Oh, wat heerlijk lekker onder de zonnebank. Dat moet ik ook echt weer eens gaan doen. Dan zal het zeker wel betrouwbaar zijn als je daar al eerder besteld hebt. Fijn dat ze het geld toen meteen terug hadden gestort.
ik heb het ook al zo koud! Zal de tijd van het jaar wel zijn denk ik, al is het hier aanzienlijk warmer nog dan in nl (zo rond 16/17 graden) dus ik heb met jullie te doen! Zonnebank ben ik nooit echt fan van geweest, heb ik geen geduld voor haha Heb wel inmiddels zin om straks een heerlijke warme douche te nemen en dan lekker in mijn bedje te kruipen, ondanks dat het nog vroeg is. Moet wel eerst nog even eten straks natuurlijk, waar ik tegenop zie met dat volle gevoel heel de tijd. Het goede nieuws is wel dat ik niet meer ziek ben, hoera! Alleen nog wat slijm in mijn keel en af en toe een verstopte neus maar voor de rest ben ik er weer bovenop! Morgen ook meteen maar even het geld regelen voor de opleiding, is dat ook weer gebeurd thank god. Morgenavond weer terug naar mijn oppasgezin, en dan donderdag is het weer een feestdag en hebben we een 'uitje' gepland met de kids, wel erg leuk Hopelijk is het een beetje mooi weer dan want het regent al 3 dagen! Vrijdag ga ik weer vroeg opstaan om de kids naar school te brengen en deze week werk ik helaas ook heel de zaterdag, dus ben pas zondag weer vrij Mijn kat is nu een beetje acrobatische salto's op het bed aan het maken, geen idee wat ie heeft ziet er iig heel geinig uit haha! Fijne avond iedereen
nou ik heb mijn vriend net betrapt op het roken van een joint. Ik wist al wel dat ie het achter mijn rug op deed maar nu heb ik het bewijs dat ie overdag wanneer ie werkt dus gewoon lekker doorrookt. Ben nu even niet zo tevreden, weet niet zo goed wat ik moet doen. Kwaad worden of niets zeggen..
@Luca...misschien is je poes ook zwanger..of is het een kater Fijn trouwens dat je vriend blowt terwijl jij probeert zwanger te worden...ik zou er zeker wat van zeggen vooral als hij het stiekem doet
nee het is een kater, en hij is ook nog maar 6 weken oud dus ik denk niet dat ie zwanger is haha Hij was al 'gestopt' ongeveer 1,5 week geleden.. Omdat ik inderdaad al zei het is slecht voor je en al helemaal als je zwanger probeert te worden etc. Hij zei toen ja ik stop ermee. Maar ik wist al dat ie alsnog gewoon doorblowde, maar wanneer ik het niet zag, als ie bijv op het werk is want die man waar die mee werkt die doet het nog vaker dan hij geloof ik. Nou ik ben wel even kwaad geworden maar het schiet toch niks meer op ik kan kwaad worden maar dan gaat ie moeilijk doen. Hij voelde zich wel weer schuldig maarja ik heb gewoon gezegd nu dat ie maar lekker doet wat ie wil doen en dat ik dat dan ook maar doe. En gelijk even erachteraan gegooid (wel alsof het er niets mee te maken had natuurlijk) dat ie in ieder geval de komende 4 nachten niet met mij kan zijn en dat ik misschien volgende week ook wel moet werken dus dat ik misschien helemaal niet weg kan. Zo nu nog even helemaal niks van me laten horen en dan komt ie kruipend terug Ik vind dat toch zo'n schijtgewoonte en dat heb ik ook gezegd dat ik er heel slecht tegen kan dat ie dat deed. Hij zei toen ja ik stop ermee, ook voor mezelf want ik wil al heel lang stoppen. En ik zei nog ja stop je echt of ga je het vanaf nu stiekem doen want dan kun je net zo goed niet stoppen. Maarja ik kan het toch niet tegenhouden als hij wil blowen moet ie maar blowen. En als ik geen zin heb om hem daardoor te zien heeft ie dat ook maar te accepteren
hee dames, Was net op kraamvisite (poppeslok ) bij mijn nichtje die een dochtertje gekregen heeft... oohhh schattig!!!!! Mijn eierstokjes waren weer aardig aan het rammelen.....
