Ach Rachelle! Geen bevalling dus vannacht. Ik was er echt van overtuigd dat je bevallen was. Oreokoekje dat dacht ik ook wel vorige week, maar toch gaat zo'n week ook zo weer voorbij! Komt goed. Ik ga zo maar weer eens douchen in de hoop dat die voorweeen weer weg trekken. Ze stralen nu ook steeds uit naar mn binnenbenen en dat voelt wel heel naar. Iris en Marloes, nog steeds rustig op jullie uitgerekende dag?
Ik vind het lastig uit te leggen. En daarbij ben je sowieso nooit 100 procent zeker. Maar het hebben van een valse start is vervelend maar niet erg. Dat hebben de vk's vaker meegemaakt. Als ze anders zijn dan ervoor dan kan het best begonnen zijn. Spannend hoor!
Rietje de kids hier zijn 16 en 8 dus s nachts laat ik ze lekker thuis en overdag of ze zijn op school of ze gaan naar onze vrienden om de hoek. Hebben n heel groot huis dus als dat niet lukt trekken ze zich even terug tot opa of oma er is. Of alles gaat zo soepel dat ze gewoon lekker thuis blijven. Mijn vriendin heeft maatje 2 besteld. Onze beeb word niet zo groot geschat. Lentekriebels ik hebbij de eerste ook een week voor tijd verloskundige gebeld dat ik dacht dat het begonnen was. Was voorwerk. Week erna begon het echt en op 1 of andere manier kon ik die weeen veel beter opvangen en na n paar uur zei ik: je moet bellen nu is het echt. Soort van rust wat over je heen komt. Maar goed dat was ik, weet niet hoe anderen t ervaren natuurlijk. Ik was dit keer ook al in de war hoor hahaha stom lijf. Heb zr nu ook weer elke 15 min
Och ik baalde er ook erg van! Nu weer heel de dag voorweeën! Had vorige week ook opeens 1 cm ontsluiting terwijl ik dacht dat het voorweeën waren. Maar goed dat de vk had getoucheerd Heb wel een enorm drukke baby. Ze is nog nooit zo druk geweest. Hopelijk gaat ze straks even slapen haha. Heb wel de 37 weken gehaald! Tegen iedereens verwachting in. Ze zal wel blijven zitten tot 41 weken Zal echt iets voor mij zijn haha. Oooh Milou wat spannend! Hopelijk is het echt begonnen bij je! Ik duim voor je!
Mijn vriend denkt bij elk krampje en pijnscheutje dat het wat is haha, echt schattig. Maar het blijft een beetje giswerk zo te lezen dus, ben benieuwd! Het idee dat er nu nog niks is en je niks merkt, maar je morgen ineens moeder kan zijn vind ik zo vreemd.
Oh dat scheelt aapje. Wat zouden die vier weken lang duren zeg aangezien de 37 weken grens al spannend was. Maar je hebt het gehaald en mag nu de vk bellen als het zover is Ja dat blijft een raar en soms ook wat onwerkelijk gevoel lente. Poeh mijn bekken word in snel tempo uit elkaar geduwd. Bij m'n vorige zs begon dat veel vroeger en geleidelijker. Zegt m'n vriend hij is vast aan het verbouwen voor de volgende bewoner. DE VOLGENDE????
Ik heb vooral het idee dat het enorm snel gaat. Dat je binnen 2 uur op volledige ontsluiting zit enzo. Terwijl het vaker voorkomt dat je suuuuperlang bezig bent, zeker met een eerste. Misschien wil ik te graag... Zou dat kunnen?
Hahaha alsof je nu aan nog 1 moet denken, die is gek lol Ik heb sinds vandaag het gevoel dat ze er zo uit dondert als ik loop en als ze dan afzet moet ik flink concentreren zodat ik niet in mn broek pies Straks denk ik dat mn vliezen gebroken zijn terwijl ik gewoon in mn broek gepiest heb ofzo....
