Wat spannend Life!!! Zeker even bellen straks. Het klinkt best serieus. Heel veel succes! Rietje, rommelt het nog? Ingietje: klinkt als een heerlijke dag. Het was ook heerlijk weer. Ja ik kan begrijpen dat ze daar verbaasd over zijn, haha. Heb net mijn man vertroeteld en in bed gestopt. Het is net een dood vogeltje, volgens mij is hij ziek aan het worden. Hopelijk helpen 2 paracetamol en een goede nacht slapen en is hij morgen weer fit. Hij mag echt niet ziek worden, heb hem nu veel te hard nodig! Gister had ik even een rotdag maar voel me vandaag alweer een stuk zekerder over de keizersnede. Het blijft spannend maar ik kan ook echt niet wachten tot ik mijn kleine mannetje in m'n armen heb. Ben zo benieuwd!!!!! Nou meiden, hopelijk zet het allemaal goed door en zijn er morgen weer wat lieve baby's geboren. Slaap lekker alvast.
Hier is het idd begonnen ondanks de twijfel! 6cm al en ze gaat niet meer weg. Ik ga zo blijkbaar bevallen. Erg jammer dat de kleine meid zich niet verder aankondigde na 12e op de uitgerekende datum
Succes life!! Hier ook lekker aan t rommelen maar verwacht niet dat t door zet... Zolang ik geen pijn voel geloof ik t niet meer, ben nu al zo vaak door mijn lichaam voor de gek gehouden! Haha.
Ben er nog eventjes ze gaan zo me vliezen breken. Kan ze nu wat minder goed wegpuffen maar ze verwacht heel kort gat duren tot de kleine er is. Ik beloof dat ik na de geboorte jullie berichtje stuur! Dankjewel allenmaal!!
Heey meiden. 23:32 is onze kleine meid geboren na 7 min persweeen. Ging erg snel maar ben er nog helemaal bij en voel me heel goed we gaan eindelijk genieten en ik blijf jullie nog volgen hoor!
Van harte gefeliciteerd met je dochtertje Life. Wat is dat ineens snel gegaan zeg. Fijn dat het nu achter de rug is voor je. Lekker gaan genieten! Ik lig wakker in bed met voorweeën. Ze zijn net even iets te vervelend om doorheen te slapen. Ga zo maar even onder de douche, dan zwakken ze vast af.
Gefeliciteerd Life! Net niet op de uitgerekende dag XD Jeetje wat snel. Geniet ervan Wilsy: nope. Ben vroeg naar bed gegaan. En nu ik wakker word is het stil. Zal je zien, dat ik nog 2 weken rond loop met 4 cm. Lijkt me ook spannend hoor een ks. Je kan je er wel geestelijk op voorbereiden, maar toch. Welkom Lian. Ja, lastig om het moment vast te stellen he. Hopelijk doet het iig iets.
Nu ik de tijd heb en nog niet kan slapen hierbij mijn bijdragen. Rond 9 uur geloof ik werd er toch meer regelmaat in zo 3 tot 5 min maar nog steeds schommeling ect dus geloofde er nog niets van me moeder werd boos en wou dat ik bel, zo eigenwijs dat ik ben ik bel nog niet. Pas nadat ik heb het zakt niet ik ga toch maar bellen. Heel cool aan de telefoon uitgelecht en ze kwam binnen half uurtje langs. Vl heeft lekker ze ps4 aangegooit en lekker gaan spelen. Ondertussen zit ik nog rustig te wiegen om de weeen op te pakken maar nog goed te doen en het werd niet echt sterker. Toen ze ging voelen dus al 6 cm en heeft ze gezegd ik ga me spullen pakken dus ik denk huh wat? Gaat het zo hard ik geloof dat het 10 uur was, roep alle troepen op opa en oma en oma van de vriend ze kant want beide omas mochten erbij zijn van mij. Kraamhulp ook direct gebeld. We hebben samen alles nog klaar gelegt rustig af en toe een pufje en gaan. Ondettussen werden ze heftiger ineens maar ging zo snel dat ik gewoon me niet in kon stellen op dat de kleine er al hoogwaarscheinlijk snel zou zijn dus zat beetje me vliezen breken uit te stellen hihi. Toen ze nog heftiger werden en druk begon te voelen dacht ik nee ik moet nu echt door en laat