Mijn cyclus was 34 dagen, 3 dagen korter dan de eerste, dus ik hoop dat die deze maand weer korter wordt! Maar die ongi mag helemaal weg blijven, als ik maar zwanger word, haha! Ik wilde eigenlijk ook met ovu testen aan de slag gaan, naja mijn vriend, maar deze maand zijn we sowieso om de dag bezig, dus heb zoiets van mocht het deze maand niet raak zijn dan begin ik volgende wel met ovu testen! Afgelopen 2 maanden hebben we eigenlijk tijdens de verkeerde ovulatie periode om de dag 'gewerkt', dus had zoiets van dan kunnen we beter de hele maand maar om de dag doen, maar ik wil niet dat het een 'verplichting' wordt! Tis ook wat he Hoelang heeft het bij jouw geduurd voordat je zwanger werd van je eerste? Was je toen lang aan de pil?
Nieuwe buikfoto's, ik hou vanaf nu trouwens de nieuwe berekening aan (3 dagen korter dan zelf berekend)
@Luca, vervelend voor je meid, kan me goed voorstellen dat je er van baalt! Ik zou er ook van over de zeik zijn, ook al doet mijn vriend dat absoluut niet omdat ie er zelf niet van houdt, dus dat scheelt! Maar goed daarentegen rookt ie dus wel, ook al is t maar 3/4 sigaretjes per dag en tjah in gezelschap is dat altijd meer! Zelf rook ik trouwens ook nog! Maar dat is dan 1 of 2 sigaretjes! Heb nooit veel gerookt (wel in gezelschap met een wijntje erbij) maar ben nu al bezig om te minderen tot 1/2 per dag, en dat lukt prima! Op 't moment dat ik een positieve test heb dan laat ik het helemaal zitten! Maar vind het zo lekker en voor hetzelfde geld duurt het nog zo lang voordat ik zwanger word dus nu het nog kan... Had trouwens op menstruatiekalender berekend, voor ons wordt kans tot zwangerschap met maar 2% verhoogd als we niet roken! Vind ik toch best wel weinig!
Hey dames ik zie dat er veel gekletst is. Ik lees het ngo wel bij maar zondig me ff af ror deze ongi voobij is. Jezus! Wat een buik en rugpijn!!! Is dit nog normaal???? Het bloedverlies is weer weinig. Raar toch, zo'n pijn maar zo weinig verlies in verhouding.... Pfff.... Dat ik maar snel zwanger mag worden dan zijn alle pijnen iig ergens voor!!
Goedemorgen meiden, Hier nog steeds geen teken van ongi o.i.d. al heb ik wel het idee dat ik wat voel rommelen in mijn buik. We wachten af Vriendjelief maakte gisteren al een opmerking; tjee zegt ie; wat heb je grote borsten, komt er al melk uit...hahaha flauw maar we moesten er hard om lachen samen. @Luca goed van je dat je duidelijk hebt laten merken wat je er van vind, je hoeft er daarna geen tijden meer ruzie om te maken, maar je hebt je punt gemaakt. You go girl!! @Blike mijn vriendin is 4 weken geleden bevallen van een jongetje en toen ik hem zag moest ik ook huilen en die eierstokken gingen inderdaad tekeer, maar ik hou me tegenover iedereen in, niemand weet dat ik gestopt ben met de pil behalve mijn ouders (en vriend natuurlijk). Ik heb veel dingen meegemaakt in mijn leven die een negatieve invloed zouden kunnen hebben op een eventuele zwangerschap waaronder het beginstadium van baarmoederhalskanker (cellen weggebrand en in principe daarna weer ok) en als dan iedereen om je heen kinderen gaat krijgen dan denk je toch bij jezelf; oh als het straks bij mij ook maar gaat lukken!! @Ajlaa ik rook ook af en toe nog hoor, ja ik weet het erg slecht maar soms is het zo lekker (vooral met een wijntje en een feestje) @Saskia mooie foto's meid ziet er goed uit. Ben stiekem best een beetje jaloers, lijkt me zo'n geweldig gevoel. Geniet ervan hè! @Paula hoop dat het snel voorbij is voor je en dat je weer op zoek kan naar je eitje. Sterkte nog even.
