Wie is er nog meer (rond de) 37 weken zwanger?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Anonymous1223, 17 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. milou1991

milou1991 Fanatiek lid

12 aug 2014
    1.318
    460
    83
    Vrouw
    Tbm
    Misschien dat iemand hier het weet... Ik kan het in ieder geval nergens op internet vinden.

Ik heb een continue vreselijke aanhoudende kramp in mijn onderbuik. Menstruatiepijn 10.0 zegmaar. Het straalt helemaal door naar mijn rug en mijn benen. Ik zou dit zeker een wee durven noemen, máár hij komt en gaat niet! Hij houdt nu al zeker een half uur aan ofzo. Is wel pijnlijker geworden in die tijd, maar duurt dus wel al een half uur. Een wee van een half uur kan toch niet?

2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Kan je helaas niet helpen milou.
    Maar het lijkt mij inderdaad geen wee.
    Is het al minder geworden?

3. milou1991

milou1991 Fanatiek lid

12 aug 2014
    1.318
    460
    83
    Vrouw
    Tbm
    Ja t ging net weg en kwam weer terug. Toen duurde het heel kort (denk een minuut ofzo maar heb niet geteld) en toen ging het weer weg. Valt me op dat baby heel druk beweegt als t weg is, en net in één klap stil werd toen t weer kwam.

Edit: ik moet zeggen dat ik niet denk dat het is begonnen hoor, maar denk dan wel op zn minst het goede voorwerk. Merkte net dat ik me ook irriteerde aan het geluid van de tv en mijn vriend die met hondje aan het spelen was. Ik hoop dat het wat doet, maar ik denk absoluut niet dat dit het echte werk is.

4. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Goh ik zou het ook niet weten Milou.. Ik zou de vk bellen voor het geval dat...

5. milou1991

milou1991 Fanatiek lid

12 aug 2014
    1.318
    460
    83
    Vrouw
    Tbm
    Wel de vk bellen? K weet niet... Als t nou telefonisch spreekuur was geweest dan had ik het misschien wel gedaan. Maar ik wil haar ook niet storen voor niks zo op haar (misschien nog) vrije avond.

6. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Hmm apart milou.
    Misschien even n kruik op je buik.
    Dat de boel zou ontspannen.

Persoonlijk zou ik hierom niet bellen.
    Maar als het je erg onzeker maakt. Dan wel ;)

7. Eiffel

Eiffel Actief lid

22 mei 2015
    335
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou de 'regels' aan houden van de vk.. Tenzij dat stemmetje in jou zegt Hmm even bellen. Je bent tenslotte 40 weken. Bellen kan nooit kwaad, hadden ze maar n ander beroep moeten kiezen plus hoe vaak heb je ze nu nodig in t leven? Plus liever nu dan snachts..

Dat irritatie gedoe... Ik heb net mijn vingers in mijn oren gestopt omdat ik mijn dochter helemaal beu was met der gegil en gejank, en mijn man bijna n klap verkocht omdat hij aan het bellen en of hoesten is.. En ook ik denk regelmatig he deze 'wee' is anders om vervolgens weer n week verder te zijn. Ik geloof dat je het wel zeker weet wanneer het begint

8. life

life Niet meer actief

Milou ik had ook paar dagen van te voren menstruatiepijn die kwam en ging maar bleef soms ook lang hangen. Nu heb ik overigens ook dat menstruatie gevoel en die is ook lang blijven hangen, nu verdenk ik dat ze nu op een spier/pees ligt te drukken en met me zoontje was het voorwerk, paar dagen laten was hij er. Maar somige moeder lopen al langer met die pijntjes. Je moet echt harde buiken hebben en de menstruatiepijn die even wat heftiger word zijn het echte weeennals ze aanhouden. Ik heb toen ik dat had ook gebeld toen zei ze zal wel een begin zin maar kan wegebben. Me moeder zei al laat haar komen kijken ivm snelle bevalling. Nu verwacht ik niet dat mijne zo loopt als andere maar vertrouw je het op dat momrnt niet laat der gewoon even na kijken:) bij mij werden ze overigens niet pijnlijker dus vandaar dat ik heel erg twijfelde.

Hihi iris je hebt 48 uur he! Misschien vanacht ineens of morgen. Ik ga voor je duimen meid! Word wel babytijd!!

9. life

life Niet meer actief

Eiffel iritatie kan ook een voorteken zijn, duimen dat je lichaam al onvewust bezig is.

Btw denk dat als je hoogzwanger ben sws heel erg snel iriteerd.
    Hier een iritante vent die niets opruimt en snachts in bed vaak een stukje aan mijn kant komt en ik verdorrie niet lekker lig. Ik word woest haha

10. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    De vk weet misschien wel wat het is. Kan me voorstellen dat je er onzeker van kan raken als je niet weet wat er nou precies aan de hand is. Vooral omdat je ook aangeeft dat je beeb erg rustig is als die harde buik/wee aanwezig is.