de vliezen maar breken geloof kwart voor 11 11 uur? Tijdens voelen idd 8 cm al en toch vliezen breken. Ondertussen was het al iets over 11e en kreeg al snel persweeen en zat eigenlijk te wachten tot ik het stoned gevoel kreeg en van de wereld zou zijn. Gebeurde dis niet dus zat nog lekker te grappen tussen alles door ze hebben smakelijk om me gelachen had nog een randje staan dus mocht eigenlijk niet persen maar was niet te houden dus mog beetje meegeven pers snel stoppen pers snel stoppen pfoe dat was wel even moeilijk maar nog steeds goed op te vangen. Toen mocht ik geheel lekker meepersen en heb alles kunnen voelen wat er gebeurden! Ja het brande dit keer en deed wel zeer maar het voelde zo speciaal om de kleine haar hoofd voelen staan opgegeven moment en het ook met het persen hoever ik haar eruit duwde zo mooi!! In 7 persweeen was ze er. Ze is zonder grap gelanceerd de vk kon haar nog net opvangen want ze ging even iets pakken of zo? Ze had niet verwacht dat ik nog even een goeie dauw gaf. Ik voelde me zo kiplekker dat ik zo op wou springen en lekker me ding wou gaan doen. Helaas wel van me roze wolk gegooit want madam wilt niet haar tempratuur omhoog gooien dus moet nu wss naar ziekenhuis
Wat fijn dat de bevalling zo goed is gegaan Hou haar veel huid op huid en samen lekker opwarmen. Het duurde bij mijn zoontje ook even voor hij op temperatuur bleef. Was geen medisch probleem uiteindelijk. Misschien is het gerelateerd aan de snelle bevalling. Wat fijn dat je je zo goed voelt en al zo snel in staat bent om je verhaal te doen Je zal wel vol met adrenaline zitten. Heb je veel last van naweeen?
Life: wow!! Wat geweldig, van harte met jullie dochter, wat is dat ineens snel gegaan en wat knap dat je zo'n verslag al hebt gedaan, nu je telefoon aan de kant en Lekker genieten 🍼🍼
Ik zit nu idd in het ziekenhuis dus even afwachten. Ikzelf ben ingestort me lampje is op maar in het zh kan je niet lekker uitrusten dus word moeizaam hihi. Zo goed dat ik eerst liep zo wankel sta ik nu. Idd nu veel naweeen maar daar mag de paracetamol voor gelukkig werkt goed. Vind wel dat ik veel bloedverlies heb maar lijkt nuvte minderen. Deze bevalling was zo gelijk aan van me zoontje alleen was ik er nu helemaal bij en ging het even standje sneller. Ik hoop voor jullie dat het ook snel mag gaan gebeuren. Hoe voelt je buik nu rietje?
Ohja ik kn nog niet fenieten van de kleine ze ligt in couveuse kan haar niet vastpakken niets dus nog even rust voor moeders
Och meis, neem je rust en laat je goed verzorgen, het is niet niks allemaal. Hopelijk is jullie kleine meid snel op temperatuur en mag ze lekker bij je. Neem vooral ook jezelf in acht. Dikke knuffels
Ik geloof dat ik me ook mag melden met weeën. Vannacht al een doorlopend naar t toilet denk dat ik nu weet waarom. Elke 7 Min kramp. Over 30 min is vk hier...spannend
Woehoe Life, gefeliciteerd met jullie dochter! Vlotte bevalling, hopelijk komt ze snel weer op temperatuur en mag je lekker thuis gaan genieten van elkaar! Hier een goede nacht (onze oudste wordt nog regelmatig wakker, dus dat is altijd afwachten). Vanochtend bij wakker worden even naar de wc en toen had ik wat slijmverlies met heel lichtroze erbij. Hoeft weer niets te betekenen maar elk 'teken' wordt nu extra spannend merk ik. Vriend moest al om 6 uur weg voor zijn werk, op 2 uur rijden afstand, en zo ver voelt vandaag niet fijn. Vorige keer niet spontaan bevallen, dus ik ben soms een beetje bang dat ik het begin niet herken en vriend of schoonouders (opvang dochter) te laat zullen zijn Het zal wel goed komen.