Jeetje dat vind ik ook nog snel! Oh echt? Ik vond juist dat ik ademnood had maar wss door de snelle heftige weeen achter mekaar. Toen kleine op me borst lag was idd een opluchting. Zaten ze zoveel aan je dan met de bevalling? Verschikkelijk juist dan blijf van me lijf haha! Bij mij was er een zh verpleeger die me geen ruimte haf met persen is uiteindelijk ook gelukkig weggegaan. Meisje ik denk dat je je niet al te druk zou moeten maken hierom, irdereen ervaart het anders. Plus dat het niet gewoonlijk is dat het echt zo vlot gaat. Zal vast goed gaan geeoon over je heen laten komen! Heb ik ook gedaan en werkte echt heel prettig
Ik ben even tijdens de weeen in hyperventilatie geschoten. Maar tussen de weeen en het persen door werd ik even helemaal stoned. Even geen pijn. Ik viel er bijna van in slaap. Voelde me even zo opgelucht. Elke aanraking is voor mij teveel. Ik heb trauma en dat maakt een bevalling extra lastig. Ook de check ups daar niet van. Wees niet bang meisje, bij mij zijn er bijkomende redenen waarom ik het heftiger ervaarde.
Sta er momenteel nog steeds erg nuchter in. En laat het allemaal over me heen komen. Daarom ook het liefst een thuis bevalling. We gaan t wel zien. Elke bevalling is weer zo anders. ook wel weer lastig. Mrja dat is ook al met zwangerschappen. De 1 loopt er probleemloos doorheen en de ander heeft alle kwaaltjes. Morgen alweer 40weken
De hyper kwam door de trauma denk ik? Dat zijn geen leuke dingen om te horen helaas... Heb je dit keer voor thuisbevalling gekozen? Misschien dat er minder personen dan aan je zitten te vriemelen, of duidelijk afspraken maken want als je zoiets krijgt ontspan je je ook niet en zou de bevalling langer duren? Ik raakte in paniek, ben nogal snel in paniek er overkwam me zoveel en dan dat iritante wijf die nog zat te pushen dat ik onder de douche moest terwijl ik al 10cm ontsluiting had. Door dat het snel kan gaan en omdat ik dus die vervelende ervaring heb gehad in zk heb ik nu gekozen voor me eigen veilige plek, voel ik me meer op me gemak! Rietje ik hoop van harte dat je straks iemand krijgt waar je je prettig bij voelt, misschien dat het je wat makkelijker op je gemak gesteld word. Gelukkig is het maar voor even? Positief bekijken?
Waarom wilde ze dat je onder de douche ging? Beetje raar ook om daarin te pushen. Ik heb deze keer idd gekozen voor een thuisbevalling. De vorige keer had ik geen keus. Waarom ik precies in hyperventilatie ben geschoten weet ik niet. Nu weet ik wel een beetje wat ik kan verwachten aan hoe ik reageer op bevallen. De vk is wederom op de hoogte en ik word ook minimaal aangeraakt daarom. Ik vind het wel jammer dat is sommige dingen rond het zwanger zijn enzo niet kan ervaren zoals anderen dat doen.
Er gebeurt hier helemaal niks nada noppes.. reken er maar niet meer op en ga maar van het ergste uit.. dat is op naar het ziekenhuis woensdag..
Ik had rugweeen en die zouden minder worden onder de douche. Maar ik wist dat ik al niet meer kon lopen en het al te heftig was. Ze is geloof ik iedere 3 min terug gekomen je gaat nu douche, pleur op mens ik geef toch aan dat het niet meer gaat. En idd vk loopt binnen en zat al zo goednals op 10 cm. Wss omdat het normaal niet zo snel gaat maar luister wat er gezegd word en loop idd niet te pushen. Oh dat is idd wel fijn, in ieder geval voor jou een geruststelling. Klopt denk dat we met een 2de beavlling ook heel anders op gaan reageren ben benieuwd!
Wat veel verhalen zijn er weer verteld de afgelopen dagen. Lees dat het voor sommige dames nu wel heel spannend begint te worden. Hoop dat het voor iedereen een beetje doorzet en dat het snel achter de rug mag zijn. Hier gaat alles lekker vlekkeloos en vandaag de eerste wasjes gedraaid met de kleertjes. Morgen alle meubeltjes van binnen helemaal afnemen dan kan alles weer schoon en fris terug. Fijne avond nog dames!
Life: wat n akelig mens zeg. Hopelijk ga je die nooit meer zien Lekker hoor flowertje! Alleen dat strijkwerk. Was blij toen ik daarmee klaar was.
Dan woensdag strippen of inleiden? Hier pas met 42 weken, dus nog een week langer wachten als het tegen zit. Ik duim voor ons!
