Ja begin het al aardig zat te worden. Heb nu al 11 dagen voorweeën. Ene dag meer als de andere. Vk dacht eerst dat ik de 37wk niet zou halen. Dus wel. Hihi. Vanochtend strippoging gehad. Helaas niet gelukt. Nu staat er voor maandag weer een nieuwe poging gepland. Al hoop ik dat de kleine er dan wel al is. Ik hoop wel datk eerder ga bevallen. Mijn moeder beviel van haar kinderen met 37/38wk. Dus hopelijk ga ik haar achterna. Waarom denk je dat je over tijd gaat looen?
Aah dennenboom van harte!! Lekker genieten! Ik moet in het ziekenhuis bevallen. Ik woon aan de 'verkeerde' kant van het kanaal. Hele zorg hier ligt op de schop -.- Ik ben vanmiddag m'n slijmprop verloren! En nu heb ik het idee dat ik wat vocht aan het verliezen ben, maar iedere keer als ik naar het toilet ga, gebeurd er niks. Op m'n hand blazen werkt ook niet. Misschien zit het tussen m'n oren haha! We zullen zien!
Gisteren(17/2) bevallen om 15.03 van ons meisje Sara Aleyna. Begon met weeën om 04.00 die om de 10 min kwamen, om 10.40 kwam de verloskundige langs en zat ik al op 8/9cm. Hoewel het eerste gedeelte vlot verliep was het persen moeizaam en na 2 uur persen hebben ze haar met behulp van een vacuümpomp gehaald. We zijn nu lekker thuis aan het genieten van ons meisje. Ze is 3020 gram en ze schatten haar ongeveer op 47 cm
Gefeliciteerd Mae! Wow wat een stortbevalling, jammer van het einde. Mijn eerste moest ook met een pomp.... 2e gelukkig niet! Lekker genieten nu van je meisje, leuke naam!
Wow! Gefeliciteerd Mae! 😁 Ik had vannacht echt wel heftige oefen/voorweeën, ouch. Ik dacht ff dat het beginnen was maar er zat geen regelmaat in. Ik zag trouwens dat ik op het lijstje stond. Leuk! Ik krijg overigens een jongen en beval in het ziekenhuis.
Nogmaals gefeliciteerd Mae! Oreokoekje: Ja die voorweeën kunnen helaas ook nog behoorlijk pijnlijk zijn. En als je twijfelt even onder de douche stappen.
Keke91 .. Jongen .. 2 februari .. bevallen 40+3, 5 februari, zoon Tikigo .. Verrassing .. 2 februari ingeleid bevallen 41+1, 10 februari, zoon Daan Punky16 Jongen. 3 februari ingeleid, bevallen 41+0, 10 februari, zoon Mylo Anonymous1223 ..Meisje .. 4 februari Kuzzie1986 .. Meisje .. 4 februari .. 39+6 ongepland ingeleid, bevallen 40+0, 4 februari, dochter Dennenboom ..Verrassing.. 6 februari ingeleid, bevallen 41+3, 16 februari, zoon Mamarjon .. Meisje .. 1 februari .. geplande ks 39+1, 1 februari, dochter Valerica .. Verrassing .. 7 februari spontaan bevallen 40+3, 10 februari, dochter Valerie Datdanweerwel .. Meisje .. 8 februari .. spontaan bevallen 38+3, 28 januari, dochter Debbie91 .. Jongen.. 8 februari Naomitje .. ? .. 9 februari .. bevallen 39+3, 5 februari, dochter Nic25 .. Meisje .. 10 februari spontaan bevallen 40+0, 10 februari, dochter Imke Majo1983 .. Jongen .. 11 februari bevallen 40+2, 13 februari zoon Jonah Jessie80 .. Verrassing .. 11 februari bevallen 40+5, 16 februari zoon Daan Sanne1987 .. Verrassing .. 13 februari Mae26 .. Meisje .. 21 februari bevallen 39+3, 17 februari dochter Sara Aleyna Marloes84 .. Verrassing .. 24 februari Debke83 .. Jongen .. 26 februari Meisje93 .. Verrassing .. 28 februari Milou1991 .. Jongen .. 1 maart Hopelijksnel .. Jongen .. 4 maart Eiffel .. Meisje .. 6 maart Aapje7 .. Meisje .. 6 maart Oreokoekje .. Jongen .. 8 maart Appeltje.. Meisje .. 8 maart Kat80 .. Meisje .. 11 maart Meliez.. Jongen.. 15 maart Rachelle.. Meisje.. 16 maart Rietje88.. Jongen .. 18 maart
Gefeliciteerd Mae, geniet ervan!! Ik ga ook in het ziekenhuis bevallen. Wil dit eigenlijk al jaren.. geen idee waarom maar vind het gevoelsmatig fijner ook al wonen wij nog geen 10 min van het ziekenhuis vandaan. Ze hebben hier nu zo een moeder en kind centrum dus dat is ook weer net iets minder ziekenhuis. Hier nog geen tekenen van een aankomende bevalling. Morgen 38 weken en straks controle verloskundige.. ik heb echt zwaar waardeloos gedroomd dat t hartje niet meer klopte.. pff die dromen af en toe! Ik hoop eigenlijk dat het volgende week geboren wordt.. maar ben ook een beetje bang voor de 29e (schrikkeldag) Wie nog meer?? Iedereen zegt ow joh dan is hij volgend jaar toch 1 maart jarig maar lijkt me echt niet leuk..
