Hey dames, onwijs goed nieuws, er is een prachtig kindje in aantocht. Hij of zij is er beweegelijk, jammer dat ik er nog niks van voel Het was heel mooi naar ons aan het zwaaien alsof het wist dat ie in beeld was hahaha te komisch voor woorden Hartje klopte goed alles erop en eraan echt SUPER!!! Ben wel iets korter dan verwacht, ben nu namelijk 9 weken en 4 dagen (uhm geloof ik, ben het nu alweer vergeten schandalig ) Ben in ieder geval uitgerekend op 9 juni i.p.v. 3 dus het scheelt maar een paar dagen EN HIER ISSIE DAN, ONZE LIEVE KLEINE
@ debster Riley spreek je inderdaad uit als Rijlie. Wij hebben voor Jailey gekozen (ook zo geschreven, in een andere reactie van mij heb ik het als Jayley geschreven maar Jailey vind ik toch leuker) Wel grappig dat we qua namen dezelfde smaak hebben Ik ga nu naar me bedje toe, dromen over mijn lieve kleine Tot morgen en slaap lekker.
Saskia, zo wat gaaf die echo!! Alles erop en eraan en dat al in 9 weken. Wat geweldig mooi!! Ben er gewoon jaloers op, zoals velen denk ik haha. Ben er maar lekker trots op en geniet ervan. Heb je het nieuws vanavond nog verteld? Slapp lekker maar dat zal zeker wel lukken.
Saskia, wat een prachtige echo en wat een goed nieuws! Wat zul je blij zijn!! Fijne dag vandaag dames!
Hey Saskia, wat een mooie echo WAUW!!!! Ik heb vandaag mijn NOD dag maar voel niks, alleen hele hele hele zere borsten en gevoelige tepels. Zou het dan misschien toch....... Ach we wachten af en mocht er geen ongi komen dan wacht ik met testen tot het weekend (zal toch wel niks zijn, dat denk ik altijd) maar hoop het natuurlijk wel heeeeeeel erg!!!!
Wij zijn ook heel erg blij dat alles erop en eraan zit. Het is al zo'n duidelijke echo en ons kindje liet zich maar watgraag zien. Echt super. Kreeg zo'n liefdevol gevoel toen ik hem of haar voor eht eerst zag @paula, ja gisteravond hebben we het verteld, het nietuws werd gelukkig goed ontvangen Jij krijgt ook nog wel zo'n mooie echo hoor!!! @Igor: ik voelde ook helemaal niks op mijn NOD en toch zwanger, je weet het dus nooit meid. @silliej: welkom
Saskia ik kan alleen maar zeggen WOW! Echt een mooie duidelijke echo zeg. Hartje ook al gehoord? Leuke verloskunidge?? Super hoor geniet ervan. Ben nu benieuwd naar de reacties uit je omgeving. ( ik wil ook... haha nog even geduld )
Ohhh sas!!! Wat een Prachtige echo heb er gewoon tranen van in mijn ogen ben zo blij dat alles goed is! Nou de tranen stromen gewoon over mijn wangen hahaha wat kunnen jullie trots zijn zeg op jullie Mooie kleine Beebje! Geniet er maar lekker van!!! En ik hoop dat je een leuk lootje hebt getrokken En igor, wat een spanning! Als het vandaag niet komt officieel overtijd dus!
Dank je chantalniehof, echt super duidelijk hè Harte nog niet gehoord maar wel gezien, klopt zo snel niet normaal hahah Voor jou komt het ook nog wel *knuffel*
Dank je luca, das lief van je Wij zijn zooooo trots op onze kleine, nu al helemaal verliefd Kan de hele dag wel naar de echo kijken Heb me schoonvader getrokken..... Wat moet ik daar nou weer mee En genieten doen we zeker
WOOOOOOOOOWWWWWWW Saskia, helemaal geweldig!!!!!!!!!!! Wat gaaf zeg! @Chantalniehof haha ik wil oooooook, wij allemaal wel maar wij 2-en lopen een beetje gelijk op he! Heb jij ook 't idee dat je cyclus deze maand korter zal zijn? al 2 dagen last van witte afscheiding en gisteren last van m'n borsten!
@Luca ja heel spannend. Ja dat officieel overtijd vind ikzelf een beetje tja hoe zal ik het zeggen, lastig om te zeggen. Het was de afgelopen 2 maanden wel elke keer om de 28 dagen maar het kan nu zo maar anders zijn. maar goed, volgens mijn banner ben ik morgen officieel overtijd en dan wachten tot het weekend hoor!!
jaja ik zag het staan, ik wacht ook minstens tot zondag hoor als ik vrijdag niet ongi ben geworden Heb nu ook geen tijd of kans om een test te kopen dus dat is al goed Ik ben nu wel heel zenuwachtig want ik heb ergens diep van binnen stiekem toch het gevoel dat het wel eens raak kan zijn.. Heel moeilijk te omschrijven waarom maar heb gewoon zo'n idee opeens.. Maargoed beter wachten met testen want zelfs al zou een test nu al positief zijn stel dat het weer mis zou gaan dan is het nog vervelender! Jeetje ik heb net een enorme franse bitch aan de telefoon gehad, ik ben er helemaal kwaad van! Was van de opleiding die ik ga doen. Hebben ze eindelijk het dossier ontvangen en naar de goede afdeling gestuurd, blijkt dat je meteen een cheque erbij had moeten stoppen. Ja weet ik veel, zoals ik het lees moest dat voor een bepaalde datum. Ze liep me helemaal uit te schelden zowat, dat er NIKS in mijn dossier zit, en dat ze het nu heeeeelemaal terug moet sturen en dat het nu allemaal zo lang gaat duren, en dat ik maar beter goed kan controleren dat ik de cheque en het bewijs van betaling erbij doe anders accepteert ze helemaal niks enz enz.. Niet echt een vriendelijke behandeling voor iemand die straks zo 900 euro in ontvangst gaat nemen van mij..
heb ff bij Fertility friend de temp van morgen ingevuld en als deze boven de 36.4 is krijg ik mijn kruisje