Goh iedereen een slechte nacht dus!! Ik kan er niks aan doen, maar wat vind ik het fijn om al die herkenbare verhalen te lezen. En ook hier een check bij snurkende man, slaap al jaren met oordoppen. Vanmiddag even geslapen en nu helaas hoofdpijn omdat ik weer te krampachtig heb gelegen en mijn nekspier vast zit. Gelukkig morgen fysio! Wel n super ochtend met mijn dochter gehad. Ml kon blijven liggen zodat wij hem n ontbijtje konden brengen omdat hij morgen jarig is. Eerst heerlijk samen in bad geweest (tip voor slechte nachten) en nog op de bank geknuffeld. Nu is ml heel de dag met haar op pas! Ook zalig! Toch duren de dagen laaaaang.. Pfff kom nou maar meissie. Al die voorweeen zijn ook zo irritant.. Denk nu echt steeds: ja, ja.. T zal wel! Ging de tijd maar wat sneller! Oranje vruchtwater hshaha smakelijk om moeten lachen!
Ik blijf helaas aanklooien Heb vanmiddag rond een uur of drie wat opgevangen wat verdacht veel op vruchtwater leek. Vk gebeld en moet wachten wat er nog gebeurd. Dus ik hoop eigenlijk dat de dijken straks doorbreken. Maar het lijkt er niet op helaas. Heb wel lekker een beetje kunnen rommelen in de babykamer. Toch maar weer de commode omgegooid (de inhoud dan, niet de commode zelf ). Hoe gaat het bij jou? Al wat rustiger? Kan me zeker voorstellen dat je chaggo word haha
Pff ik vind echt dat je vk het even moet controleren Rachelle! Waarom wil ze dat niet? Lijkt me ook niet de bedoeling dat je dagen lang met gebroken vliezen loopt.
Wij hebben hier net flink staan boenen met zn twee. Begon ermee dat ik ff de kachel wou bijvullen.... voordat we t doorhadden stond hij de wc en douche te boenen met bleek. Het hele voorhuis is nu spik en span lol Ondertussen aan t geinen waarom we dit in godsnaam na t eten nog doen
Hahaha aapje zulke buien hebben wij ook inderdaad! Vanmiddag ging mijn vriend spontaan de koelkast en vriezer schoonmaken en toen deed ik maar gelijk mee door de keukenkastjes uit te boenen! Lekker bezig zo als stel he?! Wel fijn dat jullie geen ruzie meer hebben trouwens Aapje, of naja, dat jij boos was.
Hihi nou ik zie mijn man niet graag poetsen hoor. Wel heeft ie beloofd om morgen de badkamer schoon te maken. Mocht ik gisteren niet meer van m doen. Wel fijn en lekker voor jullie
Oh wat lekker die mannen die zo actief schoonmaken. Waar hebben jullie die gehuurd? Dat gerommel is vervelend he. En helaas ook zo niets zeggend. @Rachelle: Hebben ze nog een termijn genoemd waarop ze een controle doen als het stil blijft?
Hier iemand die ook bijna 37 weken is. Vanaf nu lekker met verlof dus heerlijk bijkomen en energie bijtanken. Even lekker op me gemak alle berichtjes doorgelezen. En wat kun je soms glimlachen bij sommige stukjes. Slechte nachtrust komt hier niet voor gelukkig. Totaal geen baby die mij wakker maakt. Voel hem alleen als ik heel toevallig een keer na het toilet moet. Geen man die snurkt en zelf nog perfect slapen. Uitslapen is hier dan ook echt nog tot een uur of 11. Ik geniet er nog maar even van. Wel overdag veel last van harde buiken en menstruatie achtige krampen. Volgende week vrijdag weer na de verloskundige eens even kijken of ze wil controleren of het ook wat doet. Maar daar zijn ze hier niet zo van. Eerst kreeg ik al de opmerking dat ik maar even moest testen op blaasontsteking. Wist 100% zeker dat het daar niet van was, maar als jullie dat willen geen probleem. Nou was ook niks aan het handje. Het enige nadeel is wel dat mijn lichaam nu niet wend aan weinig slaap. Dus dat wordt straks een hele omschakeling. Dan pakken we overdag maar de rust.
Wat raar dat ze niks voor je willen betekenen. Ze kunnen toch op zn minst even controleren of het wel of geen vruchtwater is.