Irritaties... Tsja dat is hier ook wel! Vooral 's nachts, als ik niet kan slapen en meneer begint lekker te snurken. Ja joh, wrijf het er nog eens in 🙈

11. Lentekriebels

Lentekriebels Fanatiek lid

15 aug 2015
    1.086
    156
    63
    Ohh irritaties, HUILEN, boos om niks, verdrietig om niks, ken het allemaal :p

12. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Hihi de horrormonen.
    Heb er gelukkig maar zelden last van.
    Maar wat er nog niet is. Kan altijd nog komen. ;)

13. Eiffel

Eiffel Actief lid

22 mei 2015
    335
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rietje hoe gaat het nu? Kan je het een beetje loslaten?

14. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Nou wat mij betreft gaat het beginnen hoor, ik verveel me dood...

15. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Even wel gelezen maar niet gereageerd. Ik had de hele zs wel een basis gevoel van vertrouwen dat we straks een gezond kind hebben. Maar dat is nu een beetje weg gevallen. Ik dacht dat ik me nog niet heel veel zorgen maakte. Maar net voelde ik wat hards in mijn buik (ter grote van de baby), maar niet mijn hele buik was hard. Ben helemaal in paniek geschoten en gaan porren. De kleine bewoog al vrij snel. Maar ik ben echt even geschrokken van de situatie, maar ook van mijn eigen reactie... Ben de zwangerschap echt zat, ik wil mn kind gezond op mijn borst. Tranen branden achter mn ogen, maar ik kan gewoon niet huilen.

16. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Ach meisje! Wat ontzettend rot allemaal! :( Ik snap dat je ontzettend bent geschrokken. Ik denk niet dat jouw reactie heel raar is... Lijkt me eigenlijk niet meer dan logisch. Alles is altijd goed gegaan en geweest, toch? Dan heb je eigenlijk geen reden om van allerlei slechte dingen uit te gaan. Dan komt zoiets even heel erg rauw op je dak vallen.
    Ik hoop echt dat ze morgen wat beter nieuws hebben en dat het even een soort dipje oid was. Probeer wat te slapen meis!
    Laat je het wel even weten? Heel erg veel succes! En sterkte!! Ik ga even heeeeeeel erg hard voor je duimen!

17. milou1991

milou1991 Fanatiek lid

12 aug 2014
    1.318
    460
    83
    Vrouw
    Tbm
    Jeetje Rietje ik snap het helemaal. Natuurlijk vind je het nu allemaal eng en gevaarlijk! Je weet immers maar nooit wat er zich precies afspeelt in je buik en dat gevoel dat je het niet kunt controleren is heel eng. Als je je nou echt heel onzeker maakt, kun je dan niet alsnog naar het ziekenhuis en opgenomen worden? Als is het maar voor je eigen gemoedsrust, dat ze dan om de x aantal uur een ctg maken?
    Ik weet niet zo goed hoe ik je moet steunen maar heel erg veel sterkte!

18. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    De beeb is hier opeens ook erg rustig. Geprobeerd haar wakker te schudden maar helaas; geen reactie.

19. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Hai dames, is er al babynieuws?!

Hier niet zo'n fijne nacht gehad: baby is nog steeds erg rustig. Hopelijk heeft ze even wat minder zin en word ze weer wakker in de loop van de ochtend, anders ga ik de vk bellen.

Ben erg benieuwd hoe het met jullie gaat!

20. life

life Niet meer actief

Rietje vind het erg vervelend voor je! Ze hebben je echt ongerust je weg gestuurd, dat is ook niet goed voor de baby!
    Hoelaat moet je naar de ctg vandaag? Probeer anders even wat afleiding!

Meisje probeer even druk te zijn, even wat schoonmaken zegmaar en dan ineens weer rustig, vaak bewegen ze dan weer. Maak je je er ongerust op eventjes bellen. Kan nooit kwaad!

Hier redelijk geslapen 2 keer wakker geworden helaas.
    Sins gister is me buik best wel weer rustig, weinig harde buiken en sins uurtje of half 10 beeb niet echt meer gevoeld, wel voelen hikken Dus maak me geen zorgen. Verder doet alles wel zn zeer gevoel alsof ik aangereden ben. De vk gaf aan dat dat ook niet zo gek was met het vele gerommel vorige week. Ik hoop nu best wel dat ze zich snel meld omdat ik er een beetje doorheen begin te zitten en steeds angstiger word voor de bevalling, mede dankzij door alle pijntjes die ik nu al heb. En heb al eens een bevalling gehad heel vreemd

Deel Deze Pagina