Ze liggen wel dezlfde kant op. Bij mijn schoonzus lag die precies de andere kant op. Lief hè die echo's?
Wil je ook een 4d echo laten maken straks? of heb je daar nog niet over nagedacht? is leuk hoor heb ik ook gedaan! kan je alles heel goed bewonderen, alleen jammer dat het zo duur is! moesten 100 euro betalen en dan heb je een dvd en foto's maar ja doe er nu eigenlijk niks meer mee is alleen leuk voor als hij later groot is dat hij kan zien hoe hij bij mama in de buik zat haha. alhoewel ik denk dat het voor meisjes allemaal net iets leuker is dat soort dingen en zoals foto's enzo! me zoontje is pas 2 jaar en ik heb nu al 5 dikke fotoboeken vol met foto's en ik loop nu alweer 9 maanden achter met foto's afdrukken!! pfff zal ik binnenkort weer eens doen, be nog bezig om de 800 foto's van de vorige keer in te plakken...erg he bereid je maar voor hoor als je toevallig zo een fotogek bent als mij dan krijg je het druk!!!!! Nu word dat wel minder pak ik niet meer voor elke beweging het fototoestel terwijl het NU JUIST leuker word haha die babyfoto's zijn toch allemaal hetzelfde vaak. Ik moet ook zorgen eigenlijk dat ik de filmcamera vaker in de aanslag heb want ook DAT word nu steeds leuker en doe ik eigenlijk nooit meer....maar ja is ook zoveel werk om foto's te plakken en films uit te zoeken en op schijfje te zetten...
Ik heb er eigenlijk nog niet over nagedacht, maar ik denk het niet, aangezien ik absoluut niet wil weten wat het word. Dna ben ik bang dat er met zo'n 4D echo het geslacht te zien is. En het is inderdaad best prijzig, we zien het nog wel Ik hou het in ieder geval wel in mijn achterhoofd.
Dat zijn toruwens wel heel erg veel foto's hahahah ben helemaal geshockeerd hahah Ben wel gek van foto's maken, maar zet ze meestal op de computer en kijk ze daarop terug.
Haaaaai! ik heb eigenlijk niks te melden ga nu de film verder kijken want was ff aan het werk.. en ik heb zin om te testen maar ik doe het lekker niet ben benieuwd naar wat mijn temp morgen doet.. hopelijk stijgennnn!!
Luca, nog ff wachten met testen hoor!!! Ikke eerst hahaha Hier nog steeds niks, nakkes nada, dussssss......
ff iets heel anders; hoe kan ik me abonneren op forums??? Ik krijg het niet voor elkaar, zal vast heel simpel zijn.
ik heb werkelijk geen idee igor! schiet je wel even op dan met testen, ik begin nu wel heel erg zenuwachtig te worden! Misschien toch morgen vast een test kopen.. Heb namelijk echt grote hopen door dat zware/drukkende gevoel in mijn buik wat ik al heel de tijd heb. Vooral als ik zit is het erg, net alsof het helemaal vol zit ofzo van binnen. Kijk mijn temp morgen even aan, maar hopelijk ben ik mijn lichaam niet weer verkeerd aan het aflezen. Kan ook net zo goed aanstaande ongi zijn bedacht ik me, alleen heb ik het nog nooit zo gevoeld maar goed, alles kan natuurlijk
Igor en luca: heel veel succes met testen meiden. Hopelijk is het bij jullie beiden hartstikke raak!!
Igor, je gaat naar Onderwerp Tools (zoiets), boven het eerste bericht op een pagina en dan abboneren op dit onderwerp
En ik wilde nog kwijt dat ik zo goed als klachtenvrij ben deze ronde vorige 2 rondes elke keer na m'n ei overal last van en nu alleen wat pijnlijke borsten en gister bijna de hele dag lichte krampen in m'n baarmoeder, that's it!, heerlijk!