Ha dames! Ja dat vond ik idd ook jammer Maar morgen heb ik een afspraak bij de verloskundigenpraktijk voor controle, dus we zullen het dan wel zien! Ik ben alleen wel aan het twijfelen of het nou wel of geen kwaad kan? Stel nou dat er idd een scheurtje in m'n vliezen zit, heb ik dan geen kans op infectie? Mijn bmm is namelijk compleet verweekt en verkort, 1 cm ontsluiting en slijmprop verloren. Wat beschermd de baby dan nog? Niks toch? Pff ik kan op google ook niks duidelijks vinden!
Zover ik weet mag je 24 uur wat vruchtwater verliezen. Maar als je vermoed dat je vruchtwater verliest mag je geen seks hebben. Pas na een bepaald aantal uren vruchtwaterverlies grijpen ze in. Dus misschien viel je afspraak nog binnen die tijd. En aangezien ze je baby groot genoeg vonden is er misschien ook geen reden tot ongerustheid. Maar het is al een tijdje terug dat ik dat gelezen heb, dus ik kan het fout hebben. p.s. tenzij het groen/bruin is, dan moet je gelijk gezien worden. Of als de baby nog niet ingedaald is.
Ja ik vind het om die reden ook vreemd Rachelle... Ik vind dat ze het binnen 24 uur nadat jij t gemerkt hebt moeten controleren. Maar blijkbaar maken ze zich geen zorgen, houd daar dan maar aan vast. Maar blijft vreemd! Welkom Flowertje!
Keke91 .. Jongen .. 2 februari .. bevallen 40+3, 5 februari, zoon Tikigo .. Verrassing .. 2 februari ingeleid bevallen 41+1, 10 februari, zoon Daan Punky16 Jongen. 3 februari ingeleid, bevallen 41+0, 10 februari, zoon Mylo Anonymous1223 ..Meisje .. 4 februari Kuzzie1986 .. Meisje .. 4 februari .. 39+6 ongepland ingeleid, bevallen 40+0, 4 februari, dochter Dennenboom ..Verrassing.. 6 februari ingeleid, bevallen 41+3, 16 februari, zoon Mamarjon .. Meisje .. 1 februari .. geplande ks 39+1, 1 februari, dochter Valerica .. Verrassing .. 7 februari spontaan bevallen 40+3, 10 februari, dochter Valerie Datdanweerwel .. Meisje .. 8 februari .. spontaan bevallen 38+3, 28 januari, dochter Debbie91 .. Jongen.. 8 februari Naomitje .. ? .. 9 februari .. bevallen 39+3, 5 februari, dochter Nic25 .. Meisje .. 10 februari spontaan bevallen 40+0, 10 februari, dochter Imke Majo1983 .. Jongen .. 11 februari bevallen 40+2, 13 februari zoon Jonah Jessie80 .. Verrassing .. 11 februari bevallen 40+5, 16 februari zoon Daan Sanne1987 .. Verrassing .. 13 februari Mae26 .. Meisje .. 21 februari bevallen 39+3, 17 februari dochter Sara Aleyna Marloes84 .. Verrassing .. 24 februari Debke83 .. Jongen .. 26 februari IrisN .. Verrassing .. 26 februari Meisje93 .. Verrassing .. 28 februari Milou1991 .. Jongen .. 1 maart Hopelijksnel .. Jongen .. 4 maart Eiffel .. Meisje .. 6 maart Aapje7 .. Meisje .. 6 maart Oreokoekje .. Jongen .. 8 maart Appeltje.. Meisje .. 8 maart Kat80 .. Meisje .. 11 maart Meliez.. Jongen.. 15 maart Rachelle.. Meisje.. 16 maart Rietje88.. Jongen .. 18 maart Flowertje36 .. Jongen .. 18 maart
Het kan zijn natuurlijk dat het niet op de minuut aankomt bij wijze van spreken. Heb je tijdens het gesprek ook aangegeven hoe laat je denkt dat je vruchtwater begon te verliezen? Ik heb even gegoogled voor info over gebroken vliezen Ziekenhuis Rivierenland
Ik lees ook al een weekje of 2 mee met dit topic, maar nooit gepost tot nu toe, dus ik hoop niet dat ik stoor nu Zit nu op 39 weken en ben net een oud wijf, voel me helemaal beurs van beneden en loop echt krakkemikkig. Ben benieuwd wanneer die kleine komt!
