Hier ook al een slechte nacht gehad. Met als gevolg dat ik nu kotsmisselijk ben. Wat vervelend dat ze zo heftig waren.. En dan niet willen doorzetten is helemaal frustrerend.
Rot voor jullie! Zo frustrerend zodra je denkt woow zou het nu echt beginnen word het minder.... hoe idioot kan je lichaam doen!! Hier een goede nacht gehad. Wel paracetamolletje genomen tegen de rug, banden pijn. En heup pijn en pijn tussen de benen..... tjonge jonge heb ik nog ergens geen pijn. Rachelle niks meer gehoord, spannend!
Keke91 .. Jongen .. 2 februari .. bevallen 40+3, 5 februari, zoon Tikigo .. Verrassing .. 2 februari ingeleid bevallen 41+1, 10 februari, zoon Daan Punky16 Jongen. 3 februari ingeleid, bevallen 41+0, 10 februari, zoon Mylo Anonymous1223 ..Meisje .. 4 februari Kuzzie1986 .. Meisje .. 4 februari .. 39+6 ongepland ingeleid, bevallen 40+0, 4 februari, dochter Dennenboom ..Verrassing.. 6 februari ingeleid, bevallen 41+3, 16 februari, zoon Mamarjon .. Meisje .. 1 februari .. geplande ks 39+1, 1 februari, dochter Valerica .. Verrassing .. 7 februari spontaan bevallen 40+3, 10 februari, dochter Valerie Datdanweerwel .. Meisje .. 8 februari .. spontaan bevallen 38+3, 28 januari, dochter Debbie91 .. Jongen.. 8 februari Naomitje .. ? .. 9 februari .. bevallen 39+3, 5 februari, dochter Nic25 .. Meisje .. 10 februari spontaan bevallen 40+0, 10 februari, dochter Imke Majo1983 .. Jongen .. 11 februari bevallen 40+2, 13 februari zoon Jonah Jessie80 .. Verrassing .. 11 februari bevallen 40+5, 16 februari zoon Daan Sanne1987 .. Verrassing .. 13 februari .. bevallen 40+3, 17 februari, dochter Mae26 .. Meisje .. 21 februari bevallen 39+3, 17 februari dochter Sara Aleyna Marloes84 .. Verrassing .. 24 februari Debke83 .. Jongen .. 26 februari IrisN .. Verrassing .. 26 februari Meisje93 .. Verrassing .. 28 februari Milou1991 .. Jongen .. 1 maart Hopelijksnel .. Jongen .. 4 maart bevallen 38+1, 20 februari zoon Thijn Eiffel .. Meisje .. 5 maart Aapje7 .. Meisje .. 6 maart Oreokoekje .. Jongen .. 8 maart Appeltje.. Meisje .. 8 maart Kat80 .. Meisje .. 11 maart Meliez.. Jongen.. 15 maart Rachelle.. Meisje.. 16 maart Rietje88.. Jongen .. 18 maart Flowertje36 .. Jongen .. 18 maart
Hier ook n goede nacht .. Halleluja .. Dl is (nog) niet super ziek dus doorgeslapen. Ml op tijd naar bed en heeft de ochtend over genomen en ik word nu net wakker. Mijn heup is vernageld maar het was het waard!!! Zo ziet de wereld er weer wat rooskleuriger uit. Dag voor dag he. Bij mij helpt een heel warm bad voor het slapen gaan
Ik zou n moord begaan voor een warm bad, maar dan zou ik eerst bij schoonzus op visite moeten. Alleen die heeft een bad waar je languit in kan liggen. Pomidom..... rachelle?!
Haha. Ja ik zit ook na te denken om een bad aan te schaffen. Maar we hebben een huurhuis. En we zouden graag ook een slaapkamer meer willen. Dus dan hebben we ook kans dat we het snel weer weg moeten doen, en dat is toch zonde. Daarbij geef ik klussen liever niet uit handen. Ik zie me op dit moment geen bad ombouw in elkaar zetten XD
Ik zie de aangepaste lijst. Er staat bij mij 26-02, maar ik ben vandaag uitgerekend! En... Jullie snappen het vast... Ik begin ongeduldig te worden en ben het zwanger zijn eigenlijk ook spuugzat.. Nog geen enkel voorteken hier..
Irisn goh!!! Wij snappen echt niet wat je bedoeld!!! 😜 ik hoop echt dat je je kleine heel snel mag zien!!! Net de action leeg gekocht. Ik ga voor dl een cadeau mand maken waar ze in de kraamweek iedere dag n cadeautje uit mag halen.. Dit was het laatste op mijn to do lijstje!! En ook nog n hele mooie sprei in de kleuren van het kamertje gekocht! Hèhè laat r nu maar komen (zeg ik al iedere dag maar positief blijven denken he)
Oeh.. Nog geen nieuws van Rachelle? Zou het? Ik heb vannacht veel wakker gelegen van de kiespijn. Had ik al wle wat langer last van. Net maar meteen naar de tandarts gegaan: twee gaatjes waarvan 1 al tot op de zenuw!!! Lang leve de zwangerschapshormonen... Gelukkig ben ik gewend gaatjes te laten vullen zonder verdoving. Was even vervelend, maar nu ben ik tenminste wel van die pijn af vóór de bevalling begint. Wij hebben gelukkig een bad in de badkamer. Maar een zwembadje is nog niet eens zo'n gek idee! Vullen met warm water en klaar! Sorry Iris! Ik had jouw ticker vergeleken met mijn termijn en kwam uit op de 26ste, maar heb een telfoutje gemaakt. Oops!!
