Wie is er nog meer (rond de) 37 weken zwanger?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Anonymous1223, 17 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. life

life Niet meer actief

Meisje93 nee was beetje zeurend en geregeld harde buiken en gingen onder de douche niet helemaalw eg, ik linktr het niet aan de bevalling maar me moeder zei ze moet nu even langskomen en bleek al 3 cm ontsluiting te hebben dus was geheel overdonderd, en nog steeds het gevoel dat het gren bevalling was. Heeft ze me vliezen gebroken toen gebeurde er wat en binnen 2 uur was hij er al. Dus fr pijntjes die ik nu heb ect maaken me best onzeker omdat het zo lijkt op van me zoontje...

2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Welkom Miesje! Ik heb je op de lijst geplaatst. ;)
    Oei inderdaad grote kans dat je over tijd gaat lopen.

marloes: oké dus eigenlijk zo goed als vanzelf sprekend. ;)
    In duitsland moet je toch ook een paar dagen blijven in het zkh?

3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    oei wat lastig en vervelend life!
    want inderdaad wanneer weet je dan wanneer het echt begonnen is. Dat zeurende gevoel is dat dat ongi gevoel? of niet?

4. life

life Niet meer actief

Ja met rugpijnzeurtjes:p de rugpijnzeurtjes heb ik al vandaar dat ik dan weer twijfel.
    Dinsdag had ik last van harde buike iedere 3 tot 5 min niet echt getimed en moest helukkig naar de vk. Die heeft gevoelt en er was gelukkig niets open gaan staan maar lag wel heeeeel erg diep dus denk dat dat ermee te maken heeft.

Ik heb heel erg sterk het gevoel dat het snel gaat gebeuren, ook doordat ik me buik teveel vind rommelen geen fut meer erg moe ineens, alles wat ik een neetje had met me zoontje alleen nu heb ik wel pijntjes erbij.
    De vk zei zelf ook al dat ze denkt dat ik niet tot eind ga lopen omdat me zoontje ook met 38 week er al was.
    Hebben sommige dit ook?😛

Waar ik wel heel benieuwd naar ben is hoe het nu gaat lopen ben echt heel erg zenuachtig en bang als het nog sneller gaat!
    Van de verhalen wat ikhier gelezen heb is de kans heel groot. Erg spannend

5. Appeltje22

Appeltje22 Niet meer actief

Pfff.. Al een paar dagen heel veel harde buiken en gisterenavond echt krampen gehad die écht pijn deden, zelfs getimed.. Maar helaas uiteindelijk in slaap gevallen dus dat was niet t echte werk :p Ik vond het zo spannend! Nu erg futloos en nog steeds veel harde buiken. Ze is ook al ingedaald en ligt vast, van mij mag ze echt komen nu..

6. aapje7

aapje7 Actief lid

28 feb 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden ik ga vandaag bevallen!!!
    heb 4 cm ontsluiting
    Ml is kids onderdak aan t doen en als hij terug is gaat ze mn vliezen breken

7. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Omgomgomg! Wat spannend!!!
    Oooh meis ik hoop echt dat je een heel fijne bevalling gaat krijgen! Zet 'm op! Je kunt het!

Even tussendoor hoor: ik ben net terug van de stad (heerlijk die markt; supergrote bloemkool, 2 grote appels en tien mandarijnen voor 2 euro 50). Stap ik binnen, allebei de katten vechten om mijn schoot! Doen ze normaal nóóit! Ziva heeft gewonnen. M'n dochter reageert heel heftig op het gespin. Ik lig echt helemaal in een deuk :D:D

8. marloes84

marloes84 Bekend lid

21 aug 2011
    500
    0
    16
    NULL
    NULL
    Aapje spannend!! Toi toi toi!

Miesje welkom!

Meisje ja normaal is hier 3 tot 5 dagen ligt er een beetje aan hoe het met je gaat.

Ik moet eigenlijk wat doen aan het huishouden maar kan de moed niet opbrengen zucht.

9. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Life: lastig hoor dat je dan niet precies weet wanneer het echt begonnen is.
    Hier al heel de dag ongi gevoel. Steekjes aan beide kanten van mijn buik & zeurende rugpijn. :(

Appeltje: vervelend heh die lose alarmen.

Aaoje: heel veel succes, sterkte en kracht toegewenst.
    zet m op meid!!

