Wie is er nog meer (rond de) 37 weken zwanger?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Anonymous1223, 17 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ja mijn kruik is van de week kapot gegaan. :(
    Moet nog nieuwe halen. Iemand tips waar ik ze kan kopen.

Meliez: hihi mijn stoelgang is al ruim 2 weken top. Zelfs 2x diarree gehad. Maar nog steeds geen baby ;)

2. meliez

meliez Actief lid

26 apr 2013
    324
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Haha nou! Dan is het hopen dan ik het ziekenhuis hier in Arnhem haal! En niet in Amsterdam hoef te bevallen :$

@meisje, bij de action hebben ze volgens mij van die rubberen kruiken

3. Lentekriebels

Lentekriebels Fanatiek lid

15 aug 2015
    1.086
    156
    63
    Wat lastig allemaal die schoonouders! Vervelend als je niet gewoon een relaxte band met ze hebt. Met die van mij is het een heel ander verhaal, want die wonen in Spanje (vriend is Spaans), dus we zien elkaar niet elke dag. Nu probeer ik een appartementje voor ze te vinden als ze op bezoek komen in maart, maar het is zo duur allemaal :O (Amsterdam..)

Vraag me trouwens wel af of het écht zo is dat je totaal geen voortekenen hebt soms van de bevalling? Ik kan me haast niet voorstellen dat een kind zich helemaal niet anders gaat gedragen of je lichaam niks laat weten voor zo'n toch wel grote gebeurtenis voor je lijf en voor het kindje.

4. Lentekriebels

15 aug 2015
    1.086
    156
    63
    Mocht je in Amsterdam moeten bevallen, naar het OLVG gaan! Ik woon er vlakbij dus hoor er veel over van mijn verloskundige. Het is het afgelopen jaar helemaal opgeknapt daar op de kraamafdeling, mooie eigen kamers met extra bed voor de partner enzo, schijnt heel fijn te zijn.

5. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Ja het rommelt de hele dag al wel een beetje maar vanaf een uur of vier is het wel erger geworden. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren! Manlief heeft d'r even toegesproken dat ze nog een paar uurtjes moet blijven zitten.
    Heb het maandag op controle gevraagd, maar ze houden het echt heel streng aan hier. Jammer genoeg. Dus ff wachten tot 12 uur, daarna mag het wat mij betreft losbarsten :D

Oeh meliez, nog even blijven zitten dus! Zou het overigens wel humor vinden. Hoop dat je dan nog wel lekker naar huis kan.

6. Lentekriebels

15 aug 2015
    1.086
    156
    63
    Blokker/Action/Xenos/Hema, kan allemaal :p

7. meliez

meliez Actief lid

26 apr 2013
    324
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Thnx voor de tip! Zit morgenavond in Carré, dus dat is volgens mij in de buurt, toch?

8. Lentekriebels

15 aug 2015
    1.086
    156
    63
    Ja, op 5-10 min afstand, afhankelijk van hoe je er komt :p

9. Hopelijksnel

Hopelijksnel Actief lid

11 mei 2014
    146
    0
    16
    NULL
    Brabant
    Hey Ladies,

Ik ben afgelopen zaterdag 20-02 om 2.16 bevallen van onze prachtige zoon Thijn! Ben zoooo verliefd! Hij is 48 cm en weegt 2920, echt een mini:D

Heftig weekend achter de rug.. Donderdagochtend afspraak verloskundige. Bloeddruk ineens te hoog dus aan de ctg, bloedprikken enz. Was allemaal goed alleen bloeddruk dus niet. Gyn erbij en ik moest blijven en zou ingeleid worden.. :$.. aangezien in vrijdag 38 weken was. Heb toen die middag nog een ballon gekregen en ben s avonds nog maar even naar huis gegaan om thuis te slapen. Volgende dag terug en bleek ik 4 cm ontsluiting te hebben van de ballon en werden m'n vliezen gebroken:$ Vervolgens aangesloten aan de weeenopwekkers en al vrij snel begonnen de weeen. In de loop vd middag heftige rugweeen die ik niet meer op kon vangen en de pomp stond ook al op max.. dus gesmeekt om een ruggenprik ( ik had nl al bijna 8 uur rugweeen en nog steeds maar 5 cm) Na 1,5 was er pas tijd voor de ruggenprik, wat een hel!!! Ruggenprik was wel een verademing na een tijdje dan toch eindelijk 10 cm, lag kleine knul in kruin.. Heb me suf geperst maar uiteindelijk na een bevalling van 20 uur bevallen van onze kleine schat!

