Wie is er nog meer (rond de) 37 weken zwanger?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Anonymous1223, 17 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Hahaha Aapje, erg herkenbaar! Dan zegt er iemand: ach misschien duurt het nog wel een paar weken! En dan denk ik: nee mens, rot toch op dat wil ik helemaal niet!
    Ik denk dat het de hormonen zijn ja :D

Ach Rietje :( Kan soms zeer doen he! Maar ik denk niet dat je zoon het je kwalijk neemt hoor ;)

2. IrisN

IrisN Niet meer actief

Wat een leuk idee van die mand! Zet hem op met de laatste loodjes! 😍

3. Eiffel

Eiffel Actief lid

22 mei 2015
    335
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh rietje!! Voel je niet schuldig!! Dan maar op deze manier!! Deze laatste weken zijn gewoon pappen en nathouden en met als enige doel, een goede bevalling!! Het is gewoon echt zwaar en soms zit je er even doorheen!! Morgen weer een nieuwe dag is mijn motto!

4. Oreokoekje

Oreokoekje Actief lid

24 okt 2013
    434
    1
    16
    Ah, dames, ik moet het even kwijt. Mijn man heeft vanmiddag vrij gevraagd, had croissantjes meegenomen en is nu echt het HELE huis aan het schoon maken.

5. Eiffel

Eiffel Actief lid

22 mei 2015
    335
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhh oreo wat ontzettend lief en fijn!!

6. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Waaaauw oreokoekje, wat een topman heb jij zeg!

7. marloes84

marloes84 Bekend lid

21 aug 2011
    500
    0
    16
    NULL
    NULL
    hallo dames,

oh Eiffel een bad! heerlijk. hier wel een badje maar niet echt comfortabel nu.. de douchebak gebruik ik soms daarvoor maar dat zit nu niet zo lekker door die dikke buik en kom er ook bijna niet meer uit haha

rachelle nee toch wat vervelend had echt goede hoop voor je dat het door zou zetten na 0.00 uur. wie weet vandaag wel..

hier begint het net te hagelen.. ik zit naar buiten te kijken en denk alweer.. had vanochtend ook al keihard geregend. ik type hier wat verder en ik denk oh nee mijn wasrek staat buiten.. dom.. nou ja valt mee gelukkig.

gisteravond had ik ook even het idee dat het hier begon met de weeen maar nee helaas hetwil bij mij ook niet echt doorzetten ik kan namelijk ook niet zeggen dat die voorweeen nou zo'n pijn doen.

@ irisn hoi! hier is het ook vandaag d-day maar helaas.. wij zullen wel net als de rest behoren tot de vrouwen die niet op hun uitgerekend datum bevallen. zijn er ook maar heel weinig volgens mij. als ik naar de eerste zwangerschap van mijn zus kijk gaat het ook nog wel even duren.
    gelukkig deed mijn moeder niet zo heel lang over de bevalling dus ik ben erg benieuwd. hier ga ik als het mogelijk is heerlijk in bad bevallen. het liefst zonder pijnbestrijding.

nou dames ik hoop snel op wat baby's er zijn er iig genoeg onderweg.. maar nog niet bij het eindpunt aan beland.

wel grappig in mijn directe omgeving zijn er veel vrouwen zwanger hebben jullie dat ook?

8. marloes84

marloes84 Bekend lid

21 aug 2011
    500
    0
    16
    NULL
    NULL
    oreo heerlijk die mannen! zo zorgzaam heel lief van hem!

9. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Ik moet er ook niet aan denken om zo nog weken door te sukkelen. Vriend even nadrukkelijk verzocht tot de woensdagen tot aan de vakantie/bevalling vrij te vragen. Om toch even de weken op te splitsen.

Leuk kado! Voor mn zoon heb ik een toet toet vliegveld klaar staan.

Fijn dat je man vrij genomen heeft :) Wat attent van hem.

10. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Ben net toch maar even onder de douche gesprongen en het werd alleen maar erger! Lig nu ff lekker in bed, kijken of het weer afneemt. Denk het haast wel.

@marloes Ja ik had het ook gehoopt! Had het echt wel humor gevonden als ze met precies 37 weken zou komen :D Hebben er afgelopen maandag nog grapjes over gemaakt met de verloskundige!
    Enneuuhh.. Zonde van je was! Hopelijk valt de schade mee.

Die toet toet dingen zijn echt razend populair he?! Misschien wel wat voor m'n neefje...

11. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Wat vervelend Rachelle.
    Laat het dan gewoon goed doorzetten. Dan dit gemodder.

