Wie is er nog meer (rond de) 37 weken zwanger?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Anonymous1223, 17 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. life

life Niet meer actief

Jaa ook maar puppypads haha ik wil me nieiwe matras niet vuil maken😕 molton lijkt me ook beter want dit schiet ook niet op enkel heb ik ze heel stom aan een vriendin gegeven toen, ga er toevallig morgen heen wou meteen vragen of ze het toevallig gebruikte, plus ze had nog een beval matras voor me.

Durf me wel in te stellen op snachts maar voortekenen durf ik niet meer haha
    Ik kan overigens niet slapen grrrr ik ben zo moe haha

2. milou1991

milou1991 Fanatiek lid

12 aug 2014
    1.318
    460
    83
    Vrouw
    Tbm
    Nou ik ga mn zinnen maar weer eens op een bepaalde datum zetten, want dit zenuwachtige gedoe slaat ook nergens op. Vannacht werd ik steeds wakker en dan was ik zenuwachtig. Vriendlief was ook steeds wakker en wordt ook al zenuwachtiger dus dat helpt ook lekker mee. We stoken elkaar een beetje op denk ik. Maar nu is hij naar zijn werk en de nacht voorbij dus nu gaat het niet meer gebeuren. Jammer! 3-3 is een mooie datum. Nu ga ik voor 6-3, even een paar dagen 'pauze' van de onrust.

3. IlonaL

IlonaL Lid

23 sep 2015
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer dames nog geen babynieuws! Hoop dat jullie een beetje lekker geslapen hebben. Ik zit al weer fris en fruitig klaar om naar de gynaecoloog te gaan. Ben benieuwd of de bloeddruk gezakt is. Ik neem voor de zekerheid mijn koffer mee mocht ik toch weer moeten blijven. Succes allemaal vandaag!

4. Oreokoekje

Oreokoekje Actief lid

24 okt 2013
    434
    1
    16
    Succes Ilona!

Milou, ik denk inderdaad ook hetzelfde als jou. "Laat het vannacht maar gebeuren". En als er dan nog een nacht voorbij gaat, focus ik me op een andere datum.

Ik ben er echt klaar mee gewoon. Ik houd wat vocht vast dus mijn rechter voet is nu wat dik, pijnlijk en staat lichtelijk strak. Links niet. Dit heb ik de ene dag niet, andere dag wel. Pffft. Ik blijf gewoon nog even lekker liggen met mijn rechterpootje omhoog.

5. Eiffel

Eiffel Actief lid

22 mei 2015
    335
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn rietje dat hij weer even druk was. Succes vandaag!

Ik denk ook vaak oe vannacht dan? Vanwege veel voorweeen in de avond maar nee hoor, snachts juist helemaal ontspannen.

Bij mijn dochter braken mijn vliezen toen ik uit bed ging, dat hoop ik steeds.

Maar ik weet nu dat ik binnenkort wordt ingeleid, wat n rust aan m'n kop. Vandaag gaat dl logeren dus zou ook n mooie dag zijn.

Zet m op dames! Succes iedereen! (Ik wil altijd op iedereen persoonlijk reageren maar zit op mobiel en ben n zeef met namen)

6. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Groot gelijk heb je, Oreokoekje! Mijn voeten zijn ook echt superdik! Krijg niet eens meer fatsoenlijk m'n schoenen aan.

Succes Ilona! Ik duim voor je dat alles oke is!

7. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Milou: ik herken dat ook! En als het 's nachts niet begonnen is.
    Ben ik 's ochtends teleurgesteld...
    wat vervelen dat je zo'n slechte nacht heb gehad. Snap je wel helemaal. je hoopt het zo graag! En het wilt maar niet komen. :(

Ilona: Ben benieuwd!

Hier helaas ook geen baby nieuws.
    Vanochtend werd ik toch wel met een grote teleurstelling wakker.
    Merk dat ik er nu ook geestelijk er een beetje doorheen ga zitten.
    Vanmiddag naar de vk. Ga ik het er toch maar eventjes over hebben.

8. life

life Niet meer actief

We leven echt met de dag en gaan op ieder puntje lettten ben ik bang. Misschien moeten we dat maar niet doen want het begint toch altijd spontaan? 😛

Ilona suc6!

Iedereen lekker opgezwollen dus.. Balen lijkt me idd geen pretje!!

Suc6 meisje misschien dat ze wat voor je kunnen betekenen.

9. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    life: dank je wel! Ze gaan zoiezo weer proberen te strippen.
    Voor de 4e keer al. Ben bang voor weer een grote teleurstelling.
    Net gevraagd aan m'n man of ie met me mee wilt gaan.
    We gaan het zien..
    Ze hadden gewoon nooit moeten zeggen dat ze dachten dat ik rond de 37wk zou gaan bevallen.

10. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Succes Ilona! Ik heb ook mijn spullen ingepakt om zo mee te nemen naar het ziekenhuis. Aangezien de kleine gisteravond druk was is de kans op inleiden kleiner. Maar toch, voor de zekerheid.

Over tijd gaan is geen pretje. Maar blijkbaar zitten de kleintjes nog heel goed. Probeer nog even een beetje te rusten voor de drukte straks begint.