Rachelle: katten hadden je blijkbaar gemist. ;)

10. Eiffel

Eiffel Actief lid

22 mei 2015
    335
    0
    0
    NULL
    NULL

Woehoe!!!!! Zet m op!! Je kan het!!

11. meliez

meliez Actief lid

26 apr 2013
    324
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    @aapje: succes! Je kan het!

12. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

@ Aapje: Succes.

Welkom Life en Miesje. Ja vervelend het vooruitzicht van over tijd gaan. Bij mijn zoontje was ik 41 weken. Maar je weet het nooit, er kan altijd een ongeduldige tussen zitten.

Appeltje: Wie weet is het toch de aanloop. Ik hoop het voor je!

Rachelle: Ja grappig he hoeveel ze al van de buitenwereld mee krijgen. Als mijn oudste aan het huilen is dan word ik helemaal verrot getrapt. Zo van Make it stop!

Bekend probleem Marloes. Anders even beginnen met een klein klusje? Wegwerp schoonmaakdoekjes zijn ook fijn. Dan kan je telkens een klein stukje doen en hoef je niet op te gaan ruimen zodra je stopt.

Hier is sinds gisteren middag soort van 1 lange oefen wee. Vannacht kwamen er wel poses tussen maar nog wel erg onregelmatig. Nu is t weer aan 1 stuk en snijdend....

13. life

life Niet meer actief

Aapje suc6.

Rietje, had het voor de gein opgezocht op internet en heel veel enkele afwijkende😛 die rond de zelfde tijd gingen dus voor de meiden die overtijd gingen hoop het niet.
    Hoop voor mezelf dat het wel rond dezelfde tijd ging hihi.

Zo te zien heeft iedereen lekker wat kwaaltjes! Balen!# kan nu helaas ook meepraten pfhoe...

Al dagen helemaal moe en stuk en nu.... Energie ik stuiter zowat, maar echt lekker zitten met die harde buiken (best sterke) is ook niet fijn.

Vind het wel fijn om nu contact te hebben met meiden die ongeveer even ver zijn en er lekker over te praten!!

14. marloes84

marloes84 Bekend lid

21 aug 2011
    500
    0
    16
    NULL
    NULL
    @rietje, ja heb ik hier ook in huis maar wilde eigenlijk stofzuigen.. dat gaat niet zo best met die doekjes.

Kreeg alleen last van me buik. Dus nu lekker op de bank.

15. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Stofzuigen is nu meer een mannen taak. Om het toch nog net wat netter te houden heb ik een stofzuigrobot gekocht bij mn vorige zwangerschap. Dat scheelt best een hoop.

16. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Hihi, ik heb mijn man zojuist een lesje biologie gegeven. Hij had allerlei vragen over de bloedtoevoer via de navelstreng. 'Ja want ze zit toch in een zak? Dus hoe komt het daar dan terecht?' :( Zo schattig, hij is er dus echt wel mee bezig!
    Ben best trots op mezelf vandaag. Ben naar de markt geweest, langs m'n moeder, gestofzuigd, eten gekookt en de afwas gedaan :D Nu heerlijk languit op de bank!

Aapje, ik ben enorm benieuwd! Ik denk dat je nu wel druk bezig bent :p

17. Lentekriebels

Lentekriebels Fanatiek lid

15 aug 2015
    1.086
    156
    63
    Vandaag naar de verloskundige fietsen, precies wanneer ik weg moet valt er een keiharde hagelbui :( Iedereen hier nog lekker aan het wachten zie ik? In ieder geval geen bevallingen midden in Carré :p

18. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Hahah ik zette 1 stap buiten de bakkerswinkel en het begon hier idd ook te hagelen! Stom he ;)

19. Oreokoekje

Oreokoekje Actief lid

24 okt 2013
    434
    1
    16
    Oehoeee! Aapje, wat spannend!

Ik kom net van mijn verloskundige af. Alles goed. De kleine dude wordt nu, momenteel, al op 3300 gram geschat. Maar goed, het is een schatting. Verder zat hij al "heel erg diep".

Nou, kom maar op dan, haha.

20. meliez

meliez Actief lid

26 apr 2013
    324
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Hahaha, nee gelukkig niet :D. Van mij mag het nu wel gebeuren hoor, ik hoef nergens meer heen, geen afspraken staan, alleen die 29 feb. hè.;)

Deel Deze Pagina