Keke91 .. Jongen .. 2 februari Tikigo .. Verrassing .. 2 februari Punky16 .. .?... 3 februari Anonymous1223 ..Meisje .. 4 februari Kuzzie1986 .. Meisje .. 4 februari Dennenboom ..Verrassing.. 6 februari Mamarjon .. Meisje .. 7 februari Valerica .. Verrassing .. 7 februari Debbie91 .. Jongen.. 8 februari Naomitje .. ? .. 9 februari Nic25 .. Meisje .. 10 februari Majo1983 .. Jongen .. 11 februari Jessie80 .. Verrassing .. 11 februari Keke91 we lopen gelijk! Zat me net te bedenken dat ik toen ik de positieve test vast had echt zoiets had van, o ja nu moeten we ook weer gaan bevallen... Benieuwd hoe het nu zou gaan en dat ik er nu eigenlijk zo naar uit kijk! Ik voel me nog redelijk goed eigenlijk, het enige wat me opbreekt is de zeurende pijn in mijn bekken. En de beurse heupen met het slapen... Morgen weer controle...
Fijn dat lijstje is idd overzichtelijker ik heb het meest last van mezelf momenteel. . Ben er echt klaar mee. Trek mezelf af en toe maar terug om mijn man te sparen Verder plan ik regelmatig wat zodat de dagen sneller gaan. Toch is het enige waar ik echt aan denk van.. Wanneer begint het haha en dar terwijl het nog ff kan duren.
Keke91 .. Jongen .. 2 februari Tikigo .. Verrassing .. 2 februari Punky16 Jongen. 3 februari Anonymous1223 ..Meisje .. 4 februari Kuzzie1986 .. Meisje .. 4 februari Dennenboom ..Verrassing.. 6 februari Mamarjon .. Meisje .. 7 februari Valerica .. Verrassing .. 7 februari Debbie91 .. Jongen.. 8 februari Naomitje .. ? .. 9 februari Nic25 .. Meisje .. 10 februari Majo1983 .. Jongen .. 11 februari Jessie80 .. Verrassing .. 11 februari Ik ben door mijn man bij de kapper neergezet . Lekker knippen en verven zodat ik er straks nog een beetje netjes bij lig Vanmorgen ben ik vlgs mij een stuk van de slijmprop verloren. Een dikke klodder kleffe afscheiding. Verder nergens last van, maar toch wel een teken dat het einde in zicht is. Nesteldrang begint nu toch wel toe te slaan. Straks nog even de stad in voor een nieuwe pyjama en badjas. En dan kan ik daarna mijn ziekenhuis tas inpakken. Nog nooit nodig gehad en nu dus op medische indicatie. Ik zie er zo tegenop! Verder gaat het hier wel lekker. Vanmorgen met manlief besproken wat ik zou willen eten na de bevalling . Hij kwam er zelf mee. Zo schattig.
Keke91 .. Jongen .. 2 februari Tikigo .. Verrassing .. 2 februari Punky16 Jongen. 3 februari Anonymous1223 ..Meisje .. 4 februari Kuzzie1986 .. Meisje .. 4 februari Dennenboom ..Verrassing.. 6 februari Mamarjon .. Meisje .. 1 februari Valerica .. Verrassing .. 7 februari Debbie91 .. Jongen.. 8 februari Naomitje .. ? .. 9 februari Nic25 .. Meisje .. 10 februari Majo1983 .. Jongen .. 11 februari Jessie80 .. Verrassing .. 11 februari heb m ff aangepast, ben 7-2 uitgerekend maar er staat al een ks gepland de 1ste ik weet dus al helemaal zeker dat ik dan die kleine meid in me armen heb!! Hier heb ik ook mijn slijmprop in delen volgens mij verloren, ik herken het niet van mijn andere zwangerschappen, dus ik denk dat t was, paar dagen achter elkaar van da doorzichtige dikke slierten (sorry voor de details haha) zoeizo ook echt super veel waterige afscheiding, denk elke keer dat het vruchtwater is...als ik hoest (en dat doe ik nogal vaak omdat ik nog herstel van longonsteking) moet ik elke x toilet opzoeken, super irritant... Dat beurse pijnlijk gevoel van onder, en me heupen herken ik ook, ik waggel echt als een eend de straat over haha, toch ben ik niet heel veel aangekomen zo rond de 8 kilo maar me buik is super groot! gyna zei dat ik ook een korte romp had en een grote baby, dus ben erg benieuwd wat er uit komt haha.. straks nog langs gemeente huis, me vriend moet de beeb nog erkennen dacht dat we dat na de bevalling wel konden doen maar dan had ik mee gemoeten en dat zie ik nie zo snel gebeuen na mijn ks.. Gelijk nog maar even de stad in voor een leuk baby pakje
Ik sluit me ook aan 37+3 en op 8 feb uitgerekend van een dochter. Ze is ook een mixje en hoe ze eruit komt te zien (licht/donker kleur ogen etc) is al maanden het grootste onderwerp van discussie onder vrienden en familie. Heb een super zwangerschap gehad en ook nu helemaal niets om over te klagen. De papa heeft meer last van nesteldrang dan ik, er worden nog snel muurtjes gewit en laminaat gelegd Bedoeling is om thuis te bevallen en tot de bevalling werk ik relaxed van achter mijn laptop vanaf de keuken tafel (zelfstandig dus 100% verlof zit er niet in). Ben benieuwd wanneer de eerste bevallingen zich gaan aandienen.
