Wie is er nog meer (rond de) 37 weken zwanger?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Anonymous1223, 17 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oreokoekje

Oreokoekje Actief lid

24 okt 2013
    434
    1
    16
    Zo zei mijn verloskundige dat wel. Ze kunnen niet echt meer draaien maar heel soms wel hun hoofd optillen. Dat doet dan blijkbaar goed zeer, zei ze.

Mijn ventje ligt ook heel erg diep! Was ook alleen naar goed werd mij verteld. Haha, gelukkig maar. Ik merkte al aan het waggelen en mijn benen optillen dat dat zo was.

Vinden jullie die speculaties van je omgeving over de bevaldatum ook zo hilarisch? Ik wel, lach me rot. Zelfs de collega's van mijn man hebben het erover. Die voorspellen een bevalling dit weekend...

2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Dan zal ik dat wel gevoeld hebben.
    Dat het hoofdje daar beneden bewoog. Als ik mijn handen op mn onderbuik legde was het daar erg bewegelijk.

Beeb heeft trouwens wel vaak de hik.
    2/3x per dag.

Hihi ja iedereen zegt weer n andere datum. ;)
    Volgens mijn moeder ga ik ok dit weekend bevallen

3. marloes84

marloes84 Bekend lid

21 aug 2011
    500
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi hoi!

Dan gaan er veel mensen bevallen dit weekend. Hier word het ook gedacht!

Of woensdag maar ik hoop zo niet maandag!

Ik heb wel meegelezen gister maar had niet mijn dag. Alles was goed bij de ctg en de gyn. Iig laten ze me niet langer lopen dan 41 week! Woe ben ik 41 weken.
    Heel gek als ik dat haal.. ik ga er maar vanuit kan het alleen maar meevallen!

4. marloes84

marloes84 Bekend lid

21 aug 2011
    500
    0
    16
    NULL
    NULL
    Keke91 .. Jongen .. 2 februari .. bevallen 40+3, 5 februari, zoon
    Tikigo .. Verrassing .. 2 februari ingeleid bevallen 41+1, 10 februari, zoon Daan
    Punky16 Jongen. 3 februari ingeleid, bevallen 41+0, 10 februari, zoon Mylo
    Anonymous1223 ..Meisje .. 4 februari 17 feb
    Kuzzie1986 .. Meisje .. 4 februari .. 39+6 ongepland ingeleid, bevallen 40+0, 4 februari, dochter
    Dennenboom ..Verrassing.. 6 februari ingeleid, bevallen 41+3, 16 februari, zoon
    Mamarjon .. Meisje .. 1 februari .. geplande ks 39+1, 1 februari, dochter
    Valerica .. Verrassing .. 7 februari spontaan bevallen 40+3, 10 februari, dochter Valerie
    Datdanweerwel .. Meisje .. 8 februari .. spontaan bevallen 38+3, 28 januari, dochter
    Debbie91 .. Jongen.. 8 februari
    Naomitje .. ? .. 9 februari .. bevallen 39+3, 5 februari, dochter
    Nic25 .. Meisje .. 10 februari spontaan bevallen 40+0, 10 februari, dochter Imke
    Majo1983 .. Jongen .. 11 februari bevallen 40+2, 13 februari zoon Jonah
    Jessie80 .. Verrassing .. 11 februari bevallen 40+5, 16 februari zoon Daan
    Sanne1987 .. Verrassing .. 13 februari .. bevallen 40+3, 17 februari, dochter
    Mae26 .. Meisje .. 21 februari bevallen 39+3, 17 februari dochter Sara Aleyna
    Marloes84 .. Verrassing .. 24 februari
    IrisN .. Verrassing .. 24 februari
    Debke83 .. Jongen .. 26 februari
    Lentekriebels .. Jongen .. 27 februari
    Meisje93 .. Verrassing .. 28 februari
    Milou1991 .. Jongen .. 1 maart
    Hopelijksnel .. Jongen .. 4 maart bevallen 38+1, 20 februari zoon Thijn
    Eiffel .. Meisje .. 5 maart
    Aapje7 .. Meisje .. 6 maart bevallen 39, 25 februari dochter, Lieve
    Miesje83 .. Meisje .. 6 maart
    Oreokoekje .. Jongen .. 8 maart
    Appeltje.. Meisje .. 8 maart
    Ingietje .. Jongen .. 8 maart
    Kat80 .. Meisje .. 11 maart
    ilonaL .. Jongen .. 12 maart
    Meliez.. Jongen.. 15 maart
    Rachelle.. Meisje.. 16 maart
    life .. Meisje .. 17 maart
    Rietje88.. Jongen .. 18 maart
    Flowertje36 .. Jongen .. 18 maart
    Dotty .. Verrassing .. 19 maart

