Aapje joehoe!!!! Zo fijn nieuws!! Prachtige naam!! Ik heb geslapen! Dus ik ben ook blij! Uiteraard n gebroken heup en andere zij gebroken ribben ( lekker overdreven) maar geslapen heb ik woehoe!
Aapje: Gefeliciteerd met je dochter! Nu wil ik je hier niet meer zien a.k.a. lekker genieten van je dochter en je helemaal laten vertroetelen!
hihi dat gevoel herken ik eiffel. als je te lang op 1 kant ligt. Wat fijn dat je ook goed geslapen hebt!
Voor alle nieuwe dames: welkom! Hier niet geweldig geslapen. Ben om kwart over negen naar bed gegaan, tot 12 uur geslapen. Daarna moest ik plassen Klaarwakker tot een uur of vier. Kwart voor vijf ging de wekker van manlief, dus weer wakker tot half zes. Nu net een kwartiertje wakker. Echt verschrikkelijk! Maar! Misschien ga ik zondag met mijn moeder naar de Negenmaandenbeurs 26-02-2016 vind ik trouwens ook een mooie datum hoor
ah wat vervelend dat je zo slecht geslapen hebt. Anders vanmiddag nog een middagdutje doen. Oh wat leuk negenmaandenbeurs! Wilde er ook graag naartoe. Samen met een vriendin (die is 28wk zwanger) Maar durf het helaas niet meer aan. Ja de 26e is zeker een mooie datum!
Ik snap dat je het niet meer durft! Ik vind het zelf al spannend haha. Dames... Who's next?! Ik wil baby's zien!
ik wil zo graag!! Gisterenavond had ik een uur lang flinke rugweeën. In de onderbuik viel het wel mee. En ineens was het weg. later een half uur lang echt flinke steken van onderen. Alsof de beeb nog verder aan het indalen was. Wat eigenlijk naar mijn idee niet kan. Beeb ligt nl. al 2 weken volledig ingedaald en vast in het bekken. en nu is het weer rustig. Maandag gaan ze proberen te strippen. Hoop dat ik dan inmiddels al wat ontsluiting heb. Dat het lukt. Helaas wel op schrikkeldag. Mrja dat kan me dan ook niet meer zoveel schelen
Ik had dit jaar ook weer willen gaan, maar in durfde echt geen kaarten te bestellen, haha. Dat geslenter langs de kraampjes, nergens echt goed kunnen zitten.... Nah, volgend jaar weer een kans 😉 Rachelle: jij? 😁 Vandaag steeds lichte menstruatie achtige krampen en zo'n unheimlich gevoel in m'n buik.
Gefeliciteerd Aapje! Prachtige naam. Ik slaap ook enorm slecht momenteel, maar wonder boven wonder vandaag bijna het klokje rond geslapen. Slechts een paar keer uit bed om te plassen. Zou mijn lichaam zich dan nu eindelijk klaar stomen voor de bevalling? 🤗
Goh Iris, zou best kunnen!! Tsja, natuurlijk hoop ik dat ik de volgende ben, maar zal wel niet. Echt 0 voortekenen Iedere keer dat ik opsta hoop ik -plens!- te horen, maar tot op heden blijft dat nog uit haha. Ik ga van ellende maar de was doen
Meliez: ja dat slenteren is helemaal funest als je op het einde loopt. Iris: Wie weet! Word wel tijd voor jou. Rachelle: hihi dat hoop ik ook af en toe. Als de vliezen breken weet je gewoon dat het zoiezo met 2/3 dagen geboren is. Mrja dit gebeurt bij 1 op de 10 zwangeren...
Wauw Aapje!! Wat een prachtige naam zeg, echt heel erg mooi! Ga lekker genieten van haar en van elkaar.
Pff die negenmandenbeurs. Ben vorig jaar geweest: eens en nooit weer! Verschrikkelijk vond ik het, die drukte. Net een supermarkt op zaterdagmiddag. En ik had het gevoel dat ze álle deur-tot-deur verkopers daar verzameld hadden. Al dat gejengel aan mijn hoofd: onze kolf is echt de beste! Nee ónze is de beste! Pff... Maar wie nog gaat, veel plezier!! Wat zijn de plannen voor het weekend dames? Behalve bevallen natuurlijk... Ik stel het bevallen denk ik even uit tot dinsdag (kon je dat maar zelf bepalen he) want dan kan ik dit weekend met vriendlief nog even een keer flink het huis schoonmaken en de allerlaatste kleine dingetjes doen! Ik merk ook dat het helpt om een datum in de toekomst vast te zetten als bevaldatum. Doordat ik nu denk: ik wil dinsdag bevallen (is ook mijn uitgerekende datum), ben ik nu helemaal niet meer aan het wachten en ben ik ook minder ongeduldig! Scheelt echt een hoop.