Leuk die lijstjes, zo is het overzichtelijk! Grappig om te lezen hoe jullie je voelen. Bij mij is het iedere dag anders. Vandaag ben ik heel erg misselijk en last van m'n darmen, ik hoop dag het voortekenen zijn. Morgen moet ik naar de VK en ik hoop dat ze checkt of ik meer ontsluiting heb (de vorige keer een vingertop??). Is het normaal dat ze dit checken bij je laatste afspraken? Is het jullie eerste kindje?
Volgens mij is het heel verschillend per vk of ze dat controleren. Bij ons doen ze dat bijvoorbeeld niet. Ben aan de ene kant wel nieuwsgierig eigenlijk....
Handig zo'n overzichtelijk lijstje! We lopen inderdaad gelijk Tikigo. Hier de hele zwangerschap nog geen enkele keer een inwendig onderzoek gehad. Echo's zijn altijd via de buik gedaan ook. Vind ik wel prima haha, hoewel ik nu ook wel nieuwsgierig ben natuurlijk. Vandaag toch wel een beetje last van nesteldrang, wil alles graag geregeld hebben nu. Vandaag ook goed gestofzuigd overal, de ziekenhuis tas uitgepakt en weer opnieuw ingepakt (even weer alles checken haha) en heb de kledingkast van mijn vriend weer netjes gemaakt. Best een productieve dag vind ik zelf Dat beurse gevoel van onder heb ik af en toe ook. Wat het is weet ik niet.
Hier word er ook niet inwendig gekeken, alleen maar uitwendig heb tot 36ste week bij vk gelopen en nu bij gyna, waar dus alleen via echo even gekeken word. Ik heb tijdens de zwangerschap heel erg het lekkere rode vlees gemist, dus heb me moeder gevraagd bij de favoriete slager, file american, biefstuk tapenade, en rosbief mee te nemen zodat ik lekkere broodjes kan eten in het ziekenhuis waar ik de eerste dagen kom te liggen heerlijk!!... Voor mij word het mijn derde kindje, heb al 2 jongens van 5 en 8. Voor me vriend wel eerste kindje, dus best wel weer spannend allemaal...ben erg benieuwd hoe het zal gaan...
Bij mijn vorige zwangerschap hebben ze ook niet inwendig onderzoek gedaan .. Begreep wel dat ze normaal bij een controle van 40+ weken willen kijken of ze kunnen strippen.. Vorige x met 41 weken bevallen maar toen is er ook niet inwendig onderzoek gedaan aangezien ik toen vlak voor mijn verjaardag zat en niet op mijn verjaardag wilde bevallen.. Wat overigens uiteindelijk wel gebeurd is .. Ben nu vlak voor mijn man zijn verjaardag uitgerekend dus t zou een giller zijn als ik nu op zijn verjaardag beval.. Eten we wederom appeltaart met muisjes ipv beschuit
Hier ook geen inwendig onderzoek. Tenminste niet voor 40 weken. Grappig Dennenboom, hier ook spannend qua verjaardagen. Man is van 7 februari, bij oudste 10 februari uitgerekend, uiteindelijk de 9e bevallen. Nu de 11e uitgerekend....
Wij zitten net zo met verjaardagen niet binnen ons gezin maar wel op 31jan, 1feb, 5feb, 6 feb en 8feb verjaardagen van dierbare naaste famille waar ik dus ook niet hoop op die datums te bevallen. Maar mijn man en ik zeggen al vanaf het begin af aan dat het 14feb komt, alhoewel dat nog heel erg lang duurt haha
Hier idd ook manlief die vlak bij de uitgerekende datum jarig is. Ik ben de 3e uitgerekend en hij is de 9e jarig. En ook hier edn nakomertje. Oudste is 13, jongste bijna 11. Het voelt nog zo onwerkelijk dat er weer zo'n kleintje bij komt. Sinds vorige week onder begeleiding van de gyn. Geen echo en geen inwendig onderzoek. Vind ik ook helemaal niet erg. Ik merk wel wanneer de baby plannen heeft om eruit te komen. Tot opheden gebeurt er nog weinig. Gisteren wel een deel van de slijmprop verloren. Maar dat zegt natuurlijk helemaal niets.