Keke91 .. Jongen .. 2 februari .. bevallen 40+3, 5 februari, zoon Tikigo .. Verrassing .. 2 februari ingeleid bevallen 41+1, 10 februari, zoon Daan Punky16 Jongen. 3 februari ingeleid, bevallen 41+0, 10 februari, zoon Mylo Anonymous1223 ..Meisje .. 4 februari Kuzzie1986 .. Meisje .. 4 februari .. 39+6 ongepland ingeleid, bevallen 40+0, 4 februari, dochter Dennenboom ..Verrassing.. 6 februari ingeleid, bevallen 41+3, 16 februari, zoon Mamarjon .. Meisje .. 1 februari .. geplande ks 39+1, 1 februari, dochter Valerica .. Verrassing .. 7 februari spontaan bevallen 40+3, 10 februari, dochter Valerie Datdanweerwel .. Meisje .. 8 februari .. spontaan bevallen 38+3, 28 januari, dochter Debbie91 .. Jongen.. 8 februari Naomitje .. ? .. 9 februari .. bevallen 39+3, 5 februari, dochter Nic25 .. Meisje .. 10 februari spontaan bevallen 40+0, 10 februari, dochter Imke Majo1983 .. Jongen .. 11 februari bevallen 40+2, 13 februari zoon Jonah Jessie80 .. Verrassing .. 11 februari bevallen 40+5, 16 februari zoon Daan Sanne1987 .. Verrassing .. 13 februari .. bevallen 40+3, 17 februari, dochter Mae26 .. Meisje .. 21 februari bevallen 39+3, 17 februari dochter Sara Aleyna Marloes84 .. Verrassing .. 24 februari IrisN .. Verrassing .. 24 februari Debke83 .. Jongen .. 26 februari Meisje93 .. Verrassing .. 28 februari Milou1991 .. Jongen .. 1 maart Hopelijksnel .. Jongen .. 4 maart bevallen 38+1, 20 februari zoon Thijn Eiffel .. Meisje .. 5 maart Aapje7 .. Meisje .. 6 maart Oreokoekje .. Jongen .. 8 maart Appeltje.. Meisje .. 8 maart Kat80 .. Meisje .. 11 maart Meliez.. Jongen.. 15 maart Rachelle.. Meisje.. 16 maart Rietje88.. Jongen .. 18 maart Flowertje36 .. Jongen .. 18 maart
Helaas dames... Na een ongelooflijke rotnacht zijn ze helaas niet doorgezet. Alweer De hele avond en nacht voorweeën, rond vier uur werden ze pijnlijk, om 7 uur opeens -poef- weg. Ben daarna eindelijk in slaap gevallen! En nu zijn ze weer begonnen. Superfrustrerend dus! Nouja, ik heb in ieder geval nog wat uurtjes slaap kunnen pakken Zie dat jullie ook niet zo'n geweldigde nacht hebben gehad. En nog steeds geen baby's... Balen!!
Lijkt me appart irisn d-day en dan helemaal niks. Ik heb d-day nooit gehaald. Ah rachelle wat een nacht! Zo 1 had ik er gisteren, buik is er nog beurs van. Volgens mijn eigen berekening zou ik 2 maart uitgerekend zijn, maar verlos rekende anders. Maar goed ik heb toen die hele maand maar 1x sex gehad (man was ziek) en dan kom ik echt op 2 uit en niet op 6. Maar goed, zou ook niet op 2 willen bevallen, want dan is onze zoon jarig. Spant er een beetje om. Man zegt steeds; bijna maandag schat. Ik heb me er n beetje bij neergelegd, al werd ik van de week wel een beetje pissig toen vriendin zei. Ah je loopt er vast nog 5 week mee rond. Ik zei: dat kan niet, dan zou ik over de 43 weken lopen. Haalde ze achterloos haar schouders op. Zullen de hormonen wel zijn, maar vond der echt ff n kreng. Je weet dat ik t moeilijk heb en dan zeg je zoiets pffff
Jaja de uitgerekende datum. De langste dag van de zwangerschap Bah gebitspijn. Gelukkig ben je er nu vanaf! Ik ben inmiddels bijna een halve kies kwijt. Maar ik wacht nog even tot na de bevalling. Ik heb er vlak na mijn vorige bevalling gelukkig al een wortelkanaalbehandeling gehad. Wat jammer Rachelle! Lekker blijven douchen. Heb je al een kruk? Misschien scheelt dat ook. Ik sta even met mn handen in het haar. De hele week werd mijn zoon snel uit zijn middag slaapje gehaald. Of de kat was aan het mauwen of de buren vonden het weer tijd om te boren. Maar nu is mijn rug en buik verkrampt en kan ik hem gewoon niet meer de trap af krijgen. Kan wel janken. Ik geef hem maar even eten, drinken en speelgoed in bed. Ik weet het anders ook echt even niet meer.