Keke91 .. Jongen .. 2 februari .. bevallen 40+3, 5 februari, zoon Tikigo .. Verrassing .. 2 februari ingeleid bevallen 41+1, 10 februari, zoon Daan Punky16 Jongen. 3 februari ingeleid, bevallen 41+0, 10 februari, zoon Mylo Anonymous1223 ..Meisje .. 4 februari Kuzzie1986 .. Meisje .. 4 februari .. 39+6 ongepland ingeleid, bevallen 40+0, 4 februari, dochter Dennenboom ..Verrassing.. 6 februari ingeleid, bevallen 41+3, 16 februari, zoon Mamarjon .. Meisje .. 1 februari .. geplande ks 39+1, 1 februari, dochter Valerica .. Verrassing .. 7 februari spontaan bevallen 40+3, 10 februari, dochter Valerie Datdanweerwel .. Meisje .. 8 februari .. spontaan bevallen 38+3, 28 januari, dochter Debbie91 .. Jongen.. 8 februari Naomitje .. ? .. 9 februari .. bevallen 39+3, 5 februari, dochter Nic25 .. Meisje .. 10 februari spontaan bevallen 40+0, 10 februari, dochter Imke Majo1983 .. Jongen .. 11 februari bevallen 40+2, 13 februari zoon Jonah Jessie80 .. Verrassing .. 11 februari bevallen 40+5, 16 februari zoon Daan Sanne1987 .. Verrassing .. 13 februari .. bevallen 40+3, 17 februari, dochter Mae26 .. Meisje .. 21 februari bevallen 39+3, 17 februari dochter Sara Aleyna Marloes84 .. Verrassing .. 24 februari Debke83 .. Jongen .. 26 februari IrisN .. Verrassing .. 26 februari Meisje93 .. Verrassing .. 28 februari Milou1991 .. Jongen .. 1 maart Hopelijksnel .. Jongen .. 4 maart Eiffel .. Meisje .. 6 maart Aapje7 .. Meisje .. 6 maart Oreokoekje .. Jongen .. 8 maart Appeltje.. Meisje .. 8 maart Kat80 .. Meisje .. 11 maart Meliez.. Jongen.. 15 maart Rachelle.. Meisje.. 16 maart Rietje88.. Jongen .. 18 maart Flowertje36 .. Jongen .. 18 maart
En plots is ze al weer 5 dagen! Damn wat vliegt de tijd. Wilde hier toch ff laten weten dat na 40w 3d onze dochter geboren is. Alles gaat super met haar (en mij en papa), 3,675 kg, bv gaat goed en weinig kraamtranen. We genieten volop <3!!! Al de rest veeeel succes met de laatste loodjes. Wachten is niet leuk maar het gevoel achteraf is onbeschrijfelijk. En als de kleine op zich laat wachten is het een teken dat hij/zij er nog niet klaar voor is. Want zo'n geboorte en de dagen daarna zijn intensief voor zo'n ukkie.
Ooh Sanne van harte gefeliciteerd!! Gaat hard he Wat een prachtig gewicht! Geniet maar lekker! Dank Rietje! Heb het even doorgelezen. Ben erg benieuwd wat er morgen uit komt... Ik heb trouwens direct de vk gebeld omdat ik nog niet op 37 weken zit. Hahaha welkom Lentekriebels! Erg herkenbaar hoor, word hier ook helemaal bont en blauw getrapt en geslagen Hopelijk komt je kleintje een beetje gauw!
Welkom Lentekriebels! Fijn dat jullie zo genieten Sanne Ik hoop dat morgen alles in orde blijkt te zijn Rachelle. Ik heb inmiddels alweer meerdere slaappogingen gedaan vannacht. Oh wat zou het lekker zijn om hem in zijn bed te kunnen leggen. Niet meer bont en blauw getrapt te worden. En gewoon weer een nacht op mijn buik te kunnen slapen. Die dan vol is van de filet american, rosbief, biefstuk, zalm, maaltijdsalade met rauwe garnalen... Voor de dames die al mogen bevallen. 22-2 is een mooie datum om een kindje te krijgen!