Bah bah bah. Even klagen hoor Dit is al de tweede nacht voorweeën. Ik slaap hooguit een halfuur per keer en dan word ik er weer wakker van. En het irritante is dat het geen hol uit maakt voor de bevalling.. Hoe is het met alle kersverse mama's en de kindjes? En met alle mama's die nog wachten?
Wat vervelend wilsy! Snap dat je dat zat word! Hopelijk mag je snel je kleine verwelkomen! Hier gaat het goed! Alweer bijna 2weken oud. Dagen vliegen voorbij. Moet er wel erg aan wennen dat ik het rustig aan moet doen... Herstel gaat goed. Nauwelijks meer last van de knip. Toch wel paar dagen flink last van gehad. Met Emma gaat het echt super. Heel tevreden is ze. Huilt vrijwel nooit. (Lees. 30-45min per dag) voeding gaat ook goed. Vandaag ga ik starten met 120cc (max) voeding krijgt ze al om de 4u ipv 3u. Dus 1 fles is al afgebouwd.
Goede morgen, Life: ik hoop dat je je rust wat kunt pakken, in zo'n ziekenhuis is er toch steeds wat, merk t zelf nu ook dat ik wel doezel maar daar blijft het ook bij. Wilsy: wat vervelend die voorweeen en idd zonder concreet doel, nog even volhouden. Wil je anders ruilen met mijn na weeën 😉? Meisje : wat fijn dat het allemaal zo goed gaat met jullie, en zelfs al een voeding afgebouwd, klinkt als een tevreden kindje, fijn is dat. Ik voel me goed, heel onwerkelijk zo'n kleine kruimel erbij die de vorige nacht nog flink herrie in m'n buik maakte en nu ligt te snurken er bovenop. Hij hapt goed aan de borst( met pijnlijke na weeën als beloning ) heeft gepoept, zijn temp is goed, als dit straks ook zo is mogen we tegen 12:00 lekker weg. Fijne nacht enne ik hou jullie in de gaten hoor
Wauw, dat klinkt goed zeg! Echt een droombaby dus. Ook lekker dat je niet zo'n last meer hebt van de knip. Dat was bij mij ook weg na ongeveer 2 weken. Zit de weeën nu even te timen. Ze komen wel heeel erg stipt om de 4-5 minuten. Heb nog geen zin om te bellen naar het zh. Dan kan je natuurlijk meteen in de auto stappen voor een ctg. Wacht het nog even af, straks douchen, als ze dan nog niet weg zijn ga ik bellen.
Lekker Ingietje, dat je waarschijnlijk naar huis mag straks. Oeh als ik dat zo lees wil ik ook een snurkende baby op mijn buik
Na het douchen werden ze een stuk minder. Nu ongeveer elk halfuur maar wel pijnlijk. Zit nu in het zh want had toch een afspraak met de gyn. Misschien kan ze kijken of ik toch wat meer ontsluiting heb nu. Gaaaap heb wel moeite om m'n ogen open te houden na zo'n nacht
Rietje. Jaa klopt beetje moeilijk uit te leggen, maar werd gister ook wel behoorlijk van me wolk geplukt met ineens spoedje zh. Vandaag gaat het gelukkig al een stuk beter haha. Ingietje oh wat heerlijk zeg heerlijk zoet. Nog steeds zn last van de naweeen?? Bij mij is het gister in de loop van de dag gaan zakken tot te doen zonder paracetamol gelukkig, maar me baarmoed3r is al zo goed als gekrinpt en ik verlies al vrijwel bijna geen bloed meer terwijl ik de eerste nacht dacht man ik loop leeg zoveel. Schrok er echt van haha. Wilsey wel even aangeven hoor... Je weet hoe het bij mij gestart is ook rot. Uiteindelijk toch net op tijd gebeld vk gaf mij ook beetje op me kop omdat ik echt heel laatgebeld heb! Meisje ook al zn zoet kindje hihi lekker hoor. Dat is toch echt iets meer genieten als een kindje met kleine dingentjes. Merk zelf ook dat madam graag meer fles wil maar mag niet dus gaat ze huilen en daar hebik ik op dit moment veetje moeite mee. Geef haar meer!!!! Maargoed moet ook rustig opbouwen. Hier gaat alles weer goed. Gister was ik er echt helemaal klaar mee. Moest al blijven en kan moeilijk tegenveranderingen. Daarnaast zou ik opgenomen moeten zijn als kraamvrouw en dit is niet gebeurd met hetgevolg van dat ik dus totaal geen eten heb gekregen gister en me ouders noodgedwongen naar de mac moesten rijdeb om even wat te kunnen eten. Hier hebben ze overigens wel op hun flikker ervan gehad en was echt woest erom was yoch tegen mij verteld dat ik opgenomen was wat is dit nou. Maargoed sarissa heeft haar temp onwijs goed gehouden dus we wachten nu even op de arts en hopen dat we naar huis mogen straks!!!!
