Maar als er wat open is dan is er toch ontsluiting? Bij mij stond er iets open maar het was een halve cm en dat noemde ze toch beetje onsluiting? Ik snap het allenmaal niet zo geloof ik haha...
@meisje: raar zeg dat ze zo makkelijk al het hoofdje voelt. Ik werd vanmorgen wakker zonder stem, neus vol, geïrriteerde klieren in mn nek en klapperende oren.... Ik zou toch niet ziek aan het worden zijn??? Na heel wat koppen thee met honing gaat het gelukkig weer
Life: normaal staat je bmm naar achteren. En dan gaat ie op een gegeven moment. verweken en naar voren staan. En dan gaat de ontsluiting beginnen Maar bij mij staat er helaas nog niets open. Meliez: Ja dat verbaasde me ook al. Lijkt me vrij diep nl. Ga denk zo maar zelf eventjes voelen. ben nu toch wel nieuwsgierig. Och jee. niet ziek gaan worden hoor!
Baby was vannacht en vanochtend erg rustig, dus de vk is net langsgekomen en gaan zo naar het zkh. Gelukkig is ze (uiteraard) sinds n half uurtje weer actief dus maak me minder zorgen weer. Maar n extra check kan geen kwaad
Oh dat is sowieso altijd, lijkt het wel. Alsof ze ineens merken "oeps, mama is ongerust, laat ik even gaan bewegen". ARGH. Succes Eiffel, inderdaad een extra check kan nooit kwaad. Ik verveel me echt kapot. Nu al.
Fijn dat ze weer wat actiever is Eiffel! Extra check kan inderdaad geen kwaad. Kreeg je d'r ook niet wakker met porren? Oreokoekje: wat vervelend zeg! Hoop ik voor je dat het niet al te lang meer gaat duren. Misschien even lekker onderuit op de bank een film kijken.
Gelukkig dat je nog even dubbe check kan doen, kan nooit kwaad! Leuk die verlof maar idd je moet wel wat te doen hebben, ik ken het ook. Verveelde me dood! Heb dan nu toevallig een pup dus heb wel wat te doen. Misschien idd netflix of iets?
Zit te twijfelen of ik even guitar hero ga doen. Heel leuk spel, alleen zo intensief Heel veel leuke dingen te doen in huis. Maar ik heb nergens echt puf voor. Ben klaar met zwanger zijn! Al 2 jaar zwanger/ontzwangeren....
Goedemorgen dames! Ik heb zowaar een aantal uurtjes kunnen slapen Einde van de middag weer naar de vk. Balen.. Nog steeds geen baby's Al zie ik mezelf er wel voor aan om op schrikkeldag te bevallen. Zei m'n moeder gisteren ook al. Zou het nu echt niet erg vinden, maar achteraf waarschijnlijk wel :S Och Meliez, niet ziek worden hoor Hopelijk waait het snel over. Meisje, ik hoop dat je dan op z'n minst donderdag wat ontsluiting hebt. Dat moet toch haast wel?! Eiffel, toch fijn zo'n extra check. Ik ben benieuwd. Laat je even weten of alles in orde is?? Oreokoekje Ppfff ja het is eigenlijk ook best saai Hopelijk hoef je niet al te lang meer te wachten...
life: och wat leuk. daar heb je je handen wel aan vol. is ie al zindelijk? Rietje: nog heel eventjes! ik herken het wel hoor. Ik heb ook nergens zin in. Man zegt dan wel ah joh dan ga je toch even bij die en die een bakkie doen! Maar nee... blijf ik toch liever thuis. Rachelle: Wat fijn zeg! Nee het is nog erg rustig qua babynieuws! Tja hoop eigenlijk dat ik de donderdag niet eens haal. Het zegt niets eigenlijk of je wel of niet ontsluiting hebt.
Jullie houden het spannend! Zou wel wat zijn hè als het vandaag gebeurd! Vandaag heerlijk uitgeslapen! Zometeen lekker naar de stad laatste dingetjes halen voor de vluchtkoffer kan ik die ook klaarmaken! En de laatste babykleertjes strijken! Geniet van de dag dames!
Goh ik bedenk me net dat ik al bijna 38 weken zwanger ben.. Ik vind het bizar snel gaan en toch ongelooflijk langzaam!
Je bant niet de enige Rachelle, de eerste 30 weken gingen helemaal aan mij voorbij en nu lijken de dagen vooruit te kruipen. Ik zit morgen op 38 weken.
