Oh echt? Ik vond ze al erg stevig maar echt pijn deden ze niet, vandaag deden ze wel even goed pijn. Ik denk dat het wel hetzelfde meet? Zou het raar vinden als het niet zo was. Heb de pieken ook niet op de laptop kunnen bekijken en werd ook niet uitgeprint dan kan je zien hoe hoog het was. Volgens mij krijg je wel iets van voortekenen allenmaal maar kunnen vaak nog 2 weken duren, erg vervelend. Ik heb ook al 2 weken kleine voortekenen maar nu sins een paar dagen word het ineens heftiger en me lichaam lijkt op te raken vandaar dat ze me willen helpen (strippen) alles was er klaar voor. Ook dat het ineens open is gaan staan ect lijkt er idd op dat de harde buiken wat doen. Ze zei is nu gewoon wachten tot het doorzet. Marloes hoop dat er idd wat gaat gebeuren nou dan duren de dagen wel erg lang zeker?
Ja dat strijkwerk is verschikkelijk! Ben van mezelf al geen fanatieke strijker... Rachelle veel plezier met foto's maken hopelijk mooie zon! Ilona dat zijn dingen die je liever niet wilt. Of ziekenhuis en hup bevallen en anders lekker na huis! Succes Life hopelijk doen de weeën dan ook al mooi wat werk!
Ilona, Phoe dat wil je ook niet! Hopelijk niks ergs! Life: stel je voor met volledige ontsluiting nog ff douchen.. Ik hou mijn hart ook vast voor alle onnodige tips en tricks dadelijk. Leuk foto's maken op het strand !! Geniet er van! Hier weer n goede nacht en dat is maar goed ook want ml is ziek grrr alweer.. 5e x of zo deze zwangerschap .. Gelukkig ben ik goed gestemd want anders was het huis te klein denk ik.. Eerst sm ziek, nu ml, Pff als ik het nu nov krijg (ben 39,1) dan ga ik huilen denk ik. En god wat zijn die voorweeen irritant zeg.. Ik geloof er al weken niet meer in maar ben wel nieuwsgierig wat n ctg zal laten zien.. Di weer vk maar Missvhien morgen al even vragen of ze willen checken of alles nog goed gaat!
Wauw weer veel gebeurd! Rachelle veel plezier vandaag. Lekker afleiding zoeken! Life veel succes. Ben benieuwd wat de ctg registreert! @strippen doen ze hier vanaf 41, vind ik ook vroeg zat voor mij. Ik heb een goed nachtje gehad. Heerlijk geslapen! Fijne dag allemaal weer!
Pff eiffel, lekker zeg al die zieken Word je niet bepaald blij van als hoogzwangere... Ik ga vragen morgen aan m'n vk of ze me alsjeblieft willen strippen met 40 weken. Ik voel me nu al een week of twee/drie zo ontzettend kaa uu tee. Denken jullie dat ze dat zullen doen?
Volgens mij hebben ze idd wat gedaan omdat ik in korte periode open ben gaan staan en de pijntjes heftiger worden dus ben erg benieuwd naar dinsdag wat het verder dit weekend gedaan zou hebben. Hier strijkwerk ook helemaal gedaan, ik voelde dat ik alles klaar moest hebben en dit klopte ook want vanaf dinsdag ben ik niet zo goed in staat om nog veel dingen te doen anders krijg ik meer harde buiken! Ik vond het zelf ook best apart dat ze me al zo vroeg wou strippen maar ik denk dat het komt doordat alles er al klaar voor is en me buik er ook naar staat? Denk dat als alles nog potdicht zit ze het liever uitstellen? Kan dit kloppen? Is wel gaaf om te zirn hoor ctg kreeg het ditmaals ook eens uitgelegt dus snapte hem nu, met me zoontje werd ik aangelegt en dats it... Maar hoeveel activiteit gemeten word zonder dat je hrt doorheb... Ik stond versteld. Nee heb je ja kun je krijgen toch!
Hier hadden ze me geprobeerd te strippen met 38wk Had al bijna 2 weken voorweeën. Beeb was al volledig ingedaald etc. Maar helaas t zat nog dicht. 5 dagen later was bmm verweekt. Morgen weer n poging ben benieuwd! Iedere verloskundige heeft weer zn eigen regels. Life: ja apart heh die ctg. Zijn echt gevoelig. Whaa 40 weken nu! Nooit gedacht dat ik dat zou halen. Echt gek ineens is die datum er....