Nou, zit ik bij de gynaecoloog net. Ze voelt aan m'n buik en zegt: hij ligt met zijn billen naar beneden volgens mij. Voor de zekerheid even het echo apparaat er op en wat denk je.. Hij is gedraaid!! Nog niet ingedaald maar toch netjes met het koppie naar beneden. Dus geen keizersnede maar zondagavond word ik opgenomen en maandagochtend ingeleid. Poeh dat is even omschakelen zeg! Maar eigenlijk ben ik heel blij. Als alles goed gaat ben ik maandagavond weer lekker thuis mét baby 😊
He wat fijn Wilsy! En spannend, nu gewoon mogen bevallen ipv keizersnede. Heeft ze nog gekeken of de voorweeën ook wat gedaan hebben qua ontsluiting? Ik heb even geen puf om verder terug te lezen, sorry. Dochter is een draak deze dagen, alles is 'nee' en steeds uitproberen, het beetje energie dat ik nog over heb hoogzwanger weet ze er wel uit te krijgen zeg maar. Blij als het weekend is en vriend weer even thuis is. Hier verder ook geen enkel teken van een naderende bevalling en ik heb nog zo de hoop dat dit ukkie wel spontaan komt, maar vriend rekent alweer op een inleiding bij 41 wk
wilsy: wat fijn zeg! Inderdaad wel even omschakelen. Maar veel beter zeg een natuurlijke bevalling! Life: met hoeveel is ze gestart qua voeding? Hier mocht ze gelijk starten met 20cc ipv.10cc. had ze ook echt nodig. Ja echt heerlijk zo'n tevreden meisje. Zojuist wel erachter gekomen dat ze spruw heeft. Maar ze heeft er gelukkig nog geen last van. Lilou: sterkte. Lijkt me inderdaad best pittig.
Wilsy wat een goed nieuws! Even een omschakeling. Lilou dat is pittig ja. En niet altijd even leuk zo'n peuter dan in huis. Gelukkig bijna weekend en kun je even je rust nemen als je vriend thuis is. Hier bijna op weg na het ziekenhuis half 4 een afspraak. Ben benieuwd wat er gezegd wordt.
Begin nu net aan mijn 37e week, eigenlijk de hele zwangerschap nergens lastig van gehad..heb sinds vandaag officieel verlof maar ben lekker een weekje eerder onbetaald met verlof gegaan..hihihi kwam mijn baas wel goed uit de Kline kleine man mag wel komen van mij..heb alleen nog een hoop te doen in huis hahaha,,ben gister begonnen aan een mega berg met strijk die ik vandaag af wilde maken maar helaas heeft mijn rug daar vandaag niet zo'n zin in..hahaha wel vreemd..moet nog steeds wennen aan het idee dat we straks een echt gezinnetje zijn en ik moeder ben .
Hoi Jocdepoc, spannend, de laatste weekjes. Lekker hoor dat je een weekje eerder met verlof kon. Je hebt het wel lang volgehouden! Ik ben ook de wasmand leeg aan het wassen. Vanavond of morgen moet ik dus ook strijken Ach ja, wel een lekker gevoel als het straks allemaal weer netjes in de kasten ligt. Heb je alles al klaar voor de baby, qua kamertje enzo? Lilou, vergt veel energie he, een lastige peuter. Aan mijn dochter merk ik ook heel goed dat ze aanvoelt dat er wat gaat gebeuren. Ze is zo onrustig, ondeugend en gauw huilen om niks. Vandaag is ze een dagje bij oma, ben er echt even van aan het genieten. Life, ben je inmiddels alweer thuis? Flowertje, laat je even weten hoe je afspraak ging? Ik denk nu bij elk plopje en duwtje in mijn buik dat de kleine weer 180° gedraaid is. Wat duurt het nog lang tot zondagmiddag! Ben ook erg benieuwd hoe de inleiding zal gaan. Had al wel wat ontsluiting, zo ongeveer 1,5 cm. De voorweeën van vannacht hebben dus niet heel veel gedaan. Maar het begin is er in ieder geval al.