Wat n lieve man heb jij oreokoekje.
    Als ik het vraag doet ie het wel voor me. Maar het liefst niet.
    Vorige week had ie 2 dagen vrij. Was rustig op het werk.
    Dan word ie al helemaal gek.
    Stil zitten kan ie niet. ;)

Ik moet er ook niet aan denken om nog 2 weken door te moeten lopen

12. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Vind ik ook! Hahah
    Nee kan me voorstellen dat je daar geen zin in hebt! Hopelijk dient de bevalling zich snel aan!

13. Oreokoekje

Oreokoekje Actief lid

24 okt 2013
    434
    1
    16
    Dankjewel ladies. Ik weet zeker dat jullie mannen ok heel lief zijn!

En om me aan te sluiten bij de rest: ik moet er ook niet aan denken om zo nog 2 weken door te gaan. En ik ben pas 38 weken. Pfoeh. Vandaag zat ik er ff doorheen.

14. aapje7

aapje7 Actief lid

28 feb 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh rietje wat voel je je dan even verloren.
    Heb je iemand die je op zo n moment kan bellen die dan kan komen?

Ik heb een keer naast t ledikant gestaan en ik kon hem er niet uit tillen omdat het zo in mn rug was geschoten.
    Stond hij daar zo mooi in zn handjes te klappen en uit uit te roepen. Hardverscheurend

Hoop dat het ondertussen goed is gekomen

Soms zijn mannen echt lief.
    Die van gaat morgen t huis poetsen en nog wat laatste klusjes doen.
    Hij trof mij sniffend op de bank aan en toen drong het echt tot hem door dat ik niet meer kan.
    Ben op... zelfs met goede nachtrust.

15. Rietje88

@ Rachelle: Toet toet kan ook heel leuk zijn voor meisjes. Is maar net waar ze interesse in heeft. Ze hebben zelfs nog een paar autotjes die speciaal voor meisjes zijn.

@ Oreo: Hopelijk voel je je morgen weer even wat beter. Het is echt een tandvlees periode.

@ Aapje: Mijn sociale kring is niet zo groot. En voornamelijk gevuld met studenten en vrouwen met meerdere kinderen.

Aww ja lastig is dat he. Duurde het lang voor je hulp kreeg? Iedereen begint op te raken. Gelukkig is er de adrenaline stoot na de bevalling :) Dan krijg je het gevoel veel meer aan te kunnen dan misschien goed is.

16. IlonaL

IlonaL Lid

23 sep 2015
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben vandaag 37 weken en 4 dagen zwanger van mijn eerste kindje. Vind het super spannend allemaal en hoop dat we snel ons zoontje mogen ontmoeten. Ik heb een hele fijne zwangerschap gehad maar begin het de laatste weken wel een beetje zat te worden door het slechte slapen, het wachten en de buik die in de weg zit haha.

17. aapje7

aapje7 Actief lid

28 feb 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou dan ook n probleem hebben alsmn vrienden niet thuis zijn. Die wonen om de hoek.
    Wonen hier sinds december dus ken nog niemand

Heb net voor n maand luiers gekregen van mn beste vriendin. Aanbieding bij whekamp :-D

Hooi ilonal, leuk dat je meeschrijft. Hier mag je zoveel klagen als je wil!

18. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Welkom ilona! Laatste loodjes heh!

Wat lief van je vriendin aapje!
    Heb ook dat maandpakket aangeschaft ideaal.
    Alleen ben bang dat ik teveel maatje 1 heb nu.
    Zeker als de beeb nog langer blijft zitten. ;)
    Loopt nl al 2 weken voor op groei

19. Rietje88

Welkom Ilona :)

Aapje: Dat is lastig. Hoe ga je dat aanpakken rondom de bevalling? Qua opvang enzo.

Lief van die luiers, maar idd het is altijd de vraag welke maten en hoe lang ze die gaan gebruiken. Ik heb een maandvoorraad maat 1 en maat 2 liggen. Een vriendin van me wil weer graag zwanger worden. Als ik luiers over heb ga ik een taart voor haar maken.

Meisje: Mocht je ze niet opgebruiken kan je de dichte pakken op mp zetten en als je ze niet verkocht krijgt en er andere in je omgeving bevallen kan je er bijv ook een taart van maken. Normaal zijn die taarten gemaakt met nr3 maar ach als je ze toch over hebt ;)

De plus heeft nu een 50% kortingsactie op de pampers. Ik twijfel of ik vast een paar pakken maat 3 ga halen. Maar ja je weet natuurlijk ook niet van tevoren of er een evt allergie is voor bepaalde merken.

20. Lentekriebels

Lentekriebels Fanatiek lid

15 aug 2015
    1.086
    156
    63
    Wat rot Rachelle dat het steeds niet doorzet! Ik vraag me stiekem af hoe voorweeën voelen en of je écht meteen weet dat het niet normale weeën zijn? Ik heb ze nooit gehad en zou denk ik gelijk denken dat het begonnen was...

Deel Deze Pagina