Wie is er nog meer (rond de) 37 weken zwanger?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Anonymous1223, 17 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aapje7

aapje7 Actief lid

28 feb 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah Rachelle balen!
    hoe is het nu?

Dat gevoel ken ik helemaal. Net of je een trap tussen je benen hebt gehad.

Hier sinds vanacht misselijk.
    Darmen nu flink van slag.

De hond deed ook al vreemd vanochtend. Inplaats van dat hij zn brokjes ging eten rende hij naar mij toen en legde zn kop tegen mijn buik.
    Man en ik keken elkaar..... oh ohw

Hij zal wel voelen dat ik niet helemaal lekker ben.
    Voel me vandaag ook anders dan anders. Hoop niet dat ik nog even ziek word blegh

2. kuzzie1986

kuzzie1986 Actief lid

7 feb 2014
    159
    8
    18
    Goede morgen dames,

Ik dacht ik kom nog even kijken hoe het met jullie gaat. En zie dat sommige baby's nu wel erg lang op zich laten wachten! Heb het zo met jullie te doen wat zullen Jullie er inmiddels flauw van zijn en vooral erg nieuwsgierig naar jullie kindje..

Toch wil ik jullie allemaal nogmaals heel veel succes wensen en dat het strippen en eventueel inleiden het gewenste resultaat mag geven... Nog een paar daagjes en ook jullie zijn (weer) kersverse moeders!!

Ik mag alweer 13 dagen van ons meisje genieten, en wat voelt het allemaal al vertrouwt net of ze er altijd al bij is geweest. Afgelopen zaterdag hebben we een newborn-shoot gehad wat ontzettend leuk is dat echt een aanrader dames ze worden zo snel groot.. Hier nog even een foto van ons dametje

Bijgevoegde bestanden:

3. Hopelijksnel

Hopelijksnel Actief lid

11 mei 2014
    146
    0
    16
    NULL
    Brabant
    Ahh wat een dotje kuzzie!

Moest weer even bij lezen maar nog niet veel gebeurd zie ik wel.. :( Vandaag wel weer een mooie datum 16-02-16, fingers crossed.
    Succes weer allemaal, kan nu toch echt niet lang meer duren zou je denken..

Hier alles rustig. Had gisteren ook een dag dat ik helemaal niet fit was.. nu weer over.

4. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Aapje: wie weet meld de baby zich wel vandaag.

Kuzzie: ah wat 'n schatje! Kan niet wachten.....

Bij mij ook weer rustig helaas. :( zeker een mooie datum! Van mij mag het komen.
    Ach en anders morgen ochtend strippen als dat gaat lukken

5. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Dag lieve dames, vannacht ben ik bevallen van ons derde zoontje Daan. Lekker thuis, het echte werk was in 2,5 uur gedaan. Nu lekker genieten!

6. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!!
    Geniet ervan

7. aapje7

aapje7 Actief lid

28 feb 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaa jessie van harte gefeliciteerd met jullie zoon!

@kussie wat een dotje

Zucht...... ik wil ook

8. Eiffel

Eiffel Actief lid

22 mei 2015
    335
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd jessie!! Prachtige naam !! Geniet er van

9. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Keke91 .. Jongen .. 2 februari .. bevallen 40+3, 5 februari, zoon
    Tikigo .. Verrassing .. 2 februari ingeleid bevallen 41+1, 10 februari, zoon Daan
    Punky16 Jongen. 3 februari ingeleid, bevallen 41+0, 10 februari, zoon Mylo
    Anonymous1223 ..Meisje .. 4 februari
    Kuzzie1986 .. Meisje .. 4 februari .. 39+6 ongepland ingeleid, bevallen 40+0, 4 februari, dochter
    Dennenboom ..Verrassing.. 6 februari
    Mamarjon .. Meisje .. 1 februari .. geplande ks 39+1, 1 februari, dochter
    Valerica .. Verrassing .. 7 februari spontaan bevallen 40+3, 10 februari, dochter Valerie
    Datdanweerwel .. Meisje .. 8 februari .. spontaan bevallen 38+3, 28 januari, dochter
    Debbie91 .. Jongen.. 8 februari
    Naomitje .. ? .. 9 februari .. bevallen 39+3, 5 februari, dochter
    Nic25 .. Meisje .. 10 februari spontaan bevallen 40+0, 10 februari, dochter Imke
    Majo1983 .. Jongen .. 11 februari bevallen 40+2, 13 februari zoon Jonah
    Jessie80 .. Verrassing .. 11 februari bevallen 40+5, 16 februari zoon Daan
    Sanne1987 .. Verrassing .. 13 februari
    Mae26 .. Meisje .. 21 februari
    Marloes84 .. Verrassing .. 24 februari
    Debke83 .. Jongen .. 26 februari
    Meisje93 .. Verrassing .. 28 februari
    Milou1991 .. Verrassing .. 1 maart
    Hopelijksnel .. Jongen .. 4 maart
    Eiffel .. Meisje .. 6 maart
    Oreokoekje .. Verrassing .. 8 maart
    Kat80 .. Meisje .. 11 maart

10. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    even zo brutaal geweest om het lijstje te updaten ;)

11. meliez

meliez Actief lid

26 apr 2013
    324
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Mag ik er ook bij?

