Wie is er nog meer (rond de) 37 weken zwanger?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Anonymous1223, 17 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aapje7

aapje7 Actief lid

28 feb 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier vanacht genoeg gerommel.
    Beeb ontiegelijk druk. Vanaf 3 uur kon ik niet meer slapen
    Wou mn foon ook nog es t forum niet laden grrrrr
    Heb nu wel lekker pannekoeken als ontbijt omdat ik zielig ben lol

2. Oreokoekje

Oreokoekje Actief lid

24 okt 2013
    434
    1
    16
    Haha aapje, groot gelijk! Geniet ervan!

3. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Nou, het enige wat de volle maan mij heeft gebracht is een kapotte spiegel. En dat kwam door de katjes (goh leuk laten we er twee nemen, kunnen ze spelen). Heeeeeel de woonkamervloer onder de troep. Ben letterlijk een uur bezig geweest alles op te ruimen. Heb echt een pesthekel aan gebroken glas en ben er bijna panisch voor. Jammer genoeg was manlief al naar z'n werk :( Nu doet m'n rug zeer. Voor de rest helemaal niks aan de hand, zelfs geen voorweeën.

Zo, genoeg geklaagd :D Wie o wie is er vannacht bevallen?!

4. marloes84

marloes84 Bekend lid

21 aug 2011
    500
    0
    16
    NULL
    NULL
    Helaas hier een beet gerommel voordat ik ging slapen. Verder niks.
    Vanaf 3 uur tot 6 wakker geweest en idd kon ook niet op het forum komen.

5. Eiffel

Eiffel Actief lid

22 mei 2015
    335
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook hier niet geslapen, om 4 u maar tv gekeken, dl wordt volgens mij ziek en ml ook niet geslapen.. Dank u volle maan.. En idd stom forum deed t ook niet om ff leed te delen. Nu ff douchen en op naar n nieuwe dag! Ik had trouwens een wee die echt zo pijn deed.. En nu weet ik niet of t gedroomd of echt was hahaha

6. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Ik heb laatst een complete bevalling bij elkaar gedroomd. Toen ik wakker werd zat ik nog in een soort halve slaapmodus dus ik vroeg aan mijn man, compleet in paniek: waar is Esmée?! Zegt 'ie vet droog: in je buik schat.
    Duh :D

7. meliez

meliez Actief lid

26 apr 2013
    324
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Hier is het nog lekker rustig. Maar vanaf vandaag mag ik gaan bevallen 😱, wat is de tijd snel gegaan zeg het leek gister toen ik erachter kwam dat ik weer zwanger was en nu is het alweer 37 weken verder.

8. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Hier ook nog niets aan de hand jammer genoeg.
    Net wel een paar felle steken in mijn lies.
    Wat deed dat pijn zeg...

9. Eiffel

Eiffel Actief lid

22 mei 2015
    335
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gister avond trouwens verjaardag ml gehad, wat familie over de vloer en was best gezellig! Maar mijn schoonvader werd zat!! 2 flessen wijn op Wow.. Zelfs ml vond het vervelend, maar hij heeft een nekhernia op het moment en veel pijn stiekem.. We denken dat hij even zijn pijn aan het verzachten was. Erger vond ik mijn sm die kei ziek binnen kwam. Ja ik ga niemand knuffelen etc maar wel lekker met dl lopen spelen (die volgens mij al ziek asn t worden was dus ach) .. Maar ml en ik keken elkaar echt aan van... Ow help .. Maar tja, hij kon haar echt niet wegsturen.. Nu denk ik dus heel de tijd.. 38 weken, incubatie tijd van een week, is ziek rond de bevalling.. Brrr hoop echt dat het weg blijft.. Dus niet slapen is erg, maar ziek worden is drama. Ik weet nu al dat ik dan intern woest zal zijn op mijn sm en tijdens mijn kraamweek met m'n dl heb ik destijds een enorme aanvaring met sm gehad.. Zal het deel 2 worden? Hahaha hoezo in afwacht modus.. Zo maar iets gaan doen! Zet m op dames! En mmm pannekoeken lekker!

10. milou1991

milou1991 Fanatiek lid

12 aug 2014
    1.318
    460
    83
    Vrouw
    Tbm
    Hier ook niks.

Wat vervelend eiffel! Goed volstoppen met vitamines, misschien houd je het dan nog tegen.

11. meliez

meliez Actief lid

26 apr 2013
    324
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    He bah Eiffel wat naar! En vooral wat vervelend dat je sm er gewoon niet bij stil staat dat ze super besmettelijk is op het moment.
    Ik hoop voor je dat de griep jou overslaat en dat je nergens last van krijgt.

12. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Ik ken je schoonouders verder niet. Dus ik heb geen idee hoe ze normaal zijn. Maar beetje egoïstische actie om ziek op te komen dagen. En dan sv die zich bezat.... Ik had er echt pissig om geweest.

13. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    och jeetje eiffel.
    echte leuke schoonouders heb je dus niet.
    hoop voor je dat de griep jou voorbij gaat.

