Hihi, de zoogcompressen heb ik inderdaad al liggen. Gelukkig hield het net voordat ik in slaap viel op. Zat al helemaal te bedenken dat ik dan met BH + zoogcompressen moest gaan slapen...Maar niet nodig dus. Het plakt inderdaad als een malle! Ik heb vannacht toevallig wel goed geslapen, zonder menstruatie pijn / voorweeën. Wie!
Is het normaal dat je je man met zn botte kop tegen de muur wil meppen? Lig k even in bed nadat hij zegt doe je rustig aan.... Zeg ik dat ik me een beetje ellendig voel omdat ik continu pijn heb.... zegt die lul (sorry) alweer? Jij wou baby's. Nou ik ga ff weg doeiii What the F!! Ben er helemaal klaar mee, mannen.... afschieten die handel
Ohhhhh aapje!! Nee heel herkenbaar! Mijn man vanochtend; over de nipt test dat die misschien wordt ingevoerd en dat dan alle ouders hun kind met down weg laten halen zo rond 7 weken want dan is het nog niks?!!! En daarna.. Wat is er? Ja wat denk je?! Maar gelukkig daarna wel met dl op pad en alles uit handen nemen.. Masr ff zeggen.. Schat ik laat het bad voor je vollopen en hier heb je een mini Magnum of zo.. Nee.. Ik ben net terug van de vk. Ik had vanavond buikpijn links boven en veel vocht in handen maar gelukkig gewoon n goede Bloeddruk ( alhoewel ik het ook niet erg had gevonden om naar het zkh gestuurd te worden, dat wachten is killing). Maar ze had even gevoeld en geen ontsluiting of zo maar wel week en verkorte bbm. Dus al die voorweeen doen toch iets. Ben trouwens extra sjachie want mijn schoon moeder is ziek, die zien we bijna dagelijks dus ml en dl zullen het dadelijk ook wel hebben. Is het normaal dat ik mij aan zieke mensen irriteer? Extra stom want we zouden vandaag gaan high tea en en gaat dus weer niet door! Haha moodswings!!!!
Ow en nu ga ik boodschappen doen op zaterdag wanneer het knetter druk is voor verjaardagsontbijt ml morgen.. Wish me luck grrr
Nee hoor aapje, gaat hier precies hetzelfde!!! En het dan ook nog raar vinden dat ik kwaad op hem word. Ik kan bijna niks zeggen of het is: ja hallo, jij wilde zwanger zijn! Pff... Die gozer vergeet dan even dat n vrouw nou eenmaal zwanger moet zijn om een baby te krijgen. Ik wilde (net als hij!) heel graag kinderen ja. En hoewel zwanger zijn best leuk was, is het nu vooral een 'moeten', zodat WIJ (niet ik alleen) hetgeen hebben dat WIJ ALLEBEI zo graag willen: een kindje!
hihi moet wel een beetje lachen om jullie mannen. Hier valt het gelukkig wel mee. Ik heb ook nog niet echt heel erg last van mijn hormonen. 1x in de 10 dagen heb ik eventjes een klaagbui. En daar kan ie slecht mee omgaan Gisterenavond begon ik te klagen over alle klusjes die hij nog steeds niet had gedaan... Boos weggegaan om de auto eindelijk te wassen.. Maar toen hij terug kwam bood ie gelijk z'n excuus aan. Met het verhaal. sorry ik weet ook wel dat jij dit niet bent maar de hormonen. Maar kan er zo slecht tegen blablabla. Ken jou zo helemaal niet.. Hihi hij is wel gelijk goed gestraft. Vanochtend is de auto werkelijk waar helemaal onder gescheten! 8!!! poepvlekken. Dus hij mag weer gaan schoonmaken... eiffel: Fijn dat het allemaal goed was bij de vk. Fijn dat er al iets voorwerk verricht is
Die mannen ook.. snappen er maar niks van. Hier af en toe ook wel last van me hormonen vooral huilbuien waarvan ik niet weet waar het over gaat ml komt dan vragen wat is er... ik zeg niks ik weet het gewoon echt niet. Kan zo weer beginnen als ik het erover heb 😭 Hier gebeurt er eigenlijk verder niet zoveel.. behalve dat ik niet zo veel zin meer heb om dingen te ondernemen haha.. Zo nu eerst maar eens stofzuigen 😊
Gelukkig ik ben dus niet de enige. Kan me dan zo woest maken he.... want ook hij wou een kindje. Normaal reageer ik heel anders, maar nu.... Net even lekker wezen slapen en krijg straks mijn lievelingsmaaltje.... pizza van de domino's. Ja je hebt rare verslavingen haha en het is zijn zoenoffer Eerder woonde we vlakbij, maar nu moet hij er 10km voor rijden. Fijn dat alles goed was bij de verloskundige Ik heb mijn hartje kunnen luchten bij schoonzus die net kleertjes aan t shoppen was voor beebje
Wij gaan zo lekker uit eten bij de Griek! Onder het mom van 'nu kan het nog.' Mijn vriend valt verder ook wel mee hoor, het is wel een schatje. Maar met zulke opmerkingen weet hij me wel te raken natuurlijk! Maar meestal is hij hartstikke lief en hij is zo zenuwachtig voor de bevalling... Vind ik wel schattig! Hij kan echt niet wáchten tot het zover is.
