haa Lana dat vind ik echt een hele leuke naam (net als in GTST haha)! Als de tweede naam Lana is dan mag de eerste naam zeker ook niet met een L beginnen? Ik ken een kindje dat Luna heet, vind ik ook een leuke naam maarja Luna Lana wordt wel heel bizar Mijn oppaskindje heet Stella, vind ik ook een prachtige naam maar dat kan dus ook al niet Verder vind ik Jill heel erg leuk, en de naam die ik zelf bedacht heb zeg ik lekker niet (Julie of Julia heb ik zelf bedacht voor een meisje) Uhmmm verder; Bij mijn vorige zwangerschap dacht ik erover om een meisje Chelsey te noemen, maar als je vriend voetbalfan is wordt dat ook misschien weer verkeerd geinterpreteerd Pff lastig nog! Luca natuurlijk maar wederom Luca Lana nee dat kan echt niet Ohja de nichtjes van mijn vriend heten Chloe en Ines, vind ik ook geinige namen. Verder vind ik zelf Pascale leuk, maar dat is omdat mijn vriend jean-pascal heet en het in Frankrijk niet zo lomp wordt uitgesproken dus laat maar zitten He ik zie net dat Lana een Franse naam is Ik vind trouwens een naam die begint met een E of een A wel mooi bij Lana passen, maar nog niets gevonden waarvan je nou echt zegt JA dat is het en daarbij hebben we ongetwijfeld een andere smaak hahaa Sas ik zal heel hard aan je denken vandaag en hoop zooo erg vaanvond goed nieuws te zien
hmm wat denk je van Noa? Vind ik zelf ook mooi. Ik bedenk me trouwens net dat ik oppaskindjes heb gehad met aparte namen zeg! Eentje die Puck heet (meisje) en een jongentje die Zwerver heet (is geloof ik Fries ofzo, want het was een Friese vader die heette ook al zo apart). Ohja en mijn tandarts heet Tjebbe Edit: Noa is toch niet zo mooi met Lana bedenk ik me net.. Vind je Lana niet gewoon leuk als eerste naam, wordt het wat makkelijker hahahaha Ik heb besloten dat ik Elodie toch ook wel een mooie naam vind, en Elanie ook (omdat het bijna niet voorkomt)
Welnee, je lichaam is gewoon op hol geslagen, net zoals bij (bijna) iedereen hier Ik stapte vanmorgen misselijk uit bed nou ik kan me de laatste keer niet heugen dat ik echt op die manier misselijk was.. Maarja inmiddels geleerd dat het allemaal niets wil zeggen. Nog 2 dagen afwachten meid als je het kunt opbrengen! Wanneer wil je testen?
oh tip; kijk eens in het babynamen topic dan kom je ook nog best wat leuke dingen tegen zie ik net Kan je weer helpen met inspiratie opdoen misschien
@Luca, dat weet ik nog niet, ik denk dan het weekend pas dan weet ik zeker dat ik niet toch stiekem wat later ongesteld word. Het is nu wel regelmatig 28 dagen maar je weet het nooit en eerlijk gezegd vind ik het heel erg spannend en eng maar goed ik zal wel gewoon ongesteld worden, laat ik daar maar vanuit gaan En of mijn lichaam van slag was, toen ik net was gestopt met de pil was ik zooooo emotioneel niet normaal meer. Ik moest echt overal om janken en nu ook heel heftig ongesteld, kan je nagaan wat de pil allemaal met je lichaam doet en wat het allemaal onderdrukt.