Alles goed gelukkig, wat voorweeen idd te zien.. Ach lang kan het niet meer duren.. Sorry zit op telefoon en ben zo slecht in namen onthouden op het moment!! Wow ik las wel een pup! Dat zal lekker druk worden hihi Guitar Hero? Haha hoe kom je er nu bij!! Erg grappig om te zien lijkt me dat! Mijn baarmoeder is momenteel zo gevoelig dat bij iedere bobbel ik n mini wee krijg.. Hebben jullie dat ook? Rij dus ook niet meer overal naar toe nu
@flowertje waar heeft je schoonfamilie dat vandaan? Misschien dat dat vroeger gezegd werd? Hoge/lage buik zegt echt niets. Mijn baby is superdiep ingedaald, ze kon namelijk nog maar nét met haar vingertoppen achter mijn schaambot het hoofdje voelen, maar mijn baby ligt niet als een bolletje maar lekker uitgestrekt, waardoor mijn buik superhoog zit. Dus het kan zelfs allebei tegelijk. Andersom kan ook: mijn moeder droeg mij heel laag en beviel pas met 43 weken. Komt goed! Eiffel succes! Denk dat je nu inmiddels de ctg wel hebt gehad. Ging het goed? Edit: we typten tegelijk denk ik. Hihi! Ik heb nu ook met alles een harde buik inderdaad. Als baby me even een trapje geeft: hoppakee! Strakke harde buik. Ongemakkelijk is het wel. Ben benieuwd of er dames vandaag gaan bevallen!
Goh Milou, voor jou mag het opzich ook wel! Fijn Eiffel, dat alles goed is! Is toch weer een geruststelling Hier valt het -gelukkig- mee met bobbels en harde buiken Alleen als ze zich even lekker uitstrekt dan heb ik er een ja. Gelukkig doet ze dat 'maar' zo'n 38202 x per dag
Flowertje: succes met de laatste voorbereidingen! Eiffel: fijn dat t allemaal goed was. Yep hier ook super gevoelig! Sinds een paar dagen. Milou: ik heb precies hetzelfde als jij. Baarmoeder groeit alleen maar. zou wel lekker geweest zijn als het meer in n holletje lag. Gaat t bukken wat makkelijker. Rachelle: haha jouw kleintje is dus nog lekker actief! Die van mij heeft vandaag weer n slaap dag. Enige activiteit die ik gevoeld heb vandaag was de hik. Pff mijn vader is z'n geduld verloren! Elke 2u n berichtje of het al begonnen is.. Mijn moeder beviel nl. Met 37/38wk. Dus in zijn ogen ben ik al VER overtijd
Dagen vlogen idd voorbij maar yoen het begon te rommelen durde de dagen langer word wel heeel spannend nu he... Ben best wel nerveus op dit moment! Eiffel hoe hoog waren jou harde buiken pieken?? Ben er benieuws naar. Wel lekker rommelen dus spannend. De babys houden ervan om de mamas te pesten hihi. Wel fijn gevoelnom de kleine te blijven voelen. Jaa klopt een pup, idd erg druk en handjes vol maar was maar eenmalig de kans. Hondje van me moeder had pups en was verliefd geworden op 1, de bedoeling was er geen te nemen maar heb echt zitten janken. Dus ik mog van vriendlief en moeders de pup. Ben echt heel blij ermee. Ben zelf altijd vezig zit geen moment stil dus kan het gelukkig hebben. Plus dat we nu naar buiten getrokken worden door het hondje, zaten nogal veel binnen. Net nog even verder over de ctg scan opgezocht. Echte weeen komen dus boven de 90 uit. En met de brvalling waren de pieken tot rond de 170.... Ik snap er helemaal niets van als ik tot 150 ben gekomen!
Spannend meiden! Vandaag de 29e.. Toch hoop ik stiekem deze datum te overbruggen. Een maart kindje lijkt me ook erg leuk! Ik moet om half 4 weer naar de verloskundige. Ik wil eigenlijk graag weten of ze mij ook willen/kunnen strippen. Wordt vervolgd...
Jep, ik heb vaak ook bij elke beweging een mini wee. Ik herken het helemaal dames. Ik ben, uit verveling, chocolade flikken gaan maken. Met blauwe muisjes uiteraard, haha. Dan heb ik wat extra lekkers om uit te delen bij het kraambezoek. Haha. Vind het overigens echt spannend om al jullie verhalen hier te volgen.