Moet eerlijk zeggen dat de menstruatiepijn nu wel héél vervelend wordt. Zowel in mn onderbuik als onderrug. Het zeurt zo erg en het blijft maar aanhouden! Vraag me dan toch stiekem af of dit het voorwerk is...
Hihi onder dat mom zijn we ook pas nog gezellig uit eten geweest. nog even genieten met z'n 2tjes Wat vervelend zeg. Hoop voor je dat het voorwerk is. Hier ook weer krampen. Vanochtend flink aan diarree geweest. Voel me ook niet topfit mrja. Maandag krijg ik weer n strippoging Hoop zo dat het lukt. kleine lijkt ook steeds rustiger te worden. Als het maandag nog zo is. Wil ik toch wel even aan de CTG. Mocht ik woensdag eigenlijk al.
Ai dat maakt je toch altijd onzeker he? Als de baby wat minder beweegt. Hoop voor je dat de strippoging werkt! Bij mij doen ze dat niet voor de 41 weken.
Jaja mannen... De mijne mocht vannacht op een andere kamer. Had het even helemaal gehad. Heb je nog lekker gegeten Milou? Poeh bij 41 weken. Vorige keer zo lang gelopen. Tegen die tijd kan je ook makkelijk een inleiding krijgen. Ik zou op donderdag toen ingeleid worden. Na lang nadenken afspraak afgezegd. Maar hij is die donderdag morgen nog uit zichzelf gekomen. Vandaag heeft mn rug gezegd dat hij dr klaar mee is. Had al langer pijn maar ik kon vandaag nauwelijks nog wat... Portie migraine erbij... Zit te twijfelen of ik nog even voor een knipbeurt ga. Mijn haar is inmiddels heel lang en dik. Scheelt wel om een makkelijk kapsel na de bevalling te hebben.
Hier ook rugpijn.... En die harde buiken, wordt er helemaal gek van! Ik hoef alleen maar van de bank op te staan en het schiet er weer in. En dan zegt de vk dat ik meer rust moet nemen, maar hoe doe ik dat? Nog meer op de bank zitten kan ik niet 😋
Haha inderdaad Meliez! Veel meer op mn luie kont blijven zitten dan dit kan ik ook niet. @Rietje: ja! Heerlijk gegeten! Pijn was daarvoor ook al zo vervelend maar ik dacht het zakt wel af, maar niet dus. Evengoed wel lekker kunnen genieten gelukkig. Een nieuw kapsel is altijd fijn toch? Ik twijfel ook. Na de bevalling zul je vast minder tijd hebben om naar de kapper te gaan toch? Migraine... Ik ken het. Verschrikkelijk! Sterkte ermee!