hey meiden, is weer ff een paar dagen geleden dat ik hier was. hoe gaat het hier verder? nog nieuwtjes? ik ga ff wat doorlezen. saskia---> wat ik ook leuke namen vind zijn: naomi en wat luca zei chelsey maar kan ook eventueel kelsey hmmm p mocht niet he anders kon prisca
Hahah Luca dank je wel, maar je kiest de namen wel uit. De achternaam van het kindje begint ook met een L dus dan heb je 3 x L achter elkaar dat vind ik niet wat. Een vriendin van mij wil haar dochtertje (als ze die een keer krijgt ) graag Chelsey noemen, word hem dus ook niet. Mijn man heet Pascal en we hebben afgesproken niet te vernoemen. Een nichtje van mijn man heet Puck, word hem ook niet. En de hond van mij ouders heet Noa, ook een beetje rare gewaarwoording (???) dan . Haha vind het wel leuk dat je juist die namen uitzoekt En Lana vinden we inderdaad allebei heel erg mooi, maar niet als eerste naam, maar wij hadden hem lekker eerder verzonnen als Sjors en Danny van GTST hahah Hmm misschien toch nog even verder kijken. Misschien handig om te weten we hebben nu Riley en Neomy waar we aan zitten te denken, maar voor mijn gevoel is het het net niet Misschien helpt het met de namen verzinnen Ik hoop ook op goed nieuws vanavond, ik zal proberen vanavond even te reageren.
@ Ikkuh, thanks, maar het dochtertje van mij ex heet Kelsey en ik heb een schurfthekel aan zijn nieuwe vriendin (waar het kindje van is) ahahah word hem dus niet en Prisca vind ik ook eigenlijk niet zo leuk. @ Roxie hahah leuk bedacht, maar vind ik ook niet zo leuk.
Voel me wel een beetje een zeikerd Jullie doen je best om namen te zoken en ik ken ze al of ik vind ze niet mooi Sorry meiden, vind het wel fijn dat jullie meedenken 8)
hahaha nou inderdaad dan heb ik ze wel uitgekozen zeg! Ik zou je kindje inderdaad niet naar een hond vernoemen hahahahha ik lig helemaal in een deuk nu hier is vernoemen naar de grootvader/moeder gebruikelijk (had ik al eens gezegd volgens mij), maar de vader van mijn vriend heet Paul, vind ik toch wel zo'n afgrijselijke naam.. Het wordt dan zowieso een combinatie of gewoon een tweede naam paul ofzo. Jean-Paul vind ik als enige leuk omdat ik hem dan jip kan noemen Maar zo heet mijn eerste ex dus mijn vriend vind het niet zo leuk En de moeder heet marie-christine dus dat gaat nog wel dan kun je nog iets verzinnen maarja beetje naar zo..:S Pascale of Pascalle vind ik toch wel een erg leuke naam bedenk ik me nu, voor een meisje dan. Pff dat wordt nog wat met namen verzinnen. Ik vroeg aan mijn vriend wat vind jij leuk? En hij heeft werkelijk geen flauw idee geloof ik; hij zei: een mooie naam! ohja..
Ik vind Dani (of Danii) helemaal geweldig, maar een vriend van ons heet Danny en mijn man vond het daar teveel op lijken dus wilde dat niet. En Yeal of Jony (uispreken als Djonie) vind ik ook erg leuk. Maar kan mijn man niet overtuigen hahah Hij was het nog wel eens met Neomy, maar vind het zelf achteraf zo zo. Echt lastig er zijn al zoveel kinderen in beide families (ook qua neefjes en nichtjes) met verschillende namen dus erg lastig om nog orgineel te zijn
Nou ik kom even een update geven haha. Heb het gevoel alsof de sluizen open staan maar nog geen bloed te bekennen... Raar maar ik wacht nog steeds af. Saskia, de dochter van een vriendin van mij heet Lynn, vind ik heel mooi maar is ook met een L natuurlijk, vind zelf Kelyn ook mooi maar dat kunnen wij dus niet meer gebruiken. Verder word een naam bij ons ook heel moeilijk want heb zelf dus echt geen idee! Is zo moeilijk! Succes vandaag he!
Hmm Paula vervelend zeg, ik hoop dat je snel weer wat duidelijkheid hebt. Een kennis van mij haar dochtertje heet Kaylinn dus heb je eigenlijk hetzelfde maar dan anders geschreven. Vind het wel mooi hoor, maar is ook al bezet Heb ook aan Jayley zitten denken, we vonden namelijk Hailey, Riley en Jamie leuk en als je dat combineert krijg je Jayley. Maar weet niet wat manlief ervan vind.
