Wat vervelend Eiffel! Hopen dat het snel weer de biezen pakt. Zijn broer heeft al het contact met zijn ouders verbroken. Ik wil niet dat mijn vriend dat doet. Daar wil ik geen hand in hebben. Ik vind psychologie/psychiatrie heel erg interessant. Ik kan heel begripvol zijn. Maar ik kon met geen mogelijkheid duidelijk krijgen bij hun wat de grenzen waren, noch kon ik eromheen werken. Of het werdt een discussie van uren waarbij alles wat ik zei totaal uit zn verband gerukt werd. Of ze knikte om er later weer achter te komen dat niks aangekomen was. Het moest allemaal op hun manier, alles of niets. Geen rekening houdende met veiligheid en grenzen. Ik vind het nog steeds heel erg.
Marloes, ja ik heb alleen last van linkerheup en alleen snachts.. Kan er helaas niet lang op liggen. Maar rechts knelt mijn nek regelmatig af en krijg ik migraine. Maar goed, nog n paar weekjes. Vermoeid zijn is nog altijd beter dan griep 😄 Ik heb trouwens een paar keer dat ik op mijn rechterzij slaap, wakker wordt, en mijn hele zij slaapt. Dat is doodeng. Kan me dan ook met geen mogelijkheid bewegen. Ik schrik omdat ik bang ben dat de kleine geen toevoer heeft gehad.. Dat is ook de reden dat ik niet meer goed slaap. Het is me nu zo een drie keer overkomen.. Duimen jullie mee dat ik vannacht beval? Dan ben ik in ieder geval de griep voor!
Meliez... Ja hier ook ietjes vaker groter boodschap (lol) maar verder gebeurt er niks. Ja dat ik er niet goed meer bij kan om het schoon te houden,, walgelijk voelt dat!
Ja ik! En Eiffel, volgens mij niet. Had dit vannacht ook eventjes. Heb het net direct na het eten gekregen...hmm. ook pijn aan de ribben nu.
Meliez dat is herkenbaar! Normaal eens in 3 4 dagen nu elke dag! Vervelend eiffel. Dat dove gevoel heb ik dan gelukkig weer niet.
Keke91 .. Jongen .. 2 februari .. bevallen 40+3, 5 februari, zoon Tikigo .. Verrassing .. 2 februari ingeleid bevallen 41+1, 10 februari, zoon Daan Punky16 Jongen. 3 februari ingeleid, bevallen 41+0, 10 februari, zoon Mylo Anonymous1223 ..Meisje .. 4 februari Kuzzie1986 .. Meisje .. 4 februari .. 39+6 ongepland ingeleid, bevallen 40+0, 4 februari, dochter Dennenboom ..Verrassing.. 6 februari ingeleid, bevallen 41+3, 16 februari, zoon Mamarjon .. Meisje .. 1 februari .. geplande ks 39+1, 1 februari, dochter Valerica .. Verrassing .. 7 februari spontaan bevallen 40+3, 10 februari, dochter Valerie Datdanweerwel .. Meisje .. 8 februari .. spontaan bevallen 38+3, 28 januari, dochter Debbie91 .. Jongen.. 8 februari Naomitje .. ? .. 9 februari .. bevallen 39+3, 5 februari, dochter Nic25 .. Meisje .. 10 februari spontaan bevallen 40+0, 10 februari, dochter Imke Majo1983 .. Jongen .. 11 februari bevallen 40+2, 13 februari zoon Jonah Jessie80 .. Verrassing .. 11 februari bevallen 40+5, 16 februari zoon Daan Sanne1987 .. Verrassing .. 13 februari .. bevallen 40+3, 17 februari, dochter Mae26 .. Meisje .. 21 februari bevallen 39+3, 17 februari dochter Sara Aleyna Marloes84 .. Verrassing .. 24 februari Debke83 .. Jongen .. 26 februari IrisN .. Verrassing .. 26 februari Meisje93 .. Verrassing .. 28 februari Milou1991 .. Jongen .. 1 maart Hopelijksnel .. Jongen .. 4 maart Eiffel .. Meisje .. 6 maart Aapje7 .. Meisje .. 6 maart Oreokoekje .. Jongen .. 8 maart Appeltje.. Meisje .. 8 maart Kat80 .. Meisje .. 11 maart Meliez.. Jongen.. 15 maart Rachelle.. Meisje.. 16 maart Rietje88.. Jongen .. 18 maart Flowertje36 .. Jongen .. 18 maart Ff het lijstje tevoorschijn gehaald. Iemand een idee hoe het anonymous en debbie vergaat?
