Idd hopen dat het snel wegtrekt. Kon er ook nog wel bij toch bij een zwangerschap... Wat kan je toch rare dingen hebben en krijgen bizar. Dat klinkt zeker spannend en dan duimen of het werkt!!! De pup is net 11 weekjes. Is wel een klein ras dus dat scheeld een hoop. Anders als heteven niet gaat gaat ze even terug naar der 2 zusjes bij me moeder.
@IlonaL: Ja, gelukkig mag ik gewoon thuis blijven. Daarom morgen ook strippen in plaats van woensdag. Hopelijk gaat dat strippen iets doen en hebben we woensdag/donderdag een kleintje! Ik vind het ergens ook zooo spannend. Er spookt van alles door mijn hoofd. Ben ik er al aan toe? Kan ik dat wel? Hoe ziet mijn leven er straks uit? Erg he, die gedachten... Maar heb er reuze zin in!
Ilona: ik hoop het voor je. En inderdaad je wilt wel leuk op de foto! Life: oeh inderdaad nog jong. Hopelijkt lukt het wel straks. Zou zonde zijn om m even terug te moeten brengen. Kan je een gedeelte weer overnieuw doen. Iris: ineens komt het zo dichtbij heh. Hele verantwoordelijkheid die je straks moet.nemen. Dat is ook niet niks. Ik denk ook soms ga ik dit wel redden. Helemaal niet erg dat je dat denkt. Hoop echt voor je dat het gaat lukken
Wow, wat een ontwikkelingen ineens! Meliez hopelijk gaat je bloeddruk weer snel naar beneden! Lijkt me best even spannend! Ilona pfoe zeg een halfjaar! Dat vind ik toch een vrij lange periode! Oh Oris, wat spannend zeg! Ik ga even voor je duimen. Ik beval in het ziekenhuis. Had niet eens een keus Ik woon aan de 'verkeerde' kant van het kanaal en daardoor mogen thuisbevallingen niet. Maar ik wilde sowieso in het ziekenhuis bevallen hoor Ik vind het allemaal toch erg spannend, en als er iets mis gaat dan moet ik alsnog daar heen. Vanaf mijn huis naar het ziekenhuis is het ongeveer 20 minuutjes over de snelweg. Op mijn man zijn tempo 15 Ik heb het idee dat er meer aan het rommelen is. Dit keer niet in m'n buik (ja, ook wel eigenlijk, maar dat is inmiddels normaal ) maar in m'n rug! Ik weet alleen niet zo goed of je nou hetzelfde mag aanhouden bij eventuele rugweeën? Worden die ook iedere keer sterker, net zoals 'gewone' buikweeën? Opzich zou ik 1 maart wel een mooie datum vinden...
Ik durf daar echt niets over tr zeggen heb enkel rugweeen gehad. Beetje ongesteldheidspijn met harde buiken en epte dan weer beetje weg. Rugpijn voelde ik meer kwam ff en ebte weer weg altans de pijn bleef maar ietsjes heftiger. Maar ze werden niet sterker (tot de vliezen breken) Denk dat ikzelf het meer kon noemen als voorweeen ze werden niet sterker gewoon. Twijfel je ff onder de douche kijken of het oets wegzakt of blijft of weer terugkomt dan is het vaak wel het echte werk. Bij mij kwam de rugpijn weer terug namelijk dus toch maar even gebeld. Ze wou niet komen daarvoor dus als je twijfel gewoon zeggen dat je wilt dat ze ff komt checken
Dames, hallo! Het is alweer even geleden dat ik geschreven. Sorry als ik niet op iedereen reageer maar daarvoor zijn jullie te gezellig aan het kletsen. Oh leuk een pup! Wat voor ras is het? Wij zijn hier helemaal katten fan. Vanochtend bij de arts geweest, alles was weer goed nu einde van de week even afwachte .. ben nu ook wel benieuwd naar het geslacht moet ik zeggen. Oh iris jij ook nog geen baby.. he en okk geen strip poging. Volgens mij doen ze dat hier niet. Ik weet niet of ik dat nou jammer vind of niet haha Ik hoop snel baby nieuws te lezen En owja ik beval in het ziekenhuis met ml erbij en verder zo weinig mogelijk dooskijkers haha
Geen idee meer wie wat heeft gezegd, mn hoofd begint n beetje te overstromen. Ik heb het idee van de flikken gejat (nadat ik opgezocht heb wat het eigenlijk is). De melkchocolade flikken zijn af. Misschien maak ik nog een paar witte en pure erbij. Top idee om een grumpy dag door te komen. Fijn dat je weer naar huis mag De reden dat ik nerveus word als vl op werk is, is omdat al gezegd is dat ik het ziekenhuis niet zou halen. Dus hoop ik ook maar dat vl op tijd is voor de bevalling. Mocht ik voor hij thuis is toch naar het ziekenhuis moeten dan heb ik geen idee wat ik met mijn dreumes moet. Omdat die alleen weg te brengen is (overdag).
