Hahaha meld meld meld .. En ik heb geslapen.. Wel 7 uur met tussenpozen/plaspauzes.. Maar lekker hoor.. Vanmiddag controle en ik had ook niet gedacht dat ik deze afspraak nog zou halen.. Gisternacht zat alles nog potdicht dus verwacht niet dat strippen kan 😞 Tikigo; dat gaat vast wat doen! Succes als t echt op gang komt ..
Hier ook voldaan aan de meldplicht "gelukkig" niets begonnen vannacht een baby op je verjaardag is een hee leuk cadeau maar niet praktisch haha.. Vanmiddag controle bij de gynaecoloog en dan maar weer rustig afwachten. Denk dit weekend pas wat ... Succes allemaal vandaa! Laten we hopen op wat baby's! 9 februari is een goede dag haha, jammer dat het nooit buitenzitweehus en soms carnaval maar mag de pret niet drukken .
Majo: gefeliciteerd! Inderdaad beter als het niet op je verjaardag geboren wordt! Iedereen heeft het nu over een baby op Valentijn, maar dat lijkt mij ook echt niet leuk.. Iedereen die een afspraak heeft, heel veel succes vandaag. Ik mag vanmiddag ook om een plan te maken en ben best wel zenuwachtig. Tikigo: dit gaat vast helpen, dan heb je snel je kindje in je armen. Gisteren had ik pijn tussen m'n schouders en was ik misselijk. In combinatie met m'n hoge bloeddruk toch maar even laten checken op zeangerschapsvergiftiging, maar gelukkig niks aan de hand! Verder wel veel harde buiken. Verder ook heel emotioneel en een raar onrustig gevoel, wat een rare weken zijn dit... Succes iedereen!
Ik mag me hier ook melden! Ben 22 jaar oud. zwanger van ons 1e kindje. Uitgerekend op 28 febr. gefeliciteerd met je verjaardag Majo
Kom net bij de vk vandaan. Bij inwendig onderzoek bleek de bmm volledig verstreken en had ik al 3 cm ontsluiting. Wel erg weinig vruchtwater meer. Nu moet ik morgenochtend om6:15 uur bellen om ingeleid te worden. Nu harde buiken en bloedverlies. Hoop eigenlijk dat het nu gewoon doorzet, maar we gaan het zien.
Punky: ik ga voor je duimen! Vertelde de VK nog of het nu waarschijnlijk snel gaat, of kunnen ze daar geen uitspraken over doen? Het gaat nu echt niet lang meer duren voor je. Ik hoop straks ook op zo'n bericht. Zie je op tegen inleiden, of dat niet? Moeten ze inleiden omdat je te weinig vruchtwater hebt? Meisje: welkom!
Majo gefeliciteerd! Anonymous.. Ik heb ook dat zenuwachtige gevoel hoor.. Zo irritant deze laatste dagen/week.. Gelukkig geen zwangerschapsvergiftiging.. Spannend punky.. Hoop voor je dat t doorzet.. Toitoitoi.. Zie je op tegen inleiden?
Bedankt allemaal! Idd 33 alweer Jij ook proficiat met je oudste zoon Jessie! Ik scheel ook maar 2 dagen met mijn broer die van jou zitten dadelijk ook vlakbij elkaar! Succes punky! Hoop ook dat t vanzelf doorzet maar anders heb je morgen je babytje sowieso. Leuk! En idd welkom nieuwe meelezers/posters gezellig! Moeten het lijstje even aanvullen!
Ik word ingeleid omdat de baby in stuit ligt. En dan laten ze je niet te lang doorlopen. Nu zijn ze er ook wat onduidelijk in, want in eerste instantie werd gezegd dat inleiden geen optie was ivm stuit. Nou goed, we gaan het zien. Inleiden lijkt me nix. Ook omdat ik nu al op het randje van beginnen sta. Maar misschien heb ik maar een klein zetje nodig.
Punky: hoe gaat het nu? Ik ben net bij de VK geweest.. Morgen kan ik het vruchtwater lagen checken, vrijdag strippen en als dat niet werkt volgende week inleiden. Hoop dat dat niet nodig is. We hebben nu wel wat meer uitzicht gelukkig!
Dan weet je idd waar jenaan toe bent anonymous. Lijkt me ook wel wat rust geven! Idd punky hoe gaat ie?
Succes Punky! Gefeliciteerd Majo! @ allemaal, soms plaats ik niet elke dag wat maar ik lees wel alles elke dag! Hier is het na een beetje gerommel weer erg rustig. Ik heb zo het idee dat ik de afspraak van donderdag bij de gyn wel ga halen. Hij was er bijna van overtuigd van niet. We zien het wel! Welkom meisje, ik ben de 24ste uitegerekend!!
Dank jullie wel. De harde buiken zijn wat minder geworden. Maar voel nog wel druk van onderen. Nog niets wat op weeën lijkt en ook geen bloedverlies. Maar he, wat niet is kan nog komen. Nu eerst verjaardagsfeestje van ml. (klein hoor, met wat vrienden wat drinken en pizza eten)
Gefeliciteerd punky of alsnog En geniet ervan! Jammer dat er verder geen signalen zijn. Wie weet vannacht ik hoop het voor je! Ben benieuwd hoe het verloopt. Hou je ons op de hoogte?
Spannend punky.. Je hebt dus ook meer duidelijkheid anonymous.. Hier ook bij de Vk geweest; er zat vooruitgang in ten opzichte van gister.. ook gestript vanmiddag.. Nu wel pijnlijke harde buiken.. Kruikje d'r bij.. Als t niet doorzet vrijdag controle gyn, Ctg en echo.. Bij geen bijzonderheden dan woensdag/donderdag inleiden.. Fijn om te weten waar we aan toe zijn..
Bedankt allemaal! @tikigo alles gaat hier goed. Mentaal voel ik me prima, fysiek wordt het wel echt zwaar. Veel pijn in mijn buik, maar het hoort erbij en een kruik doet soms wonderen. Hopelijk heeft de ballon wat gedaan en houd je nu misschien snel je kindje vast! Zo spannend al die dames die steeds wel/niet/wel/niet aan de beurt zijn! Hopelijk zet het nu door Dennenboom, na dat strippen. Ik hoop voor je dat het voor volgende week begint. En voor de andere 40+ dames hoop ik dat natuurlijk ook. Leuk @meisje93, we schelen niet veel, ik ben twee dagen na jou uitgerekend.
Woehoe we gaan naar het ziekenhuis!!! Heb om De 10 minuten weeën.. Hoelang t duurt voor ik reageer geen idee. Ma meld plicht gedaan
Jeej nic, super! Succes he Ik voldoe aan mijn meldplicht, strippen heeft tot nu niks opgeleverd dan paar pijnlijke harde buiken en verliezen van stukjes slijmprop.. We nemen weer rustig plaats op t wachtbankje Nieuwe dames welkom, ik kan zeggen; joh de komende weken vliegen voorbij maar dat is niet waar.. Idd lekker een kruikje, Netflix, magazines, vriendinnen en dan komen jullie er ook door 😉.. Tip Vd vorige x: Enne dames die bijna gaan bevallen p net bevallen bent; als je geknipt/gescheurd bent en je hebt pijn van onderen; moet je een boterhamzakje kwart gevuld met appelstroop in de diepvries leggen.. Dit blijft namelijk vormbaar en in een hydrofiel washandje tegen pijnlijke hechtingen aan voelt t "heerlijk"..
Nic25: succes! Dan bevallen we waarschijnlijk op dezelfde dag. Ik lig nu aan het ctg en word straks ingeleid. Ik begin nu toch wel zenuwachtig te worden.