Keke91 .. Jongen .. 2 februari .. bevallen 40+3, 5 februari, zoon Tikigo .. Verrassing .. 2 februari ingeleid bevallen 41+1, 10 februari, zoon Daan Punky16 Jongen. 3 februari ingeleid, bevallen 41+0, 10 februari, zoon Mylo Anonymous1223 ..Meisje .. 4 februari Kuzzie1986 .. Meisje .. 4 februari .. 39+6 ongepland ingeleid, bevallen 40+0, 4 februari, dochter Dennenboom ..Verrassing.. 6 februari ingeleid, bevallen 41+3, 16 februari, zoon Mamarjon .. Meisje .. 1 februari .. geplande ks 39+1, 1 februari, dochter Valerica .. Verrassing .. 7 februari spontaan bevallen 40+3, 10 februari, dochter Valerie Datdanweerwel .. Meisje .. 8 februari .. spontaan bevallen 38+3, 28 januari, dochter Debbie91 .. Jongen.. 8 februari Naomitje .. ? .. 9 februari .. bevallen 39+3, 5 februari, dochter Nic25 .. Meisje .. 10 februari spontaan bevallen 40+0, 10 februari, dochter Imke Majo1983 .. Jongen .. 11 februari bevallen 40+2, 13 februari zoon Jonah Jessie80 .. Verrassing .. 11 februari bevallen 40+5, 16 februari zoon Daan Sanne1987 .. Verrassing .. 13 februari .. bevallen 40+3, 17 februari, dochter Mae26 .. Meisje .. 21 februari bevallen 39+3, 17 februari dochter Sara Aleyna Marloes84 .. Verrassing .. 24 februari IrisN .. Verrassing .. 24 februari Debke83 .. Jongen .. 26 februari Meisje93 .. Verrassing .. 28 februari Milou1991 .. Jongen .. 1 maart Hopelijksnel .. Jongen .. 4 maart bevallen 38+1, 20 februari zoon Thijn Eiffel .. Meisje .. 5 maart Aapje7 .. Meisje .. 6 maart bevallen 39, 25 februari dochter, Lieve Miesje83 .. Meisje .. 6 maart Oreokoekje .. Jongen .. 8 maart Appeltje.. Meisje .. 8 maart Ingietje .. Jongen .. 8 maart Kat80 .. Meisje .. 11 maart ilonaL .. Jongen .. 12 maart Meliez.. Jongen.. 15 maart Rachelle.. Meisje.. 16 maart life .. Meisje .. 17 maart Rietje88.. Jongen .. 18 maart Flowertje36 .. Jongen .. 18 maart Dotty .. Verrassing .. 19 maart
@meisje93 haha ik zoek gewoon steeds een leuke nieuwe datum uit. 1 maart vind ik mooi, maar 6 maart vind ik ook heel mooi. Dus na dinsdag zet ik mn zinnen op zondag. Als ze maandag gaan strippen bij jou, dan is de kans wel groot dat áls het werkt, de baby 1 maart geboren wordt toch? Stel ze strippen het einde van de ochtend op 29-2, duurt t misschien een paar uurtjes voor het evht wat doet qua weeen en dan is het alweer avond! Of ben jij een snelle bevaller zoals bijv Rietje? @life ik herken het wel, hartkloppingen horen wel bij de zwangerschap, maar toch zou ik als ik jou was even de verloskundige bellen hoor! Kan namelijk ook een hoge bloeddruk of iets dergelijks zijn. En daar is het noodnummer ook voor toch: vragen als je je zorgen maakt? Sterkte! @dotty welkom! Wat fijn dat je zoontje weer beter slaapt. Scheelt jou vast ook de nodige wakkere uurtjes! Ik was vanmiddag weer naar de vk voor gewone controle. Zij waren ook al zo verbaasd dat ik nog niet ongeduldig ben! Maar ik snap dat dus niet. Iedereen weet toch dat als je zwanger bent, dit 40 weken duurt? Ik ga me echt pas ongeduldig voelen vanaf die dag. Tuurlijk wil ik bevallen en ben ik het fysiek zat, maar je bent nou eenmaal 9 maanden zwanger. Punt. Niet 8 maanden en 2 weken, bij wijze van. Zo hou ik mezelf iig een beetje nuchter. (Overigens vind ik het van vrouwen die al heel lang behoorlijke klachten hebben wat anders hoor! Dat is gewoon ronduit k*t!) Bloeddruk was weer netjes, baby's hoofdje ligt heel diep en helemaal vast ingedaald, maar hij strekt zich evengoed lekker uit, dus mijn baarmoeder is lang en hoog. Helaas pindakaas voor mijn maag en longen dus.