Niet echt plannen voor komend weekeind, zondag een verjaardag maar dan kan ik gewoon lekker zitten. Maandag naar de vk, wanneer moeten jullie weer?
ja die drukte lijkt mij ook niet echt prettig. Hihi je moet die dag dan ook echt niet last hebben van je horromonen dus. geen plannen voor het weekend. Lekker thuis beetje aan keutelen denk ik. wel een goeie om je bevaldatum in de toekomst te plannen. Maar hoe ben je er dan onder als je die dinsdag voorbij gaat? hier ook maandag naar de verloskundige. ze gaan dan ook weer proberen te strippen. Hopelijk lukt het. afgelopen week was alleen mijn bmm verweekt. maar nog geen ontsluiting. wel een risico om te strippen op schrikkeldag. maar ach als ik die dag beval ben ik allang blij dat ik mijn kleintje in m'n armen heb.
Manlief en ik gaan morgenavond wat drinken met vrienden van ons. En zondag dan misschien naar de beurs. Ik mag maandag ook weer naar de verloskundige
Aapje gefeliciteerd! Geniet ervan. Oef de 9 maanden beurs... Nee durf ook niet meer plus die drukte met onze hormonen... Gaat denk ik niet zo goed hihi. Heb nog even wat vragen.. Al 3 dagen last van echt de hele dag harde buiken erg onrustig en gespannen en ze worden met dr dag vervelender omdat me spieren geloof ik op zijn... Nu voel ik me met de dag beroerder voelen en me echt heel ziel voelen en een heel raar gevoel in me buik. Ook voel ik me gewoon niet lekker, het is gelukkig niet de hele dag zo maar zeker eel de helft van de dag zo. Ik ben gebroken zo moe en zelfs saggo naar me zoontje toe... Erg zielig want ik kan hem echt niet hebben. Nu heb ik ook 3 dagen last van dat ik me buik voel kloppen, ik voel me hartritme en is zo heftig dat ik me buik zie mee bewegen, kleine is het echt niet! Madam vind ik ook met de dag rustiger worden. Als ik weer zn "aanval" krijg dan voel ik me zo zwak kan niets bijna... Ik word hier beetje onzeker van en vraag me af of iemand dit kent? Ik voel me hartslag ook best hoog pompen maar dit is niet de hele dag zo. Dinsdag bij vk geweest en alles was goed en wil nu niet zomaar spoed bellen.
Hoi meiden, Mag ik ook meekletsen? Ik ben morgen 37 weken zwanger en lees al stiekem een tijdje mee. Ik heb al een zoontje van 3,5 en ben 19 maart uitgerekend van een "verrassing". Ik sta met mijn eigen webshop op de Negenmaandenbeurs, maar ben er zelf alleen gisteren geweest (en meteen last van veel harde buiken). Vandaag blijf ik thuis en dan ga ik morgen weer (ook om zelf te shoppen ). Hier ben ik het nog niet zat qua zwangerschap. Wel vaker last van mijn buik en het slapen gaat niet al te best (veeeeeel plassen). Gelukkig slaapt mijn kleine mannetje sinds enkele dagen eindelijk weer heel goed (hij is zo vaak ziek geweestn afgelopen 2 maanden, waardoor hij constant bij ons in bed eindigde).
life: ik zou toch maar voor de zekerheid even de vk bellen. zeker nu je het weekend in gaat. Ben wel ook niet zo'n snelle beller. Maar hoe jij het omschrijft zou ik toch maar even een extra controle inplannen. Je hebt er niets aan om ongerust het weekend in te gaan. Dotty: welkom! zal je zo op de lijst zetten. wat leuk dat je op de negenmaandenbeurs staat. Wat fijn dat je zoontje weer goed gaat slapen.
@meisje93: dank je wel . Ja, hopelijk is de beurs klaar voor de kleine komt (en kan ik eerst even alles weer opruimen enzo, haha). En dat mijn oudste weer eindelijk goed slaapt is qua timing wel heeeel fijn.