Bedankt!! Ik heb nu heel erg zin in morgen, ben zoo benieuwd! Heb geen zin meer om te wachten zuchttttt.. Blondi ik heb ook nauwelijks klachten alleen die buikpijn die zo raar is, wat me aan het denken zet! Maargoed net te enthousiast worden want dan denk ik weer aan paula die ook gewoon ongi is geworden achteraf en dan moet ik toch weer even dimmen
@Stevie; dank je zeker spannend. Had afgelopen weekend wel lichtelijk wat ongikrampen alleen nu echt helemaal niks, alleen die borsten en tepels..pffff @Luca; als je morgen test dan zal hij toch altijd negatief zijn omdat je pas een dag na je NOD dag eventueel positief kan testen? Ben ook een beetje een leek hoor in dat soort dingen (en blond ja..haha) Maar als je gaat testen, heel veel succes morgen. Ik wacht nog even 'rustig'af....aaaaaahhhhh!!!! Maar ik heb zo'n sterk gevoel, anders dan anders inderdaad En je kent je eigen lichaam tenslotte het best, alhoewel die je ook wel eens ontzettend voor de gek kan houden. Ik was al zo blij dat mijn ongi gelijk zo regelmatig was na tig jaar de pil te hebben geslikt. @ Blondi; ik zal eens even zoeken hoe het werkt, heb best veel verstand van computers, maar kom er hier ff niet uit
Hij kan wel positief zijn hoor voor nod, Cb kin je al vanaf 4 dagen voor nod doen! Morgen zit ik er 2 dagen voor dus dat gaat nog De kans dat ie dan al positief is is wel kleiner en de kans op een vaag resultaat groot. Ook kan het nog misgaan voor je nod dus kun je lij gemaakt worden met een dode mus. Vorige ronde in totaal 5 vagg positieve testen gehad en toch ongi geworden.. Maar ik weet niet heb er gewoon zo een goed gevoel over door die buik! Maar als mijn temp morgen laag is wacht ik denk ik nog even hoor en weet ook niet zeker o ik die test al wil doen morgen want dan is het geen ochtendorine dus dan moet ik of niet plassen of niks drinken.. Ik kijk wel even
Hai meiden ben ik weeeeeeeer haha. Ik stik van de hoofdpijn bovenop me kop zo een drukkende pijn!! hoop niet dat ik me ontsteking in me hoofd weer terug krijg war ik vanaf januari tot juni mee heb gelopen!!! grrrrrr. Ik zat net eens te kijken he voor weer zwangerschapstesten te bestellen en toen kwam ik uit bij Zwangerschapstest midstream waar het echt heel goedkoop is!! Maar moet je deze zien; Zwangerschapstest midstream Ben ik nou gek? of is dit dezelfde pagina maar de testen veeeeeel duurder!!! Ik heb ze bij de bovenste besteld gelijk maar 12 stuks voor 8,75 en bij die andere (is precies dezelfde verzender hoor) kosten 12 stuks 18,95!!! hoe kan dat dan??? Ik had bij die babyboomshop (de onderste is dat) vorige keer die ovutesten besteld en kreeg een kortingsbon en ik dacht ik zal eens proberen om die bij de bovenste in te vullen en wat denk je het lukte!! en onderaan bij de algemene voorwaarden staat ook gewoon dat het van babyboomshop is....dus zouden ze gewoon 2 dezelfde sites hebben maar met heeeeeeeeleee andere prijzen?? beetje vreemd! of ben ik nou scheel?? Dacht zal het even neerzetten voor degene die zich in de maling laten nemen door de onderste! ik zal eens kijken bij de ovutesten of ik in de maling ben genomen haha
Dat is inderdaad heel erg vreemd debster. Ik dacht bij die eerste link die je plaatste: oh, lekker goedkoop die bestel ik. Maar doe het nu toch maar niet. Vertrouw het niet zo, omdat ze zoals jij al zegt de testen ook voor een andere prijs aanbieden. Dus ik vraag me stiekem een beetje of hoe betrouwbaar deze site sowieso al is.
volgens mij wel betrouwbaar hoor je kan zelf het geld overmaken (ik heb het net besteld) en ik had er al eerder besteld toen had ik per ongeluk 2 keer het bedrag gestort en had voor de zekerheid een meiltje gestuurd of ze het terug wilde storten en ik kreeg gelijk netjes een mailtje terug en ze hebben het gelijk terug gestort! en de testen zijn volges mij precies dezelfde als die van sensitest!!! en die verkopen ze voor 3 euro per stuk!!
Nou ik ben er wer vandoor! De kleine man naar bed brengen en dan lekker onder de zonnebank liggen dat is lang geleden en ik blijf het maar koud hebben dus is misschien wel lekker gevolgt door een lekker warme douche!!! en daarna me haren fohnen dat is altijd minder heb ik nooit geen zin in blehhhh maar ja moet ook gebeuren! Toedelssss