Hey wilsey, ik wilde graag door tot 4 weken aangezien ik de hele zwangerschap redelijk fluitend heb doorlopen..maar dat ene extra weekje ben ik nu wel erg blij me hahah, kamer is eigenlijk al maanden zo goed als klaar..laatste dingetjes als de babyfoon ophangen moeten alleen nog gebeuren maar daar heeft manlief (als t goed is) nog eventjes voor...ook ik h af en toe t gevoel dat meneer weer totaal anders ligt maar vanwege de indaling is dat niet eens meer mogelijk hahaha
Wilsey ohhhh dat is super goed nieuws!!! En die 1.5 cm is een mooie start!! Wat zal je blij zijn met zn bevalling die eraan komt heerlijk iedee! Lilou dat is idd pittig en fijn dat het weer het laatste dagje is en je uit kunt kijken naar een rustig weekend. Hopen dat je kleine zichzelf lekker aankondigd je hebt nog even. Meisje. Nee hier was de start 10cc denk ook omdat ze zo klein is en in het zh wouden ze niet luisteren naar mij heel iritant! Oh nee spruw heeft ze al medicatie? Flowertje suc6! Jocdepoc welkom. Ja er staat altijd heel veel te wachten met zn kleintje hahaha. Alles optijd klaar dan kan je daarna lekker rustig aan doen Ik ben inmiddels al thuis om 11 uur weggestuurd haha eenmaal thuis aangekomen direct aan de poets en opruim geslagen... Nesteldrang is nog niet weg dus hihi. Daarna kraamzorg pas gebeld ze zou om 2 uur hier zijn dat was prima voel me goed dus haast is er niet, stojd ze in 5 min al voor de deur (woonf hierachter) jaa heb me etenfje met me vriendin afgesegd want vind het hier zo leuk! Ikzelf ben echt dik tevreden met haar en hebben lekker lol en lekker praten heerlijk! Daarna eindelijk kunnen douche na 2 dagen bah voelde me vies! Daarna moesten we baar gemeentehuis aangeven en ben net pas weer thuis. Heb weer wat gepoetst en ben nu lekker even in bed gaan liggen. Toch even een middagdutje hoor. Hoe is het met rietje??
Life: fijn dat jullie weer thuis zijn! Doe je wel rustig aan? wat vervelend dat zkh niet naar je wilde luisteren! Sneu als zo'n kleintje honger heeft... Ja medicatie heb ik voorgeschreven gekregen. Volgens mij heeft ze er nog niet veel last van.. Drinken doet ze gewoon goed. Wel is ze wat jengeliger. anders nooit. Mrja kan ook nog door de verkoudheid komen..
Nou de afspraak inmiddels achter de rug. Super vriendelijke gynaecoloog. En was ook heel medelevend. Echo's gaven aan dat meneer toch wel echt groot is. Willen me eigenlijk graag morgen inleiden, morgen ochtend even bellen of er eventueel plek is en anders wordt het zondag of maandag. Maar duurt niet lang meer tot de kleine er is! Life wat zijn dat jullie weer thuis zijn. En wat ben je al veel op de been! Nu snap ik wel dat je er toe gedwongen wordt, maar ook al het huishouden staan doen. Diep respect voor je! Wilsy die ander halve centimeter is in ieder geval een begin! Hopelijk is het snel zondag!
Meisje gelukkig! Is altijd erg sneu als ze ergens last van hebben. Hier had me zoontje het toen hij baby was ook gehad en geen last dus dat is wel fijn voor zn kleintje! Ja erg vervelend vn zh... Kleine meid is nu een stuk meer tevreden nu ze meer heeft! Flowertje wat was het geschatten gewicht nu? Nog even terug te komen op de grote wat ze schate. Hier was madam klein maar zo klein als dat ze is was ze niet geschat. Dus ik heb beide gehad te klein maar stukke groter wel klein maar zocklein hadden ze niet verwacht. Ja ben wel heel erg op de been en lekker doen, me lichaam laat het toe tot nu toe dus kan ik erin meegeven. Bij me zoontje was ik ook al erg snel op de been maar zeker een stuk minder als nu. Voel me goed en ook erg het gevoel als ik geen bevalling heb gehad voelt wel appart hoor! Maar wel als me lichaam zegd nu rust doe ik dat wel hoor!
Wat fijn dat de kleine gedraaid is Wilsy! Fijn dat jullie weer thuis zijn Life Dan kan je het rustig eens laten bezinken. Meisje: spruw kan hardnekkig zijn. Maar vaak ook geen probleem. Als je bv geeft moet je ook jezelf behandelen. Onze zoon heeft maanden spruw gehad doordat ik antibiotica kreeg. Maar eigenlijk nooit last van gehad. Op een gegeven moment was zijn systeem sterk genoeg om het te laten verdwijnen. Spannend zeg Flowertje. Ben je het eens met inleiden? Ik ben down. Heb het gehad. Slaap elk moment dat mijn lichaam het toelaat. Veel pijnlijke voorweeën gehad. En mijn lichaam heeft dr ook niet veel zin meer in.