Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus Nieuw

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blike1987, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    @Luca, woon jij soms in Frankrijk? Volgens mij heb ik dat ergens gelezen kan dat? Ja ik heb ook diep van binnen het gevoel dat het raak is, maar hebben we dat niet allemaal?? Ik hoop het zo echt waar en zou wel teleurgesteld zijn als het niet zo is, maar dan gaan we weer vol goede moed verder, dit is tenslotte ook pas de 1e officiele ronde, ben al wel in augustus gestopt maar door het werk van mijn vriend hadden we nog niet veel tijd gehad om op het juiste moment de boel te sausen van binnen

Voor jou komt ook dichtbij hè, zullen we maar heel hard duimen voor elkaar?
    Smack that bitch up!!!:)

2. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    ik ga ook duimen voor jullie! :)

3. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Hallo dames.

Een paar dagen niet meer hier geweest. Heb het druk gehad en probeer zoals jullie weten ook wat minder ermee bezig te zijn. Vandaag een ovu-test gedaan, omdat ik weer wat meer afscheiding begin te krijgen. Bijna positief. Dus ik test vanavond en morgen nog eens, wie weet heb ik dan een knal-ovutest.

4. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Ik zie trouwens dat er weer een aantal NOD's aan zitten te komen. Spannend. Ik hoop zo dat er weer eens snel goed nieuws hier in het topic gebracht wordt!

5. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    gezellig dat je er weer bent stevie... hoop dat je ovutest snel knallend wordt :D

6. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Ja, ik hoop het ook. Ik had me nog zo voorgenomen om niet meer met de ovu-testen aan de gang te gaan, omdat ik eigenlijk maar wat in het wilde weg test. Want het heeft toch weinig zin bij mij, omdat er nog totaal geen cyclus is. Zo kost het testen me alleen maar geld, maar kon het toch weer niet laten en de test van vandaag zag er toch wel erg veelbelovend uit.

Ik ben er nu niet meer zo veel mee bezig als in het begin, ondanks dat ik dus wel nog test. Maar ik denk er niet meer constant aan. En dat geeft wel wat meer rust. de dagen lijken nu ook sneller voorbij te gaan. Eerst zat ik hier dagelijks en dan kroop de tijd op die ticker echt voorbij. Nu dus een paar dagen niet geweest en dan zie ik opeens dat ik al bijna op 4 maanden zit. En daar heb ik de afgelopen dagen niet eens bij stil gestaan. : )

7. chantalniehof

chantalniehof Actief lid

11 mrt 2008
    348
    0
    0
    verpleegkundige
    nijmegen
    Hey we gaan idd gelijk op had ik nog niet gezien.
    Hoeveel dagen was jou cyclus vorige keer. Mijne 33 dgn.
    Het idee of deze maand me cyclus korter zou zijn heb ik eigelijk niet. Me lichaam houd me voor de gek soms en snao er soms niks meer van.
    MIjn afscheiding is bijna niks meer, eigelijk alleen maar met afvegen.
    Ik hoop wel dat die korter is natuurlijk.
    Spannende tijd komt er weer aan. Dat merk je meteen ik zit weer meer hier op het forum en heb me ovu testen van vorige keer ook er weer bijgepakt. weet alleen niet wanneer ik ga beginnen met testen. Denk straks of morgen.

8. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    @ chantalniehof, begint inderdaad voor jou weer dichterbij te komen. Succes met testen en ik hoop dat je gauw een positieve ovu-test ertussen hebt.

Ik geloofde die bijna positieve-ovu test toch niet zo heel erg, dus ben net naar de drogit geweest en heb een ander merk gekocht en die was nog donkerder. Kwam nog dichter in de buurt van echt positief dus. Zal het voor mij dan toch ook zo zijn dat het allemaal een beetje begint te werken daarbinnen? : )

9. stevie ik hoop het voor je!

Ik had een heel verhaal getypt over het franse administratieve systeem maar toen was er opeens 'onderhoud' e nu ben ik alles kwijt :( whee. Ik zit een heeele vage film te kijken: the pregnany pact. Gaat over meisjes van 15 en 16 in amerika die een 'pact' hadden gesloten om allemaal zwanger te worden, echt freaky. Het is trouwens waargebeurd..

10. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Saskia wat een mooooooie beeeeb :D
    Ben blij dat alles goed is!

Luca, jouw temp is weer omhoog gegaan zie ik?
    Ik had vandaag een dipje.. ben benieuwd naar morgen!

en nu de rest lezen

11. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Luca, klinkt als een erg wazige film. Waargebeurd ook nog? Tja, sommige mensen doen echt rare dingen. Zullen wij ook net als ik de finl proberen om allemaal zwanger te worden?? ; )

12. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Dank je blondi, ben er al helemaal verliefd op haha :D
    Kan nu al helemaal niet meer wachten tot juni :)

13. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Hey saskia, hoe gaat het met jou meid??
    Is er weer een nieuwe buikfoto van je te zien? Waar kan ik deze bewonderen? : )

14. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Ik heb de foto al gevonden: wauw wat mooi. Begint al lekker te groeien.

15. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Hey stevie met mij alles goed, geen buikfoto maar een ECHO!!!!!
    op pagina 189 kan je mijn trots bewonderen :D:D

Vanavond weer een nieuwe buikfoto ;)

16. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Oh, dan is de laatste buikfoto die ik gevonden heb alweer wat ouder denk ik. Vind het hoe dan ook mooi!

Ik ga nu gauw op zoek naar de echo

17. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Aaah, Saskia. Zo mooi, die echo. Ik kan me voorstellen dat je helemaal in de wolken en verliefd bent op jullie frutseltje. Ik ben stiekem zelfs een beetje verliefd op dat mooie plaatje hihi. Nu begint het wel heel erg echt te worden denk ik hè? Ik ben heel erg blij voor jullie. En wat leuk dat het kindje zwaaide hahaha.

18. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Hai meiden!!!

@ Saskia; mooie echo meid!! hij lijkt veel op de mijne van me zoontje!! zal ik eens opzoeken? ik was toen precies net zover als jou! 9 weken en 4 dagen geloof ik.

@ Stevie; welkom terug meid! super dat je weer een posi ovutest had!!

@ andere meiden die weer bijna aan het eind van de cyclus zitten word het weer spannend!!!! maar denk dan ook nog even aan mij :( jullie hebben dan al gewoon een hele cyclus voorsprong op mij straks!!! *snif* ik wou dat ik ook netjes op 28 dagen zat dan duurde het allemaal niet zo lang....hopelijk herhaald de geschiedenis zich zoals ik al eerder zei dan hoef ik nu niet voor niks zo lang te wachten...grrrrr

19. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Kijk Sas ik heb hem gevonden! lijkt wel een beetje he haha

20. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Thanks stevie en debster, ja het word nu toch wel echt hoor.
    Ik lag daar gister bij de verloskundige en toen zei ik, het is echt onvoorstelbaar dat dit kindje gewoon IN mij zit echt zo raar :)

Maar stevie, je mag er zo vaak naar kijken als je wilt hoor, doe ik ook ;)

@ debster, ja leuk, vind ik leuk om te zien :)

Deel Deze Pagina