Zou best kunnen. Maar dat had ik ook hoor in mn eerste zwangerschap. Nu alleen met een eerste bevalling die 5 uur duurde is de kans op een snelle bevalling wel erg groot hier. 80% vd bevallingen is de duur van de bevallingen van moeder en dochter vergelijkbaar. De eerste van mn moeder duurde 4 uur. Maar je kan beter hebben dat het wat geleidelijker gaat dan dat je een super weeënstorm krijgt. Mijn moeder is er letterlijk van onder het bed gevlucht XD Haha dat is best gênant, daar heb ik al gehad tijdens deze zwangerschap. En ook een keer een hele nacht in het ziekenhuis gezeten omdat ik door seks voorweeën kreeg die regelmatig waren. 'Wat was je aan het doen toen de weeën begonnen?' 'uhhhmmm' *blush*
Mijn moeder heeft er best lang over gedaan... Hoe lang weet ze niet meer precies. Zal ze wel hebben geblokt hahaha 't was best een heftige bevalling namelijk
Haha je vriend heeft de smaak te pakken! Aan seks moet ik nu trouwens echt niet denken, allemaal veel te pijnlijk en gevoelig daar beneden
Ik weet niet hoe lang het geleden was. Maar vroeguh was pijnstilling minder gebruikelijk. Nu kan je op een gegeven moment zeggen dat het genoeg is geweest en verlichting vragen. Onthoud wel dat bij de meeste pijnstilling eerst een ctg gemaakt wordt. Ook komt er wat tijd bij omdat ze de juiste mensen moeten oproepen. Dus wacht niet tot het laatste moment mocht je pijnstilling willen. Ook draagt de vk die je gewend bent het dan over aan het ziekenhuis. Maar alsnog was er 20% waarbij het niet vergelijkbaar was Haha nee ik doorgaans ook niet. Maar soms is het toch de snelste manier om een partner weer van je rug af te krijgen xd Maar misschien schakelt mn stemming om zodra ik de 37 weken aantik. Zou toch mooi zijn als dat net het laatste zetje geeft om te bevallen. Maar goed dat mn vriend dit niet leest xd
Hier alles nog rustig! Milou ik hoop dat het doorzet. Mijn moeder heeft er ongeveer 10 uur over gedaan.. vind ik best mevallen mijn schoonzus 2,5 dag 😳 Wel weer giga last van maagzuur 😨 Nu maar even proberen te slapen
Haha 'gelukkig' heeft mijn vriend deze weken net zo weinig zin als ik. Hij vindt die enorme buik maar gek en het feit dat er een kind tussen ons in zit of erbij is, dat vindt hij maar niks! Voorweeen zijn weer afgezakt onder de douche. Helaas! Haha Rietje de volgende? Wat een grappenmaker! Nou ja, hij is wel lekker optimistisch! Haha Rachelle ik denk dat jij wel snel gaat bevallen! Kan nooit lang meer duren met zoveel voortekenen toch?
He Milou, balen zeg! Tsja ik hoop dat ze een dezer dagen komt. Maar ben bang van niet. Voortekenen zeggen helaas niks
Ff update van mij: Concert was echt helemaal geweldig! Inmiddels lekker in mn eigen bed en de baby nog in mn buik. We hadden voor de zekerheid de vluchttas en maxi cosi in de auto gezet, want je weet maar nooit! 😉
Dat vind ik dus ook heel vreemd! Ik heb vannacht écht héél goed geslapen. Vanaf 10 uur tot net, 6 uur. Dat deed me even goed. En dat alles zonder voor weeën. Haha goed om te lezen Meliez, dat de baby niet halverwege het concert zich gemeld heeft. Maar dat van moeder/dochter qua bevallingsduur, is dat echt zo ja? Interessant!
Hahah gelukkig meliez! Fijn dat je het leuk hebt gehad! Wauw ik ben jaloers op jouw topnacht oreokoekje! Hier van een uur of twee tot half zeven geslapen. Kan ermee door. Maar: géén voorweeën! Dus wel heerlijk diep geslapen aan 1 stuk door Ik voel aan m'n (vrucht)water dat er iemand is bevallen of bezig is! Wie o wie dames...?