jeetje jullie zijn wel op de amerikaanse/engelse toer dan met al die engelse namen Wel hele leuke zitten ertussen! Jayley is wel ECHT heel origineel die vind ik erg leuk! Hailey trouwens ook en Jamie! Die wilde ik nog zeggen maar dacht (om de een of andere reden) dat je die niet leuk zou vinden Danii en Jony vind ik ook erg leuk! En Lynn vind ik ook leuk. Ach ik vind zoveel leuk! Je man is wel kieskeurig zeg, ik denk niet dat mijn vriend zo erg zal zijn, wordt bij mij misschien wat makkelijker om te overtuigen. Behalve als ik echt met heksennamen aan kom zetten Alleen engelse namen kan je hier echt niet doen want dat kunnen ze niet uitspreken hier Dan krijg je van die halfbakken uitspraken, vind ik zielig
Hahah ja das wel zo van die halfbakken uitspraken vreselijk vind ik dat. Maarja aan de andere kan t probeer Saskia maar op z'n Engels uit te spreken Ik heb me man kunnen overtuigen van Jailey, als het aan mij ligt vind ik Jailey leuker als Riley. Ik denk dat het Jailey word. We hadden ook wel een sterke voorkeur voor Hailey, maar een bekende van mij noemde haar dochter Hailey, dus moesten we ook weer aflassen. Toen hebben we een poosje met Jamie gelopen, maar het dochtertje van vrienden van ons heet Amy en dat vond ik teveel op elkaar lijken dus wilde ik niet meer. Maar denk dat we er nu toch uitzijn eindelijk En aan de andere kant, we hebben nog tijd zat om te veranderen Nu je het zegt, we hebben inderdaad wel voorkeur voor Engelse/ Amerikaanse namen grappig
jeetje sas 10 weken ben je alweer! Nog even en je gaat je tweede trimester in! Wat gaat dat hard zeg Ik word hier weer een beetje gek van mezelf. Wil zooo graag dat het raak is! En ik baal toch zo erg dat de kans vrij klein is deze ronde.. Nog 5 dagen wachten of er een ongi komt.. Heb zo ontzettend de neiging om nu al te testen weer maar dat wil ik echt niet doen vind het zo zonde van het geld weer. En het maakt het alleen maar erger. Niet dat ik nou echt super symptomen heb of het gevoel zwanger te zijn ofzo, ik wil het gewoon NU weten en niet meer wachten Er kan toch niets meer aan de uitslag veranderd worden. Vannacht heb ik gedroomd dat mijn vader opeens dood was, ik ging helemaal kapot en ik was zooo verdrietig dat mijn kinderen hun opa nooit zouden leren kennen, en dat hij nooit zijn kleinkinderen zou zien Als ik er weer aan denk moet ik weer huilen, ik was helemaal ingestort in mijn droom toen ik het hoorde van mijn moeder. Heb volgens mij ook heel hard liggen gillen en janken in het echt..
Hey Luca, vreselijk zo'n droom hè, ik ken ze ook van die nachtmerries, gewoon snikkend wakker worden en het liefst naar huis willen bellen of alles goed is...brrrr Maar afgelopen week hebben zowel mijn vriend als ik gedroomd dat we zwanger waren....zouden alle dromen bedrog zijn? Ik heb best vaak voorspellende dromen en mijn vriend zei; zolang ik nog niet gedroomd heb dat je zwanger bent dan is er ook niks en nu heeft hij dat dus wel gedroomd Ik hoop dat het raak is voor je, jij hebt net een iets langere cyclus dan ik maar ik wacht denk ik wel tot het weekend, wil zeker weten dat de ongi niet toch een keer later komt.
Ja gaat echt zo hard, ik zou blij zijn als ik bij de 12 weken ben. Dan mag echt iedereen het weten en hoef ik niet meer zo geheimzinnig te doen Ik hou daar niet zo van en ik ben normaal gesproken een heel openhartig iemand waarbij niks te gek is. Om nu zo "stiekem" te doen is niks voor mij. Nog even geduld Luca, de dagen gaan zo snel, dus die paar daagjes wachten zijn zo om Ik hoop wel voor je dat het raak is echt!! Ohw nee wat een vreselijke droom, ik zou daar ook erg verdrietig van worden. Je moet maar zo denken; het was gelukkig maar een droom.