Wat fijn dat de vk zo met je meevoelt aapje! Hier steeds ritmische pijnlijke harde buiken. Komen steeds weer terug, maar ik merk dat de baby dan ook heel druk is, dus dan denk ik: komt vast door hem. Ik word er wel nerveus van. Het ene moment denk ik, hij blijft voorlopig nog wel even zitten, en het andere moment heb ik het gevoel dat het begint. Dat heen en weer geslinger is echt irri. Woow dat is ook wel een eindje tussen arnhem en a'dam Meliez! Snap dat je het spannend vindt! Maar zodra je een wee voelt kun je weg gaan toch? Dan ben je vast op tijd terug. Of niet? Eiffel succes dan vanavond! Laat je niet aansteken!
Irritant is dat he, ik heb het steeds als ik moet poepen, haha. Dan is m'n buik zo hard, maar dan komt het puur van m'n darmen 😋 Ik hoop dat je niet lang meer hoeft te wachten.
Ja ik weet niet eens of het van het trappen is, vooral het indalen denk ik? Mn liezen en stuitje voelen alsof ik keihard heb lopen trainen in de sportschool, maar helaas denk ik niet dat dit hetzelfde effect heeft als een echte work-out Heb nog flink wat dingen op m'n to-do-lijstje staan, maar er komt weinig van terecht zo!
Ik heb hier flesjes kriek! Daar heb ik al een hele tijd zo'n zin in... En een witbiertje op een zonnig terras haha
Oeh, mijn man zei net "het is vannacht volle maan he". Haha, ben benieuwd of er veel babytjes geboren worden.
Haha nee dames de meneer was echt zo'n spijker, dacht bijna dat 'ie annorexia had ofzo De vk heeft getest op vruchtwater, maar nope! Niks aan de hand Bloeddruk was in orde, twee kilo aangekomen (jammer genoeg), baby is helemaal ingedaald maar dat was vorige week ook al zo en ligt echt helemaal perfect. Ze heeft voor het eerst een schatting gemaakt over haar gewicht met 40 weken: een prachtige 7 pond! Dus ik ben benieuwd of ze gelijk gaat krijgen Vannacht idd volle maan! Ben benieuwd wie er aan de beurt is Edit: ik heb denk ik wat nieuws uitgevonden: reetweeën. Godsamme wat doet mijn bil zeer zeg!
Zou heel goed kunnen! Wie zal het zeggen Hahah erg herkenbaar ja! Ik had ook een hele lijst maar komt idd niet zoveel van op deze manier
Rachelle: gelukkig maar dat je geen vruchtwater verliest. Wat dacht ze dan dat het was? Toch onbewust urineverlies? Ja ben ook benieuwd of er veel baby's geboren gaan worden vannacht. Bij mij mag het wel gaan gebeuren. Bmm is al verweekt. Dus kom maar op ontsluiting.
Hihi ik zou t ook niet erg vinden! Maar dan had ik toch al wat moeten voelen denk ik. Wat fijn dat het toch geen vruchtwater bleek te zijn Rachelle!
Rachelle: misschien weer gedeelte van je slijmprop. Je lichaam maakt nl elke keer weer nieuwe aan. Milou: het zegt niets hoor dat gerommel. Zijn er genoeg waarbij de bevalling spontaan begint.
Hahaha rachelle reetweeen, lig hier dubbel!! Fijn dat je ook gerustgesteld bent. Volle maan.... oei dan slaapt mijn kerel altijd zo raar, of eigenlijk bijna niet. Nou wie weet gaat het vanacht gebeuren. Lig ondertussen al in bed. Was toch beetje te veel vandaag. Hele lijf doet zeer. Heb wel stapel stripboeken van ml gekregen vanmiddag zodat ik lachend kan uitrusten.
Dat gerommel kan behoorlijk vervelend zijn. tot 39 weken veel gerommel gehad de vorige keer. Telkens weer tellen. En een paar valse starts. Op een gegeven moment neem je dat met een korreltje zout. Mooi dat het geen vruchtwater was Ik bleek een dag verder te zijn dan ik dacht. Dus vanaf vrijdag zou het los mogen gaan barsten Wel gelijk te horen gekregen dat ik deze keer moet gaan liggen en direct moet bellen bij vruchtwaterverlies. De baby daalt telkens in en stuitert er weer uit... Bed is op klossen (vind ik echt niks). En de schaamtelijke po staat klaar.
Hallo allemaal, Vandaag een druk dagje gehad. Lekker aan de poets geweest. Oh rachelle dat herken ik reetweeen! Haha maar volgens mij is het hier gewoon kramp. Jeetje wat een raar verhaal van die kerel. Lekker boeiend. Je sjouwt vast vaak genoeg die trap op en neer! @volle maan, van mij mag het! Ben er wel beetje klaar mee. Vanaf 17 uur vanmiddag is beebje zo druk ik ben helemaal blauw aan mijn onderkantje volgens mij
Meisje93: Ik neem het gerommel ook niet echt serieus, maar áls mijn baby vannacht met volle maan geboren wordt, dan had ik nu toch wel al weeen moeten hebben? Het gerommel dat ik nu heb, wijt ik vooral aan een heel diep ingedaalde en drukke zoon hihi! Marloes jij loopt wel echt tegen de uitgerekende datum! Zou niet gek zijn als de volle maan misschien net dat zetje geeft Bij jou trouwens ook Lentekriebels!
Wie weet! Ik kan er zelf echt geen peil op trekken. Denk nu steeds de 26e, maar dat komt denk ik vooral omdat ik het gewoon een mooie datum vind In ieder geval nog totaal geen last van weeën of gerommel, dus als hij vandaag wil komen dan houdt hij het goed geheim tot nu toe! Ben maar een bananabread gaan bakken...
Milou: tja sommigen bevallen zo rap. Ach ik ga er maar niet teveel op hopen. Hier is het ook weer rustig qua gerommel.
Ik hoop er ook maar niet teveel op! Ben benieuwd wie wel.. zijn ook nog dames die al over de 40 zijn toch?
Als ik naar de lijst kijk ben jij nu de eerste Marloes! Of die moet niet helemaal up to date zijn, dat kan natuurlijk ook.