Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus Nieuw

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blike1987, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    @Paula; nou dat kon de gyneacoloog bij mij zien door de inwendige en uitwendige echo. Ze zei toen; beschouw het nu maar als een mazzeltje dat je er niet zoveel last van hebt (van de ongi). En nu werkt alles weer en hoe!!! Dat wil natuurlijk niet zeggen dat dat voor iedereen zo is; maar met mijn medische geschiedenis werd ik moeiteloos doorgestuurd naar het ziekenhuis. Als jij het zeker wil weten word je denk ik ook zo doorverwezen naar het ziekenhuis (vooral als je zegt dat je zwanger wil worden) en dan kijken ze dat na.

Of misschien ben je toch stiekem wel zwanger, al getest? Omdat je zo weinig ongesteld bent?

2. huh welke films heb je het over? :p
    Het is zeker leuk maar mijn kindjes zijn heeeeeeeel erg moeilijk en luisteren erg slecht, een soort supernanny maar dan in het kwadraat. Ben soms na een dag werk echt helemaal op omdat je gewoon een uur moet wachten tot ze willen eten, ze 100x naar beneden komen etc. Op een doordeweekse dag gaan ze om half 9 meestal pas slapen omdat ze zo treuzelen, en als ze dan eenmaal in bed liggen komen ze er standaard minstens nog 5x uit en ze slapen vaak niet voor 10 uur, terwijl ze er dan om 7u al uit moeten en dat is dan dus ook weer een hel, vooral voor de kleinste (3), die begint dan te janken en gillen en houdt niet meer op tot we bij school zijn..

Maargoed :p Voor al die meiden die probemen hebben gehad heel veel sterkte en ik hoop dat jullie net zo snel zwanger zijn als iedere andere dame :D

Voor het douchen had ik net een enorme slijmklodder verloren, kan dat betekenen dat mijn ongi er nu aankomt dan? Je verliest toch vaak een slijm'prop' voor je ongi wordt? het was niet echt dik juist heel waterig maar wel gewoon wit.

Achja nu even lunchen :)

3. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    hmm heb zo'n slijmprop wel een paar keer gehad, maar alleen voor mijn eisprong niet erna... Hoop dat het iets goeds betekend bij jou :)

Net ff boodschappen gedaan, had echt niet veel nodig maar toch weer 50 euro kwijt :S pffff
    hoeveel geven jullie ong per week uit aan boodschappen??

4. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Nee niet getest want het is bruin met rood bloed wat ik verlies. En wat ik verlies is normaal voor een gemiddelde ongi denk ik maar wel maar 2 dagen of nu zelfs minder tenzij het nog door zet. Ik ben een vaste patient bij mijn gynaecoloog helaas en hij weet dat ik zwanger wil worden dus als ik wil kan ik daar zo een afspraak maken gelukkig. Ik kijk het nog ff aan en anders ga ik misschien toch. Heb gewoon heel veel pijn en weinig bloed, dat vind ik een beetje raar.... Dus ik heb nog ff geduld, moet mijn lichaam wel een kans geven natuurlijk.

5. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    @Luca dat heb ik de vorige keer ook gehad, zo'n hele dikke klodder wit slijm. Hoorde hem vallen. Dat was wel vlak voordat ik ongesteld werd, maar nogmaals elk lichaam is anders.

@Paula; ik weet niet hoe lang je aan de pil bent geweest maar de meeste vrouwen moeten inderdaad ontpillen en dat kan tijd kosten. Ik had de mazzel dat het gelijk op gang kwam ondanks dat ik 18 jaar aan de pil ben geweest (met een tussenstop van 1 jaar) Maak je er maar niet te druk om en wacht het even rustig af. Doe je wel de ovutesten, dan kan je in ieder geval kijken of je een eisprong hebt. Wel vreemd dat je veel pijn hebt en weinig bloed, sterkte meid!

@Blike; 50 euro is niks, dat ben je zo kwijt hè. Ik denk dat ik per week zo'n 150 tot 200 euro aan boodschappen kwijt ben.

6. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @igor, zoveel:$??? ik meestal rond de 70-90 euro... dat valt dan dus nog mee...