Zojuist het wiegje van zolder gehaald en de kleertje maat 50/56 uit de doos. Gesorteerd wat neutraal is en wat voor een jongetje. Als we nu een derde zoontje krijgen dan heeft de kraamhulp dat kleine stapeltje zo gewassen.. Zo de klossen maar eens even halen.. ik zei vanochtend tegen mijn man, we kunnen wel doen alsof hij/zij weer pas rond de 40 weken komt, maar dat hoeft natuurlijk niet. Ben wel blij vandaag 37 weken te zijn, mag ik tenminste thuis bevallen. Al hoop ik dat hij/zij echt nog minstens een week blijft zitten
Lijkt me zo super spannend als je nog niet weet wat het gaat worden, ik was daar veel te nieuwsgierig naar hoor, zou die spanning niet aan kunnen haha...nu kon ik ook helemaal los gaan op roze kleertjes :0 @jessie80 wat een mooie naam heb jij trouwens ....hihi Ik dacht vannacht echt even dat ik weeen had, kreeg oppeen ontzettende kramp die maar bleef aanhouden, maar uiteindelijk moest ik naar het toilet en waren mijn darmen de boosdoener... ik kan het me ook nie meer herinneren van mijn vorige keer, toen braken eerst de vliezen.. Behalve dan de echte weeen die kan ik me zo weer voor de geest halen!...maar die hoef ik deze keer gelukkig niet mee te maken... wat zou het toch leuk zijn als je gewoon de datum kon vast stellen dat de beeb komt he, zeker met al die verjaardagen!.. Ben echt een beetje futloos hoor vandaag, heb weinig zin in iets ik heb wel lekker een bed beneden staan waar ik de hele dag op vertoef heerlijk ontspannend dat scheelt wel weer..was gister ff de stad in maar dat doe ik geen 2de keer meer, was na een half uur winkel in winkel uit kapot haha.
Ik denk juist dat als ik t geslacht weet dat ik dan een soort van teleurgesteld zou zijn.. Zo van; nu weet ik t al.. De vorige x zei mijn gevoel dat t absoluut een meisje zou worden.. En toen was ie d'r: een jongen! Zo'n verrassing.. Nu zegt mijn gevoel een jongen dus ben erg benieuwd! Hebben jullie t geslacht ook openbaar gemaakt naar de rest Vd wereld? Of alleen voor jullie zelf gehouden? Dat geheim houden zou ik trouwens echt niet kunnen .. Hier weer voor controle geweest; alles ok, nog mooie lage bloeddruk.. Kleintje nog niet ingedaald.. Dus plat als de vliezen breken 😁 Tis ook verdacht rustig.. Geen voorweeen niks.. Zegt niks maar krijg meer en meer t gevoel dat ik overtijd ga lopen Grappig dat iedereen haast wel datums heeft waarop niet bevallen moet worden haha.. Vruchtbare dagen blijkbaar.. 14-2 is wel een mooie datum om te bevallen, 16-2 dit jaar ook trouwens (16-2-16) .. Maar duurt me tre lang hoor haha.. Leuk die nakomertjes .. Vinden de broers en zussen het allemaal leuk? Hier wordt mijn eerste over 2 maanden 2 jaar.. Die heeft t allemaal nog niet zo in de gaten.. Voelt wel dat er iets gaat gebeuren maar heeft geen idee wat denk ik.. Hij is momenteel wel erg gefocust op mij dus zal wel wat jaloezie om de hoek komen kijken straks.. Ach we zien t wel
Ik zou het ook niet aankunnen om niet te weten wat het geslacht is. Als ik iets kán weten, dan wil ik het ook graag weten. Veel te nieuwsgierig daarvoor. Het zou inderdaad erg fijn zijn als je gewoon de datum zeker kon weten haha! Zou heel wat schelen. Hier gisteravond ook ineens een soort krampachtig gevoel in mijn onderrug/buik. Hoopte eigenlijk dat het een beginnetje was maar het is nu weer helemaal weg, helaas. edit; Zag je bericht nog niet dennenboom. Ben lekker traag met typen vandaag (tussendoor veel afgeleidt haha). Maar wij hebben inderdaad wel meteen aan iedereen verteld wat het is zodra wij het wisten. Ik ben namelijk ook nog wel zo iemand die dan gewoon niet oplet op wat ze zegt en het dan alsnog verklapt. Dan vertel ik het liever gewoon meteen. Is ook makkelijker. Nu kan ik gewoon het kamertje laten zien ook. Een oud klasgenootje had niet verteld wat het werd (wilde ze graag nog voor zichzelf houden) maar had daar niet over nagedacht toen ze trots een foto van het kamertje op facebook zette, oeps. Mooie roze accessoires in het kamertje etc De naam houden we trouwens wel geheim.