Dit is nog een beknopte versie maar dames schrik hier niet van;) het is het zooo waard!! Nu al 2 dagen lekker thuis en voel me prima.
    Zet hem op jullie als het zover is!

10. aapje7

aapje7 Actief lid

28 feb 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vind het dapper dat je nog naar een concert gaat.
    Maar goed dat komt ook omdat ik erbij loop als n wrak. Zie ook hoogzwangere dames die nergens last van hebben. *Jaloers*

Hier ook grote opruiming van binnen en eet me helemaal gek in fruit en heel veel dorst. En nee geen zwangerschapssuiker hoor.
    Of dat tekenen zijn..... ik heb geen idee

11. aapje7

aapje7 Actief lid

28 feb 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    wow hopelijksnel.... das n pittige bevalling zeg en ook wel heel spannend.
    gefeliciteerd! en zoals je zegt, het is het waard en je vergeet de heftigheid gelukkig ook weer ;)

12. Lentekriebels

15 aug 2015
    1.086
    156
    63

Van harte gefeliciteerd met Thijn! Gelukkig is die heftige bevalling nu voorbij :)

13. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Rachelle: heb je al onder de douche gestaan?

Hopelijksnel: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.
    Zeker een mini. ;)
    Wat n heftige bevalling zeg. Je hebt het gelukkig achter de rug.
    Nu lekker genieten

14. meliez

meliez Actief lid

26 apr 2013
    324
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    @hopelijksnel: gefeliciteerd met je zoon! Nu mag je eindelijk lekker genieten.

Het is gelukkig een 'zit concert', dus met stoelen en dat je niet constant hoef te staan. Het is een risico, ik weet het, ik heb het zelf gedaan, zelf de kaarten gekocht 😋.

15. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Hopelijksnel wat een heftige bevalling! Maar super dat het wel allemaal goed is gegaan. Gefeliciteerd en nu heerlijk genieten van elkaar!

Ik ga zo idd maar eens onder de douche staan ja... De vorige keer werd het er alleen maar erger door dus vandaar dat ik het nog niet heb geprobeerd ;)

16. aapje7

aapje7 Actief lid

28 feb 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    meliez gelukkig kan je zitten. Dat scheelt een hoop.

Hier ook nog even weze douchen, maar bij mij word het dan juist rustig.
    Nog even binnen houden he rachelle!

17. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Meliez: hopen dat de beeb nog even blijft zitten en dat je lekker van het concert kan genieten.

Rachelle: eigenlijk hoort het dan af te nemen.
    Ik doe dan de handsproeier op mijn buik richten en dan de grote douchekop op mijn rug.
    dan ontspant de boel. ;)

18. milou1991

milou1991 Fanatiek lid

12 aug 2014
    1.318
    460
    83
    Vrouw
    Tbm
    Rachelle, als het erger wordt door douchen dan zou je denken dat het geen voorweeen maar echte weeen zijn! Wie weet wordt het wel wat vannacht! (Houd je je baby wel nog even binnen dan tot middennacht? ;) )

19. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Gefeliciteerd met Thijn. Pittige bevalling zeg!

Ik zou niet zo snel voor een action kruik gaan. Er gaat toch kokend water in.

Knap hoor naar een concert gaan. Ik zou echt niet tegen het harde geluid kunnen. Zoek idd van tevoren uit hoe je bij het ziekenhuis kunt komen. Al zou het alleen voor je gemoedsrust zijn.

20. Oreokoekje

Oreokoekje Actief lid

24 okt 2013
    434
    1
    16
    Damn ladies, hoe is het met jullie? Heb geen oog dicht gedaan door de voorweeën. Erger dan ooit, pff. Dacht ff dat het begonnen was.

Deel Deze Pagina