Marloes. Hopenndat het zelf op gang wil komen. Is wel fijn. Maakt de bevalling zeker wel spannender omdat je het geslacht niet weet? Pup is een chihuahua hahaha maar zeg er wel even bij word gewoon als hond opgevoed! Geen getut getreutel. Pup is overigens in mijn handen geboren dus denk dat dat het was wrm ik zo verliefd was. Haha weinig dooskijkers 😂😂 kon me op dat moment geen ene reet schelen. Als de pijn maar weg was
Pfow wat veel getypt! Hier n thuisbevallingswens en alleen met vriendlief (en vk en kraam natuurlijk). Ook n hoop gerommel hier. Heb ook veel te veel gedaan vandaag. Drie wassen gedraaid (was niet echt nodig maar ik wilde t opgeruimd hebben), alle kussens van de bank ontpilt met zo'n machine (die scheert alle pilletjes van de stof weg), gewoon gestofzuigd, vaatwasser in en uitgeruimd én net boodschappen met vriendlief gedaan. Nu ben ik kapot en heb ik harde buiken en pijn in mijn rug. Haha Rietje heb ik ook last van! Dan wil ik overal op reageren maar ik vergeet gewoon de helft. Ilona wat balen van je bloeddruk! Ik weet hoe onzeker dat voelt. Net of je lijf je in de steek laat vond ik, want ik voelde verder niets. Weet niet meer wie: witte bloedlichaampjes in je urine, duidt dat niet op blaasontsteking? Dat kan ook voor behoorlijke harde buiken en voorweeen zorgen. Sterkte!
Life: Strippen was niet gelukt omdat ik nog geen ontsluiting had. Al ben ik net wel weer een gedeelte van slijmprop verloren. 1e keer dat er wat rozig slijm bij zat. Hoop dat het eens een keer door gaat zetten. Rietje: ik snap je angst. Al schijnt dat de bevalling begint als je helemaal ontspannen bent en rust hebt. Grote kans dus dat het pas begint als je vriend gewoon lekker thuis is. Je kan hem helaas niet 5 weken thuis houden. Marloes: Hoop voor je dat je het einde van de week niet meer haalt! hihi hier begint de nieuwsgierigheid ook echt te komen! Milou: morgen maar rustig aan gaan doen jij! Ik was vandaag ook fanatiek begonnen met schoonmaken en wassen. Op een gegeven moment maar een DVD gepakt en me verplicht om die eerst te gaan kijken. Misschien is het wel een voorteken bij je. Huisje schoon & boodschapjes in huis
Idd milou heel vreemd gevoel. Er werd me ook regelmatig gevraagd om een cijfer te geven voor de pijn tussen 0 en 10..... Euhh ik heb helemaal geen pijn (gelukkig haha). Hopen dat het zich snel hersteld en anders liever gaan inleiden dan zakt het daarna allemaal wel af denk ik! Kindje is volgroeid dus van mij mag het beginnen. 1 ding is zeker in maart ga ik bevallen haha! Of het moet nog heel erg snel gaan vanavond 😂😉 Haha dooskijkers 😂😂 daar zit ik ook niet echt op te wachten.. Verschrikkelijk!! Heb een lange nachtpon gehaald zodat ik daar niet de hele tijd naakt hoef te liggen, niks voor mij!
Haha ik heb een werkshirt van mijn man toegeeigend om in te bevallen. Die zijn heerlijk groot en niet zo'n dun stofje. En mag vies worden
Super leuk een chihuahua! En ook wel heel speciaal dat de pup in jou handen is geboren. Dan heb je er toch een andere band mee! Milou: misschien zegt al dat schoonmaken wel wat over je naderende bevalling. Hier vandaag een nachtjapon geshopt in maat GROOT dan zit het in ieder geval niet allemaal te strak!
Milou: Maar even lekker op de bank gaan liggen met een kruikje dan. Meisje: Het kan ineens hard gaan van niks tot kindje op de borst hoor Ik heb een soort van oma kleding van iemand gehad. Komt het toch nog eens een keer van pas Verder heb ik het oude beddengoed bewaard, een lege hoes kan ik ook prima over mezelf heen gooien.
Heb er helemaal niks mee.. met die dooskijkers bedoel ik dan he.. kijk zonder zal niet gaan maar geen onnodige stagiaires ofzo. Ben geen kijkdoos. Maar zie mezelf er ook wel voor aan dat het me op dat moment niks meer kan schelen.. Ik denk dat ik prima het einde van de week ga halen.. gebeurt helemaal niks hier. of het de bevalling spannender maakt weet ik niet vind het sowieso wel spannend. Gewoon leuk een verrassing. We zien wel.
Frustrerend Marloes dat er maar niks gebeurd.. Ik heb hier het tegenovergestelde.. Veel gerommel maar geen actie.. Zie t ook nog niet gebeuren eigenlijk.. Die kleine is ook zo rustig waar ik weer de kriebels van krijg.. Grr wordt er gek van
Ah wat jammer Marloes! Maar je weet maar nooit. Op zich wel een fijne instelling, dat je het einde van de week wel gaat halen, want dan kan het alleen maar meevallen toch?! Ja dat is waar Ilona! Je kindje mag nu gewoon komen. Dat scheelt wel wat ongerustheid. Maar t gaat natuurlijk ook om jouw gezondheid.
Hihi ik ook niet hoor marloes. Al denk ik dat het op het moment zelf me niet veel kan schelen. Kan ook stilte voor de storm zijn heh. Hier ook al erg lang gerommel. Maar het wil maar niet doorzetten. Zo frustrerend. Eiffel: het is normaal dat ze op het einde rustiger worden. Ze hebben zoiezo ook weinig ruimte gekregen in je buik. En ze schijnen nu een soort ritme te krijgen. Hier is de beeb ook erg rustig geworden laatste week. Maar als je je ongerust voelt altijd vk bellen.