Vervelend he milou. Klinkt als voorwerk. Bij mij gaat het ook de hele tijd zo door. Ben allang blij dat het nu 1 per half uur is en niet meer om de 10 of 5 minuten. Nog meer zitten wil echt niet he. Hoe lui moet je worden Ik heb juist de neiging om meer te gaan. Wie weet komt er dan wat op gang, maar nee hoor. Ik heb eigenlijk geen idee hoe ze hier tegenover strippen staan, maar zit er ondertussen behoorlijk doorheen. Baarmoedermond is verstreken en 1 (misschien) 2cm nu. Dus het zou kunnen Rietje vervelend dat je zo n last hebt. Helpt een pittenkussen of massage misschien was?
Misschien stom, maar als ik last heb van die menstruatieachtige pijn neem ik een of twee paracetamolletjes. Is ook het enige wat ik mag van mezelf qua pijnbestrijding (zeg ik nu heel stoer). Weten jullie al of je bv een ruggenprik oid neemt? Mannen...! Ze kunnen er wat van haha. Hier is meneer vannacht om 4 uur naar de bank gestuurd. Voelde me zo lullig Maar hij was de hele tijd aan het snurken! Gelukkig ging hij zonder morren. Dankje schat Na anderhalve dag rust zijn de voorweeën hier helaas weer terug. Word er echt gestoord van. Of kappen, of doorgaan potverdorie. Zo dat is eruit hahah Heerlijk nog even uit eten gaan! Hopelijk heb je ervan kunnen genieten! Gheheheh vanmiddag moest ik ook rennen naar het toilet! Was heel awkward want ik kwam net onder de douche vandaan en m'n man zat lekker op de bank beneden en had alle gordijnen al open gedaan. Kom ik opeens voorbij rennen in m'n badjas en handdoek op m'n hoofd hahaha. Hij moest hard lachen 🙈
Hahaha ik zie het al voor me Rachelle! En dat met hoogzwangere buik. Paracetamol heb ik ook wel eens ingenomen tegen de krampen maar helpt eigenlijk amper. Verder hoop ik dat ik de bevalling zonder pijnbestrijding af kan. Ik denk het wel, maar ik kan me ook voorstellen dat als de ontsluiting niet vordert, ik na 72 uur weeen wel eens even wil slapen. Maar je zult mij niet na 4 uur weeen horen gillen: geef me een ruggenprik! (Denk ik...) en jullie? Nee, die voorweeen zijn geen moer aan. Maar ik probeer er maar aan vast te houden dat het allemaal verwerkt en verstrijkt zo. @aapje als ze weten dat je bmm al verstreken is en je al wat ontsluiting hebt, dan zullen ze het toch wel een kansje willen geven, dat strippen? Zou bij jou zomaar dat zetje kunnen geven!
Niet alleen minder tijd om naar de kapper te gaan. Maar ook minder puf om aan je haar te besteden. Een makkelijk kapsel is dan zo lekker. Minder doen dan ik nu doe gaat hier helaas ook niet lukken. Er zijn toch dingen in huis die je niet aan een vent overlaat. En als hij op zijn werk is dan moet de kleine toch verzorgt en entertained worden. Wat wou ik dat ik een flatje had en niet telkens 11 kilo trap op trap af hoefde te tillen. Of dat hij al liep ofzo.... Maar bij alles moet ik hem toch tillen met mn zwakke rug. Kruiken enzo kunnen nog wel eens helpen met voorwerk. En als je een bad hebt dan mag je jezelf echt helemaal gelukkig prijzen. Helaas hoeft voorwerk ook niks te betekenen. Vorige zwangerschap harde buiken en voorweeën vanaf 23 weken. Na 39 weken helemaal niks meer. 41 weken zonder enige waarschuwing binnen 5 uur bevallen. Ik heb helaas geen pittenkussen oid. Ik heb een tijd onder de douche mijn haar gewassen en hoofd gemasseerd. Daarna werd de hoofdpijn heel heftig en moest ik even knock out. Maar nu voelt het stukken beter dan ervoor. Misschien een vraag voor je volgende afspraak aapje. Dan weet je iig al een beetje wat de mogelijkheden bij jouw vk zijn. Ik ga niet voor pijnstilling. Kan ook niet bij een thuisbevalling. Heb jij al nagedacht over pijnstilling Rachelle?