Ik ben nu 36 weken zwanger, van een jongen, op 15 maart verwacht ik hem. Maar dat wordt denk ik eerder, aangezien mijn zoontje al met 38,4 de wereld gedag kwam zeggen.

Ik heb sinds een paar weken de vervelende tik om m'n urine elke keer bij het plassen uitvoerig te controleren of dat er toch stiekem geen vruchtwater bij zit, hahahahahha. Andere hier ook met vreemde gewoontes zo dicht bij de bevalling?

12. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Whahaha ja dat doe ik dus ook! En ik blaas ook altijd even op m'n hand. :D

Hier zijn de weeën zo goed als gestopt. Wel nog een zeurende buikpijn. Hopelijk kan ik d'r nog even binnenhouden maar aan de andere kant ben ik er ontzettend klaar mee! Vannacht ook maar een uurtje geslapen, drie keer niks dus :(

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je kindje! Lekker genieten nu! :):)

13. meliez

meliez Actief lid

26 apr 2013
    324
    0
    0
    NULL
    Arnhem

Haha, ik maar denken dat ik de enige ben :p.
    Ik slaap ook de laatste tijd erg slecht en dan ligt m'n zoontje ook nog eens te feesten in z'n bed, kletsen enzo. Daar slaap je ook niet beter van, plus een man die er gewoon doorheen slaapt... Uhm... Snurkt :(. En overdag wil m'n zoontje ook al niet meer slapen, dus ben ff een potje oververmoeid hier

14. Valenti

Valenti Actief lid

11 feb 2013
    457
    15
    18
    Haha, hier nog een die dat doet :) en ik voer ook wat druk bij met opstaan van de bank enz. Mijn zoontje is net 35 weken geboren, ik zit nu op de 37 weken morgen en voor m'n gevoel ben ik gewoon overtijd :). Ik wil dat het start, ben er helemaal klaar voor en ook mee!

15. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.690
    2.400
    113
    Vrouw
    Broek
    Gefeliciteerd Jessie80! Leuke naam en fijn dat alles goed is gegaan! Het is jou gelukt op de 16e haha :)...

Andere dames nogmaals ik duim voor jullie!

16. Appeltje22

Appeltje22 Niet meer actief

Jaaa, mag ik ook mee doen?? Vandaag 37 weken :) En ik ben er helemaal klaar voor. Mijn to-do lijstje is AF en ze mag van mij gewoon komen! Dit is mijn eerste kindje, dus geen idee wat mijn lichaam gaat doen. Mijn moeder was van mij op 4 augustus uitgerekend en ik kwam ruim 3 weken later (dat deden ze toen nog). Dus ik hoop dat dat niks zegt :p

17. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Oh getsie, ik voel met je mee!

Hier even een kleine update: inmiddels ben ik uit het ziekenhuis. Weeën hebben niet doorgezet en nog steeds 1 cm. Heb dus gevraagd of ik lekker thuis mocht gaan slapen :) Heerlijk, mijn eigen bedje :D
    Nu is het dus écht afwachten wat er gaat gebeuren... Vind het spannend en tegelijk ook heel saai. Heb liever actie!

18. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Ik zie trouwens dat jullie een lijstje hebben! Graag wil ik daar ook bij :D

Rachelle dus haha, zwanger van een meisje en uitgerekend op 16 maart! Een dag na mijn verjaardag (15) en twee dagen na die van mijn man (14). Heel toevallig :D

19. milou1991

milou1991 Fanatiek lid

12 aug 2014
    1.318
    460
    83
    Vrouw
    Tbm
    Mijn moeder was van mij, mijn broertje en mijn zusje bij alle drie ook drie weken over tijd! Ik hoop écht dat dat niet erfelijk is haha!

Jessie van harte met de geboorte van Daan!

Vannacht beviel ook de eerste van mijn yogagroepje. Dan gaat het toch echt wel kriebelen...

20. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

De bevallingsduur is in 80 procent van de gevallen vergelijkbaar. Verder is het termijn etc niet erfelijk zover ik weet.

Als ik nog niet mag meepraten moeten jullie het zeggen hoor. Waar ligt de grens bij een topic voor rond de 37 weken? ;)

Deel Deze Pagina