Anonymous op de lijst gezet zag op haar profiel dat ze bevallen is op 17 2

5. life

life Niet meer actief

Volgens mij kunnen ze het hoofdje nog wel beetje bewegen naar erg krap maar als ze dieper zakken geloof ik niet meer.
    Ik voel het in ieder geval niet meer enkel wat schoudertjes wat nognwel is bewegen ik heb echt geen idee haha!

Dan zouden deze week veel babys moeten komen! Dat doen we dan maar even vinden jullie niet haha

6. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Hoop het voor je marloes. Word wel tijd voor je.
    Wel fijn dat je niet langer dan 41wk hoeft te lopen.

7. Eiffel

Eiffel Actief lid

22 mei 2015
    335
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marloes, voor jou is het zeker eindelijk bijna zo ver, gelukkig alles goed bij de ctg. Om eerlijk te zijn verwacht ik dat het bij mij ook zo gaat. Vannacht moest ik ineens dringend een grote boodschap doen en veel gerommel in de buik maar uiteindelijk heerlijk geslapen!! Nu al de tweede nacht! Dan ben ik toch lief voor iedereen! Dochter mag lekker in pyama voor de televisie eten en manlief (die ziek is) mag lekker even blijven liggen! Nou goed bezig he!!

8. Ingietje

Ingietje Actief lid

7 jul 2012
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Good morning op deze zonnige zaterdag🌞

Spannend Marloes, dan is het bij jou echt bijna zover.

Dusssss allemaal vermoedelijke bevallingen dit weekend volgens de mensen in jullie omgeving, grappig dat andere mensen kunnen 'zien' dat het bijna zover is( en dan vervolgens loop je nog 3 weken langer:):))

Hier wel veel dun slijmverlies ineens, maar voel de kleine man nog steeds flink wurmen en hikken, wel is mn humeur(tje) iets minder gezellig merk ik, iets minder geduld.:cool:

Fijne zaterdag en zet m op allemaal..weer een nieuwe dag in de wachtstand

9. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Eiffel: fijn dat je goed hebt geslapen. Daar knap je altijd van op

Ingietje: zal vast n deel van je slijmprop zijn. ;)
    Hier is mijn humeur ook niet zo best.
    Voel me weer zo ellendig. Alweer 2x een huilbui gehad.
    Mrja we gaan door. Nog max 2 weken. :)

10. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Jaaaa dit weekend gaat iedereen bevallen, hoppa!!

Vannacht dacht ik even dat het was begonnen. Uiteindelijk uit bed gestapt en moest daarna opeens heel nodig naar het toilet voor een grote boodschap. Even op de bank gezeten, toen trok het weg helaas.
    Heb echt superberoerd geslapen. Heb nu ook hoofdpijn van hier tot gunter :(

Marloes, spannend zeg! Fijn dat alles goed was op de ctg!

11. milou1991

milou1991 Fanatiek lid

12 aug 2014
    1.318
    460
    83
    Vrouw
    Tbm
    Hebben jullie niet ook dat je op een zonnige dag als deze er net allemaal wat beter tegen kunt? Met zo'n grauwe dag als gisteren heb ik echt zo'n neerslachtig gevoel, maar vandaag lijk ik weer de hele wereld aan te kunnen! Heel gek is dat. Maar wel erg fijn. ;)

12. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Ja erg fijn dit weer idd. Maar nog voor ik de zon zag zat de stemming er goed in. Bar weinig geslapen. Maar gek genoeg toch uitgerust. Voor 12 uur de meeste taakjes af die ik in de planning had ^^ Rug krampjes, maar toch lijkt het me niet te deren.

Ik kan ook heel erg hard lachen om mn vriend. Hij had eerst een hekel aan alles dat met pedagogiek te maken had. Nu zat hij vanmorgen mee te kijken met Jo Frost en het helemaal te analyseren. Blijkbaar hebben de lesjes die ik hem heb gegeven geholpen want dr kwamen echt goede waakzame dingen uit :) En zitten we nu wat meer op 1 lijn.

13. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Bij mij werkt het zonnetje helaas niet.
    Zit er op een of andere manier er even helemaal doorheen.

Rietje: fijn dat jullie wat meer op 1 lijn zitten.
    Hihi stiekem zijn ze toch wel erg nieuwschierig die mannen

14. milou1991

milou1991 Fanatiek lid

12 aug 2014
    1.318
    460
    83
    Vrouw
    Tbm
    Hee dat is fijn Rietje! Zo'n man die het allemaal begint te snappen! Mijn vriend is gelukkig wel heel erg geinteresseerd in alles, maar dat reikt nu vooral tot en met de kraamtijd. En dat snap ik ook wel, dat is gewoon wat m nu het meest bezig houdt. De rest komt later wel.

Wat gek ook dat je ondanks die slechte nacht zo uitgerust bent... Zal dat wat betekenen?

@meisje93, met 40 weken (oke, min 1 dag) mag je er ook wel een beetje doorheen zitten toch? Sterkte!

15. meliez

meliez Actief lid

26 apr 2013
    324
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Hier is dat minder, het geïnteresseerde van m'n man, maar dat komt denk ik ook omdat we er al 1 hebben rondlopen.

Ik word wel helemaal gek van het getrap tegen m'n ribben, die zijn nu echt helemaal beurs. Het is nu veel erger dan toen bij m'n zl. Of ik kan het me niet meer herinneren 😂

16. life

life Niet meer actief

Heey meiden even een verdere ubdate van gister. Heb toch vnochtend even gebeld maakte me best zorgen. Mocht langskomen voor een dubbele check.
    Ze heeft alle testen gedaan en zag er goed uit bloeddruk aan 1 armw as wat hoger rn andere zelfde als dinsdag
    Daarna heeft ze nog inwendig gevoeld en kwam eruit dat het al wat open is gaan staan. Een halve cm😂 ze zei dat het nu gewoon moest doorzetten en als ik dinsdag op controle kwam nnogmaals een check te doen kijken of het wat verder open is gaan staan, is dit het geval wilt ze me strippen om te proberen om het op gang te laten komen.
    Daarna even voor een hartfilmpje geweest en ook zag deze er goed uit enkel regelmatig een flinke harde buik (denk iedere 3/4 min) ze vroeg of ik er geen pijn bij had. Jaa ze zijngevoelig maar al vanaf dinsdag. Morgen nog een filmpje en dan kijken we verder.

Ga toch duimen dat het deze week gaat gebeuren maar niet!!!! Op maandag:p

17. IrisN

IrisN Niet meer actief

Ooooh, heb 9 maanden lang geroepen; Als het maar geen 29 februari wordt. Nu krijg ik steeds meer het gevoel dat het WÈL aanstaande maandag geboren gaat worden. Ik heb helemaal niets met deze datum.

18. Oreokoekje

Oreokoekje Actief lid

24 okt 2013
    434
    1
    16
    Haha iedereen zit met die maandag in hun maag! Wat ik trouwens goed snap hoor - haha, ik hoop zelf ook op vóór maandag of na maandag.

Ik heb vandaag een betere dag maar ontzettend steken onderin mijn vagina. Jeetje, doet echt zeer soms en ik schrik er ook van!

19. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Life: wat fijn dat het allemaal goed was!
    Hoop voor je dat je dinsdag wat meer ontsluiting hebt! :)
    Bij mij gaan ze maandag weer proberen te strippen.

IrisN: oeh word spannend voor je.

ach mij kan het echt niet meer schelen of het maandag geboren wordt.
    Ben er op dit moment zo klaar mee. Geen idee hoe ik mezelf weer kan oppeppen.
    Hopelijk is dit tijdelijk. ;)

Ja die steken zijn echt niet fijn!

20. life

life Niet meer actief

Meisje93 doet het eigenlijk zeer? Ik weet bij me zoontje voelde ik er niets van maar yoen ze net ging voelen was toch beetje gevoelig (wss omdat het beurs is)
    Ik hoop zo dat het bij jou nu eens aanslaat!
    Bij me zoontje deed dit het in ieder geval wel haha

Deel Deze Pagina