Ben gisteren opgenomen in het ziekenhuis met een hoge bloeddruk en een lichtelijk scheef gezicht. Heel eng allemaal. Ik ben vandaag 38 weken zwanger en 1 dag. Ik vermoed dat ik gewoon teveel vocht vast houd waardoor er misschien zenuwen knellen maar het is niet een typische kwaal die bij de zwangerschap hoort. Ik krijg nu een lichte prednison stootkuur van maximaal 8 dagen wat zover ze mij vertellen geen kwaad kan voor de baby. Het meest zorgelijke waar ik voor moet blijven is toch de bloeddruk maar die was gisterenavond laat al wel iets lager! Ik wil graag naar huis, vind het helemaal niks of anders graag bevallen!!
Jeetje Ilona, dat is nogal schrikken! Hopelijk ben je er snel vanaf en gaat alles goed met jou en de kleine! Life: wat een rotmens zeg! Die had van mij waarschijnlijk een knal gekregen Ben normaal niet agressief maar dat is gewoon ronduit irritant! Oh god ja dat strijkwerk! Ik ben er een hele middag mee bezig geweest... Maar alles is nu wel lekker schoon en netjes. Het was erg gezellig gisteravond! Heb heerlijk kunnen slapen van 1 tot half 7. Werd wel badend in het zweet wakker Het was zo erg dat ik even twijfelde of m'n vliezen niet waren gebroken. Erg vervelend! Vandaag ga ik samen met mijn moeder foto's maken op het strand Dus weer wat leuks in de planning! Dat voelt zoveel beter dan thuis zitten en maar een beetje wachten... Wat gaan jullie doen? Of gewoon heerlijk rustig aan vandaag?
Dat klinkt idd eng ilona! Hoop dat je snel opknapt en weer lekker naar huis kan! Sterkte Dat klinkt idd gezellig! Maar zwangerschapshoot of gewoon strandwandeling met fotos? Ik vind het nu nog maar koud hihi. Ik moet vandaag nog keertje terug voor een hartfilmpje, ben erg benieuwd of er weer zoveel harde buiken te zien is, gister ging die rond iedere 3 a 4 minbtot 150 ofzo wat er stond? Ik weet niet wat normaal is maar ze vroegen of het niet al weeen kon zijn haha. Daarna helemaal niets heb weinig zin om wat te gaan doen. Vnacht aantal keer wakker geworden van sterke harde buiken die best wel beetje pijn deden, zoals ik al dacht iedere dag worden de harde buiken steeds stukje pijnlijker grr
Wauw, 150 is wel erg hoog hoor! Vriendin van mij zat op 103 en dat waren persweeën. Mijn eigen weeën van vorige week zaten rond de 50. Misschien is het een ander apparaat? We gaan gewoon gezellig wat foto's maken Weet eigenlijk niet zo goed wat ze gepland heeft haha
Goede morgen, Nog geen babynieuws hier zo te zien..oehh en die maandag 29 feb is toch wel heel erg in de buurt nu (sorry flauw) Ilona: wat heftig zeg, hopelijk vandaag een betere dag en lekker naar huis. Life: succes met je ctg vandaag, wie weet zorgen die harde buiken ongemerkt al voor wat vordering. Rachelle: wat leuk dat je foto's gaat maken, het ziet er naar uit dat het weer een zonnige dag gaat worden, veel plezier. Hier heeft onze 'ineens' hele grote dochter voor het eerst op haar nieuwe zolderkamer geslapen. Als een roosje..vanmorgen kwam ze heel lief even bij me liggen en maakte de opmerking: mam ik vind mijn nieuwe kamer niet gewoon mooi, ik vind m fantastisch...zo lief en ik had meteen weer waterige oogjes. Vandaag de kamer van onze zoon sorteren en dan kan hij naar de oude kamer van zn zus, die is inmiddels ook al gepimpt naar een stoere mannenkamer..inclusief auto's en knalblauwe deur. Ik wens jullie allemaal een heerlijke dag..
Idd goedemorgen zeg! Wat moet ik weer veel bijlezen zeg 😉. Hier alles rustig, op het unheimliche gevoel na die nog steeds aanwezig is. Dat het gewoon niet lang meer kan gaan duren. Gister vroeg ml nog aan mij of je het echt voelt ergens aan of dat het meer een gevoel is. Moest ik wel om lachen, als je het echt ergens aan zou voelen wanneer het gaat gebeuren, zou dat het zwangere leven een heel stuk makkelijker maken 😂
Ik heb geen idee wat er dan precies gaat gebeuren. Ik woon in duitsland. ik wil dat morgen wel even vragen, hij gaf vrijdag aan dan is het een bal die we aan het rollen gaan brengen.. maar hoe precies.. Oh jee pas met 42 week dat duurt nog wel even