@Igor35 Die ingreep heb ik ook ondergaan, als je tenminste een lysexcisie bedoelt. Ik heb er laatst een onderwerp over geopend op dit forum, maar helaas (nog) niemand die reageert. Dit is de link: http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/235695-lysexcisie-zwanger-worden.html Overigens heeft mijn gynaecoloog me op het hart gedrukt dat er geen gevolgen zijn voor een eventuele zwangerschap. Alleen de kans op vroeggeboorten is iets verhoogd, maar niks om me zorgen over te maken. Dus dat doe ik ook niet. Ben wel heel benieuwd wat jouw gynaecoloog je dan heeft verteld. En in welk ziekenhuis loop jij? Ik in het Slotervaart in Amsterdam. Liefs Roxie
Igor, wat spannend! Ben je niet heel zenuwachtig? Ik wel hoor, temp is gelijk gebleven dus ben erg blij! Maar heb nu met die buikpijn zoiets van het kan ook best de ongi zijn. Bovendien Al zou ik testen en het is positief dan weet ik niet eens wanneer ik het mijn vriend kan vertellen, want het kadootje wat ik erbij wip geven daar kan ik vanavond Pas bij en dan zie ik hem op zijn vroegst zondag pas weer. Ik lig hier nog in bed en denk de hele tijd wat is dat nou voor herrie buiten lijkt net een houten kar ofzo, maar het blijkt onweer te zijn! Ti's echt heel slecht weer getver! Pfff word een beetje moedeloos van m'n vriend heb heel de nacht over wiet gedroomd door hem.. Ik betwijfel of ie er echt mee gaat stoppen maar als ie het niet doet dat trek ik niet hoor. Heb alleen ook geen zin om er weer over te praten hij weet nu wel hoe ik erover denk dus hij gebruikt zijn hersens maar even gewoon. Maarja wat doe ik in de tussentijd? Nu wel blij dat ik hem even niet hoef te zien dat scheelt ook wat stress en gezeik. Maar ik zal hem toch ooit weer moeten zien
@Roxie Hart; ja die bedoel ik inderdaad en mijn gynaecoloog heeft ook gezegd dat het geen gevolgen hoeft te hebben maar toch denk je daar aan ivm littekenvorming o.i.d. en ik ben een paar maanden geleden pas weer op PAP1 gekomen, terwijl het daarvoor steeds 2 was en 3a...maar goed alles is ok en aangezien ik nog steeds niet ongesteld ben, wie weet. Ik zat altijd in Zwolle bij de Isala kliniek en ze hebben me daar echt super goed bijgestaan, wat een lieve mensen daar maar de eerst komende keer ga ik naar Rijnstate in Arnhem aangezien ik verhuisd ben. @Luca; wonen jij en je vriend niet samen dan? Omdat je zegt dat je hem even niet hoeft te zien? Weet je; mijn vriendin die 4 weken geleden bevallen is heeft ook een vriend die best veel blowt, in het begin heeft ze er iets van gezegd maar nu heeft ze zoiets van, ach als het jou ontspant dan moet je het ook zelf maar weten, maar ze heeft natuurlijk liever dat hij stopt. Maar goed ook zei hebben een kindje gekregen. Ik denk altijd maar zo; als het lukt dan lukt het ook. Iedereen doet altijd heel braaf en gezond en van alles om een zo optimaal mogelijke situatie te creëren om zwanger te worden terwijl als je om je heen kijkt zelfs vrouwen die aan de drugs zijn of aids hebben kinderen krijgen. Snap je een beetje mijn punt? Kom op meis, komt goed!! Ga je testen vandaag?
@igor; ik ben tot half december Au Pair, en 'woon' dus officieel bij mijn gezin. Maar ik werk maar 3 tot 4 dagen per week en de rest breng ik met mijn vriend door. Per half december stop ik daarmee en dan wonen we wel gewoon echt samen. Het kwam even zo uit met de situatie aangezien mijn vriend frans is en ik hierheen ben verhuisd. Meestal sliep ie gewoon bij mij in huis bij het gezin, want dat zijn goede vrienden van hem, maar de moeder (er is geen vader) begon sinds vorige week opeens best raar te doen en gemene opmerkingen tegen me te maken enzo dus toen had ik zoiets van nou voor die laatste tijd neem ik hem dan wel niet meer mee, kan me voorstellen dat als je een au pair wilt en je krijgt haar vriend er ook bij (ook al zijn het goede vrienden) dat je het dan ook op een gegeven moment wel gehad hebt, zeker als je eigen leven niet echt op rolletjes loopt. Dus nu doen we het zo dat als ik daar ben dat hij dan gewoon thuis slaapt of in zijn studio die op een halfuur rijden ligt, en vaak krijg