Ik kan mij daar zó aan irriteren! Dan zeg je wat, dat bedoelde je helemaal niet verkeerd, maar toch word er iets vervelends van gemaakt! En dan vraag ik mij af: maar waarom dan?! Het klinkt alsof ze beiden nogal manipulatief zijn... Erg lastig om mee om te gaan. Mijn vader is ook zo. Echt verschrikkelijk! Je kunt dan gewoon niks zeggen zonder dat het tegen je word gebruikt Even een ander vraagje hoor... Maar hoe lang duren bij jullie ongeveer die periodes van voorweeën? Een uur, paar uur, halve dag?
Bij veel is het een voorteken. En wees er blij mee als dat gebeurd! Is nogal uhum genant als dat niet het geval is xd. De perioden van voorweeën kunnen heel erg verschillen. Ik had een keer 4 uur elke 3 minuten voorweeën. Maar ook voorweeën van 1 a 2 uur gehad, waarbij er meer tijd tussen zat. Klinkt cliché maar de meesten weten direct het verschil. Het gebeurd zelden dat iemand niet doorheeft dat het echte werk is begonnen. Ik weet niet of het herkenbaar is voor anderen, maar bij de echte weeën werd ik heel rustig en helder aan het begin. Het begin was in mijn geval niet veel pijnlijker dan de voorweeën, en toch had ik gelijk door dat ik mijn vriend niet naar zijn werk kon laten gaan.
Ik heb echt het idee dat ze meer zeer gaan doen, maar omdat het al zo een hele tijd is durf ik er niet zoveel van te zeggen. Ben bang dat het tussen m'n oren zit... Ben wel maar begonnen met timen voor de zekerheid Ze moet nog wel eventjes een paar uur blijven zitten want dan kan ik m'n vk bellen ipv het ziekenhuis hahaha
Rietje wat lastig... lijkt me vooral ook lastig nu er weer een kleintje geboren wordt! Rachelle bij mij duren de voorweeen meestal de hele avond tot ik ga slapen. Beginnen vlak na het eten en duren dan tot ik in bed lig. Dus dat is ongeveer 4 a 5 uur? Bij mij worden ze ook af en toe erger maar ik weet dat ze niet echt zijn doordat als ik in bed ga liggen, ze weg gaan. Eiffel sterkte met je dochtertje! Hopelijk gaat het snel over!
Spannend! Mijn vk maakte gisteren een grapje dat ik vanaf vrijdag 0.00 stipt thuis mag gaan bevallen. Zouden anderen wel moeilijk gaan doen over een paar uurtjes? Op het moment dat je echt denkt dat het begonnen is gewoon de vk bellen
Anders even onder de douche gaan staan rachelle. Dan merk je het vanzelf of het echt is. Of dat t loos alarm is
Woow hey, moest 3 pagina's terug lezen!! Vervelend zulke schoonouders/ouders. Die van mij hebben zo ook hun mankementen, maar niet zoals wat ik hier lees. Goed communiceren met je partner zodat jullie beiden precies weten hoe of wat als de kleine er is. Toch kan ik je een beetje gerust stellen. Je bent zo 1 a 2 uur verder voordat je aan bellen denkt. Wij zien wel hoe het loopt. Die van mij ziet wel aan mijn hoofd hoe of wat hij moet of mag doen. Voorweeen, hier duurt dat meestal zo n 3 a 4 uur. En vanacht op gegeven moment ook iedere 3 minuten en dat je denkt van damn zo heftig heb ik ze nog niet gehad. Als ik zucht worden ze vaak wat minder, maar ook dat hielp niet meer. Tot ik onder de douche ga staan. Heb je ook niet altijd zin in midden in de nacht. Eiffel ik hoop zo dat je gespaard blijft!! Ik ga voor je duimen
Ja voorweeen kunnen goed vervelend zijn. Een rubbere kruik kan ook een uitkomst zijn. Ook bij bekkenklachten.
Ohjee, nou dan weten we het morgenavond ☺️. Hopelijk pas na 22.30, want dan is het concert afgelopen 😋