Ilona, vervelend! Ik hoop dat het goed met jullie gaat en dat je naar huis mag! Oh wat leuk foto's maken op het strand! Hier rustig dagje vandaag. Er gebeurt niks haha.. had het ook niet meer verwacht. Ik zie het nu gewoon wel. Ik voel me verder prima slaap de afgelopen 2 nachten ook goed das wel heel fijn. Dan is de wereld wat mooier haha Hoe is het met de rest van de dames? Ik hoop dat we binnenkort de lijst een beetje blauwer of rozer kunnen maken!
Oh meisje lijkt mij ook gek ineens de datum.. Ik heb n melkdop bewaard met de uitgerekende datum haha , dat vind ik bij mijn dochter zo gek om te zien in de supermarkt. En nu dus weer en ik heb hem bewaard. Hebben jullie dat ook? Juist wanneer ik ga liggen krijg ik voorweeen. Nu al weken/maanden. Nooit geweten hoe irritant dat kan zijn zeg. Ze doen ook echt geen pijn of zo. Voelt dan net als n plastic flesje waarbij je bij de laatste slok de lucht eruit zuigt. Ik heb nu een weeën app op m'n tel. Erg handig! Neemt de tijd en datum op, hoe lang hij duurt, en de interval er tussen .. Gebruik m nu voor de voorweeen .. Weer wat afleiding
Fijn dat je 2 goeie nachten hebt gehad marloes! Wat leuk zeg eiffel! Ja ik heb ook zo'n weeën app. Lijkt me wel handig voor straks.
Ik vind dat minstens 1 van ons morgen moet bevallen!! Ik wil mij best opofferen! Maar tenzij mijn vliezen breken verwacht ik het niet..
Het is denk ik idd heel raar om oneens op de uitgerekende datum te zitten. Heb hem zelf nooit gehaald. En misschien nu ook niet? Volgens mij klopt het wel dat je juist voorweeen krijgt als je rust heb, zockan je lichaam zich er rustig op focusen is wat ik dacht. Ikzelf het dat ook even gehad maar nu is het juist niet meer zo. Krijg de constant en met rust duurt het wat langer voordat er weer een voetbal in me buik zit. Ik stem niet voor om morgen met meerdere te bevallen, maat andere kant is het ook wel weerbspeviaal. Ik kijk er nu naar liever niet maar anders maak ik er wat moois van ja toch
Van mij mag het morgen komen hoor! Ik krijg juist krampen en harde buiken als ik n stuk heb gewandeld.
Van mij mag ie ook morgen komen! Dan is dat maar zo, en dat heeft dan ook wel weer iets heel speciaals. Ik word steeds minder qua eisen. Merk je het?
Haha ik inmiddels ook. Een paar pagina's terug zei ik "ik hoop niet maandag" maar sinds vandaag (veel voor weeën, mehhhhh) ben ik er helemáál klaar mee.
@life ja ik vind het best vreemd dat ze het bij jou wel willen proberen! Ik zit namelijk sinds vorige week maandag op 1 cm ontsluiting, alles is verweekt etc etc. Met andere woorden: ben er helemaal klaar voor! Waarom zet het dan niet door? Ik heb gewoon net nog 'even' de badkamer een grote schoonmaakbeurt gegeven En de was is afgehaald, nieuwe gewassen en opgehangen. Getsie, wat goed bezig! Straks lekker foto's maken @Milou ja dat heb ik dus ook! Het boeit me eigenlijk niet zoveel meer of ze nou vandaag (liever wel) of morgen komt... Ik ga echt lachen als we straks allemaal tegelijk liggen te bevallen
Hihi ik merk het milou. Wat vervelend oreokoekje. Soms kunnen ze echt pijnlijk zijn... Tja rachelle. Je kleintje vind het helaas nog niet nodig. Mijn moeder liep ook 2/3 weken voor de bevalling met 3cm ontsluiting rond. Lekker hoor! Hier gisteren badkamer grote beurt gehad Je hebt mooi weer voor de fotos!