Gefeliciteerd met de baby's! @hopelijk dat heb ik ook.. laat het asjeblieft niet de 29ste zijn 😯 het lijkt mij gewoon niet leuk 1keer in de 4 jaar echt jarig te zijn. Ik moet vanmiddag weer op controle ben benieuwd.. de beste man roept al 2 weken dat het niet lang meer duurt.
Ik sla dit jaar het liefste ook de schrikkeldag over en 24 februari, maar dat is meer omdat ik dan naar een concert ben in Carré.
@meisje93, tja... Mij is altijd gezegd dat een eerste vrijwel altijd later komt en dit is mijn eerste. Zelf heb ik het gevoel 6 maart én mijn moeder is van haar drie kids bij alle drie, drie weken over tijd bevallen. Vandaar mijn idee over 40+ weken.
oke ik ben er echt helemaal klaar mee!! sinds 10 uur weer n hoop gekramp, buik, rug. nu ook ongesteld gevoel grrr als t niet doorzet...... pfff hoe lang kan je voorweeen hebben zeg. ben al 3 week zo bezig zo dat moest er even uit
Milou: ja klopt dat zeggen ze wel bij de eerste. Maar omdat mijn moeder bij de 1e 2 met 37.4 bevallen is. Geloof ik er niet heel erg in hihi. Hoop zoiezo niet datk over tijd ga lopen. Kindje loopt nl. Ook bijna 2 weken voor op groei. Spannend hoor! Ikzelf heb nog geen idee. Aapje: jij ook al zolang voorweeën. Vervelend heh. Op een gegeven moment neem ik ze niet meer serieus. Ik raakte er ook alleen maar geirriteerd door
Ik heb al weeeeeken voorweeen, dacht echt nou ik ga vroeg bevallen hoor. Inmiddels bijna 38 weken en heb nu juist het idee dat ik zwaar over tijd ga en ze haar moeten halen .. Vervelend he dat we het gewoon niet weten! Zet m op deze laatste weken. Ik vind ze maar pittig
Pff het blijft spannend he?! En toch misschien ook maar beter dat we het niet weten. Tenminste... Ik zou vét zenuwachtig worden van te voren, terwijl ik er juist openminded in wil gaan. @meisje93 grappig hoe moeders hun dochters beïnvloeden he?! Door mijn moeder denk ik juist dat hij heel laat komt. Hopelijk lijk ik daarin niet op mijn moeder en jij juist wel. @aapje wat vervelend die onwetendheid!!! Ik hoop zo voor je dat het snel begint, want dit aanmodderen is natuurlijk ook geen doen.
Ik vind ze ook tegenvallen. Puur door die voorweeën en teleurstellingen. Afgelopen zondag dacht ik echt nu begint het. Milou: nou heh! We gaan het zien. Hopelijk snel.
Ze worden steeds pijnlijker en komen nu om de 5 min. Man heeft net vk gebeld en die komt rustig deze kant op. Ik hoop zo dat ik wat centimeters heb
Mae van harte gefeliciteerd! Lekker genieten van je kindje! Oh Aapje, zo spannend!! Ik duim mee! Hier vannacht weer gerommeld, stomme voorweeën. En ja ik zou het ook echt niet tof vinden om op schrikkeldag te bevallen. Zal wel echt iets voor mij zijn overigens...