7. @blike dan doe je het goed hoor!
    Ik was meestal minstens 300 euro per maand kwijt, en dat was dan als ik gewoon de standaard boodschappen haalde dus geen extra dingen etc.
    Nu doe ik de boodschappen nog niet dus heb geen flauw idee :D Bovendien is het hier ook vrij duur, zo ben je voor 2 kipfilets al snel 6/7 euro kwijt en zelfs een zak snoep van haribo met van die kleine zakjes erin is hier 7 euro!
    (stok)Brood is dan weer heel goedkoop, 60 cent :p

8. over dat slijm kan ik echt niets vinden trouwens.. ik had ooit zo'n hele mooie site gelezen hier met tekeningen van de schede etc.
    Vond wel een (hele gore) site met foto's van de baarmoedermond op elke dag vd cyclus, moest bijna kotsen ervan :p
    Het enige wat ik lees is dat je voor je menstruatie meestal helemaal droog bent, maar ik ben sowieso nooit helemaal droog. En dat als je slijm verliest dat het dan dik, wit en plakkerig is. Zo was het ook tot gister maar nu voel ik het gewoon echt lopen, niet normaal! Maargoed ik kwam ook weer 1 belgische site tegen waar ze zeiden dat je slijm vlak voor de ongi weer waterig kan zijn :p
    Dus kortom het zegt niks :D

Ik ben vanaf nu in drinkstaking tot een uur of 6, dat wordt nog wat als ik straks nee moet zeggen tegen de koffie van oma tegen 3 uur..

buikpijn is nog steeds aanwezig, verder weet ik even niet wat te melden. Ohja de zon schijnt nu weer, hoera :)

9. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Wij zijn ook meestal tussen de 70 en 90 euro kwijt voor de weekboodschappen

10. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    luca waarom ben je in drinkstaking???

11. haha voor mijn test die ik vanmiddag wil doen :p

12. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    @ blike en saskia: dat doen jullie dan goed met de boodschappen. Ik ben meestal alleen op vrijdag (dan doe ik voor de aankomende week de vaste boodschappen) al 100 euro kwijt en dan komen alle verse en extra dingen er nog bij die ik doordeweeks haal...hmmm

Luca wil niet plassen want ze wil vandaag gaan testen :) dus dan mag ze niks drinken.

@Luca ik ben wel benieuwd naar die site over de baarmoedermond:$ en ik had begrepen dat je juist na je menstruatie heel droog bent

13. @igor;
    ik geloof inderdaad dat je na je menstruatie een zogeheten 'droge periode' hebt, maar ze gaven wel aan dat je voor je menstruatie dus ofwel onvruchtbaar slijm hebt (plakkerig, dik, ondoorzichtig etc), ofwel dat het helemaal droog blijft.
    ik zal de link even opzoeken het is best vies :p

14. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    ja die ken ik inderdaad.... pfff zou echt niet elke dag een fotow van mezelf willen maken daar :p maar het is wel mooi om te zien. Nooit geweten dat je baarmoedermond er zo uit ziet...

15. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
  16. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    hihi :p
    't ziet er bij jou toch ook zo uit hoor ;)

17. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    laat die plaatjes maar niet aan mijn vriend zien... dan zou het nog wel ff kunnen duren voor hij weer wil ;)

18. hihiihi ja ik vond het ergens wel intrigerend, maar het is alsnog wel heel goor om ernaar te kijken, voor als je je erbij bedenkt dat die vrouw elke dag foto's van zichzelf aan de binnenkant liep te maken hahaha :p

Maargoed iedereen zijn interesses he ;)

Ik ben net weer iemand tegen gekomen die precies hetzelfde heeft gehad als ik qua slijm en buikpijn en die nu waarschijnlijk zwanger is ook.. dus ik ben nu NOG zenuwachtiger voor de test straks :D
    Nog een paar uur wachten! denk dat ik hem over 4 uur wel gedaan heb zo ongeveer :D maargoed niet teveel hoop krijgen *slaat zichzelf* want anders is de teleurstelling nog groter!

19. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    komop luca, testen jij ;) pfff ben ook best zenuwachtig voor jou!

Deel Deze Pagina