ik het dan nog wel voor elkaar om een nachtje met hem te slapen als ik bijv de volgende ochtend niet zo vroeg werk. Maar nu heb ik daar dus even geen zin in dus heb gewoon gezegd dat ik niet weg kan ivm veel dingen doen met de kids en aangezien ik deze week ook op zaterdag en zondagochtend werk heb ik gezegd nou misschien zondag maar wie weet dat ik je helemaal niet zie want misschien moet ik wel maandag alweer werken en dan ga k niet voor een halve dag helemaal weg Achja hij zal het snel genoeg wel doorkrijgen dat ik hem ff zat ben want hij belt me altijd overdag voor niks, gewoon om te vragen hoe het gaat enzo en heb al besloten dat ik het dan toevallig ook even 'druk' heb. Kan er gewoon even niet bij met mijn hoofd. Het is niet zozeer om het zwanger raken al speelt dat ook wel een rol, ik kan het gewoon niet hebben die slechte gewoonte. Daarbij rookt ie nog 2 pakjes sigaretten per dag en drinkt ie elke avond minstens 1 of 2 glazen wijn, dusja waar ligt je grens dan.. Ik ben helemaaaal niet zo dus van mij mag ie wel even dimmen zeker als we straks echt in 1 huis wonen dan komt die troep er niet in hoor. Maarja genoeg over hem Ik ga denk ik vanmiddag inderdaad wel een testje doen (al is het maar voor de nieuwsgierigheid), maar wordt pas tegen de avond denk ik. Ik zie wel hoe het loopt, voor hezelfde geld is de apotheek al dicht en dan kan ik niet eens meer testen Als ik ze vandaag niet koop dan ga ik pas vrijdag testen denk ik.. of misschien zelfs pas zondag als ik nog geen ongi zie, aangezien vroeger testen nu ook weinig meerwaarde heeft aangezien ik het mijn vriend toch pas zondag kan vertellen en er een grote horde tussenin staat
Igor en roxie hart, ik heb daar de laatste 2 jaar mee te maken gehad. Pap3a in zeer matige vorm. Bij mij is 2x vanalles weg gebrabd en sinds een half jaar is alles goed en ben ik ook het virus kwijt. Wat is zoiets stiekum toch eng he. Ik kan gbewoon zwanger worden maar mijn gynaecoloog heeft wel verteld dat het door het littekenweefsel moeilijker kan gaan. Ook de bevalling kan moeilijk worden omdat de baarmoedermond misschien niet ver genoeg kan oprekken door het littekenweefsel. Het is dus erg spannend allemaal. Ik ga naar het elkerliek ziekenhuis in helmond.
@Luca, wat leuk zeg Au pair, dan heb je die films zeker ook allemaal wel gezien Laat je vriend maar ff zijn eigen ding doen en ga jij je concentreren op jezelf. Het wordt nu steeds spannender. Ook ik begin nu toch echt wel een beetje hoop te krijgen (nog niet teveel dat laat ik niet toe) @Paula; voor mij is het nu 5 jaar geleden dat het weefsel is weggehaald en het zat bij mij gelukkig in de eerste laag cellen CIN1 noemen ze dat. Maar nu is alles goed gelukkig en ik ben ook een keer nog helemaal inwendig/uitwendig bekeken (echo) en heeft ze de baarmoedermond bevoeld omdat ik 9 maanden niet ongesteld was geweest (terwijl ik aan de pil was en niet zwnager haha) maar het had te maken met een dunne baarmoederwand door de pil. Ze zei; mocht je zwanger willen worden en je hebt bijna geen bloedingen dan moet je maar terugkomen, maar in principe zag ze niks waardoor ik niet zwanger zou kunnen worden. Nou en sinds ik gestopt ben met de pil ben ik me toch ook ongesteld, dus dat is helemaal goed. Wat kan je dan ineens blij zijn als je dan voor het eerst weer echt ongesteld wordt. En ja, het was een hele spannende periode! En elke keer die controle weer is ook heel spannend. Ik moet nog steeds om het jaar.
Ja ik mag in juni ook weer als ik niet zwanger ben. Blijft spannend. Dat van die ongi wist ik niet. Dus dat ik vorige maand maar 2 dagen geweest ben en nu misschien maar een dag kan daardoor komen??? Was er wel heel blij mee want er werd mij verteld dat ik eerst maar eens moest kijken of ik nog wel een eisprong zou krijgen en dat dat zowiezo wel lang kon duren. Ben dus super blij dat ik al meteen cyclussen en eisprongen heb! Heb echt staan springen bij mijn eerste ongi haha. Je beseft ineens dat kinderen krijgen echt niet zo vanzelfsprekend is dus nu het kan wil ik er ook echt voor gaan, voor het dalijk alsnog te laat is.....