11. life

life Niet meer actief

Vind het ook wel beetje raar hoor! Mag eigenlijk helemaalniet! Bij mij hebben ze dat ook gezegd maar meer onder de mum can kans is groot dus denk liever dat ik laat gaa. Zoiets hadden ze ook bij jou moeten doen. Ik hoop dat het strippen eens aanslaat nu.

Rietje hou je ons nog op de hoogte van de ctg scan voor vandaag?

12. meliez

meliez Actief lid

26 apr 2013
    324
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Milou: zo herkenbaar! Zelfs als ik s nachts eruit mot om te plassen, sta ik nog m'n plas te bekijken of er geen vruchtwater bij zit 😂. Gaat ook zo lekker met half open ogen. En dan nog steeds teleurgesteld zijn als er niets in zit.

Hier zit de baby nog prima, heb wel echt last van harde buiken maar dat kan ook komen door m'n blaasontsteking. Ik heb gister trouwens NOG een keer m'n plas moeten inleveren, nu voor het ziekenhuis. Omdat er in 1 nacht zo veel bacteriegroei was geconstateerd, hebben ze alarm geslagen, ze testen nu op meningokokken B Groep-B-streptokok bacterie | Babykwaaltjes | Gezondheid baby | Kindje op Komst, om zeker te zijn dat de blaasontsteking niet daardoor komt.

Weinig bevallingen hier zeg de laatste dagen.

13. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Hier precies hetzelfde! Nu zeiden ze weer dat ik waarschijnlijk maandag (dan heb ik weer een controle bij de vkpraktijk) niet zou halen. Ja hoor... Eerst zien, dan geloven!
    Erg benieuwd of deze poging aanslaat! Zal toch bijna wel moeten zou je denken.

14. Oreokoekje

Oreokoekje Actief lid

24 okt 2013
    434
    1
    16
    Aiii, Meliez, ik heb dat gehad toen ik 8 was. Je bent daar vaak echt héél erg ziek van. Ik hoop het niet voor je!

15. IlonaL

IlonaL Lid

23 sep 2015
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig was alles goed! Bloeddruk van 140/80 dus hij was wat gezakt. Inleiden gaan ze dus ook nog niet mee beginnen maar mocht ik een van deze dagen bevallen gaan ze wel extra prednison geven omdat ik een bepaald hormoon nu minder aanmaak. Gelukkig alles goed met de baby, zelfs nog nooit zo actief meegemaakt tijdens de echo 😍😍 Weer heerlijk naar huis met mijn vriend en verder met afwachten. Volgende week vrijdag vervolg afspraak dat is 1 dag voor mijn uitgerekende datum dus ben benieuwd of we dat gaan halen. 😊

16. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Oei! Is zeker even schrikken? Gelukkig is het heel goed behandelbaar! Fijn dat ze in ieder geval zo goed uitkijken en geen risico willen lopen.

17. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Wat ontzettend fijn, Ilona! Eindelijk een beetje positief nieuws hier! :D Nu maar afwachten... Ik hoop dat je je afspraak niet haalt (getsie, wat klinkt dat naar haha)

18. meliez

meliez Actief lid

26 apr 2013
    324
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Oreokoeje: ik hoop zo dat ik geen drager ben!
    Rachelle: ik schrok ik ook even van, ik heb helaas pas volgende week de uitslag.

Mijn vk zei trouwens dat ze hoopte dat ik hun eerder nodig zou hebben voor mijn volgende controle, volgende week maandag. Dus laten we daar maar op hopen!

Trouwens, nemen jullie altijd al je spullen, vluchttas, mc enz. al mee als je bijvoorbeeld weggaat op visite bijvoorbeeld of als je gewoon ergens heen gaat?

19. life

life Niet meer actief

Rachel vind het echt raar dat ze dat zeggen hoor. Je weet het nooit je kan het enkel denken. Hier denken ze ook deze week maar ze kunnen en dat zeggen ze geen stempel erop zegten. Ze zeiden ook ik hoop dat je volgende afspraak niet haalt.

Ik vind me buik tot nu toe erg rustig ineens qua harde buiken en baby ineens sins 2 dagen weer heel druk. Vnochtend wel weer aan 1 stuk door harde buiken en nu weer rustig.. Voel me nog steeds niet helemaal fit masr vergeleken met vorige week stukje beter! Dus ik verwacht het nu echt niet omdat het te rustig is om zich voor te bereiden. Nu 38 weken met me zoontje had ik nog 4 dagen te gaan, heel gek. Vk zegd dat het vaak voorkomt dat je rond de zelfde periode kan bevallen dus ik ga het hopen!

Ook ben ik heel klein en erg tenger dus baby zit al echt klem nu, kan ook een reden zijn van eerder starten van bevalling.

20. life

life Niet meer actief

Melis. Nee heb niet eens een vluchttas klaar staan😨 ik heb alles wat ik nodig zou hebben in me wieg liggen (thuisbevalling) mocht het nodig zijn is het wel snel ingepakt. Met me zoontje heb ik nog onder de milde weeen door me tas al dansend ingepakt. Maar bedenk me nu net toen me vliezen gebroken waren weet ik niet meer wie de spullen heb meegenomen hahahaha

Deel Deze Pagina