14. Oreokoekje

Oreokoekje Actief lid

24 okt 2013
    434
    1
    16
    Nou Eiffel, ik snap je echt heel goed. Raar dat sommige mensen dat zelf niet kunnen bedenken he? Man man man.

15. Eiffel

Eiffel Actief lid

22 mei 2015
    335
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja was de eerste keer dat ik blij was dat het vanacht niet gebeurd was. Ik heb zelf geen band meer met mijn ouders en eigenlijk best goede schoonouders... Maar mijn sm is gewoon n raar type.. Echt super, maar dan ook super oma!! Maar als sm tja.. Je kan er gewoon niet mee praten zeg maar. Als je bv zegt goh ik slaap al dagen niet zegt zei: ja ik ook niet, wacht maar tot je in de overgang komt.. Dat soort reacties. Ik heb met ml ook heel lang problemen gehad om te praten... Tot hij ooit ineens zei: snap je nu dat ik niet praat? En ja dat snap ik helemaal, want ze snapt het gewoon echt niet..en als je wat zegt is ze weken verdrietig, krijg je het maanden later te horen etc... Maar echt zonder gekheid, ze is een geweldige oma! Knutselt, tekent, naait, kookt en verwend mijn dochter tot en met! En dat is het belangrijkste.

Nee een zatte sv is alles behalve leuk.. Maar ook hij doet altijd alles voor ons!! Koken, verbouwen etc etc. Zoals gisteren was ook echt een uitzondering.. Ik denk dat hij gewoon veel meer pijn heeft dan hij laat blijken..

Anyhow, ml is weer super lief voor mij de laatste dagen en daar haal ik zo veel steun uit. Hij zei vanochtend nog dat hij weer zo zenuwachtig is.. Hij vind die aankomende bevalling doodeng.. Maar dat laat hij niet altijd zo blijken. Zijn jullie mannen bang?

16. Oreokoekje

Oreokoekje Actief lid

24 okt 2013
    434
    1
    16
    Ik snap je, zo'n relatie heb ik met mijn schoonvader. Die maakt ook zulke gekke opmerkingen. Ik weet inmiddels hoe hij in elkaar steekt maar soms kan hij zulke lompe dingen zeggen. Of dingen die er niet toe doen. En empathie heeft ie niet echt. Mijn man dan gelukkig weer wel..! Verder een toffe peer!

Lief van je man dat ie dat zo toegeeft! Mijn man zegt het ook gewoon, ook op zijn werk. Dit is onze 1e en hij vind sowieso altijd "nieuwe" dingen heel eng. Zo ook dit. Hij kan zich niet zo goed op zijn werk concentreren appte hij mij net. Awww! Zijn collega's lachen hem een beetje uit. Gek vind ik dat want die hebben het allemaal al een keer meegemaakt. Je zou zeggen dat ze het dan wel een beetje snappen.

17. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Ach Eiffel.. Wat vervelend! Ik duim dat je dochter lekker gezond blijft! Wel fijn dat je sm zo leuk met je dochter omgaat :)

18. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Manlief word een beetje zenuwachtig, maar probeerd het vooral niet te laten merken. Hij belt iedere dag als ie van z'n werk terug rijdt even op (reistijd van een uurtje) om te vragen hoe het met me gaat en vaak krijg ik tussendoor nog een berichtje.

Je had 'm vorige week moeten zien, hahahaha geniaal! Werd doorgestuurd voor een ctg omdat ik blijkbaar last had van weeën. De gyn heeft me daar getoucheerd en zei: ja, je zit op 1 cm! Dus je blijft hier om te kijken of het doorzet.
    En echt, dat gezicht! Complete paniek! Gyn was weg, hij vroeg: hoe gaat het schat? Kan ik iets voor je doen? Wat moet ik halen? Wil je thee? Zal ik je voeten masseren? Etc etc Het was echt heel lief.
    Heb 'm idd maar even om thee gestuurd :D Had 'ie wat om handen haha

19. Eiffel

Eiffel Actief lid

22 mei 2015
    335
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oreo, ja ik vind het ook meer dan normaal dat de mannen zenuwachtig zijn .. Uitlachen is dan niet leuk .. Op mijn mans werk heeft hij afgesproken de laatste 3 weken niet naar Amsterdam te gaan.. Wonen in het zuiden.. Kreeg hij ook de opmerking: hoezo? Duurt toch nog 3 weken? Zucht

Rachelle ... Haha ja staan Ze meteen op scherp! Ben benieuwd wanneer het bij jou doorzet!! 1 cm al!

20. aapje7

aapje7 Actief lid

28 feb 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaaa leuk he die mannen die het zo spannend vinden.
    Dit is ons eerste kindje samen en hebben allebij 1tje uit vorige relatie dus het is hem niet wereldvreemd, wel heel lang geleden.
    Is ie de was aan t doen en dan hoor je vanuit t washok.... phoe hey spannend zeg... spannend spannend spannend

En idd zodra er activiteit is (ook al ctg gelegen en vorige week tot het stilviel) gaat ie direct stofzuigen, thee maken, alvast eten koken

Vind het zelf ook wel een beetje spannend.
    Het is alweer 8 jaar geleden dus het voelt toch wel een beetje weer als voor t eerst

Deel Deze Pagina