Hihi das n goeie! Ja 6 maart vind ik ook n mooie datum. Dan zijn we precies 3,5 jaar getrouwd. Zou wel wat zijn. Hebben nl. Wat met een 6 Ik word om half 9 gestript. Dus het zou de 29e nog kunnen zijn. Duurt dan nog nl. 15,5u voordat het 1 maart is. Geen idee. Dit is ons 1e kindje. Kan de bevallingen ook niet echt vergelijken met die van mijn moeder. Die had.korte en lange bevallingen. Maar die beviel ook met 37/38wkn We gaan 't wel zien. 1 ding is zeker. Hoef nog maar max 2 weken.
ja dat is ook wel zo hoor dat je 40 weken zwanger bent. Alleen mijn verloskundige die heeft mij soort van valse hoop gegeven door met 36 weken te zeggen. Dat hij zijn twijfels had of ik de 37 weken wel zou gaan halen. En dan gaat het opeens wel lang duren. ook met al die voorweeën erbij. mrja het hoort er allemaal bij fijn dat alles goed was met de controle! Hihi hier ook al. Mijn baarmoeder groeit ook elke keer weer. Zit nu op de 35cm.
De 9 maandenbeurs lijkt me ook heel leuk. Maar ik zie me echt niet lang meer achter elkaar staan. Daarbij lijkt me de bereikbaarheid ook niet echt ideaal. Zou het in zo'n hall hier in de buurt zijn dan had ik het denk ik wel geprobeerd. Dotty: Fijn dat je kleine weer beter is. Elk beetje rust is meegenomen de laatste weken. Life: Ik kan je geen advies geven. Ik heb zelf ook regelmatig hartkloppingen, maar ik heb een lage bloeddruk. Nep en echt kan teveel op elkaar lijken. Dus ik zou toch even informeren bij de huisarts.
Dit ja! Aan de ene kant ben ik natuurlijk hartstikke blij dat ik de 37 weken heb gehaald, aan de andere kant: duurt lang! Life, ik zou ook even de vk bellen. Een extra controle kan nooit kwaad! En: beter 1 x te veel gebeld dan 1x te weinig! Daar zijn ze voor hoor Laat je het wel even weten?
De bereikbaarheid is verschrikkelijk! Gisteren was ik er om 16.00 uur en we hadden pas om 17.00 uur een parkeerplek in de parkeerplaats bij de rai (en alleen omdat we standhouders zijn). Iedereen werd naar de arena gestuurd om daar de pendelbus te nemen.
@meisje93: bij mijn zoon was het geen verrassing hoor, maar dat wilde mijn vriend eigenlijk wel. Daarom krijgt hij nu zijn zin
Ergens wel schandalig omdat er natuurlijk veel zwangere vrouwen en vrouwen met kleintjes op af komen. Utrecht ligt wel vrij centraal in Nederland, maar het lijkt me dat er veel geschiktere plekken zijn.
pff zie het al helemaal voor me. allemaal zwangere vrouwen opgepropt in een busje Dotty: haha oke. en heb je een idee wat het is?
Oeeh ik ben benieuwd! Dat je het zo kan volhouden zeg! Ik vond het erg lastig om het al vol te houden tot de 20-weken echo. Ik wist namelijk 100% zeker dat we een meisje zouden krijgen en mijn man dacht een jongen. Ik had gelijk Hadden jullie ook een voorgevoel? En klopte die?
Oh ik zie net dat de beurs in Amsterdam is. Geen idee waarom ik Utrecht in mn hoofd had :s Knap hoor zo lang wachten. Ik kon het echt niet. En maar goed ook want ik had het 2 keer totaal fout Vind je het spannend of maakt het je niet uit?
Ik had bij beide een schommelgevoel maar iets sterker naar een jongen met de 1ste en djt klopte. Nu wederom meer gevoel van een meisje en dit klopte ook. Eben in procenten 40% om 60%. Ook de chinese klender klopte het Ik heb overigens nog niet gebeld ik wil morgen nog even bekijken omdat ikvandaag zo moe ben kan het zijn dat het daardoor versterkt is.
wij hebben allebei heel sterk het vermoeden dat het 'n jongen is. 90% van onze vrienden/familie etc. denken ook een jongen. Ben benieuwd! nog eventjes wachten voordat we het weten.
haha, en al die vrouwen hebben een autorit achter de rug dus moeten nodig plassen!!! We hebben zelf het gevoel dat het een meisje is.
Haha ja dat ook nog eens. Hebben ze wel genoeg wc's daar hihi. Leuk! Ben benieuwd. Hebben jullie een koningsgezin.