lekker verschil is dat :p Maar die studie is vrij betrouwbaar geloof ik. Vond het wel weer grappig om te lezen, dat als je dus die dip ziet dan heb je zowieso al 23% kans om zwanger te zijn.
    Als je een innestelingsbloeding hebt was het volgens die ene site (zwangerineenwip) trouwens 99%, maargoed dat zal dan ook wel niet kloppen :p

Nou dat wou ik even wetenschappelijk komen vermelden, fijne dag allemaal!

19. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Nog geen ongi hiero...... Wel migraine! Pfff.... Volgende wk naar een homeopaat, ik ben benieuwd!

20. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    En sorry dat ik even niet alles erug lees en op iedereen reageer maar ben daar nu ff niet toe in staat... Denk zal iig ff een update geven van mijn situatie. Misschien dat ik vandaag nog ongi word en anders pas na het weekend denk ik. Dan is die innesteling toch mn ei geweest denk ik.... We zullen zien.

Deel Deze Pagina