Rachelle maak het eens niet zo spannend voor ons! Hihi nu moet het maar eens echt doorzetten bij jou. Ik vind dat we allemaal wel toe zijn aan een nieuwe geboorte!
milou: en hoe was het bij de vk? hier zojuist geweest. werd weer even emotioneel gelukkig is er in 4 dagen tijd weer iets gebeurd daar beneden. 1cm ontsluiting. Maar helaas niet genoeg om te strippen. bloeddruk is helaas aan het stijgen. Ze gaat nu in overleg met gyn of ik morgen daar al langs kan komen. Marloes: fijn dat het allemaal goed was! Wat vervelend zeg dat het maar niet door wilt zetten! Rachelle: spannend hoor!
Oh hey, ik check dit topic even ik lees ineens een hoop verandering. Spannend! Hier ook eventjes spannend: werd misselijk, duizelig en gewoon blerghh net. Heb de verloskundige gebeld en ze komt zo meteen even mijn urine en bloeddruk checken.
Jullie maken het anders ook aardig spannend hoor! Nog geen regelmaat te ontdekken, denk dat het wederom vals alarm is.
Meliez: duimen dat de resultaten goed zijn. Ik duim met je mee. Meisje: Ik hoop dat je bloeddruk even een momentje hoog was en dat die straks weer in orde is. Ilona: Mooi dat de resultaten goed waren Life: Bij onze vk gaan ze ervan uit dat de kleine in dezelfde week word geboren als de vorige. Dat zullen ze ook niet voor niks doen. Spannend! Flowertje: Die spierpijn heb ik ook. Sinds de indaling, dus dat kan ermee te maken hebben. Oreo: Toch fijn dat je zo'n groot deel van je zs lekker hebt gevoeld Rachelle: Spannend! Vandaag was het ziekenhuis wel tevreden. Mocht nu gewoon naar huis om voorlopig niet terug te komen. Thuisbevallen is dus weer een mogelijkheid. Echter als het leven weer minder word gaan ze gelijk over tot inleiden. Mijn ma vertelde me dat ze de tweede bevalling slechts een paar echte weeën heeft gehad. Het begon met beetje menstruatie pijn, 3 uur later kind op de borst. Onze eerste bevallingen waren ongeveer hetzelfde. Dus ben benieuwd xd
Wat een goed nieuws Rietje! Wat ontzettend fijn dat je toch thuis kunt bevallen! We gaan er gewoon vanuit dat alles goed blijft nu natuurlijk.
Zo wat een spanning hier ineens!# Oh rachelle klinkt toch spannend hoor (mijne begon ook niet mer regelmaat en gewoon zeurende lichte pijn hele ochtend) Rietje oh echt je maakt me beetje nerveus hahaha mijn vk zeichet ook al. Nu zijn de pijntjes ook wat anders gaan worden maar niet dat het begonnen is zegmaar. Oh dat is heel fijn! Toch je vertrouwde plek kunnen bevallen! Meisje zo dat is snel gegaan, hou ons maar op de hoogte. Oreo hopend at alles gewoon goed is wel fijn dat ze even willen kijken
Oh ik vind al jullie verhalen zo spannend he! Ik volg het op de voet. Hier was alles goed. Waarschijnlijk een aankomend griepje.
Ik zot ook redelijk vaak te refreshen😂 vind zo spannend allenmaal#! Ohh nee he dat is even mooi k**
Wat een fijn nieuws Rietje! Gelukkig maar!!! Bij vk was alles weer goed. Volgende week geen afspraak op de praktijk maar bij mij thuis. Dan gaat ze strippen. Ze vroeg eerst hoe ik daar in stond en van mij hoeft dat niet zo perse, maar ze zei dat zij het wel graag doen na 41 weken, dus dan vind ik het ook wel prima! Rachelle jammer dat het vals alarm was. Oreo hopen dat het goed nieuws is straks.
Rietje: wat n fijn nieuws! Nu hopen dat de kleine zich snel meld. Milou: wat fijn dat het allemaal goed was. Ben benieuwd! Hier bijna alle onderzoeken gehad. Bloed en urine waren goed. Genoeg vruchtwater. Hoge bloeddruk ws. Van aankomende bevalling. Even afwachten wat de gyn ervan gaat zeggen. .die is nu met een keizersnede bezig.
Dat klinkt spannend meisje!! Dst kan dan ieder moment gaan gebeuren!! Ik had ook 3 dagen voor de bevalling hoge bloeddruk 2 dagen ctg scan en de dag erna stond ok er weer om te bevallen hihi! We houden hoop dat het nu eens babynieuws word!
Meisje93 toch weer 1 cm.. nee echt balen van je bloeddruk en nu ineens naar de gyn.. ik hoop dat je snel je kindje in je armen hebt! Oreokoekje .. gedver dat ineens niet lekker worden is niet zo mooi! Ik had het vanwege een te lage bloeddruk.. hopelijk zijn de controles goed meid! (oh check.. blij dat het goed was en nu niet ziek worden hoor!) milou1991 voor jou wordt het nu ook wel eens tijd hoor!! Hop hop babies! RachelleNM vervelend he die valse starten!!! niet om je te ontmoedigen maar ik heb ze al weken... ik negeer ze voortaan gewoon.. zit ik te kletsen.. moet ik even puffen en klets ik weer door.. Ilona: Mooi dat de resultaten goed waren!! Rietje88 .. wauw super nieuws! op naar een gezonde thuis bevalling voor jou! Hier een drukke beeb, mijn arme arme ribbenkast.. volgens mij zijn we beide klaar met de kleine ruimte.. vandaag heel de dag op de bank gehangen.. ik zei net tegen mijn man.. ik blijf op die bank liggen onder een dekentje tot ze er is! Grr wat kan wachten toch lang duren en aan de andere kant heb ik ook helemaal geen zin om iets te gaan doen.. Weer bijna een dag voorbij. Had hoop op vandaag, dochter uit logeren en mijn eigen vk werkt nu. Maar nee hoor.. Nu hopen dat wanneer ik morgen bel ze dus echt niet is vergeten een afspraak voor me te maken voor aankomende maandag in het zkh. Vind het wel mooi geweest.
Jeetje wat een verandering ineens. Hoop dat alles goed is meisje.. Iig kom ik hopenlijkk snel terug met babynieuws. De weeën zetten niet door maar we moeten ons morgenvroeg melden in het ziekenhuis en dan word ik ingeleid. Dus kan nooit heel lang meer duren. Zou fijn zijn als het eens door ging zetten bij iemand. Niemand gekke dingen doen hoor! Niet ziek worden..
Oeh Marloes! Dat gaat zeker niet lang meer duren! Hier alleen nog harde buiken. En hoofdpijn. Hoop niet dat ik ook al ziek ga worden